Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hier aangekomen op w5... Voel niks...

Alleen pijnlijk borsten maar daar geloof ik niet

Meer in want dat had ik de keren hier voor ook

Zal wel door die bollen komen..

• Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Mijnbaby, vraagje hoe tel jij wachtdagen, letterlijk dagen na de terugplaatsing? Ik denk dat het ook afhangt van hoeveel dagen het embryo's al was. Ik heb op dag 4 embryo's laten terugplaatsen, vorig week dinsdag , zit ik dan nu op w7? en als jij op w5 zit nu waarom mag jij dan pas 7 oktober pas testen en ik al 2 oktober...wat een gegoochel he..

Geplaatst

Joehoe....vanaf vandaag zit ik ook officieel op het bankje!

Er waren 6 eicellen gevonden, 5 ervan zijn bevrucht en ze hebben vanmiddag 1 hele mooie teruggeplaatst.

Het was dezelfde mevrouw die de tp heeft gedaan voordat Ruben is geboren, hopelijk is dat een goed teken ;-)

Geplaatst

Punctie gisteren is me meegevallen, ook erna nergens last van gehad. Ze hadden 4 eicellen eruit kunnen halen. Het enige wat wel pijnlijk was was de spuit met verdovingsmiddel en kalmeringsmiddel. Vandaag belde ziekenhuis dat bevruchting gelukt was.:icon_smile: Komende donderdag is terugplaatsing om 9 uur 's morgens en daarna wordt het wachten.

Geplaatst

jeetje spannend allemaal weer zeg!

zet em op he dames . groen groener groenst!

ik ben nog steeds aan t wachten op de ongi zodat ik weer kan beginnen..

liefs jo

Geplaatst
Punctie gisteren is me meegevallen, ook erna nergens last van gehad. Ze hadden 4 eicellen eruit kunnen halen. Het enige wat wel pijnlijk was was de spuit met verdovingsmiddel en kalmeringsmiddel. Vandaag belde ziekenhuis dat bevruchting gelukt was.:icon_smile: Komende donderdag is terugplaatsing om 9 uur 's morgens en daarna wordt het wachten.
Fijn dat het zo is meegevallen en dat er een bevruchting is opgetreden!! Nu straks je Emmy lekker warm houden :)
Geplaatst
Joehoe....vanaf vandaag zit ik ook officieel op het bankje!

Er waren 6 eicellen gevonden, 5 ervan zijn bevrucht en ze hebben vanmiddag 1 hele mooie teruggeplaatst.

Het was dezelfde mevrouw die de tp heeft gedaan voordat Ruben is geboren, hopelijk is dat een goed teken ;-)

Nu de moeilijke wachtweken :) Hou je emmy maar lekker warm!!! Dan blijft hij/zij vast lekker plakken! ;)

Geplaatst

Start

27 september - jo1978 (deca)

25 september - Mone (deca)

30 september - Shirley (deca+gonal-f)

FM

26 september - Mywish

28 september - Mywish (2e fm)

30 september - Suuska (2e fm)

Punctie

8 oktober jo1978

:myfignerscrossed:Terugplaatsing:myfignerscrossed:

eind september - Rosella (cryo)

?? september - Ymkeh (cryo)

27 september - mama27

11 oktober jo1978

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

12 oktober - mama27

25 oktober - jo1978

Geplaatst

oh mijn baby...zo herkenbaar, hier dag 8....

moet zeggen heb wel veel aan jullie hier op het forum doet me echt goed...tja want we zitten toch allemaal in dat akelige schuitje...wil onderhand eens aanmeren

Geplaatst

Start

FM

26 september - Mywish

Punctie

8 oktober jo1978

27 september - mama27

5 oktober - Liminous

11 oktober jo1978

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

12 oktober - mama27

17 oktober - Liminous

25 oktober - jo1978

Hoi ladies,

Weekje niet aanwezig geweest omdat ik het echt ontzettend druk had..

Ik zie dat er al een aantal dames in de wachtweken zitten, heel veel succes voor jullie! En wat duurt die periode toch vreselijk lang he?

Dames die nog met het spuiten bezig zijn of in afwachting zijn van een tp, heel veel succes! Op naar een mooi resultaat :)

Hier vorige week dus ongi geworden na een aantal positieve testen.. Vorige week donderdag de uitgangsecho gehad en meteen even besproken dat ik me niet helemaal happy voel bij de Chlomid en dat ik heel veel last heb van bijwerkingen.. Ze gaf toen gelijk aan dat ik wel Puregon mocht gaan spuiten dus daar ben ik die dag gelijk mee begonnen..

Net terug uit het zkh van mn eerste FM en waar ik met de Chlomid pas rond dag 13/14 een baarmoederslijmvlies heb van 6,4 mm heb ik nu op dag 10 met Puregon al een baarmoederslijmvlies van 9,9 mm!!! Ennnnn... Heb ongeveer 20 kleine eitjes, maar 2 die echt al groot waren! De grootste nu was 17 mm dus ik wordt vanmiddag teruggebeld over de Pregnyl.. Ze gaf aan dat dit hoogswaarschijnlijk morgen zal zijn, dus ik heb op 5 Oktober - precies over een week - de terugplaatsing! Ben echt zooo happy :D

En ik heb nog wat goeds gedaan voor mezelf :$ Heb mn 2e baantje opgezegd waar ik 12-15 uur per week werk. Maakte weken tussen de 50 en 60 uur en dat trek ik gewoon niet meer.. Lijkt misschien een kleinigheidje maar voor mij was t een grote stap om dit op te zeggen.. Nu kan ik me volledig richten op mn baan in de gehandicaptenzorg en de laatste loodjes van mn studie.. En uiteraard het zwanger worden ;)

Enne ladies, ik wil deze maand wel een groener bankje zien dan de afgelopen maanden hoor! Hopelijk kunnen we met zn allen genieten van de kerst en jaarwisseling met een beeb in onze buik en uiteraard relatief gezien uit de gevarenzone!

Liefs

Geplaatst

Start

FM

26 september - Mywish

Punctie

8 oktober jo1978

27 september - mama27

5 oktober - Liminous

11 oktober jo1978

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

8 oktober - Joekie

12 oktober - mama27

17 oktober - Liminous

25 oktober - jo1978

Lieve vriendinnetjes ,

Ik ben er heel erg trots op dat ik de spits mag afbijten en het Oktoberbankje groen mag kleuren ,volgen jullie mijn voorbeeld allemaal???

IK BEN ZWANGER !!!!JIPPIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs H:happydance:

Ik gooi nu war zwangerschapshormonen naar jullie allemaal toe !!! Vangen !!!!!:toppie:

Geplaatst

Ik breek even in hier. Mommysoonihope. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Helemaal super zeg. Geniet ervan. Hoe komt het dat je de TP van je cryo op 13 september hebt gehad en eigenlijk pas op 4 oktober mag testen? Dat is 21 dagen!! Hopeljik gaan er veel meiden volgen met groen!! Want het augustus en september bankje (waar ik zelf vandaan kom) kleurden meer rood.

Geplaatst

Dankjewel meiden ,

ik ben zo gelukkig ik kon de hele wereld omhelzen ,moest ik niet kokhalzen van alle geuren die er op de wereld rondhangen hahahaa

@ Kim ; In het AZM houden ze bij een cryo altijd 3 weken aan ,omdat ze zeggen dat een cryo ook later dan 2weken kan innestelen .

Gisteren toch met de ivf afdeling gebeld met het goede nieuws en daar de hele IVF afdeling in vreugdetranen gebracht hihihi nu moet ik de 4e Oktober toch nog een keer testen en hun bellen ,maar ze hebben tochh al mijn 1e echo ingeplant voor de 17e oktober .

Geplaatst

Mamasoonihope gefeliciteeeeerd !!!! Ben echt blij voor je met je laatste cryo terugplaatsing nog wel echt super ga er lekker van genieten ..!!! Dames dat wij ook allemaal groen kleuren deze maand er zitte nu al veel in de ww ik kan ook niet wachten tot zover is ik heb vanmiddag pas 2de fm dus hoop dat ik ook snel door kan ben nu al op van de zenuwe laat staan in de ww maar ik laat vanmiddag wel wete hoe het was

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden