Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Sproetje en beanie, wat spannend allemaal zeg!

Sproet broed ze vanaf nu!!!

Melis 10 december is zo!!! Gaaf zeg!

Floor jammer dat je niet op mijn feestje kunt komen :( beterschap lieverd!!!

Wie mis ik? Oh sometimes! Hoe is het meis???

Ik heb vandaag een drukke dag :) ik vier mijn verjaardag :) floor zou dus komen hahaha

Oh minoes hoe is het daar?? Al wat beter?

Hier alles goed hoor. Erg druk met haken. Moet 20 sneeuwmannen haken voor 20 dec.

Dan gaat jamey die uitdelen op school.

Nou dames ik ga gauw!!

Xxx

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Beanie voor jou ook spannend nu. donderdag de eerste fm. Ik hoop dat er heel wat eitjes hun best willen gaan doen om te groeien.

Melis die man van jou weet jou wel op de kast te krijgen he? haha. Dat stoppen met roken komt wel goed. Je weet tenslotte waar je het straks voor doet.

Sandra ik zag al een sneeuwpopje op fb voorbij komen. Leuk hoor haken. Ik ben er zelf ook mee begonnen maar kan het nog niet zo goed. Vanmiddag krijg ik een spoedcursus van mijn moeder ;) Van wie heb jij het haken geleerd?

Mijn vriend lachte me al uit en zei Je begint al een echte huismoeke te worden he? Melis je bent dus niet de enige met een man die plaagt haha, die van mij kan er ook wat van.

Geplaatst

San, ben je vandaag jarig? In dat geval, van harte gefeliciteerd meis, nog vele jaren!!

Net terug van de intocht van Sinterklaas, zoonlief vond het allemaal wel prima, de vogels in de lucht waren het mest interessant, haha.

Geplaatst
Hè Bean, fijn dat het zo voorspoedig gaat joh! Op naar je echo!! Spannend.

Fijn dat we een fikkie na elkaar lopen. Kunnen we echt steunen. Vinnut fijn. Merk dat de wachtbankjes zo vluchtig zijn. Hier niet. Voel jullie steun zo!! En hoop dat jij dat ook voelt straks. Xxx

Ja, lieve Sproet, zo voel ik het ook.... Wachtbankje is even leuk, maar aan het eind van de maand zakt het gewoon helemaal in. Plus, zoals ik het nu zie op het november-wachtbankje, er wordt op de een of andere manier ook wel gepusht... Iedereen is wel geïnteresseerd, maar begrijpelijkerwijs ook erg met zichzelf bezig... Dus ik ga niet op een wachtbankje zitten, heb genoeg aan jullie steun denk ik. Daarnaast schrijf ik nog mee op een ander topic, waar iemand precies gelijk met mij loopt (ook gisteren begonnen met stimuleren in het korte schema), maar ook 2 dames schrijven die bijna uitgerekend zijn (we zijn eind maart begonnen met elkaar te schrijven, allemaal net klaar of in IVF poging 1, waarvan we allemaal zwanger zijn geraakt. Bij 2 dames is het helemaal goed gegaan, bij mij dus een MA en bij de andere dame een BBZ.... En die laatste die zit nu in poging 2! Dus ook daar volgen we elkaar intensief, wat ik als heel prettig ervaar!

Geniet lekker van je avondje, vanavond lekker slapen en morgen een bijzonder moment! Knuffel voor jou!

Geplaatst

Sproetje, Sproetje, met je lekkere toetje! Laatste avondje aan de Char.donnay, S.ancerre, Chateau 'neut' du Papsie de flapsie! Geniet er lekker van, want met de borstvoeding straks enzo mag het ook niet, duurt eeuwig voordat je weer eens lekker van de wijn mag snoepen! Morgen is de grote dag!

Melis, die boef van jou is een boef! Een beetje jou op stang jagen terwijl je net zit te relaxen! En dat terwijl je ook nog naar Sint moest :-) Arme ziel! Heeft hij je al heel erg geknuffeld om het goed te maken?

Beanie, tja, ik ben ook niet meer zo van de wachtbankjes! Er zijn er altijd een paar die een pesthekel aan mij krijgen vanwege mijn vroegtesten..... En bovendien zijn het ook wel veel hormonen bij elkaar :-) Blijf maar lekker bij ons!

San! Hiep, hiep hoera! In de gloria! Cadeautje is onderweg :-)))

Meiden, ik ben zoooo beroerd! Heb nu ook koorts. Ben zo warrig zat net te werken en te appen tegelijk, stuur ik een app naar Melis die naar iemand anders moest en app naar iemand anders die naar Melis moest en ik heb net de buurvrouw via app gefeliciteerd met de verjaardag van San :-))))) Even alles uitgezet dus maar, want dit gaat niet goed! Haha! We zijn gewoon brak, ziek en misselijk zullen we maar zeggen, trekt wel weer bij! Niks geks de ether ingeslingerd, maar ik hoop toch dat ik niet straks mijn zakelijke contacten ga mailen over mijn gelecho van maandag ;-) Ik zit nu op het forum toch of in mijn mail??? :-))) Haha, hoe bedoel je verstrooide wetenschapper :-)))

Ga lekker een quiche die Maxi (schrijf steeds onze echte namen, maar dat wil ik helemaal niet!) bij de groentenboer heeft gehaald in de oven zetten en dan lekker eten en slapen! En we nemen nog een paracetamolletje en een beetje x.ylometazoline...

Xxx

Geplaatst

Beterschap Floor. Lekker uitzieken!!

Vandaag voor het eerst geen bloed, geen pijn sinds 3 weken...:) ben blij!!

Beanie en sproetie, meiden, jullie weten dat ik mee leef.

Beanie wij slepen je dr hier doorheen en bovendien gebruik je dit keer de megamux, dus voor zowel jou als sproet straks alleen nog jip en janneke champagne!!!

Melis, vervelend die allergie van je mannetje. En die grote man van je mag nie zo gemeen tegen je doen hoor...

Ansje gelukkig dat jouw kleine man weer wat aan de beterende hand is. Kan me voorstellen dat dat energie vreet.

Dikke knuffel voor de andere meiden

Geplaatst

In de trein op weg naar de tp. Heb zwaar gedroomd over embryo's vannacht. Hoeveel delingen. Cryo's. Lekker rustig geslapen dus. Not.

Heb onwijs veel lucht in m'n darmen. Doet gewoon zeer. Dacht vannacht dat de tp niet door kon gaan. Zo'n pijn. Maar werd rustiger wakker. Wat kan een mens zich onnodig gek maken zeg!!

Geplaatst

Oh lieve Sproet, wat een tegenvaller... Je hoopt natuurlijk op alleen maar toppers. Maar goed, je hebt er nu 2 warm in je buik, zorg maar goed voor ze! Je weet het he, het aantal cellen zegt helemaal niks over de uitkomst... Dit is natuurlijk heel rationeel gedacht, ondertussen had je wat anders gehoopt... Lieve meid, pak je rust en zorg goed voor jezelf en de twee prachtige embryo's in je buik!

Knuffel voor jou...

Geplaatst

Och lieve sproet kom even kijken meid wat k*tzooi we gaan gewoon heel hard voor je duimen dat deze het worden

Doe je rustig aan dikke knuf

Floor jij blijft lekker in de lappenmand hopelijk knap je snel op

Melis dikke toet voor jou en v

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

San bijna jarig hiep hiep hoera

Sometimes meid wat fijn geen bloed en pijn jouw tijd komt er nu aan om te gaan genieten

Geplaatst

Ansje leuk haken lekker een bezigheid ;-)

Beanie word spannend voor jou

We slepen je wel door heen

Die ik vergeten ben sorry

Wij heerlijk weekend gehad man heeft me vandaag uitlaten slapen heerlijk heb gister bonen soep gehad beetje verkeerd gevallen hele nacht wakker gelegen maar heb nu weer bij geslapen en alles ia weg gelukkig zo visite van vrouw van zwangerschap cursus hun baby is net zo oud als Ilana zelfde bevalling gehad hoe toevallig we waren ook zelfde dag uitgerekend zo speciaal

Gister nieuwe schoenen gekocht en tweede paar euro haha ben weer voorzien ;-)

Iedereen fijne stormige zondag

Geplaatst

San gefeliciteerd! Ik zal eens op internet gaan speuren ;)

Sproet wat een tegenvaller dat je geen cryo's en maar matige emmies hebt dit keer. Ontzettend balen en ik snap dat je verdrietig bent. Dit is niet waar je het voor doet allemaal. We duimen voor je want wonderen kunnen gebeuren en wie weet krijg je wél een prachtige baby (of twee) ondanks de matige embryo's.

Jessica, wat lief van je man dat je uit mocht slapen, ook wel even lekker na zo'n doorwaakte nacht. Veel plezier vanmiddag.

Stormig is het zeker. Ik waaide net bijna weg toen ik afval in de kliko gooide.

Sometimes want heerlijk om bloed en pijnvrij te zijn. Hehe eindelijk kun je een beetje gaan genieten.

Geplaatst

Sproet, wat een vreselijke domper dat je geen cryo's hebt en matige embryo's. Jullie hadden zo'n mooi aantal embryo's en dan snap ik dat je daar hoge verwachtingen van hebt in de zin van cryo's. Maar niet getreurd, je hebt twee emmy's in je buik zitten en we gaan met z'n allen de komende dagen onze duimen draaien hopende dat je over ongeveer twee weken een positieve test in handen hebt. Wanneer mag je testen? Krijg je ook een bloedtest in het zkh? Dikke knuffel en we slepen je de wachtweken wel door! Liefs xxx

Minoes, wat lekker dat je mocht uitslapen, ik was ook de gelukkige vandaag! Veel plezier vandaag met je visite, kusje voor I.lana!

Ansje, hoe is het met jou? En met J.? Wordt J. ook weleens 's nachts wakker om niks? Speen erin en weer verder slapen? V. doet dat de laatste dagen, wordt hij helemaal in tranen wakker. We gaan alleen naar hem toe om een speen te geven en een aai over z'n bol, oh ja en de mededeling dat het nacht is en iedereen hoort te slapen, haha.

Floortje, hoe gaat het met jou en Maxi? Al aan de betere hand? Het is toch rukweer dus lekker onder de wol kruipen en er een hangdagje van maken. Beterschap!!

Hier een draak die twee nieuwe tanden krijgt en ubervervelend is, arrghh. Hij raced in z'n loopstoel steeds naar de gordijnen om eraan te trekken. Ik zeg dan; Nee V. dat mag niet! Kijkt ie me aan, nog steeds aan de gordijnen trekken, en begint ie keihard te lachen en z'n hoofd te schudden met 'nee'. Pedagogisch super onverantwoord, maar op zulke momenten pis ik in m'n broek van het lachen. Wat een humor voor zo'n klein kereltje

Fijne zondag meiden, ik ga de was doen!

Geplaatst

Hi dames,

Had eigenlijk nog helemaal niet gereageerd op het berichtje van Sometimes van gisteravond... Lieve Sometimes, ik ben zo blij van je te horen dat het bloeden eindelijk gestopt is en de buikpijn over! Misschien toch een blaasontsteking? Nou ja, het belangrijkste voor nu is dat het beter gaat, maar wel rustig aan blijven doen hoor! Wanneer ga je weer naar de gyn? Ik hoop zo voor je dat je nu een beetje kunt gaan genieten van de kleine Semmy!

Melis en Jessica, lekker uitgeslapen vanmorgen... Geen last van de storm? Wij zitten op ongeveer 20 meter van het IJ.meer vandaan en krijgen de volle laag.... Hoewel de wind nu wel aan het afnemen is. We gaan over een uurtje weg, verjaardag in Z.andvoort, lekker aan het strand... Echt prachtig weer voor vandaag!

Ansje, hoe is het met jou? Ik zie dat jij ook aan het haken gaat? Hoe is het met je gastouder plan? En de kleine man?

Floor, ben je weer een beetje opgeknapt? Helemaal klaar voor morgen? Ik hoop zo dat het morgen idd mee zal vallen! (en dat je gehoest en geproest het onderzoek niet in de weg staan...)

Voor iedereen een fijne rest van deze mooie (ondanks de wind is het wel mooi weer!) zondag!

Geplaatst

Melis, ik hoor Joël eigenlijk nooit 's nachts (afkloppen). Hij wordt af en toe wel eens wakker en brabbelt dan wat, maar valt vrij snel weer in slaap. Joël heeft geen speen maar is een echt duimenkind. Erg handig want altijd bij (aan) de hand haha.

Wat grappig he dat die kleintjes al zo'n humor hebben. Tja wordt dan maar eens boos. Soms doen ze gewoon dingen die té grappig zijn haha. Vince gaat als een speer met zijn tandjes zeg!

Geplaatst

Ansje, ik word soms ook 'boos', van binnen lach ik me dan kapot en moet ik soms ook echt even de andere kant op kijken!

Die tandjes gaan hard ja, nadelig gevolg is wel dunne poepluiers en luieruitslag. Ga zo maar eens even naar AH om maizena te kopen, schijnt goed te helpen bij luieruitslag, ben benieuwd.

Beanie, veel plezier op de verjaardag in Zandvoort!!

Geplaatst

Lieve meiden,

Wat zou ik toch zonder jullie moeten...ik kom alleen maar even spuien nu ook want ik heb een ongelofelijk ego dag....terwijl ik jullie wel gelezen heb hoor...ik reageer morgen denk ik effies...

Het was geen fijne dag..suf genoeg, want ik zou DOLBLIJ moeten zijn dat ik twee emmies aan boord heb. Het bijzondere was dat één van deze twee ook nog eens een gemiste bevruchting had..haha...ze hadden deze niet meegeteld en kwamen er vanmorgen achter dat ie toch was gaan delen..net zo traag als zijn vader en moeder..;-) Wij houden niet van haasten ;-)

We kwamen binnen vanmorgen en haar eerste reactie was (zelfde lieverd als de tp cryo) he, verdorie, dat het nou de laatste keer met die blasto niet goed is gegaan! Heel jammer... Toen ging ze zitten en vertelde ze dat het echt minder nieuws was. Waar ik vorige keer superembryo's had, meerdere 8 cellige, 7 cellige en een 5 cellige hadden we dit keer maar twee 4 cellige van goede kwaliteit. De rest dus niet eens goed genoeg om in te vriezen. Ik moest effe slikken. En probeerde me natuurlijk groot te houden, wat maar moeilijk ging..maargoed...uiteraard zei ook zij dat het niets zegt, dat ze zat vrouwen kent die zwanger zijn geworden van 4 cellige embryo's. Zeker omdat de kwaliteit wel goed was, maar uiteraard minder kans dan bij een goede zoals de vorige keer. Ze had er geen verklaring voor en wilde er niet eens aan beginnen om dat te doen (logisch)..we zijn gewoon verwend met de vorige keer. Ook zei ze dat ze nooit iets terugplaatsten wat ze niet levensvatbaar achten...maar nogmaals, het is allemaal met de meest mogelijk ifs and buts...maar weet je...na vandaag ga ik er weer van houden en zo lief zijn voor ze dat ze niet weg willen gaan! En anders...gierend van de lach naar poging drie...

Ik hou effe mijn gemak de komende dagen lieve meiden en ik wilde jlulie bedanken voor alle lieve berichtjes en steun en ik denk aan jullie...ik meld me met een paar daagjes weer ;-)

Dikke kus, Sproet!

Geplaatst

Lieve Sproet, doe rustig aan en neem je tijd maar ga er vooral van genieten dat je 2 hele mooie emmies bij je hebt! En eentje die vast lijkt op zijn/haar pappie en mammie!

Lieve Floor, heel veel succes morgen! Ik hoop dat het allemaal gaat meevallen!

Geplaatst

Spoetje dit word hem als ze net zo traag zijn als jullie haha grapje maar komt goed ik ga mijn duimen er af duimen

En 4 cellig klinkt mij goed in de oren Ilana was ook 4 cellig en nu bijna 5 half maand ;-) toi toi toi dikke knuf

Floor heeeeeeel veel succes morgen

Wow wat is dat super de baby gezien die net zo oud als Ilana is was echt heel gezellig ze hadden nou als sjans haha en hij heeft haar gekrabt was ze niet mee eens felle tante haha

Nu lekker op de bank kaarsjes aan

Het weekend al weer om:-(

Iedereen nog fijne avond en als je slaapt een goeie week

Geplaatst

Lieve Sproet toch! Wat een verhaal! Ik begrijp je teleurstelling. Neem je rust en meld je voor peptalk. Niks 'egoverhaal', het is gewoon een rottraject daarom is er ook een bomvol forum! Van die 'oh-wat-gaat-het-met-mij-ALTIJD-geweldig'- verhalen heeft niemand iets aan! De schrijver niet, want ik geloof niet in zo'n mantra en de lezer niet, omdat die dan niet kan steunen... Het is gewoon sh.it en dat blijft het :-((( Maar je bent een bikkel en je wilt heel graag, dus je sleept je er wel door met je maatje aan je zijde. Je bent ziek van de hormonen, moe van de punctie, je bent jezelf niet. Komt wel weer, kruip in je hol en sch.ijt aan de wereld. Ze zijn er nog wel als je er weer aan toe bent en als ze er niet meer zijn dan had je al niks aan ze in de eerste plaats! Zo ik heb gezegd!

Sometimes is het nog steeds rustig in je buik? Wat een enorme opluchting moet dat zijn! Hoewel je nu natuurlijk waarschijnlijk steeds naar de wc loopt om te kijken of het nog steeds goed is... Het vertrouwen groeit vast wel als het een tijdje rustig blijft! Ga je nu proberen ook te genieten? Want Semmie ligt zo op je buik hoor, de tijd vliegt!!!!

Beanie, hoe was het in Zandvoort? En hoe gaat het me spuiten? Al veel last? In mijn beleving worden de bijwerkingen iedere behandeling heftiger, maar ik hoop voor jou dat deze keer wat soepeler verloopt, je was de vorige keer ook al zo beroerd! Zeg 'm op in ieder geval! Dank voor je succeswensen, ik zie er erg tegenop. Maxi kan ook niet mee, want die zit met een spoedzaak, dus ik moet zielig alleen naar het ziekenhuis, boeh!!! En de HSG was een hel, dus ik ben bang :-(((

Melis, V krijgt het wel om zijn oren hè? Tandjes, korrelluiers, allergie, etc! Vind je het gek dat hij af en toe even in de gordijnen gaat hangen? ;-)) Hij is gewoon superstoer dat hij de humor er in houdt! Verder lekker weekend gehad?

Ansje ja leuk hè dat die kleinetjes zo'n humor hebben. Maar volgens mij verschilt het ook wel per kind. Die van Melis en van jou zijn gewoon heel leuk!!

Jessica, jij hebt een goed weekend gehad! Niks gebroken, niet één keer naar de dokter, maar wel je kind uitgehuwelijkt en met kaarsjes op de bank! Ga zo door!!!! Ik zou willen zeggen 'break a leg!' zoals de Engelsen zeggen om succes te wensen, maar bij jou durf ik dat niet, want straks neem je het letterlijk ;-))) haha! X

Ben ik iemand vergeten? Nou sorry dan, maar ben zenuwachtig en moet haasten. Ik ga voor de tigste keer mijn benen scheren en mijn bikinilijn shapen voor een vreemde man...

X

Geplaatst

Lieve Floor, nogmaals heel veel succes! Wat vervelend dat Maxi niet mee kan... Had het ff laten weten, ik had zo mee gekund om je handje vast te houden! Maar meis, het valt echt mee hoor! Appeltje eitje vergeleken bij de HSG.... T'is feitelijk een 'gewone' echo.... Vwb scheren: wat herkenbaar! Ik denk echt niet dat al de heren en dames doktoren het aantal haartjes op je benen etc. gaan tellen, maar toch... 't Voelt anders zo onverzorgd hè!

Lieve Sproet, ik sluit me helemaal aan bij Floor. Gewoon lekker onder die steen kruipen en er pas weer onder vandaan komen en dan heel hard roepen: Hallo Wereld! Verder je frustraties van je afschrijven.... Als je daar behoefte aan hebt. Knuffel voor jou!

Vwb de bijwerkingen van de hormonen, ik heb natuurlijk pas 4 dagen gespoten en eigenlijk heb ik alleen maar een klein beetje koppijn, maar niks vergeleken met de vorige keer! Heb nu 1x paracetamol genomen, terwijl ik de vorige ronde in de tijd dat ik alleen deca spoot er soms wel 6 per dag nodig had om het een beetje dragelijk te houden. Wat dat aangaat omarm ik het korte protocol... Nog ongeveer anderhalve week, kleine 2 weken en dan verwacht ik de punctie. Vind het nog te overzien tot nu toe!

Lieve Floor, laat je het even weten als het achter de rug is? Ik denk in ieder geval aan je! Ook een knuffel voor jou!

Alle andere dames, fijne dag vandaag!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden