Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Limburgse meid. Welkom en sterkte voor morgen. Hopelijk ervaar je het net als mij en heb je er weinig last van!

Mywish heb ik ook wel af en toe iets gehad. Volgens mij niets om je zorgen te maken! Spannend, morgen echo!!!

• Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Mywish dan zal je baarmoederslijmvlies wel al mooi dik aan het worden zijn. Ik heb het eens aan de dokter gevraagd en het is baarmoederslijm. Getver dat klinkt lekker bij de koffie. Maar wel een goed teken.

Succes met je fm!

groetjes

noor

Geplaatst

Ps ik kom ook op het oktober wachtbankje maar ik durf niet op het lijstje. Ben er al weer zo vaak afgekukeld en vind het zo deprimerend als ik rood word. Maar ik wil wel graag een beetje meeschrijven en lezen als dat oke is.

Zit nu twee weken aan deca, en vanaf donderdag hopelijk menopur erbij. De punctie zal ergens tussen de 9 en 12e zijn en als ik meer dan 3 emmy's heb krijg ik een blastocystentransfer op dag 5. Bij minder dan 3 een tp op dag 3.

Het is mijn 10e icsi en 23e emmy die ik terugkrijg. Uit icsi nummer 7 hebben wij een kerngezonde knul gekregen dus we zijn al enorm gezegend!

Toch zouden wij hem graag nog een brusje geven, dus doen we nog een paar pogingen onze stinkende best.

Ik wens iedereen hier veel succes

Liefs

noor

Geplaatst

Start

25 september - jo1978 (deca)

25 september - Mone (deca)

30 september - Shirley (deca+gonal-f)

Uitgangsecho

22 september - Liminous

FM

26 september - Suuska (1e fm)

26 september - Mywish

Punctie

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

eind september - Rosella (cryo)

?? september - Ymkeh (cryo)

27 september - mama27

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

12 oktober - mama27

Het lijstje weer even bijgewerkt. Ondanks dat ik op dezelfde dag als Joekie had, heb ik toch al op een eerdere dag de test in het ziekenhuis. Is dat niet wat vroeg al een bloedtest op wd11?

Geplaatst

Goeie morgen Damess.. !

Ik ben net terug thuis van het ziekenhuis het heeft daar anderhalf uur geduurt pff het was er stikdruk maarja het is het wachten waard

Ze zeiden niet zoveel hoeveel eitjes er precies zaten maar ze zei wel tegen een collega van haar die schreef het volgens mij op maar goed het waren er in totaal zoals ik het kon volgen volgens mij 14 waar van links en rechts 5 kleiner als 10 en 2 van 14 1 van 13 en 1 zelfs van 19 nou weet ik me god niet wat dat inhoud haha maar volgens hun was het wel goed alleen ik moet nog door spuiten tot zowiezo woensdag en dan komt er een 2de meting dus zal mezelf drek ff op het lijstje zitten

@ noor jaa je had gelijk ik hoorde hun ook al iets zeggen over dat het baarmoederslijm dik aan het worden was ..dus ik hoef me geen zorgen te maken gelukkig maar dacht gisteren echt vn wat is dit nou weer maarja laatste 2 dagen heb ik zowiezo ook wel wat pijn onder in me buik maarja op zich is het allemaal goed te doen

@ Suuska hoe was jou meeting vandaag ben echt benieuwd heb nog een paar x aan je gedacht hoe het bij jou zou zijn dus hoop dat je vandaag nog tijd hebt om iets te laten horen.. :D

@ mamasoonihope hoe is het nog getest kleurt ie nog steeds goed:zwanger: want heb je al ff niet gehoord ben ook benieuwd hoe het bij jou gaat

k heb trouwens net ook granaatappel gekocht hoop dat het werkt het smaakt in iedergeval best goed..

Het lijstje met testen word trouwens steeds langerrr spannneedd...

xx mywish

Start

Uitgangsecho

22 september - Liminous

FM

26 september - Suuska (1e fm)

26 september - Mywish

28 september - Mywish (2e fm)

Punctie

27 september - mama27

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

12 oktober - mama27

Geplaatst

Ojaa dames er is ons gevraagt of we mee willen werken aan 1 of andere onderzoek over het kweekvloeistof of iets is dat hier meer dames gevraagt de ene zou namelijk veel duurder zijn en ze willen nu bewijzen dat er geen verschil is weet iemand hier iets meer over wij moesten het woensdag laten weten

xx mywish

Geplaatst
Ojaa dames er is ons gevraagt of we mee willen werken aan 1 of andere onderzoek over het kweekvloeistof of iets is dat hier meer dames gevraagt de ene zou namelijk veel duurder zijn en ze willen nu bewijzen dat er geen verschil is weet iemand hier iets meer over wij moesten het woensdag laten weten

xx mywish

Bij ons ook. Wij doen eraan mee. Het waren twee kweekvloeistoffen die beide veel in NL gebruikt werden maar hun wilde testen of er een verschil in zat. Ik weet niet wat wij gehad hebben maar vind dat soort onderzoeken prima!
Geplaatst
Ondanks dat ik op dezelfde dag als Joekie had, heb ik toch al op een eerdere dag de test in het ziekenhuis. Is dat niet wat vroeg al een bloedtest op wd11?
Hey! Ik heb de bloedtest pas op 10 oktober :D Dat is nogal een groot verschil hé! Maar het zegt mij niet zoveel. Voor die tijd weet je het toch allang zelf dmv testen of ongie.
Geplaatst
Ps ik kom ook op het oktober wachtbankje maar ik durf niet op het lijstje. Ben er al weer zo vaak afgekukeld en vind het zo deprimerend als ik rood word. Maar ik wil wel graag een beetje meeschrijven en lezen als dat oke is.

Zit nu twee weken aan deca, en vanaf donderdag hopelijk menopur erbij. De punctie zal ergens tussen de 9 en 12e zijn en als ik meer dan 3 emmy's heb krijg ik een blastocystentransfer op dag 5. Bij minder dan 3 een tp op dag 3.

Het is mijn 10e icsi en 23e emmy die ik terugkrijg. Uit icsi nummer 7 hebben wij een kerngezonde knul gekregen dus we zijn al enorm gezegend!

Toch zouden wij hem graag nog een brusje geven, dus doen we nog een paar pogingen onze stinkende best.

Ik wens iedereen hier veel succes

Liefs

noor

Welkom hier! Wat leuk dat jullie na zoveel ICSI's toch zwanger zijn geworden!! Hopelijk lukt het nu sneller meid!!
Geplaatst

@mywish: Bij mij was het resultaat wat minder...

Links een ei van 13, 2 van 10 en drie kleintjes.

Rechts alleen wat hele kleintjes.

Gonal-F is verhoogd naar 300 eh, hopelijk gaat dat helpen.

Vrijdag tweede echo.

Start

Uitgangsecho

22 september - Liminous

FM

26 september - Mywish

28 september - Mywish (2e fm)

30 september - Suuska (2e fm)

Punctie

27 september - mama27

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

12 oktober - mama27

Geplaatst

Ahh Suuskaaa er zit teminste iets het schilt niet veel tog ik heb ook links en rechts 5 kleintjes zitten weet niet wat daar mee gaat gebeuren .. weet jij toevallig hoe groot ze uit eindelijk moeten worden .. ? ik moest gewoon het zelfde blijven spuiten ik spuit 112.5 lucrin en 112.5 gonal-f dan spuit je dus meer als het dubbele van mij nu hoop voor je da je nie veel bijwerkingen gaan krijgen ik word de laatste tijd echt moe jammer da we nie tegelijk meer lopen maar maybe komt dan nog

xxxmy wish

Geplaatst

Het gaat natuurlijk om de kwaliteit en niet om de kwantiteit, maar ik baal toch een beetje dat rechts helemaal niet lijkt mee te doen.

Mij werd verteld dat ze alle eiblaasjes gaan aanprikken. Niet alleen omdat er mogelijk een succesvol eitje inzit, maar ook om overstimulatie te voorkomen na de punctie / terugplaatsing.

Ja, ik spuit ruim het dubbele van jouw dosis, maar ik ben dan ook bijna dubbel zo oud als jij. :happy3:

Maar klopt 112.5 Lucrin wel, ik spuit 0.1. Geen bijwerkingen trouwens, de hoofdpijn die ik had is alweer weggetrokken.

Geplaatst

@all, een vraagje...hoe zit het precies met testen. Ik had vrijdag 16 september punctie, 20 september terugplaatsing en mag pas 2 oktober testen...

dus eigenlijk pas 16 dagen na bevruchting...zou ik misschien toch iets eerder mogen testen.

Ik voel af en toe een steekje en daarna weer menstruatie kramp, heel kort en dan weer pijn in onderrug..

Heb het er nog nooit zooo moeilijk mee gehad...onzekerheid..en angst voor teleurstelling.

Was bij acupunctuur geweest, voor het eerst....baat het niet schaadt het niet..mocht het deze keer lukken vraag ik me af of het daaraan heeft gelegen.

Ik ga ook maar aan de granaatappelsap ;-)

Geplaatst

Bloempje, ik zou eerder testen hoor, maar ja...dat ben ik.. Kan nooit wachten :D

Ik ben sinds gister ook weer aan de granaatappelsap van pom :DI

k heb steeds krampjes in mijn omnderbuik.. Wel heel lichtjea maar het maakt me wel onzeker aangezien ik vanmiddag aardig aan het sjouwen ben geweest in de tuin.. Je mocht toch alles weer doen zeiden ze in mijn zh...

Geplaatst

@ mamasoonihope hoe is het nog getest kleurt ie nog steeds goed:zwanger: want heb je al ff niet gehoord ben ook benieuwd hoe het bij jou gaat

Ja het word iedere dag sneller en donkerder de 2e streep ,morgen wil ik bellen met het zh dan zijn de 2 ww om !!!:laugh:

Geplaatst

ahh mamasoonihope !!! :happydance::clap2::happy3: ik hoop echt dat het voor jullie raak is maar ik denk het haast wel aangezien je testen goed blijven zou echt mooi zijn eindelijk na al die moeite een gelukte poging te hebben en dan vooral nog de laatste waarvan je dacht dat ie er nie.. echt een kadootje .. maar is jou eind test dag nie 4 oktober omdat je zegt de 2 weken zijn morgen om wat bedoel je daar mee dan ? xx my wish

Geplaatst

Suuska mooi dat je geen bijwerkingen hebt ik heb af en toe wel dat ik echt moe ben nou werk ik op het moment ook veel kan het ook aan liggen ik hoop dat je geen bijwerkingen gaat krijgen nu je dosis omhoog is gegaan en dat het voor jou een Goede Vrijdag mag worden ;) dat ze maar goed groeien

xx mywish

Geplaatst

Meiden vraagje

Ik merk dat na dat ik die bollen heb ingebracht

Ik na een tijd vaak Witte afscheiding heb..

Soms best veel en ook een beetje vlokjes zo nu

En dan in me plas..

Is dit normaal??

Geplaatst

@all. dames hier noodkreet, zit al weer jankend achter mijn pc...fijn op kantoor, dus zit het echt te bedwingen..

vanacht voelde ik zoveel, ik dacht yes yes yes...maar nu is in ene de pijn in mijn borsten weg. normaal gesproken heb ik voor ongesteldheid pijn in borsten en dan 2 dagen voordat ik ongesteld wordt is die pijn in ene weg...

En ja hoor de pijn is sinds vanmorgen weg en ik voel al enige ongesteldheidstekenen...

My god en deze keer dacht ik echt dat het raak was.

Punctie was vrijdag 16 september

Terugplaatsinng was dinsdag 20 september , vandaag dus week geleden

kan het zijn dat ik nu ongi wordt of is dat aan de vroege kant..

Hopelijk heeft iemand nog iets positiefs te melden....dat ik toch nog enigszins kans maak..maar heb er weinig vertrouwen in

zou 2 oktober moeten testen...

begreep via acupunctuur dat ik direct moest komende bij naderende ongesteldheid..dat ze het nog tegen konden houden..maar dat lijkt mij eerlijk gezegd sterk?,...of niet dan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden