Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Shanna, balen dat N zo'n last heeft van het vruchtwater. Hopen dat ze snel opknapt.

Quin, hou jij het nog een beetje vol? Zou erg fijn zijn als L mee naar huis mag over 2 dagen! Alweer een week, wat vliegt de tijd!!!

Ik lig hier in bed met links van me een jongetje van 4 wat in bed heeft geplast, (kan bed niet verschonen want dan word ander jongetje van 4 wakker). Die snurkt.

Rechts ligt een man van 37 die snurkt. Ik kan noet bewegen..... Ben klaarwakker. Lig al zo van 5.45.... :(

Word een lange lange dag ben ik bang...

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Eer, ik hoop zo dat yentl haar suiker snel zelf gaat regelen!

Quin, ook voor Liam hoop ik dat hij dit weekend goed gaat eten en lekker aankomt.

Shanna, hopelijk is nore snel minder misselijk!

En dan meiden..... mogen jullie schatjes lekker met mama mee naar huis!

Jullie verdienen het allemaal !

Veel liefs van mij

Geplaatst

Quin: al weer een week oud, wat gaat dat snel! Ik hoop echt dat jullie snel naar huis mogen.

Sandra: volgende keer de snurkende heren gewoon uit bed schoppen/wakker maken hoor! Jij kunt je nachtrust nu goed gebruiken. Vandaag middagdutje doen?

Zijn jullie ook zo benieuwd wie de volgende is die bevalt? Volgens mij is er nu niemand meer die al een datum weet of ingeleid wordt toch?

Geplaatst

Ik heb het lijstje maar weer eens opgezocht. Jeetje wat "lullen" wij veel:laugh:. Moest echt weer een paar paginas terug.

Als ik puur kijk naar het lijstje, zou ik zeggen dat Liedje, Jo, Jessi en ikke.

Nu dacht ik gisteren avond dat er van alles ging gebeuren. Flink wat weeen voor enkele uren, Ben gelijk maar mijn koffer gaan inpakken. Alles stond wel klaar maar nog niet in de koffer. Maar Nop, alles is weer rustig. Wel vanochtend echt het aller laatste gedaan. Dus de kleine kan nu echt komen. Ik had het wiegje en de box nog niet opgemaakt ivm stof e.d.

Nu zit ik mij een klein beetje zorgen te maken dat ik de kleine nog niet zoveel heb gevoeld. Ik ga nu dus lekker op bed liggen, met de handjes op de buik.Als ik binnen het uur niet genoeg voel, ga ik het zh opbellen.

@ all heel fijn weekend

Lfz Ig

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje (een jongen!!!) (af en toe actief)

03 juli 2012 - Iggie (een jongen!!!)

02 juli 2012 - Jo1978 (een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79 (een meisje!!!)

04 juli 2012 - Shanna (een meisje!!!)

08 juli 2012 - Eer (verrassing!!!)

08 juli 2012 - Quin (verrassing!!!)

*12 juli 2012 - Esly ,helaas weer te vroeg bevallen van een prachtige zoon...*

15 juli 2012 - Sandra81(een meisje!!!)

18 juli 2012 - Chantal33 (een jongen!!!)

19 juli 2012 - Sas27 (een meisje!!!)

22 juli 2012 - D@@ntje (verrassing!!!)

29 juli 2012 - EmvElin (jongetje en meisje!)

Bevallen!

8 juni 2012 - Quin van zoon L.iam

12 juni 2012 - Eer van dochter Y.entl

15 juni 2012 - Shanna van dochter Nore

Geplaatst

Ah, het lijstje!

Altijd weer heel handig!

Ik vroeg mij af, chantal gaat toch ook eerder bevallen?

Of heb ik dat nu helemaal verkeerd onthouden.

Dat had toch met suiker enzo te maken?

Ik was in ieder geval nog niks van plan.

Het zou mij niet eens verbazen als het pas begin augustus komt.......

Geplaatst

@Quin wat gaat dat snel he, al een week oud :-)

@iggie volgens het lijstje ben jij een van de eerste idd, spannend he nou ja je bent er klaar voor :-)

Heb je de baby al weer gevoeld?

Hier in de baby ook erg rustig vergeleken een paar dagen terug... erg vervelend is dat he word je wel onzekervan

@sandra vervelend he zo snurkende man. vooral al als je er zelf naast wakker ligt ! hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen!

@daantje wel erg leuk dat het bij jou nog een verassing is he... spannend !!

Ben net de stad even in geweest, kan wel goed merken dat de energie wat weg is. pfff ik was zo geirriteerd dan loop je je zelf ook in de weg hoor haha ben snel naar huis gegaan en lekker in bad gegaan!!

fijn weekend allemaal

Geplaatst

Sas: pfff, de stad in, ik moet er echt niet meer aan denken nu. Geniet er nog maar even van!

Iggie: kleine al weer gevoeld? En geen weeen meer gehad?

Volgens mij gaan we nu van halverwege het lijstje omhoog. Dan zou ik de volgende zijn, hihi. Nog geen voortekenen hoor, ik denk dat onze meid nog wel een paar weken blijft zitten.

Vandaag een gammel dagje, heb nergens zin in, futloos en lui. Ik heb de slaapkamer opgeruimd, dan kunnen straks de bierkratjes onder het bed. Verder geen puf. Vriendlief is al een paar dagen zwaar verkouden en dus ook futloos, de laatste dingen in huis en babykamer schieten ook niet op zo. Merk dat ik stress krijg: het moet dit weekend klaar! Zal m morgen dus maar lastig gaan vallen met klusjes. Hij is nu naar de markt, dus de komende week wordt ik weer verwend met vers fruit en smoothies (nieuwe hobby van hem, heerlijk!).

Fijn weekend nog dames!

Geplaatst

Hi all,

Ja ik heb de kleine weer gevoeld. Eerst in bad gegaan en daarna op bed tv liggen kijken met de handjes op de buik. En daar was ie weer. Waarschijnlijk ben ik iets te druk geweest. Heb trouwens niet meer die voor weeen van gisterenavond, maar wel een constante "buikpijn" die af en toe erger wordt. Maar zoals sommige al hebben ervaren kunnen die voor weeen , weken duren. Helaas.

@ Daantje, Volgens mij heb je gelijk. Chantal zou volgens mij ook ergens volgende week ingeleid worden.

@ Chantal is dat zo?

@ Sas, ik ga al weken de stad niet meer in, wekt zoveel agressie op:-)

@ Jessie, balen zeg dat je je zo futloos voelt. Hoop dat het morgen beter gaat en dat je de laatste dingetjes aan de babykamer kan doen.

@ Shanna, en mocht je idd vandaag met dochterlief naar huis? Ik hoop het wel

Fijne avond

Geplaatst

Hoi iggie.... Tegen mij is gezegd als je twijfels hebt, liever te vaak langskomen dan 1 x te weinig!

Maar denk hier aan .... Echte weeën worden heviger en komen met steeds meer frequenties!

Ja..ben vandaag thuis gekomen met Nore.

In het begin gewoon gezeten in de woonkamer met kraamhulp. Later 'smiddags naar bed gegaan. Dus de trap op... Sinds dien niet meer naar beneden gegaan... Werd mij verboden!!!

De trap...het is de schuld van die stomme trap!

Met Nore gaat alles goed! Wel wat afgevallen . Ze weegt nu 2900 Gr.

Alles is zo snel gegaan zo onwerklijk.

Geplaatst

Iggie fijn dat je de kleine weergevoeld hebt. Op het laatst werd ik ook weer onzeker. De doppler hielp dan heel goed.

Dames.... Spannend hoor "Who's next?"

Geplaatst

Shanna fijn dat jullie weer thuis zijn met de kleine meid! En ze hebben gelijk hoor: lekker boven in bed blijven en niet die trap af! Eerst twee daagjes bijkomen en aansterken.

Geplaatst

Hier zo .ut geslapen. In het zkh lag ik naast een vrouw die haar 2-ling is gehaald met 27 weken. Gisteraaf kwam ik haar man tegen en ik vroeg hoe het met ze ging. Hij vertelde dat ze 's middags het besluit hadden genomen om de machine stil te zetten en zo juist was de 1e al overleden en het vermoeden wad dat de 2e niet lang op zich zou laten wachten. Ze waren samen in de couveuse gelegd, hij liet nog een foto zien. Heb hier de hele avond thuis zitten janken.

Ben zo blij en dankbaar met L.

Moest het even kwijt, sorry voor het rotverhaal.

Geplaatst

He Quin, wat een .UT verhaal. Afschuwelijk.

@ Shanna, welcome back at home. En zoals Jessi zegt. Gewoon lekker boven in bed blijven. Is goed voor je.

Vandaag lekker relaxed dagje ingepland. Badje, gezichtsmasker, nageltjes en ik ga mijn haren verven.

Lfz Ig

Geplaatst

He bah quin, dat wens je niemand toe!

Shanna, goed luisteren naar de kraamzorg!

Ig, veel plezier vandaag!!

Quin, eer en shanna hele leuke vaderdag met jullie nieuwe aanwinsten!!! ;)

De andere dames natuurlijk ook voor de aanstaande papa's!

Hier is gister de vk geweest ivm vermoeden vruchtwater. Maar gelukkig was het loos alarm. Wel veel rug en buikweeen... Nog een weekje, dan ben ik 37 weken, dan vind ik het prima! ;)

Zoveel pijn... Ik vind er geen reet meer aan.

Gister vluchttas ingepakt, bed op klossen gezet (heerlijk!!!) Had zwaar de kriebels gister...

Genoeg gezeur weer!

Fijne zondag all!!!

Geplaatst

@iggie mooi dat je de baby weer hebt gevoeld, heerlijk vers fruit en smoothies wel een goed idee!

@shanna fijn dat jullie samen thuis zijn nu! geniet er lekker van :-) lekker in bed even blijven zou je vast goed doen.

@Quin wat een rot verhaal zeg!! echt heel erg voor de ouders!

@sandra gelukig dat het loos alarm was! naar hoor dat je elke keer die pijn aan houd vermoeiend lijkt mij! maar je bent er klaar voor zo te lezen, hoplijk duurt het niet te lang meer ;-)

Vandaag weer de heledag bijna van huis, bah niet echt zin in ! op het bankje in mijn huispak klinkt beter haha ;-)

fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Jeee wat rustig hier.....

Even korte update

Alles gaat relatief goed...

Notebook wel weer afgevallen ... 2760 gr nu.

Afwachten morgen anders bijvoeden..

Verder wordt ze iets geliger....ook afwachten dus.

Ze slaapt veel huild weinig, ze is heel makkelijk (nog... Hahaha)

Zelf zo veel last van hevige naweeën.. (komt door hevige/snelle bevalling).

Niet echt een aanrader!

Vandaag geluisterd en boven gebleven....

Morgen wil ik graag meer aktie!

Quin.. Eer... Alles goed?

Gr. Shanna

Geplaatst

Shanna, vervelend die naweeen, heb ik bij Elin nooit heel erg gehad (maar dat was ook een "gewone"spontane bevalling), alleen op moment dat ik haar aanlegde altijd iets. Doe lekker rustig aan! Hopelijk trekt de geelheid weer weg, de meeste kindjes worden wel iets geel.

Quin, Eer alles goed met jullie kindjes?

En de andere meiden, houden jullie het nog vol?

Hier wordt het wel steeds iets zwaarder, maar we zitten alweer op 34 weken, dus we gaan de goede kant op. Zoals de echoscopiste zei, elke dag extra is mooi.

Laatste controle was wel goed, al lijkt het jongetje wat groei achterstand te ontwikkelen.

Nu komende dinsdag en de dinsdag erop een extra controle echo en doppler, om te kijken of hij wel blijft groeien en genoeg voedingsstoffen uit placenta kan halen. Zo niet, dan wordt ik waarschijnlijk in eerste instantie opgenomen, en mocht de rust die daar bij hoort niet voldoende helpen, dan inleiden.

Maar goed, dan ben ik al richting de 36, mischien al zelfs 37 weken, dus maak me er niet zoveel zorgen over.

Ik vind het vooral voor mijn dochter heel vervelend als ik opgenomen moet worden, ze is niet zo makkelijk met veranderingen, dus ik denk dat ze er veel last van krijgt als ik niet meer thuis ben. Maar goed, nu eerst voor de baby's zorgen...

Jullie horen dinsdag de uitslag weer!

Oh ja, volgens mij was dat Sandra, hoe is het met je nicht en haar babytje?

Groetjes!

Geplaatst

Hoi meiden... Beetje bewust afstand van reageren op forum, ben niet echt in goede doen. Huil heel veel ( nu weer, lig met grote knuffel in mijn armen). Y gaat qua voeding met super sprongen vooruit. Is sinds gister nacht in voeding verdubbeld en heeft dat de hele dag vandaag volgehouden. Ze is vh infuus af maar ligt nu voor de tweede dag onder de lamp ivm geel zien.

Het is wel n grappig gezicht hoe ze daar ligt... Brilletje op en alleen n mini pamper en dan hebben ze n grote plastic palmboom sticker bij der opgehangen en ligt ze tussen n roze mini voedingskussen zodat ze "stevig" ligt.

Vanavond had ze voor het eerst krampjes (althans dat denken we ... Hart verscheurend maar ik heb haar snel rustig gekregen door voor haar te gaan zingen.

Ik hoop echt dat ze nu snel mee naar huis mag want ik word gek... Dan zeggen de zusters je moet rusten... Tuurlijk zou ik moeten rusten maar ik wil verdo.... Bij mijn poppetje zijn . Als ze thuis is heb ik pas rust in mijn kont... Nu niet.

Zo ook ik heb weer Genoeg geklaagd.. Nog 1 klein dingetje dan, mijn enkels zijn weg ... Hou nu vocht vast !!! Charming NOT

sorry voor de ego

liefs eer

Geplaatst

Shanna, ook al wil je meer actie.... Nu kan je rusten, probeer het maar een beetje te doen.

En even afwachten met het gewicht en geelheid van nore, volgens mij hebben veel kindjes daar in het begin last van.

Fijn dat jullie thuis zijn, gaat dat allemaal lekker? Met de kraamzorg enzo?

Emvelin, spannend hoor. Hopelijk gaat alles goed met de groei van het jongetje en mag je lekker thuis blijven.

Eer, je mag nog best ego berichtjes sturen hoor!

Schrijf maar even van je af als dat nodig is.

Het is ook niet leuk dat je je kleine meisje elke keer moet achter laten.

Gelukkig is ze van het infuus af, dat scheelt alweer.

En die blauwe lamp werkt altijd heel goed hoor! Dus die geelheid wordt vast snel beter.

Sterkte meid, en een dikke knuffel!

Iggie, wat een geruststelling als je de kleine weer voelt he? Gewoon af en toe even je rust nemen om daar op te concentreren.

Jessie, lekkere hobby heeft je vriend! Laat je maar lekker met smoothy's verwennen!

Sas, de stad in.... Hoe lang is dat al geleden?

Ik ga alleen voor wat ik echt nodig heb en de rest lig ik liever op de bank!

Quin, wat verschrikkelijk dat verhaal.....

Wat moeten we toch gelukkig zijn met wat we hebben.......

Hoe is het met L. ? Vandaag gingen ze toch kijken of hij genoeg aan komt en misschien vrijdag mee naar huis mag?

Ik hoop het voor je! Jij hebt het ook verdient je mannetje mee naar huis te nemen!

Sandra, lekker dat alles klaar staat voor het geval dat.

Verder maar rustig afwachten wat er gebeurd...

Hopelijk zonder al te veel pijn en klachten.

We houden gewoon nog even lekker vol! Is alleen maar goed voor de baby's.

Mijn laatste werkweek gaat in en ik heb er helemaal geen zin in!!

Nou, ik ga gewoon heel rustig aan doen!

Vandaag maar een halve dag, dat is wel beter.

Vanmiddag naar de verloskundige, weer even checken. En de groeiecho bespreken. Maar dat zag ik ook al op de grafiekjes volgens mij ligt het prachtig op schema!

Geplaatst

Eer, we hebben wel eens samen op een (of meerdere) wachtbankje(s) gezeten..... Zie dat je inmiddels bevallen bent: gefeliciteerd!!

Helaas nu ten prooi aan kraamtranen/hormonale kwelling en jullie kleine meisje missen.... Hoop dat je je snel beter voelt en echt kunt gaan genieten! (tot die tijd gewoon de negativiteit eruit huilen denk ik, voel je er niet schuldig over, t is niet niks wat er in je lijf en in je leventje gebeurt nu!)

Voor degenen die nog moeten bevallen: succes met de laatste loodjes!

Geplaatst

Breek even in

Eer meid wat heb ik het met je te doen

Sterkte schat en dat je poppetje snel mee naar huis mag

Dikke knuffel

Andere succes en die bevallen zijn geniet

Liefs Jessica

Geplaatst

Hey meiden even snel zit op de laptop bij mijn moeder de mijne doet het weer is niet grrrrrr!

Eer meis laat die kraamtranen maar komen het is heel normaal dat je verdrietig bent je wilt gewoon heel graag je poppetje bij je hebben en niet elke keer achter moeten laten op zh.

Hopelijk mag ze snel mee naar huis!

Quin, wat een .ut nieuws zeg snap dat het heel hard binnenkomt dit soort berichten wil niemand horen.

Ook voor jou hoop ik dat je jullie mannetje snel mee naar huis mogen nemenom dan gewoon lekker met zijn drieen te gaan genieten!

Emvelin, hopelijk groeit jullie mannetje gewoon netjes door in zijn eigen schema en is er niks aan de hand, vind dat je het knap doet hoor nu al lekker 34 weken op naar de 37 weken en laat ze dan maar komen!

Daantje, poefffdeze week nog werken en dan eindelijk verlof voor jou geniet ervan voor je het weet moet je ook bevallen ( wil je ook wel maar nog eerst even lekker bijtanken)

Sas, ook hier al heel lang niet meer naar de stad geweest moet er eerlijk ook niet aan denken op dit momend.

Shanna, lekker aan het genieten van jullie kleine meid, endoe het rustig aan hé BI is niet niks en je wilt straks toch ook weer graag alles kunnen zonder die rolstoel?

Hier gaat het goed heb wel veel last van voorweeen maar dat hoort erbij hoop morgen meer nieuws te krijgen wat betreft inleiden hopelijk volgende week en anders gaan ze me die week erop inleiden.

meiden sorry als ikiemand vergeten ben maar ben een muts op dit momend

Geplaatst

@ Chantal het einde komt dus ook in zicht voor jou ik ben benieuwd wanneer ze willen beginnen, spannend!! succes morgen :-)

Die voorweeen lijken mij ook erg vermoeiend?

@emvelin, hopelijk blijft je jongentje lekker door groeien, zou ook zo sneu zijn als je opgenomen moet worden.

spannend doe maar lekker rustig aan!

@eer Wat fijn Dat Y het zo goed doet!!! Hebben zo nog geen enkel idee wanneer ze weg mag? lijkt mij pittig om der elke keer achter te moeten laten!

in ieder geval sterkte!

@daantje jij weer een dag gehad! nog 2 te gaan he?

@quin en shanna hoe gaat het met jullie?

Geplaatst

Hoi all

Even korte update. Reageer later op anderen.

Borstvoeding lijkt goed te gaan. Het spuit er letterlijk uit.

1x borst 10 min = 110 gr melk.

Voor mij persoonlijk een teleurstelling te horen gekregen...

U hum... Dames.... Hoe naïef kun je zijn.

Vanmorgen was is in de veronderstelling om vandaag de stad in te gaan om kleertjes te kopen.

Alles is te groot wat we hebben. Ik aangekleed....en ja verder kwam ik niet....

Fysiotherapeut is thuis geweest. Mag nu 2 x per dag een half uur naar beneden.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden