Ga naar inhoud

jan/feb/mrt mama's 2012

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Geeft niet Caro, ik snap je punt. Het is idd niet altijd even zwart/wit zoals veel mensen denken, dat klopt.

Meezie, ik ben juist wel een prater, gooi er een kwartje in (beetje rare woordkeuze in deze context, sorry) en ik blijf kletsen. Haha.

Werk op maandagavond tot half 9, dinsdag en dondedag tot 17 uur. Vanaf 6 juli ook op vrijdag, maar ga ouderschapsverlof opnemen zodat ik nog maar een 24- urige werk week heb.

Slaap lekker meiden, tot morgen!!

• Reacties 6,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

De Difraxfles lekt onder de rand, dus de ring sluit niet goed aan, niet bij de speen maar van onder de ring druppelt het, heel irritant. Wij gebruiken 'm 4x per dag, sinds twee maanden ofzo (daarvoor het kleintje maar die lekte niet) dus wel heel intensief.

Op de website hebben ze dus een klachtenformulier dus ik denk dat het vaker voorkomt. Eigenlijk raar, is toch een fles van 8,5 euro... Ben benieuwd! Heb net de laatste fles gegeven met een slab en een extra spuugdoekje om de druppels op te vangen...

Geplaatst

Gisteravond heb ik bij de HA post gezeten, ik had heel erg rugpijn wist niet waar ik het zoeken moest en misselijk en raar gevoel in mn buik en overgeven.

Had ik een darmkoliek aanval en mn darmen zijn geirriteerd.

Moet nu voorlopig elke dag poeder oplossen in water en opdrinken om mn darmen weer tot rust te krijgen.

Geplaatst

Tjemig Medusa, dat is ook weer ff schrikken. Hopelijk voel je je nu iets beter.

Ik ga vanmiddag maar WEER met lauren naar de ha. Zij blijft ook super verkouden en heeft er nu ook een vreselijke hoest bij, ze klinkt als een zeehondje.

Het vervelende is dat ze nu ook flink spuugt en daarna niet meer wil drinken. Ook krijst ze vaak uit het niets en overstrekt zich dan helemaal.

Lastig met die kleintjes die niets kunnen aangeven.

Het lijkt er op dat mijn ongi begint. De ha had gezegd dat ik 2 dagen na het stoppen met die Orgametril ongi moest worden. Ik ben vrijdag gestopt dus werd nu wel een beetje zenuwachtig. Voel me de laatste dagen ook echt niet goed. Heb last van die hormonen. Kan niets hebben, snel chagrijnig, hoofdpijn, buikpijn... wat een troep dus die dingen. Ik hoor me vorige week nog tegen Melis zeggen dat ik geen last had van bijwerkingen. Nou, dat had ik dus beter niet kunnen zeggen.

Nu nog maar afwachten hoe deze ongi zich gaat ontwikkelen en of het bloeden daarna echt over is.

Geplaatst

Simonja, wat vervelend zeg! Ik ben blij dat ik niet met die kuur ben begonnen, ik was al bang voor de bijwerkingen. Na het starten met m'n 2e strip van de pil is m'n ongi gestopt, dus daar ben ik erg blij mee.

Verlies tussentijds ook geen bloed meer..

Sterkte Simonja!!

Geplaatst

Werden jullie na de 1x ongesteld daarna de 2e keer volgens je "normale" duur van voor je zwangerschap? Want ik ben nu 1x ongi geweest en verwachtte dan vandaag eigenlijk weer dat ik het zou worden, maar er is nog niets te bespeuren. Haha, echt stom, maar dan schieten toch weer even die gedachten van voor de zwangerschap door m'n hoofd van zou het...? Maar goed, die kans is nihil, aangezien het leven in bed zich echt tot slapen beperkt ;-)!

Succes bij de ha Simonja. Heb je wel het gevoel dat hij je serieus neemt? Achteraf gezien had ik dat de vorige x toen Levi zo verkouden was niet en wou ik dat ik meer had aangedrongen...

Medusa - jeetje, klinkt niet prettig! Is het nu weg? En hoe is het met Rolf? Nog gekeken voor die flaconnetjes?

Geplaatst

Medusa en Simonja beterschap!

Ik ben nog steeds erg verkouden en heb denk ik Kaat wel aangestoken, die rochelt een beetje en heeft snot in haar neusje. Bij Bram nog niets gezien(even afkloppen). Is natuurlijk ook bijna niet te doen om ze niet te besmetten als je constant met ze in de weer bent. Natuurlijk kus ik ze alleen boven op hun bolletje momenteel maar ja... Heb een keer gelezen dat een verkoudheidsvirus drie dagen op een geldbriefje kan blijven zitten dus kun je nagaan...

Kaat werd om 8 uur wakker, Bram pas om 10 uur! Met als gevolg dat ik hem net terug heb gelegd na fles en spelen, Kaat weer wakker is geworden en ze nu allebei huilen, zucht...

Krijg zometeen mijn ex-schoonzusje op bezoek met haar baby van ruim 6 maanden, dat is dan wel weer leuk! Zal wel een rommelige dag worden...

Geplaatst

Beterschap voor de zieke mama's en zieke kindjes...

Hier een luxe nacht, 22.30-6.50-10.30!! En meneertje ligt er weer in van 11.45 en slaapt nu nog...mama heeft even snelle de zuiger door het huis gehaald en de dweil en dadelijk breng ik hem even naar oma zodat mama even de boodschapjes kan binnenhalen!

Vrijdag gaan we lekker een weekendje naar Volendam, roompotpark!! Ben benieuwd, we gaan voor het eerst zwemmen!!!

Oja we hebben sinds de laatste langverwachte poepluier alweer 3 volle luiers gehad dus er zit weer wat meer regelmaat in!! Verder merk ik dat hij groot wordt en daardoor ook langer en steviger aan de borst drinkt, worden echt van die lege slappe zakjes als hij klaar is haha....ik voed wel nog steeds liggend, dit werkt tot nu toe voor ons beide het fijnste!

Geplaatst

Medusa, beterschap! Hoop dat het snel opknapt!!!

Haha, Ink die gedacht ken ik!! Je weet dat het niet kan maar toch schiet het even door je hoofd!! Ik heb een vrij normale cyclus weer na de zwangerschap. Ik had daarvoor ook wel dat er soms 36 dagen tussen zaten, en nu heb ik ook weer langer dan de 28 dagen gehad. Maar vindt wel dat het anders is dan voorheen.

GIster met Sven nog even in het zh geweest voor een echo van zijn niertjes en blaas. Wat gewoon om te kijken hoe zijn cystenier er nu uitziet tov toen hij 1 week oud was. Hij is al wat kleiner geworden, dus dat is allemaal prima! Over 1 jaar weer komen en dan gaan ze de bloeddruk opmeten en misschien nog wel wat controle's. Voorlopig helemaal klaar met zh en dokters!

Caro, misschien toch een keer overwegen om ze in een zelfde ritme te krijgen?? Dan slapen ze tegelijk, vaak tegelijk wakker en kunnen ze ook lekker samen spelen!

Ik zweer echt bij mijn schema met alles tegelijk doen...

Bikkel, fijn dat Jarno weer een ritme heeft met poepluiers. Is zo zielig anders... Veel plezier komend weekend en geniet lekker van het zwemmen!

Ik ga even fijn bankhangen, zoveel zin aan!

Geplaatst

Bikkel, veel plezier dit weekend.

Lauren heeft ontstoken keelamandelen en een zeer zware verkoudheid. Veel slijm dat los moet komen door een neusspray.

Het krijssen en overstrekken komt dus waarschijnlijk door de zere amandelen. Na het weekend zou het wel beter moeten zijn...pff.. we zullen zien.

Ink, ja, ik heb wel het idee dat ze me serieus nemen. De huisarts gaf aan dat het goed was dat ik weer ff langskwam. Mocht ik het bij wijze van morgen (weer) niet vertrouwen, dan meteen weer langskomen. Zij adviseerde zelfs om mijn gevoel hierin te volgen en ik kon nooit te vaak komen, zei ze. Liever 1 x te veel kijken dan 1 x te weinig.

Geplaatst

Beterschap meiden, zag dat fren ook al ziek was... Oei hoop niet dat dit forum besmet is ;)

Bikkel, wat een fijn schema hopenlijk blijft hij zo doorgaan. Grappig hoe je in je berichtjes jezelf ook echt als mama noemt, fijn gevoel is dat he, dat je eindelijk mama mag zijn.

Lianne fijn dat alles goed is met sven zijn niertje, maar werkt die nou helemaal niet of maar een beetje.

Caro, gek idee dat zo'n virus zo lang op een briefje blijft zitten. Hopenlijk worden je kleintjes niet te verkouden.

Ink, ik ben alleen ongi geweest na het plaatsen van het spiraaltje, nu heb ik af en toe last van eenklein beetje bloed verlies. Zou het niet kunnen zijn dat je door de borstvoeding toch nog niet zo'n cyclus hebt als dat je normaal hebt.

Vandaag hebben we blijdorp even onveilig gemaakt. Lekker even met zijn drieetjes het huis uit. Maud vond vooral de bomen erg interesant, hihi hadden dus net zo goed naar het bos kunnen gaan. Ze waren van alles aan het verbouwen, dus dat was wel ee beetje jammer. Kleine meid had bijna niet geslapen, maar gelukkig moesten we op de terugweg nog wat ophalen dus heeft ze anderhalf uur in de auto kunnen slapen.

Moet wel zeggen dat ik het voeden op openbare gelegenheden wel een gedoe vind. Doek erover, je zit niet wat je doet en wat de kleine doet. Maar goed hebben we ook weer gehad.

Geplaatst

Medusa, hoe is het met je?

Alle meiden & kindjes die ziek zijn; BETERSCHAP!!

Mijn werkweek zit er alweer op, heerlijk! Maandag weer werken.. Heb vandaag ouderschapsverlof aangevraagd en dat gaat per augustus in, werk dan nog 3 dagen per week.

Geplaatst

Meezie is zo'n speciaal voedingsshirt dan niks voor jou, voor dat soort gelegenheden? Onder een doek is toch niet te doen? Ik ging altijd een beetje afgelegen zitten...

Zo, was gezellig het bezoek vanmiddag en dochter met vriendinnetje erbij maar misschien iets te druk geweest, want na de fles blijven ze huilen... Bram ligt nu even bij de oudste in bed want hij was echt over zijn toeren en de oudste kan zo ook niet slapen. Kaat is nu meteen stil trouwens, nou ik Bram heb weg gehaald... Ze versterken elkaar helaas vaak...

Lianne, vaak hebben ze al wel hetzelfde ritme hoor, maar vandaag toevallig niet. Ik heb het liefst dat ze vlak na elkaar wakker zijn, dan kan ik rustig de ene doen en dan de ander... Ach, ze zijn pas 4 maanden we zullen het wel zien.

Geplaatst

Meezie - ik doe inderdaad ook van die voedingsshirts aan als ik weet dat ik in het openbaar moet voeden. Of iets van een blousje / laag shirt met een afgeknipt topje er onder die ik dan makkelijk omhoog kan doen. Sja, en als ze dan nog een stuk borst zien kijken ze maar de andere kant op als ze het niet willen zien. Soms ook wel even een drempeltje waar ik over heen moet hoor, maar als ik eenmaal zit met hem interesseert het me niet meer. Heb wel gemerkt dat ik moet proberen het huilen voor te zijn: dus gelijk bij 1e signalen aanleggen, want dan voel ik me zowiezo al rustiger en kijken ook minder mensen als wanneer er een spartelend, ongeduldig kind in je armen ligt terwijl je je borst probeert te ontbloten haha ;-P...

Simonja- zielig zeg! Maar fijn dat ze je inderdaad wel zo serieus nemen. Hoop dat het snel werkt bij haar. Mag je ondertussen geen paracetamol geven tegen de pijn?

Wij gaan morgen nachtje hotel pikken die ik bij vakantieveilingen had gewonnen. We hebben niet zo vaak 2 dagen achter elkaar samen vrij, dus nu lekker weer even met z'n drietjes er tussen uit. Op de heenweg gaan we nog ergens zo'n fietskar ophalen, waar Levi in de maxicosi in kan, zodat we daar lekker kunnen gaan fietsen. Hoop dat het weer net zo wordt als vandaag...

Geplaatst

Meezie (of iemand vd andere bv-mama's). Ik heb nog 2 borstvoedingstops waar ik niets mee doe. Had ze voor dit soort gelegenheden gekocht maar aangezien ik na 3 weken gestopt ben met bv geven, heb ik ze haast niet gedragen. Het is een zwarte top zonder mouwen, 2 x gedragen en een witte top, nog nooit gedragen. Mt L. Mocht iemand interesse hebben dan laat het maar weten.

Geplaatst

Bedankt voor de tips meiden. Ik heb 1 voedings shirt, die heb ik gebruikt in het vliegtuig maar die is vrij laag uitgesneden. Ik had nu een blouse aan en een shirtje eronder. Heb het inderdaad gedaan zoals jij omschreef ink, hempje omhoog en blouse iets opzij dus er was niet veel te zien en het zal ook wel een drempel zijn die je over moet, ik denk dat ik alleen in de kramweek heb gevoed met iemand in de buurt, daarna zal het misschien een keer of 5 zijn gebeurd, op mijn vriend na dan.

Ink ik moet wel lachen om jou opmerking over een spartelend,ongeduldig kind. Hihi, zie je al helemaal zitten.

Maud huilt eigenlijk nooit voor de voeding, ja s morgens als ze in bed ligt, maar overdag niet.

Veel plezier, heerlijk even weg met je gezinnetje

Simonja, bedankt voor het aanbod, ben alleen bang dat het niet gaat passen. Maar misschien marktplaats.

Geplaatst

Ach de een doet het met gemak overal en de ander wat minder makkelijk... Had vandaag mijn ex-schoonzusje op bezoek en floep daar ging die borst weer, ze denkt er niet eens over na... Dat had ik nou ook weer niet hoor.

Ik had 2 nachthemden met knoopjes aan de voorkant gekocht voor de bv maar heb het zelfs maar 3 dagen gedaan dus nooit gebruikt, de kaartjes zaten er nog aan. Op Marktplaats gezet en binnen 3 dagen een redelijk bod dus weg ermee! Zo wil ik ook andere babyspullen gaan verkopen, al zal dat soms best even slikken zijn, heb alles zoveel jaren bewaard... en maar goed ook! Maar nu kan het meeste echt weg straks. En je koopt er weer andere dingen voor terug die je nodig hebt, ik ben dol op Marktplaats!

Geplaatst

Ja, marktplaats is super. Vandaag via mp die fietskar gevonden. Ben benieuwd!

Simonja - hoeveel wil je er voor hebben? Ik heb op zich wel interesse? Anders even PB-tje?

Ik doe het ook niet zonder na te denken hoor en vraag het wel als ik ergens ben of ze het vervelend vinden, maar soms weinig keus.

Zo al paar keer op gekke plekken gezeten, zoals achterin een rijdende auto (ook kolven op de achterbank: was toen we naar pinkpop dagje gingen. Was wel apart: daar had je een ruimte,speciaal voor het kolven: zit je daar in een open ruimte met andere mama's openlijk te kolven - kwam toen niet zo goed op gang bij me...)

Geplaatst

Leuk Ink een fietskar! Wij hebben er ook 1 via MP gekocht en bevalt super. Sven en Lara vinden het ook geweldig om in te zitten, lekker nieuwsgierig rondkijken!

Veel plezier met je nachtje weg, heerlijk!

Simonja, beterschap met Lauren! Wat zielig zeg.....

Meezie, bij Sven en Lara werkt de linker nier niet (toevallig ook bij allebei). Er is niets ernstigs aan, je kunt prima met 1 nier leven. Nu willen ze alleen in de gaten houden hoe het blijft gaan met de rechter (de goede) en of de linker groter/kleiner wordt. Bij Sven was hij kleiner geworden. Het kan zijn dat deze gaat verschrompelen, en je over een paar jaar er geen nier meer zit.

Het gaat goed, omdat ze er beide geen last van hebben gelukkig!

Melis, fijn weekend! Wat heerlijk zeg :-) Nog leuke plannen?

Geplaatst

Lianne, wat fijn om te lezen dat het goed gaat met de twins! Leven met 1 nier kan idd geen kwaad, manlief heeft ook maar 1 nier, de andere is verschrompeld nadat ze in het omliggende gebieden tumoren hebben verwijderd!

Morgen ga ik naar een schoonheidssalon, heb een bon gewonnen op Vakantieveilingen voor een kruidenstempelmassage!

Heb jij nog plannen?

Caro, ook hier na 1 dag supervet haar, bah. Er is bijna niet tegen op te wassen. Daarnaast ook nog het haaruitval, dus niet echt lekker!

Vandaag heeft Vince ons laten uitslapen tot 8.30 uur, heerlijk! Morgen naar CB voor de 3e prikjes, ben benieuwd hoe lang hij is en hoe zwaar!

Geplaatst

Even twee dagen niet gelezen en je loopt gelijk een stuk achter.

Beterschap voor alle kindjes en mama's die ziek zijn, hopelijk gaat het met iedereen een stuk beter nu.

Ink, leuk een fietskar, let je goed op of de wielen recht zijn, geen slagen in het wiel.

Meezie, die schroom kan ik wel begrijpen, mensen zitten je ook gelijk aan te gapen.

Hoe lang wil je het nog volhouden, anders moet je inderdaad een leuke shirt kopen of van iemand overnemen.

Reuze handig, ik heb slechts een maandje BV gegeven, maar ik had twee shirts en dat was echt praktisch.

Ik had ook een pyjama van mama licious, gekocht voor 20 euro, dan zit je niet zo in de kouw, want dat was het soms wel als je uit je warme bedje moest om te voeden.Is nog te koop bij Wehkamp en Zalando, draag hem nu nog met veel plezier, lekker zacht.

Meezie, wel leuk dat je naar Blijdorp bent geweest, ik heb er nog steeds een vreemde bijsmaak van.

Melissa, veel plezier.

Sommige hebben gelezen op FB, dat ik gisteren de nieuwe auto heb opgehaald.

Ik heb een vraag of jullie kindjes dat ook hebben, De ene nacht slaapt onze dochter in een stuk door van de laatste fles omstreeks 23.00 uur tot de volgende ochtend 07.00 uur. De andere nacht begint ze om 04.00 uur te miepen, huilen, ze heeft dan reuze veel honger, komend weekend is ze drie maanden, ik denk erover om een schepje rijstebloem in haar laatste fles te doen. zodat ze wel lekker door slaapt, slapen wij ook goed.

Wat denken jullie kan ik dat doen.

Geplaatst

Poeh dames,

Wat is er veel geschreven. Kan het niet bijhouden.....

Voor alle zieke dames en kindjes. Heel veel beterschap!!!!

@vlinder hoe bevalt de nieuwe auto?

@ caro: ik ben ook echt een MP fan!!! Ook voor kleertjes voor de kids. Verder ga ik ook twee keer per jaar naar een speelgoedmarkt daar worden ook kleertjes verkocht. Ideaal!

@ melis: dat wordt genieten vanaf augustus. Lekker drie dagen werken

Ik ben afgelopen weekend met een stel dames weggeweest, was heerlijk even zonder kids en zondag zijn de mannen met de kinderen gekomen en hebben we nog even lekker gezwommen. M vond het weer heerlijk, het water was alleen niet zo warm dus hij kreeg het snel koud. Morgen gaat manlief weer met hem naar het cb. Derde prikjes, ben ook benieuwd hoe het nu met zijn gewicht en lengte is.

Ga nu eens even de krant lezen en een kopje thee drinken. Alles slaapt....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden