Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Liedje, spannend hè! Ik mag zondag testen. Ik ben zo bang voor de uitkomst. Durf er nog niet aan te denken als het weer negatief is.

Heb je ook dat je bij elk kwaaltje denkt..zou het nu dan gelukt zijn? Ik heb net de testen gehaald bij het Kv. Bij mij zal er geen menstruatie komen omdat ik progynova slik.

Heel veel succes met testen...zondag of maandag!

Kvdfernandez, volgens mij ben je hardstikke zwanger! Gefeliciteerd.

Cuci, dat zin in eten heb ik ook steeds. Het lijkt nu trouwens wel weer af te nemen (oh jee geen goed teken). Maar van de week had ik echt dat ik op tijd moest eten anders begon mijn maag te knorren. Normaal heb ik hier niet zo snel last van.

Verder wil ik iedereen veel succes wensen met de vervelende wachtweken.

• Reacties 957
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ben vanmorgen dan toch ongesteld geworden. Moet nu 3 november terug naar zkh. Gesprek met arts over wanneer cryo terugplaatsing. Gelukkig hebben we nog 6 eskimo's in de vriezer. Dus we kunnen nog even vooruit. Iedereen succes. En dat jullie maar allemaal groen mogen worden!

Liefs, Mar

Geplaatst

Hallo dames..

had ik al vermeld dat wachten niet een van mijn sterkste kanten is... Zo niet.. bij deze dan...!!

pppfff AAAAAaahahahahahhhhhhhh..... hahaha.. Sorry hoor moest de even uit. Is onze eerste ivf. :)

@Mar s Succes met je eskimotjes.. komt vast goed!

Natuurlijk ook voor alle andere wachten.. ik blijf duimen voor jullie allemaal.

liefs Meis

Geplaatst

Meiden spannend he allemaal

Mar sterkte meid

Meisje ik doe met je mee aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haha

kvd je bent gewoon zwanger zeg gefeli.

Ik durf echt niet eerder te testen ik heb pregnyl gespoten dus ik wacht heeeeeeeeel geduldig haha.

Op naar groen groen groen groen

Iedereen die bijna mag testen heeeel veel succes.

Iedereen die nega heel veel sterkte

Iedereen fijn weekend

Liefs Jessica

Geplaatst

goede avond dames..

het is al laat maar moest nog even mijn verhaal kwijt.

kreeg vandaag het bericht dat de oudste van mijn zus . 16 jaar!!! zwanger is..

ik snap niet dat je anno 2011 in nederland ongewenst zwanger kunt raken.

tuurlijk kan altijd een keer gebeuren maar ze is er nogal onverschillig over.

vind het zoooo oneerlijk, ze zit er helemaal niet op te wachten, en wij willen het zo graag en het lukt maar niet,pffff

moest het even kwijt, kan allemaal zo raar lopen,liefs jo

Geplaatst

Jeetje Jo ben er stil van 16 jaar waar zijn ze mee bezig gruwelijk gewoon.

Ik snap dat ook niet van meiden hoor er is zoveel bescherming.

Zou je dochter maar zijn.

Heel veel sterkte jo jullie tijd komt er ook dikke knuffel voor jou.

Liefs jessica

Geplaatst

Jeetje jo, wat een verhaal. Het is inderdaad heel oneerlijk verdeeld in de wereld. Mensen die absoluut (nog) geen kinderen willen raken zwanger en degene die het echt graag willen worden het maar niet. Gaat ze het wel houden?

Ik kan ook niet begrijpen dat sommigen vrouwen hun eigen kind doden (zoals een tijd geleden in het nieuws was over dat meisje met die babylijkjes op zolder). En vrouwen die hun kind verwaarlozen of mishandelen. Afschuwelijk. Waarom krijgen zij wel een kind!

Geplaatst

Oh mar, wat rot zeg! Gaat het een beetje met je?

Twinklestar, hou jij het nog vol? Ik maar net...

Meisje, erg he, dat wachten! Daar is een punctie gewoon nog een eitje bij!

Jo... Dat meen je toch niet?! Ongelofelijk... Op die leeftijd weet je toch wel hoe het werkt?! En om dan nog 'per ongeluk' zwanger te worden...

En wat minoes zegt... Eens is het jullie tijd hoor!

Oh, en wat twinkelstar zegt... Zo stom!

Ik kreeg laatst te horen dat iemand geloofde dat er een soort wolk was waar allemaal kindjes op zaten, en die dan hun ouders uitkozen. En dat ik dan nog niet zwanger zou zijn omdat er dan nog geen kindje was dat bij ons wilde zijn, of die ons als ouders wilde hebben.

Aan de ene kant kan ik daar heel boos om worden, maar aan de andere kant kan ik het ook heel makkelijk langs me heen laten gaan. Juist om wat Tinkelstar hierboven zegt. Als dat zo zou zijn, dan zouden dat soort mensen geen kinderen krijgen, lijkt me.

Hier is het wachten echt slopend. Zo nu en dan heb ik een krampje die op ongesteldheidskramp lijkt. Maar... Meestal heb ik van tevoren toch echt wat gekleurde afscheiding. En nu nog helemaal niets te bekennen. Daardoor begin ik steeds meer hoop te krijgen dat het is gelukt.

Of eigenlijk: ik laat het mezelf toe om hoop te krijgen.

Uit zelfbescherming durfde ik dat tot nu toe niet echt toe te laten...

Geplaatst

hoi meiden,

de reactie's gaan hier zo snel..ik houdt het niet meer zo goed bij...(lijst kan ik ook al zo snel niet meer vinden)

zie hier al een paar geweldige berichten over licht tot donkerkleurende zwangerschapstesten..Gefeliciteerd!

@ Mar sterkte! hoop op een beter resultaat op de cryo's!

liedje, jo, twinklestar e.a allemaal rond zelfde tijd TP. Maar toch allemaal verschillende testdata..

wij de 13e tp, 27 testen (thuis)

Hoop de komende tijd hier op veel positieve berichten (en testen!)

Geplaatst

Hi All,

@ Jo, wat een vervelend nieuws, Niet leuk voor jou, maar ook niet leuk voor je zus. Dat zoiets nog kan gebeuren tegenwoordig. heel veel Sterkte.

Ik heb net een brief gekregen van het VU. Er zijn 7 embryo s verdeeld over 5 rietjes ingevroren. Daar ben ik zeer blij mee!!!

Allen heel veel sterkte met wachten, wat gaat de tijd toch langzaam......

Geplaatst

hallo jo,het lijkt mij ook niet zo leuk te horen dat je zus haar dochter al op haar 16de zwanger is moet voor je zus ook even schrikken zijn geweest.

maar ook voor jou is het niet leuk om te horen zij wel zwanger en jij maar wachten wanneer zijn wij eens aan de beurt.

ik hoop voor je dat jij straks ook het blijde nieuws mag delen,ik duim voor je.

ik ben toch wel een beetje zenuwachtig want de 29ste mag ik een test doen,we hopen het.

voor alle meiden die ook wachten moeten tot hun testdag veel sterkte.

Geplaatst

Dag dames, ik heb vanochtend getest (WD8) was negatief :( kan het nog positief worden??? ik ga maandag WD10 ook nog even testen. Ow mijn lieve hemeltje help me alsjeblieft!!

zo vaak geprobeerd. Ik ben bang dat ik nog eens inelkaar stort of geestelijk helemaal doordraai... Pffff

Geplaatst

Hey dames.

Nou wij zijn harstike ZWANGER er verscheen ik nog geen paar seconde een dikke plus.

Cuci ik heb daar geen ervaaring mee meid maar mocht je al zo vroeg testen wand volgens mij kan die na 3 dagen wel posi zijn.

Iedereen heel veel succes.

Liefs Jessica

Geplaatst

Wauw jessica! Eindelijk! Zag net pas dat je weer een tp gehad had en nu deze uitslag whaaaaaa! Wat ben ik blij voor je! Wanneer is je officiele test datum?? En hoeveel heb je er laten terug plaatsen??? Lieverd geniet van dit moment. En hopelijk gaat alles helemaal goed komen!

knuff voor jou!

Geplaatst

Jessica, gefeliciteerd!

Voor mij helaas weer een negatieve test. Na vier terugplaatsingen nog steeds geen resultaat. Alles schijnt bij mij verder goed te zijn, de embryo's zijn goed. We snappen het dus echt niet meer. Ik vind het steeds moeilijker om te geloven dat het ooit wel gaat lukken.

Geplaatst

:goodluck1:Testen!!:goodluck1:

2 oktober - purple1982

2 oktober - Bloempje80

4 oktober - Mommysoonihope

4 oktober - Maaikie

7 oktober - mijnbaby

7 oktober - setje

8 oktober - Joekie

9 oktober - Lee

12 oktober - mama27

13 oktober - Limburgsemeid

13 oktober - jesse 72

17 oktober - Liminous

17 oktober- mywish

19 oktober-annemarie84

21 oktober - Suuska

23 oktober - Jessica

24 oktober- iwish

24 oktober - Liedje

25 oktober- twinkelstar

26 oktober - jo1978

27 oktober - Simone76

28 oktober - Shirley

28 oktober - Cuci

29 oktober - SterreMaud

29 oktober - Iggie

30 oktober - Jessi79

1 november - Anita79

Joehoeeeeee Jessica wat een fantastisch nieuws op deze zonnige zondagmorgen :) Van harte meid! Laten er er nog maar veel meer meiden volgen!

Liedje en iwish spannend morgen zeg, kunnen jullie he tnog volhouden??? Liedje ik gebruik tarwekiemolie en total mama van davitamon. Alles wat kan helpen dat probeer ik ook hoor, hihihi. Owwhh en het klinkt bij jou ook wel super goed hoor, ben zo benieuwd. Kijk vanavond nog wel even of je hebt getest :)

Twinklestar: Nee zeg!! hoeveel kan een mens aan denk ik weleens. Heel veel sterkte meid. En misschien zit er toch nog een plakkertje bij de cryo's!

MarS: Wat super balen zeg. Heel veel sterkte en hopelijk zit er een top eskimootje bij :)

Jo1978: Was heerlijk in antwerpen, lekker gegeten en veeeeeeel te veel geshopt, hahaha. Hoe voel jij je nu?? Heb van t weekend echt weer veel kramp gehad ook een soort plopjes in mijn buik heel apart. En mijn darmen waren ook aardig van slag (sorry...). Vanacht gedroomd dat we paar dagen achter elkaar een positieve test hadden. Hopelijk komt deze droom deze week uit :)

Owhh lees net ook over je nichtje. Pff wat een verhaal johh. Dat geloof je toch soms niet. Echt zo oneerlijk!!!

Iggie: wat een goed nieuws! 7 stuks johhhh! Wij kregen vrijdag ook een brief alle 2 de emmy's zijn ingevroren in 1 rietje. Begrijp ik dan goed dat dit ook maar 1 kans is. Als ze er allebei goed uitkomen en er maar 1 teruggeplaats wordt dan gaat degene die overblijft gewoon de prullenbak in????

Geplaatst

Twinkelstar meid heel veel sterkte jouwn tijd komt echt waar meid ik blijf heel hart voor je duimen dat je straks een mooie plakker terug krijgt en een posi test stekte meid.

Nou en de rest mij volgen he in de polonaise.

Iedereen fijne zondag liefs jessica

Ps Bianca ik ben al zwanger dus heb vanmorgen getest;)

Geplaatst

Twinklestar wat ontzettend K...Heel veel sterkte.

@Shirley, zoals ik het heb begrepen is 1 rietje 1 poging. Maar ik kan mij niet voorstellen dat ze zomaar een embryo gaan weggooien. Lijkt mij dat je dan de keuze krijgt dat er twee worden teruggeplaatst. Maar dit is mijn eigen aanname, niet bevestigd door de arts.

Maar we gaan ervan uit dat alles groen is einde van deze week. We zijn als over de helft van de wachtdagen:-)

Wilde bijna vandaag gaan testen. Maar ik heb mezelf voor gek verklaard en ik moet gewoon nog een paar dagen wachten.......

Geplaatst

woehoeeeeeeeee jessica, wauw wat een goed nieuws! welke poging was dit? en kun je ook zeggen dat je je anders voelt? ben zo benieuwd hoe dat voelt als je zwanger bent. of nog nergens last van?

twinkelstar wat een enorme domper zeg! vind het super rot voor jullie, heel eel sterkte

iwish en liedje bijna testen!! , oeiiiii spannend! jullie al klachtjes?

shirley wat een fijn idee zeg dat er nog wel wat overgebleven is deze keer, doen ze bij jullie ook vanaf 8 cellen invriezen?

denk dat er bij ons geen over is , weer niet, ze waren niet van denderende kwaliteit, maar goed positief blijven :-)

deze worden het gewoon..

mijn "kleine" nichtje want zo zie ik haar toch, is nu acht weken in verwachting en ze gaat het kindje wel houden. vind het wel een moeilijk idee, zo'n kleine meid straks met een dikke buik.

hoop dat dat allemaal goed gaat komen..

voor alle andere wachtende heel veel sterkte met de laatste wachtdagen, en toi toi toi

liefs jo

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden