Ga naar inhoud

APRIL 2012 1e keer IVF; wie nog meer?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@ lieve Hilly….dikke knuffel voor je, wat balen…..kan me zo voorstellen dat je anders had gewild…bah. Sterkte voor je…en met het verwerken van het slechte nieuws, we hadden het zo graag anders gezien :-( :CYBER_HUGS:

@ Sometimes, ik ga groen groen stralen en duimen voor je!!! Stom he dat je dan zo lang moet wachten op je ongi als je het juist wilt worden…grrr. Ik had de langste cyclus ever voordat ik eindelijk met de IVF kon beginnen, dus misschien is het wel een goed voorteken, hoop het voor je meis!!

@ Lieff, hahaha ja weg met de logees!!! Zullen sommige familie leden van m'n mannetje wel van balen, maar dat kan me niets schelen hahahahaha!!! Nou heb toevallig voor het eerst een vet opgezette buik. Kwam net thuis van m'n ouders en zei het net nog tegen m'n vriend dat ik me al een ballon voelde en dat ik graag het ventiel er ff uit zou willen halen ;-)) Oh wow zie aan je banner al 8 weken, wat heerlijk dat je al zover bent!!!!! En Lieff wat je ook besluit te doen met mvm dat is echt jouw keuze, waar jij je goed bij voelt…al die polonaise aan je lijf….als je het niet meer trekt dan houdt het gewoon op en moet je aan jezelf en je baby denken, snap je wel.

@ Anna, fijn weer een dagje verder!! Killing zijn die laatste dagen he…bij elk krampje zoveel twijfels…pfff. Doen wat je gevoel je zegt qua testen, ik heb helemaal niet getest, durfde echt niet. Tis allemaal zo persoonlijk. Sterkte in ieder geval nog met het wikken en wegen wat te doen ;-)

@ Annelies, jaaaaaaaa echt gekmakend!!! Aftellen aftellen dat is het enige wat we doen deze dagen ;-)) M'n duimpjes zijn mega omhoog voor jullie, nog maar 6 daagjes!!!!!!

@ Liesjuh, ja heb gebeld vanmorgen, duurde weer eeuwen voor ik ze te pakken had ;-) Ze hebben m'n dossier er even bijgepakt. Ik zat met m'n hcg heel goed in de curve die ze hanteren om te bepalen of je utro moet blijven gebruiken, dus ze zei dat ik echt kon stoppen wat hen betreft. Ik zei dat andere ziekenhuizen andere protocollen hanteren. Ze vertelde dat het AMC (ziekenhuis) waar ze mee samenwerken er onderzoek naar heeft gedaan en dat ze erachter kwamen dat je niet meer of minder kans maakt op het misgaan met of zonder Utro…dus vandaar dat ze zeggen dat je mag stoppen als je bloedwaarden goed zijn. Ze zei dat ze aan de andere kant ook wel snapte dat ik erg onzeker was door al die verhalen en dat als ik me beter voelde door langer utro te gebruiken dat dat wat hen betreft ok was. Pfffff, ja en nu?? Heb er de hele dag over nagedacht maar weet het nog niet. Heb, als ik iets ga minderen naar bijv. 4 pillen per dag, nog genoeg tot aan m'n eerste echo op de 24e. Aan de andere kant wil ik ook het vertrouwen in m'n lichaam weer terug krijgen en stoppen ermee. Ben er dus niet uit ;-)) Misschien ga ik wel langzaam afbouwen. Aaaahhh ik weet het dus niet…nog even een nachtje over slapen ;-))

@ all, vandaag precies '5 weken'…jeetje wat gaat dit langzaam ;-)

Geplaatst

@hilly heel veel sterkte ik weet hoe je je voelt.....

@hier ben even niet zo heel veel aanwezig op het forum lees wel mee maar heb niet zo veel te melden....ben 1 van de weinige die niet zwanger is geworden. Dus kan nu niet echt met jullie mee praten. Ben elke dag deca aan het spuiten en elke dag een tablet progynova morgen worden dat er 2 en dan 11 mei en echo om te kijken hoe het er voor staat.

Jullie sterkte met de zwangerschapskwaaltjes hoop me over een paar weken ook zo te voelen :happy7:

Geplaatst

@Pucca, heel begrijpelijk hoor. Als je ons op de hoogte wilt houden , zou ik dat heel fijn vinden. We weten allemaal wat je doormaakt.

Maar als jij het niet trekt, moet je dit zeker niet doen.

Heel veel sterkte en we duimen voor je.

Wanda

Geplaatst
@hilly heel veel sterkte ik weet hoe je je voelt.....

@hier ben even niet zo heel veel aanwezig op het forum lees wel mee maar heb niet zo veel te melden....ben 1 van de weinige die niet zwanger is geworden. Dus kan nu niet echt met jullie mee praten. Ben elke dag deca aan het spuiten en elke dag een tablet progynova morgen worden dat er 2 en dan 11 mei en echo om te kijken hoe het er voor staat.

Jullie sterkte met de zwangerschapskwaaltjes hoop me over een paar weken ook zo te voelen :happy7:

Beste Pucca, ik hoop heel hard met je mee. Ik ben ook zeker geïnteresseerd in de ervaringen, verhalen en vragen van jou en de andere meiden die binnenkort een ivf gaan doen. Het is allemaal nog zo vers en kort geleden, we zitten allemaal in het zelfde schuitje. Ik hoop dat jij net als de jonge zwangeren hier ook veel geluk zult hebben deze poging!

sterkte en ik hoop dat je de deca goed trekt..

Juul

Geplaatst

Vandaag kwam mijn moeder op de koffie en vroeg gelijk of er al nieuws was... (de vorige keer kon ze het zien aan mijn ogen..) Ik zei dat ik niet durfde.. Bang voor weer een teleurstelling. Voel wel krampjes van de ongi, maar het voelt toch anders.. Ik ga morgen testen. Ik wil toch even vandaag afwachten. I.v.m. wat krampjes. Bij elk wc gebruik is het nu, Yes! geen rood. Nog 4 dagen voor het bloedprikken..

@ Pucca, Succes met je volgende poging.. Hopelijk ben je snel zwanger..

Geplaatst

@Pucca jij ook heel veel sterkte en succes. Dat we ons maar snel aan mogen sluiten bij een 'uitgerekend in ... 2013' topic! :good1:

@de rest Ik lees en leef mee hoor! Maar heb gewoon niet veel te vertellen.. Maandag weer prikken. Hoop dat er dan wel duidelijkheid is. Ik weet dat het niet meer kan, maar elk greintje twijfel gaat toch in je systeem zitten en daar baal ik van.

Geplaatst

@ Wanda: mooi dat de flessen niet stinken, je leest er wisselende verhalen over. Voel je je verder goed?

@ Keesie: ooo jij voelt je ook zo'n ballon! Lijkt me lekker om die lek te prikken met een naald, maar geen verstandig idee haha. Heb al vanalles opgezocht, maar er is weinig tegen te doen. Het komt door progesteron.

Lastig je keuze voor de utro. Ik mocht ook doorgaan tot week 12 als me dat een beter gevoel gaf, maar ik mocht na de 1e echo stoppen. Ik ben nog 1 dag doorgegaan en ben toch maar gestopt. Betalen jullie ook een deel zelf (ik ong. 5 euro per 2 doosjes) en heb nog 2 doosjes liggen, balen.

@ Pucca: ik kan me voorstellen dat je er minder bent, je hebt denk ik toch wat minder steun aan dit topic nu er zoveel zwanger zijn. Ik denk wel aan je hoor en duim voor je.

@ zwangere meiden: waar blijft jullie banner???? Wie zei nou tegen mij dat dat veel leuker was.... uuuhm liesjuh :))) hihi

Geplaatst

Lieve Pucca, ik hoop dat je gewoon mee blijft posten hoor. Ik vind het ook niet makkelijk steeds die banners en uitgerekende data te zien.

Heel veel sterkte meid, ik voel me je mee xxx

Geplaatst

@ Pucca, we snappen je helemaal, vind het superlief dat je meeleest en ik hoop zooooooo dat het groene gevoel op je uitstraalt!! We hebben allemaal hetzelfde doorstaan en hopelijk heeft iedereen straks een positieve test in handen, daar doen we het uiteindelijk allemaal voor. Heel veel sterkte met de deca en hoop dat alles er 11 mei mooi voorstaat om verder te gaan. Dikke knuffel!!

@ Anna, oh wat moeilijk he die laatste dagen….ik vond de uren echt voorbij kruipen….en elk toiletbezoekje wat ok is is weer een stapje verder. Succes morgen met je test, hoop zo voor je dat het positief uitpakt!!

@ Hilly, ik kan me voorstellen dat je graag duidelijkheid wilt hebben, niets is erger dan dat sprankje hoop wat we allemaal kennen en waarvan we ook weten dat het op een teleurstelling kan uitdraaien. Maar kan me ook weer voorstellen dat je die hoop hebt, zou ik ook zeker hebben. Raar weekend vast voor je…aan de ene kant wil je uitkijken naar poging 2 en aan de andere kant heb je poging 1 nog niet echt afgesloten… Sterkte!!

@ Lieff, oh ja de banner, moet ik nog gaan doen!! Was er op een avond mee bezig en toen kon ik niet kiezen en vond ik het te eng om het al te doen…pffff je kunt jezelf gek maken he ;-) Nou en dan stop ik nog meer progesteron erin met die bollen, komt dat opgeblazen gevoel daardoor ;-) Heb besloten om naar 4 bollen per dag te gaan. Heb dan t/m week 5 6 bollen per dag gedaan en dan nu in ieder geval een week 4 bollen per dag. Kijken hoe ik me voel. Heb ook de neiging om nog wat Kruidvat testjes te halen zodat ik elke morgen kan checken of het nog zo is….had jij dat ook die onzekerheid??? Ik moest ook wat bijbetalen voor de utro, weet niet meer hoeveel en nu alles omdat het nog van m'n eigen risico afging ;-)

@ Hilde, hoop zo dat je deze ronde succes gaat hebben, kan me voorstellen dat het moeilijk is om te zien dat andere meiden al zwanger zijn…aan de andere kant hoop ik ook zo dat het ook weer kracht geeft omdat we allemaal in hetzelfde schuitje zaten en het ook kan lukken….

Geplaatst

Hallo lieve dames, ik zal komende week iets minder online zijn, en dus niet direct reageren op jullie berichtjes. We zijn gisteren in Turkije geland en genieten nu van een gaaf all- inclusief resort. Soms een beetje eng met eten maar verder heerlijk. Ik moet reageren via mijn gsm. Dit typt erg vervelend, maar ik lees wel dagelijks alles.Lieff, ik voel me prima. Eigenlijk niet anders dan andrrs. Ook weer eng maar ja .........Voor alle dames die puncties, echo's en testdatums tegemoet zien.Mijn duimen draaien voor jullie.Xxxxxwanda

Geplaatst

@ Anna, hoe is het met je?? Heb je nog getest of wacht je tot de bloedtest?? Wel al bijna, je kunt nu 'echt' aftellen…jeetje wat spannend meis, ik duim voor je!!!!

@ Annelies, hoe gaat het wachten bij jou.....pffffff zeker ;-)

@ Wanda, heeeeeeel fijne vakantie, wat heerlijk dat je er tussenuit bent, dan vliegen die dagen ook lekker voorbij, geniet ervan :-))

@ hier, heb een rotdag achter de rug…word zoooo gek van dat onzekere gevoel van het afwachten en of het wel goed gaat :-(( Had vandaag lichtbruine afscheiding (sorry voor de details…) en dan begin ik al te huilen terwijl ik weet dat het gewoon kan…pfffff wat duurt het nog lang totdat het 24 mei is, ik maak mezelf een beetje gek zo :-((((

Geplaatst

Hoi Keesie! Dat wachten hé... :(( Om zotjes van te worden,echt... Maar we zijn al zondag,dus.. Oei,een rotdagje achter de rug zo te lezen.. Meidje toch! Hierzie,een virtuele avondknuffel.. Hou je goed en laat je niet gek maken! (gemakkelijk gezegd natuurlijk)

Geplaatst

Annelies lief van je, dank je voor je virtuele knuffel!!!! Ja wij allemaal moeten positief zijn dat is zeker het beste…maar we hebben allemaal onze momentjes dat we er ff doorheen zitten…..konden we maar in de toekomst kijken he en weten dat het goed komt…oh wat een geruststelling zou dat zijn :-)) Voor jou nog maar 3 daagjes, misschien voelt het niet zo maar het schiet echt al op!!!! Dikke knuffel voor jou ook!!!

Geplaatst

Hier dan eindelijk het verlossende woord. Zaterdag net voor dat ik naar vrienden ga om daar te logeren, kwamen de eerst duiveltjes. Ik had zaterdag morgen niet getest, want het "voelde" niet goed. Vandaag moest ik toch komen om bloed te testen en vanmiddag weet ik definitief de uitslag. (ik had 3 eitjes die vrij konden komen) Ben erg van streek, even een paar baal dagen en daarna ga ik me weer opladen voor de (weer) 2e poging. Deze maand is het zo wie zo rust. Dus de poging is ergens juli...

Iedereen heel veel sterkte met het zwanger zijn, en worden. Ik hou me (denk ik) even afzijdig. Ik zal wel het een en ander mee lezen, maar zal niet zo veel meer hier schrijven...

Geplaatst

Oh Anna toch.. Véél sterkte meid!

@Keesie: Ja,het schiet idd op maar ik heb zo'n vermoeden dat deze laatste wachtdagen de langste ooit zullen zijn!! Ook heb ik de ongelooflijke drang om al zelf te testen maar tot nu toe kan ik dit nog bedwingen.. Hopelijk heb je vandaag een betere dag meid! Enne,dank je voor de knuffel,die deed deugd hoor :happy:

Geplaatst

Oh lieve Anna…..meis wat ontzettend balen….he bah bah bah….:-(( Neem de tijd voor die baaldagen, tis allemaal niet makkelijk en je hebt weer wat te verduren gekregen… Heel veel succes de aankomende tijd en ik hoop zo dat jullie in juli meer succes zullen hebben en ga duimen voor jullie kleine wondertje!!!!!!!!!!! Dikke virtuele knuffel voor je!!!!

@ Annelies :-))) dank je hoop ook dat het vandaag beter gaat…!! Jij succes met 'jezelf bedwingen' ;-))

Geplaatst

Heel veel sterkte Anna :-(

Hier misse boel. Ben helemaal uit mn naad gegaan in het ziekenhuis vanmorgen. Ik had dus om een echo gevraagd voor afgelopen vrijdag. Dat was overbodig en ze namen me niet serieus ..... en nu ........ het hele weekend plat gelegen van de buikpijn. Vanmorgen een echo: Dikke overstimulatie !!! Rond de 25 eitjes waarvan er 5 rond de 23 mm zitten. de buikpijn was dus geen gezeur.

Bloed geprikt, oestradiol waarde veel te hoog, maar aantal follikels zijn een grensgeval, dus ze willen kijken of zonder de gonal f de waarde nog zakt. Als dat zo is kunnen we een punctie overwegen, anders wordt de behandeling afgeblazen. RUST houden en decapeptyl door blijven spuiten is het enige wat ik kan doen. Ik ben zo zwaar pissig dat ze me niet serieus hebben genomen!!! Ze kwamen met zoveel excuses, maar wat koop ik daarvoor? Helemaal niets!!! Ik ben de dupe. Ik kan heel ver meegaan met hun problemen: Enige fertiliteits arts ziek, geen vervanging, drukte, etc, maar daar mag ik niet de dupe van worden toch?

Nu maar blijven duimen en hopen dat er toch nog een punctie kan plaats vinden, dan is al die ellende in ieder geval niet voor niets geweest

Geplaatst

@Anna, wat vreselijk balen voor jullie! Veel sterkte om met deze domper om te gaan, dikke knuffel!!!

@Hilde, wat een verhaal joh! Wat een fouten van die artsen daar zeg..... net wat je zegt, als er een fertiliteitsarts ziek is zal die toch zeker wel vervangen moeten worden, vooral met dit traject!

Probeer inderdaad goed te rusten en te drinken, hopelijk krijg je alsnog wel je punctie! Ik kan me voorstellen dat je flink pissig bent, denk dat je bij een evt. nieuwe poging (hopelijk niet nodig...) overweegt om naar een ander ziekenhuis te gaan of niet? Heel veel sterkte ermee en ook een dikke knuffel voor jou!!!!

@All, ik schrijf hier niet zoveel meer mee.... ben op zoveel toppics dat het haast niet bij te houden is! Ik lees alles wel mee en wens dat iedereen zijn droom in vervulling mag zien gaan!!!

Geplaatst

Hilde dat meen je niet…pfffff wat zal je flink balen van dat ziekenhuis!!!! Jeetje het lijkt me zo frustrerend als ze je niet serieus nemen en niet luisteren, terwijl jij toch het beste voelt wat er gebeurt!!! We gaan zeker duimen nu en jij rustig aan, veel drinken en proberen je niet al te druk te maken (is heel moeilijk I know…maar probeer het echt!). Hoop zo voor je dat dat gaat helpen en de punctie door kan gaan, dikke duimen draaien!!!

@ Liesjuh, jammer maar zie je wel bij andere topics langskomen dan ;-) Heel veel succes met alles!!

Geplaatst

@ Hilde, wat erg om te horen dat het z'huis het zo mis had. Ik zou ook ontploffen van boosheid en machteloosheid! Maar blijf kalm, voor jezelf en jouw gezondheid. Zoals Liesjuh zei, veeel drinken en rusten.

Misschien loopt het toch goed af. Welk ziekenhuis is het als ik vragen mag? Ik hoop enorm voor je dat je snel van de pijn af bent en de behandeling toch door kan gaan. Veel sterkte gewenst.

@ Anna, ik hoop dat je de teleurstelling goed te boven komt en weer moed krijgt om de stap weer te nemen naar een volgende poging. Ook jij veel sterkte gewenst de komende tijd.

@ Hilly, hoe ging het in het zhuis vandaag?

@ Liesjuh, jammer, het was gezellig, hoop dat je een superzwangerschap hebt en alles mag gaan zoals het hoort! Ik zou het leuk vinden om nog es te horen of het er nu :icon_flower:of :alright: zijn geworden... Hoop dat je binnenkort een mooie echo hebt.

@ Wanda, lekker aan het zwemmen!?

:happy7:

groetjes aan allemaal

Geplaatst

@Juul, er is een toppic "uitgerekend in januari 2013" waar ik nu meeschrijf, Keesie heeft zich daar ook al gemeld. Hier kun je schrijven met meiden die in dezelfde fase als jou zwanger zijn, heb hier met mijn eerste zwangerschap ook aan meegeschreven. Ik vind dit persoonlijk fijner dan in dit toppic, omdat ik het niet leuk vindt voor de meiden bij wie het niet gelukt is om over onze echo's of zwangerschapskwaaltjes te praten.... in het andere toppic gaat iedereen gelijk op!

Misschien zie ik je daar wel, maar blijf je ook zeker hier volgen hoor.... ben ook veels te benieuwd hoe het iedereen vergaat!

Geplaatst

Liesjuh, Super, kom ik daar ook naar toe. Was laatst al op zoek naar een januari topic. (Was zeker niet van plan de meiden die op het moment (nog) niet zwanger zijn te informeren over mijn kwaaltjes enzo.)Meiden hier, ik lees mee hoor. Ik wens iedereen die nu nog middenin de behandeling zit of aan een nieuwe behandeling gaat beginnen heel veel sterkte en succes.

Geplaatst

Jammer dat jullie niet meer meekletsen, vond het juist wel gezellig hier, omdat de meeste rond dezelfde datum zitten.

@ Wanda: lekker op vakantie, geniet er van.

@ Anna: he bah wat balen! Hoe voel je je nu?

@ Hilde: en terecht dat je zo boos bent geworden, je zou voor minder! Hopelijk kan de punctie doorgaan.

Geplaatst

**breek in**

Lieff, je bent van harte welkom bij "ons" bij uitgerekend december 2012! Uiteraard your choice!

Dames iedereen veel succes en als je het uitgerekend bankje december leest, de wonderen zijn de wereld echt nog niet uit! :-)

**breek uit**

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden