Ga naar inhoud

Uitgerekend in juli 2012!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi...

Vrijdag gaan ze beslissen of ze het nu gaan doen of na bevalling. En......misschien is er een alternatief (hoop ik zo...).

Wisten jullie dat je van de verzekering een "Nanny Care" vergoed kunnen krijgen? Lijkt me wel handig!

Leuk om te lezen hoe druk iedereen met het kamertje is.

Zelf moeten wij de spulletjes nog controleren. De vorige keer hadden wij bijvoorbeeld alleen maar een stoffen boxkleed. Op een gegeven moment lag Nina er gewoon onder. Dus nu willen wij er een van plastic bij kopen (anti slip???....als dat er is???. Verder moet de klamboe nog naar de stomerij. Voorlopig komt de kleine bij ons op de kamer. En deze is op het moment een puinhoop moeten alles opruimen en schoonmaken (komt nog door verbouwinkje). Dat gaan we dit weekend doen.

Eer wij hebben ook nog (behalve paar kledingsetjes) bijna nog niets gekocht! Deze keer gaat de tijd zo snel. En dan denk ik o ja....dit nog dat nog....ojee de tijd dringt! Wij moeten nog een nieuwe babyfoon erbij. Iemand nog suggesties?

Verder zitten wij met het euvel dat wanneer we straks lekker naar buiten gaan om te wandelen...hoe we Nina mee krijgen. We hebben al een mooie kinderwagen. En we gaan geen duowagen kopen. Vinden we zonde van de centjes. Wel zitten we te denken aan zo'n plankje. Maar weten nog niet welke. Iemand hier nog suggesties over? We hebben er een paar uitgeprobeerd bij babypark. Maar bij sommige loop je er heel raar achter....helemaal gebukt.

Trouwens dames, haal geen parasolletje voor de kinderwagen! Hadden wij toen wel maar het werkt gewoon niet omdat de zon natuurlijk elke keer draait! Heb nu gezien dat er iets nieuws is een soort stofje dat je kunt uittrekken. Het zit vast aan de kap en je kunt het vast klikken aan je handvat....Ben benieuwd!

Wat kraamzorg betreft...deze is al een keer bij ons geweest. Wilde kijken of het klikte! En nee ze gaan echt niet controleren of je alles wel goed doet. Ze zijn straks voor jou in dienst en je mag straks lekker bepalen wat ze moeten gaan doen! Volgens hun planning wilden ze pas rond week 37 langskomen. Nouwww......dat vonden wij een beetje te laat. Ze zijn in december langs geweest en nu komen ze nog een keertje op 1 juni overdag, zodat ze de kinderen ook alvast een beetje leert kennen. Leek ons wel zo handig aangezien ze ook voor hen de zorg over gaat nemen.

Quin blijf het maar lekker rustig aan doen! Straks ben je druk genoeg.

Verder wat je nog in huis moet hebben wat niet op de lijst staat. Een flesje vitamine K.....heel handig is infacol (Voor darmkrampjes)....Vitamine D. Men zegt Sudocu creme (zinkzalf) onze dochter kon daar niet tegen. Daarom andere gehaald bij DA drogist. (zij kunnen je echt goed helpen). O ja wat ook zo grappig was....we hadden premature luiers nodig. Deze waren heel moeilijk te verkrijgen. Pampers had ze toen nog niet. De kruitvat wel en deze werkten heel goed!

Sandra balen van de stucador. Zou er heel kriegelig van worden en ongeduldig en kribbig en chagerijnig en boos en verdrietig en..............!

Tot zover......zit echt af te tellen nu. Eerst waren het grote stappen (denk in maanden)....nu worden deze kleiner (denk in weken/halve weken).....o ja mooi afronden natuurlijk. Dus nu nog ongeveer.....11 weken (mooi afgerond natuurlijk!)

gr shanna

• Reacties 4,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Vit d en k is voor als je bv geeft... Ikzelf geef kv dus dat zit erin verwerkt. Dan heb je het niet nodig ;)

Word ik ook shanna. Alleen vier ik mijn frustraties bot op get huishouden ;) lucht erg op!

Net bij ha geweest ivm maagzuur. Ik mag nu omeprazol gaan slikken... Hopen dat het helpt!

Eer fijn weer wat te horen!!!

Jessi, thx voor de tip! Ik ga ook eens samenstellen hihi. Volgens mij heb ik albveel te veel ;)

Ik heb heeel veel kleertjes gekregen. Echt super leuke dingen!

Nou meiden, fijne dag. Ik fa de auto naar de garage brengen voor zomerbanden.

Ik reageer later uitgebreider!

Xx

Geplaatst

Shanna: wat is een nanny care?

Die doek voor de kinderwagen ipv de parasol hebben wij ook al aangeschaft. Lijkt me super handig! En niet alleen voor de zon, maar ook om de kleine wat 'privacy' te geven als ze slaapt of als we in de stad lopen.

De infacol en vitamines heb ik ook al in huis, en veel potjes sudocreme (proefverpakkingen uit babydozen). Babyfoon: wij hebben de Alecto Dbx-80 ofzo, kan ook wel de 88 zijn. Recensies op kieskeurig waren hiervan heel goed, dus ik ben benieuwd.

Sandra: ik hoop dat de omezaprol helpt. Werktrn rennies bij jou niet? Daar mag je er toch ook vrij veel van slikken? Ik heb er gelukkig ( nog) geen last van, maar heb al wel rennies in huis.

Een vriendin van me is vandaag 41 weken, spannend hoor. Als de kleine er maandag nog niet is wordt ze gestript.

Geplaatst

hoiiii all lekker druk hier

wat goed dat er gezegt word dat een parasol niet werkt, wij hebben hem ook niet gekocht maar dacht mis later haha nou ja nu maar niet dus

voor zo doek kan ik ook wel eens gaan kijken

@shanna wat vervelend die ontsteking , maar ik kan je de handshudden hier ook een ontsteking volgende week naar de tandarts ik ben al druk aan het spoelen.

maar ze willen het bij jou dus doen via je tansvlees?? brr lijkt mij geen pretje hopelijk is er nog een andere oplossing !

heb je er erg veel last van

@eer mooi dat het goed gaat, nog kunnen slapen door de beeb?? lijkt mij wel erg leuk om het zo goed te voelen

hier is het nog maar weinig

@jessi spannend voor je vriendin, hopelijk is de beeb er snel

net is de kraamzorg geweest voor de intake stelde niet zo veel voor, wel het nodige info gekregen over het aantal uur ect ect

ook verder geen controle hoor dit doen ze ook niet vertelde ze

ik ga zo aar eens in bad ff lekker niks mijn humeur is niet al te best ben ook moe. heb het idee dat ik om alles wel kan janken pfff haha die rot hormonen ook

een fijn weekend allemaal

en rustig aan doen

Geplaatst

Shanna: wat is een nanny care?

Die doek voor de kinderwagen ipv de parasol hebben wij ook al aangeschaft. Lijkt me super handig! En niet alleen voor de zon, maar ook om de kleine wat 'privacy' te geven als ze slaapt of als we in de stad lopen.

De infacol en vitamines heb ik ook al in huis, en veel potjes sudocreme (proefverpakkingen uit babydozen). Babyfoon: wij hebben de Alecto Dbx-80 ofzo, kan ook wel de 88 zijn. Recensies op kieskeurig waren hiervan heel goed, dus ik ben benieuwd.

Sandra: ik hoop dat de omezaprol helpt. Werktrn rennies bij jou niet? Daar mag je er toch ook vrij veel van slikken? Ik heb er gelukkig ( nog) geen last van, maar heb al wel rennies in huis.

Een vriendin van me is vandaag 41 weken, spannend hoor. Als de kleine er maandag nog niet is wordt ze gestript.

Geplaatst

NIks helpt bij mij, gaviscon, rennies, antagel, noem het maar op. was op advies van vk dat ik naar de HA ben geweest. Ze zei als je er nu al zoveel last van hebt dan word het er niet beter op... Heb nu 1 tablet genomen en nog geen last (afkloppen!)

Die doeken voor over de wagen? Waar kun je die halen? Ik heb altijd een parasolletje gehad, maar hij vond hem super interessant ;)

Misschien moet ik die doeken ook maar eens halen....

Ik krijg de wagen van mij vriendin, die van mij staat met 2 lekke banden op zolder kwam ik achter....

Net de lijst voor de geboortekaartjes afgemaakt. Het valt best mee eigenlijk! Zover maar 40 kaartjes. Heb wel een hoop uitgezocht. Mijn neven en nichten hebben pech. Ik krijg van hun ook nooit ;)

Ik ga nu lekker de uitzet uitzoeken ;)

Over een uurtje weer tijd voor zwemles van Jamey!

Geplaatst

Isa - 24 jaar- 3e ICSI poging - 1e kindje

Emely - 27 jaar - spontaan zwanger - 1e kindje

Sas27 - 28 jaar- 2e CRYO tp uit 1e IVF - 1e kindje

Liedje - 29 jaar - 1e ICSI poging, 2e CRYO - 1e kindje

Sandra81- 30 jaar - 1e IVF poging - 2de kindje

D@@ntje - 30 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Iza - 30 jaar - 7e CRYO uit IVF 3 - 2e kindje (dochter was van de verse tp van IVF 3)

EmvElin - 31 jaar - 3e ICSI poging - 2e kindje

Jessi79 - 32 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Jo1978 - 33 jaar - 2e ICSI poging - 1e kindje

MamaVanSeppe - 33 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje (Seppe 5e TP van 3e icsi poging)

Danore - 34 jaar - 2e IVF poging - 1e kindje

Iggie - 36 jaar - 1e ICSI poging - 2e kindje

Chantal33 - 36 jaar - 1e IVF met ECD - 2e kindje (Frederique 3e tp van 1e IVF met ECD)

Quin - 36 jaar - 1e ICSI poging - 1e kindje

Shanna74 - 37 jaar - IVF poging - 2e kindje

Meisje38 - 38 jaar - 1e IVF poging - 2e kindje

Esly - 42 jaar - 2e IVF poging - 2e kindje (1e kindje na 5 maanden zwangerschap geboren en overleden)

Eer - 42 jaar - 3e IVF poging - 1e kindje

Uitgerekend

01 juli 2012 - Liedje
(een jongen!!!)

03 juli 2012 - Iggie
(een jongen!!!)

02 juli 2012 - Jo1978
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Jessi79
(een meisje!!!)

04 juli 2012 - Shanna
(een meisje!!!)

08 juli 2012 - Eer
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

08 juli 2012 - Quin
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

11 juli 2012 - MamaVanSeppe (non-actief?)

*12 juli 2012 - Esly ,helaas weer te vroeg bevallen van een prachtige zoon...*

15 juli 2012 - Sandra81
(een meisje!!!)

16 juli 2012 - Danore (non-actief?)

18 juli 2012 - Chantal33
(een jongen!!!)

19 juli 2012 - Sas27
(een meisje!!!)

21 juli 2012 - Iza (non-actief?)

22 juli 2012 - D@@ntje
(
v
er
r
a
s
s
i
n
g!!!
)

27 juli 2012 - Emely (non-actief?)

27 juli 2012 - Isa (non-actief?)

29 juli 2012 - EmvElin
(
jongetje
en
meisje!
)

Controles

2 april - Quin groei echo

10 april - sas27 controle vk

12 april-EmvElin conrole gyn + groeiecho

14 april-EmvElin pret echo 3d

18 april - Sandra81 27 weken controle

23 april - 30 weken echo

27 april - Quin 30 weken echo

27 april - sas27 pretecho 3d

28 april - Chantal33 pretecho 3d

4 mei- EmvElin controle gyn + groeiecho

Geplaatst

Sandra, die doek voor de kinderwagen heet de Dooky of Dooka. Kost iets van 15 euro geloof ik. Via Google kun je m wel vinden. De babydump verkoopt m ook onder andere.

Geplaatst

Ohhhh, zo mijn best gedaan! Een half uur alle berichtjes teruglezen en reageren, en alles is weg!

Nou, morgen probeer ik het wel nog een keer......

Geplaatst

*breek even in*

Shanna, zag je vraag over plankje voor achter de wandelwagen. Zelf hebben we een kidsit bij prenatal gehaald. Zijn hier erg tevreden over. Misschien een optie?

*breek weer uit*

Geplaatst

Weet even niet wie het schreef, maar de richtlijnen voor vitamine D zijn veranderd, dit moet je ALTIJD geven, bij bv en bij kv. Vitamine k hoeft idd alleen bij bv. Kom later weer echt reageren!

Geplaatst

Sandra, fijn dat die medicijnen werken! Als het bij mij te erg word dat het niet meer met rennies werkt ga ik daar ook naar kijken!

Wat knap dat je nichtje het zo goed doet, zelfs met een dochter die last heeft van reflux. Petje af voor haar!

Shanna, wat naar van die kies! Je weet nu wel waar de ontsteking zit, nu maar hopen dat ze er op een veilige manier iets aan kunnen doen, of dat je het uit kan houden tot na de bevalling.....

En bij die zwangerschapscursussen weten ze niet wat ze missen! Hopelijk vind je nog iets waar je helemaal op je plek zit.

Jessi, handig die site's ik moet ook nog even heel goed kijken wat we allemaal nodig hebben.

Quin en Eer wij moeten ook nog zo goed als beginnen....... Pffff ik krijg het benauwd als ik er aan denk, waar halen we de tijd vandaan!

Voor de meiden die het geschreven hadden ( ik neem niet het risico een pagina terug te kijken en weer alles kwijt te zijn)

De reacties van jullie andere kinderen, echt geweldig! Zo schattig! Haha, de eerste is er nog niet eens en ik wil al een tweede!

En dat vele van jullie al zo ver zijn met de kamertjes en uitzet! Echt goed joh, wat knap dat jullie daar de energie voor hebben.

Bij ons komt 24 april een consulente van de kraamzorg. En volgens mij alleen voor een intake gesprek. Ik hoop dat het idd geen inspectie is want dan zullen we veel commentaar krijgen over wat we allemaal nog meten doen.

En 11 april gaan wij voor een 3D pretecho! Lekker weer even naar binnen gluren! Zo leuk ik heb er heel veel zin in! En onze families kunnen niet wachten tot de de dvd mogen zien! Ik ben zo benieuwd of het kindje idd al zo goed te zien is dat het lijkt op hoe hij of zij is na de geboorte.

Nou, nu even hard werken! Ik heb een vriendin beloofd een marsepeinen stapeltaart te maken voor haar dochter die morgen 2 wordt. Dus heel veel roze en Dora erop!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Shanna lekker rustig aan vandaag!!!!! Let op jezelf!

Daantje ik gebruik altijd kladblok om te typen ;) dan kun je bladeren zoveel je wilt ;) en dan kopieer je het daarna in je reactieveld ;)

Hier ziek kereltje dus hou het ff kort. Straks kont opa ff oppassen zofat wij naar de gamma kunnen voor verf en laminaat!

Heerlijk!!!

Xxx

Geplaatst

Shanna: wat vervelend dat je zoveel pijn hebt! Gisteren teveel gedaan of is het puur de bi? Sterkte meis, ik hoop dat het komende week beter gaat.

Sandra: wat fijn wat de meds werken!

Hier is ie vandaag mindrr, ik ben ontzettend verkouden. Keelpijn, waterig hoofd, loopneus, slap, rommelende buik. Vriend is nu alleen naar de verjaardag van een neefje en nichtje. De nichtjes hadden zich er zo op verheugd om mijn buik te bewonderen, erg jammer.

Hoe is het met jullie buiken? Die van mij groeit flink door. Gisteren in het winkelcentrum steeds verbaasde reacties gehad als ik vertelde dat ik nog 14 weken moet. Toch ben ik nog 'maar' ongeveer 7 kg aangekomen.

Oh ja, beeb is volgens mij gedraaid, ik kan slecht rechtop zitten. Lijkt wel of het hoofdje dan knel zit onder mijn ribben. Heel fijn...

Geplaatst

Gisteren gezeten op zo'n stenen bankje bij het afzwemmen van Nick. Daardoor veel pijn/last van bekken etc. Kan gewoonweg mijn benen niet meer ombuig krijgen. Misschien een paar centimeter maar dan houdt het op!

Helaas rest van het weekend dus niet veel kunnen doen. Maar met veel rust gaat het nu weer iets beter. Tot een volgend moment. BI is heel raar..... Zo loop je redelijk en zo kan je niets meer. Maar goed hoort erbij!

Een nanny care is een matje voor op het matras. Die registreerd adem, draaien etc. Ter voorkoming van wiegedood. Mijn interpolis verzekering vergoed dit. Dus waarom zou ik deze niet bestellen toch...?

Gr. Shanna

Geplaatst

Lig weer uitgeteld in bad... Werd er zowat met dwang door vriendlief in gezet... Was/ ben kapot dus kruip zo lekker tegen man aan.

Kg gaan hier gelukkig ook goed... Zal morgen weer is wegen maar denk dat ik nog onder de 9 kg zit.

Mensen vinden mijn buik ook bescheiden!!

Shanna hoe is het nu??

San geslaagd bij de gamma ??

Ben t alweer kwijt

Welterusten

Eer

Geplaatst

Vandaag en morgen nog een dagje thuis, ik heb me net ziekgemeld. Ben zo ontzettend verkouden,.en benauwd daardoor. Lees net pas op internet dat je tijdens de zwangerschap geen hibitane en strepsils mag hebben. Wist ik echt niet! Je mag ook niks meer... Heb er de afgelopen dagen maar 2 gehad, dus maak me er niet druk om. Maar nu dus op zoek naar dropjes en kamillethee.

Geplaatst

jessi beterschap en de resterende dames. RUSTIG aan!!!!!

Qua kilos ben ik nog niet echt veel aangekomen (gerekend vanaf het moment van de bevruchting 3 kilo, maar ik ben dan ook nog een paar weer afgevallen in het begin) ondanks dat ik mijzelf wel een rolmopjes vind. Ik merk nu vooral bij bovenbenen en billen dat alles strakker gaat zitten. het is heel raar, weinig kilos, maar het lijkt wel of dat er allemaal rare verhoudingen ontstaan:-)))

@ All, fijne werkweek met heel weinig klachten

Lfz Ig

Geplaatst

Jessi beterschap!!!

Ik ben nu vanaf start orikken 10 (!!!) kg aangekomen! Zit nu op 93!!! Grom!!!

Maar bij mij zakken wel al m'n broeken af... Ik hou geen benen en kont meer over.. Buik en boobies daarintegen gaan des te harder!

Hier thuis met ziek kind... Oorontsteking, keelontsteking en griep. Wat kun je nog meer krijgen???

Vanaf 2 uur niet meer geslapen want hij sliep ook niet.

Hij ligt nu uitgeteld op de bank. Zo lang mogelijk thuishouden om uit te zieken... Pfff handig met een eigen zaak!!!

Vandaag kont mijn vader opnieuw de muren stuccen... Gister alles gekocht ;)

Kaching! 400 euro aub!

Maaar heb wel m'n rolgordijn van Lief! En muurverf van Lief!

Ja dat kost centen... Heb ook luiertas van Lief! gekocht... Ben helemaal wild van dat merk! Hihi

nieuwe vloer.. Kies natuurlijk de duurste uit...

Manlief riep door de zaak, "maakt niet uit, ik krijg maar 1 keer een dochter!!" whahaha die wind papa straks zo om d'r vingertje ;)

Nou fijne dag ladies!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden