Ga naar inhoud

Uitgerekend Februari 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@bloempje je kan ook via internet shoppen ;-) Wel lekker effe de stad in, zou dat ook wel willen.

@Henne nee hier ook niets aan de hand hoor!

J was al vroeg wakker, wilde maar kort nog bij me liggen en ging het bed af en ik was nog zo moeee. Toen ze in haar broek gepoept had moest ik er wel uit. Ik zit nu op de bank proberen haar in slaap te krijgen bij de tv.

• Reacties 1,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Bloempje dat tukkie heb je nu zeker wel verdiend! Soms moeten er idd gewoon dingen, maar het wordt fysiek wel steeds zwaarder.

Leuk bedacht Floor, maar heb me voorgenomen dat telefoon uit gaat en ik me richt op mezelf en m'n lijf :-) En relaxed ben ik inmiddels ook niet meer, ben het opeens helemaal zat.

Was maar een grapje uiteraard ;-) Net na mijn post las ik het inderdaad! Balen dat je het zo zat bent, maar is ook niet zo vreemd. Ik duim dat het snel begint! Houd je taai...

Geplaatst
Haha, Henne, jullie geduld wordt wel op de proef gesteld, nietwaar?

Mwaaahh, beetje. Eerlijk gezegd verwacht ik inmiddels niet eens meer dat er spontaan wat gebeurt. We gaan eigenlijk al helemaal uit van inleiden volgende week.

Geplaatst

Ik als controlfreak vond inleiden wel relaxed eigenlijk, wist precies waar ik aan toe was. Weeën zijn flink heftig door de opwekkers, maar na 4 uur was ik al bevallen! Komt goed Henne, succes!

Geplaatst

Hihi vond ik ook wbt controle bij inleiden. Ik moest ook ivm streptokokken een twee keer 4 uur durend infuus krijgen voordat ik mocht persen.

Mijn gyn ging mij met 38.1 inleiden omdat hij geen enkel risico met mij wilde lopen met m'n kostbare zwangerschap. Hij vertelde dat in zuid Afrika waar hij oorspronkrlijk vandaan kwam alle IVF dames ongeleid worden, puur ter bescherming. En ondanks dat m'n zwangerschap een paar keer gevaarlijk en op het randje is geweest was met 38.1 week er eigenlijk geen gevaar en geen risico of directe aanleiding tot inleiding.

Ik vind m'n gyn geweldig ;)

Geplaatst

Alle dames die nog moeten bevallen: succes!!!

Ook al ben je de 40 wkn gepasseerd....het kan toch spontaan gebeuren!

Ik was 41+3,liep in de stad en de weeen begonnen. Ik zou 3 dgn later ingeleid worden.

Was toch wel blij dat het alsnog spontaan begon :-)

Geplaatst

Maar welke risico's zijn dat dan Lottie? Je hebt met IVF toch niet meer risico dat het op het laatst mis gaat? Ik dacht juist dat er meer kans was op vroeggeboorte :-) En standaard inleiden zou ik ook niet oo zitten wachten eerlijk gezegd. Maar ja, elk land z'n eigen ding hè. In Griekenland krijgt de helft van de vrouwen een geplande keizersnede. Ook dus al voor de 40 weken. Mijn schoonzusje is nog niet eens zwanger en haar werd al vanwege een mogelijk vleesboompje een ks geadviseerd.

Overigens heeft mijn ziekenhuis voor de vrouwen die daar lopen vanwege een medische indicatie de grens voor inleiden/doorlopen al een week naar voren gehaald ten opzichte van de Nederlandse standaard. En dat vind ik dan wel weer heel fijn :-)

Geplaatst

Ja volgens mij is met dit termijn zo'n ivf zwangerschap hetzelfde als een normale zwangerschap. Ik volg nu de normale weg zoals de vrouwen die op de natuurlijke manier zwanger zijn geworden.

Hier nog niets aan de hand, ik ga me er ook maar op voorbereiden dat het inleiden wordt, al kan het nog vanzelf komen natuurlijk, dat hoop ik toch wel. Ik zit niet echt te wachten op inleiden. Gisteren met Jane rondje gelopen buiten en door de kamer gewandeld en geroepen zusje zusje zusje......maar heeft niet echt geholpen tot nu toe.

Ik hoop dat het strippen een beetje gaat helpen, als is dat maar 30% kans las ik en je moet 1cm ontsluiting hebben, die kans zit er wel in met 41 weken.

Ze mag van mij nu ook echt wel komen, wordt nu wel steeds zwaarder, weet soms ook niet hoe ik in bed moet liggen.

Afwachtennnnnnnn..........

Geplaatst

Haha Roos wij zijn echt erg hè! Weet nog dat wr beiden riepen dat we februari niet gingen halen.....nou: ruimschoots! Ik ben nu echt wel blij dat ik een 'eindpunt' heb, toevallig vandaag weer een prima dag maar het is gewoon wel genoeg zo. Maarrrrr de meeste vrouwen bevallen spontaan toch echt tussen de 40 en 41 dus we hebben nog even ;-)

Geplaatst

@Henne haha ja febr ruimschoots gehaald! Vandaag ben ik toch snel buiten adem pffff.. Net met manlief boodschappen gedaan kwamen J en ik ook even buiten. We hebben nog de tijd idd we zitten nog tussen week 40/41. Ik zeg niet snel dat ik er wel klaar mee ben, maar zeg het nu toch wel haha.... Heb wel zin in de kraamtijd en de kleine knuffelen en beter kunnen slapen. Vooral ook de hoop dat ik niet ingeleid hoef te worden.

Ik hoop het nog meer voor jou Henne voor jou is het de 1e en je hebt er zoooo lang op gewacht!!! Wordt echt tijd dat je van koekie gaat genieten!

Geplaatst
roos en henne, sterkte met het wachten!! jullie kindjes zijn er bijna :))

We zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal...... :-D Bloempje, we zitten echt steeds dichter bij elkaar. We kunnen wel een poll starten wie er nu de eerste is haha.

Hoe is het met de bevallen dames en hun kleintjes? Mijnbaby hoe gaat het met je neefje?

Geplaatst
Lol, ff weer henne checken... Nog niks, ik wordt nieuwsgierig, lijkt me eigen bevalling wel... :)

Spannend maakt Koekie het.... Xxxxx

Haha, ja hier ook! Vol verwachting klopt ons hart :-)

Geplaatst

Nog niets hiero.. hahaha..

Morgen is een mooie dag dames de 11e .. dan is mijn man jarig en de eerst uitgerekende datum van onze miskraam.. of hoe zeg ik dat?

Dus zet hem op morgen.. of vannacht :laughing4:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden