Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Batt van m'n iPhone is leeg, dus ff snel voor ie uitvalt...

Sproet, al getest? Hou ons (en vooral jezelf!!) niet langer in spanning!!

Floor, wat erg van kippie, heel veel sterkte! Dikke knuff!!

Ansje, wordt het een nichtje of een neefje? V.ince heeft antibiotica gekregen voor n oren..

Heb met een dubbel gevoel de intake voor een cryo voor maandag afgezegd. Op exact hetzelfde tijdstip is namelijk de begrafenis van de baby van mn collega. Dat gaat voor, wij maken wel een nieuwe afspraak. Zie enorm op tegen maandag...

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieverds. Even snel. Ik ga zo nog naar het zh. Alhoewel het voor niets is. Want. Niets. Nada. Nil. Nul. Ik baal. Ik vloek. Ik huil. Ik trek een fles wijn open. Ohnee. Moet nog rijden.

Misschien nog ergens in het bloed maar ik denk dat ook poging 2 voorbij is g v d

Geplaatst

Jemig, G.V.D.!!!!! Meid, wat is dit vreselijk UT!!! Wat een vreselijk shitbericht! Wat voel jij je rot... Ik wilde dat het anders was. Haal een doos wijn, hele goede, rauwmelkse Franse kazen, hele dure. Een lading sushi, hele dure en ga het hele weekend met je kerel eten en drinken. Meid, dit doet gewoon heel erg veel zeer, ik weet er na 6 terugplaatsingen het afgelopen jaar echt alles van. Het is zo zwaar, zo balen, superlatieven te kort om dit rotgevoel te omschrijven. Houd je vast aan elkaar, ga sleeën en sneeuwengelen maken en snert eten en huilen in bed, met veel wijn en zielige films, laat het er uit. En als ik wat voor je kan doen, bel, app, mail, post, maakt niet uit. Als je ff helemaal niks wilt, helemaal goed. Hele dikke zoen, (ps. Het is geen troost, maar ik zit hier te snikken, ik voel zo met je mee meisje!) xxx

Geplaatst

Och nee kak zooi gvd

Och meid ik wou zo dat het anders was ik heb het zo met je te doen ik hoop dat test niet goed was en dat je toch positieve bloed test hebt

Sterkte meid dikke x

En ik sluit me helemaal bij Floor aan

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Sproet geen blije kip en Kippie is om 8.30 vertrokken naar de kippenhemel. Met twee spuitjes. Ze is heel rustig gaan slapen, we konden niks meer doen. De dierenarts was heel lief. Maxi moest huilen, zo'n grote vent van bijna 2 meter en ruim 100 kilo, die staat te schudden van het snikken, ik vind het zo zielig voor hem.

Melis haar afspraak in het ziekenhuis afgezegd en maandag afscheid nemen van een leven dat nog moest beginnen... En nu het akelige bericht van onze Sproetje! Meiden, we moeten elkaar opbeuren, hopelijk gaat Beanie ons goed nieuws brengen.

Ik brand vandaag de hele dag een kaarsje voor alle verloren, bestaande en toekomstige zielen, mens en dier, volwassene en kind, embryo en baby. Dat al onze zielen mogen stralen, hier of aan de mooie sterrenhemel.

Dikke knuffel meiden,

X, Floor

Geplaatst

Wat mooi Floor.....

Het voelt nu wel heel dubbel hoor, om nu met mijn nieuws te komen.... Er is morgenmiddag een TP.... Dus maar even met kleine lettertjes... (en ik ben stiekem toch wel een beetje blij, voor mezelf, ik hoop dat jullie me dat vergeven....)

Geplaatst

Oh sproet liefje!!!! Hele dikke knuffel vanuit hier! Vloek tier scheld en huil. Het mag vandaag :-((((

Beanie meid niet zo gek doen hoor. Het leven loopt gewoon door. Ben hardstikke blij voor

je!!! Goed nieuws is ook belangrijk!!

Floor en maxi... Hele dikke knuffel.

Arme maxi.

Dan breekt toch je hart?? Gaan de andere kippies wel beter?? Ook voor jullie dikke knuffel!!!

Melis ik hoop dat de ab snel werkt!

Xxx

Geplaatst

Floor och nee wat zielig sterkte meid

Melis ik had het gelezen ergens anders sterkte meid

Geplaatst

Beanie, ben je helemaal gek!!! Grote letters, knalletters, neonletters, geweldig nieuws! Het hoort er bij. Ik ben vreselijk blij voor je. Jij verdient het net zo veel als iedereen, en we kunnen wel wat goed nieuws gebruiken op deze sombere dag! Geweldig, de eerste stap is gezet, nu nog de wachtweken, dan nog even een maand of 8 ;-)) x

Geplaatst
Wat mooi Floor.....

Het voelt nu wel heel dubbel hoor, om nu met mijn nieuws te komen.... Er is morgenmiddag een TP.... Dus maar even met kleine lettertjes... (en ik ben stiekem toch wel een beetje blij, voor mezelf, ik hoop dat jullie me dat vergeven....)

​ DOE IK EFFE GROTE LETTERS!! WAT GAAF LIEFFIE!!!!!!!!!!!!!! xxx
Geplaatst

join the club pop! :-)) Maar, joh, er komt een terugplaatsing, dat is te gek, dat is toch geweldig! Daar word ik blij van ...(en van de 1000 euro die ik net van mijn ouders heb gekregen...gewoon zomaar, mijn broertje ook....gewoon zomaar...ze hadden een meevallertje en wilden da met ons delen...en weet je....het hielp echt wel effies tegen het verdriet hehehe...)

Ik wacht op de uitslag van het ziekenhuis, maar er moet wel een godswonder gebeuren nog denk ik dan maar.....mijn test is er niet positiever op geworden de afgelopen uren....

Geplaatst

Het was geen echte verrassing, maar bloed was ook negatief. We gaan even in de ruststand, heb gezegd dat ik in januari wel bel voor een nieuwe afspraak, dat ik even rust moet eerst....eerst huilen, een paar kilo kwijt en nog meer huilen...ook wijn uiteraard en had ik al huilen genoemd?

X

Geplaatst

Lieve lieve sproet jeetje meid wat ben jij sterk en wat ben je een schat echt waar meid huil lach en huil en lach en huil zoveel als je wil eet lekker veel sushi en drink lekker wijn en volgend jaar word gewoon jouwn jaar

Nou even ego ben trots op mezelf heb mijn schoonmoeder gebeld dat ik gewoon geen Sinterklaas en kerst met mijn Fam. Er bij met hun vier we verschillen gewoon teveel van elkaar en dat ik heus wel met hun wil vieren maar op een andere dag en dat mijn man net had gezegd dat ze ook Sinterklaas wou vieren

En dat ik niet van gediend ben om op fb voor schut gezet te worden we zijn volwassen mensen dan belt ze maar even eerst bleef ze boos ik zei dat ik haar helemaal niet buitensluit maar mijn schoonmoeder is gewoon heel moeilijk in omgang en dat iedereen zich gaat ergeren en dat ik me dan opgelaten voel nou uiteindelijk gaf ze me gelijk goed he haha sorry moest even kwijt

Sproet dikke knuffel

Geplaatst

... En nog meer huilen... En nog meer eten... En die 1000 euro opdrinken... Jemig, weet je wel hoe veel flessen goede wijn je daar van kunt kopen? En hoe veel sushi? Heeeeeeuuuuuulllllll veeeeeeuuuuuulllllll! En die saaie Beanie kan niet meedoen, want die moet zo nodig zwanger zijn ;-))) Maar wij wel! Weet je wat? Ik ga vanavond sushi eten, op jou! Alleen zonder wijn, want ik heb gisteren in mijn emobui iets te veel van de Bourgogne gesnoept.... Maar ja, ik had me ook de hele week uit de naad gewerkt en was zo verdrietig over Kippie...

Vandaag hebben we joggingbroekendag ;-) Net gesleed van wat ze hier in het park de T.eletubbie-berg noemen. Ik heb een sneeuwengel gemaakt en Mini heeft in de sneeuw gerold en zit nu pasta als lunch te eten. Met 'maaijjjjssss' er bij, want dat is zijn lievelings 'ehhhh, lekkejjjjj!' zegt ie dan! Hij moest net heel hard huilen dat Kippie er niet meer was. We hebben gezegd dat ze naar de kippenhemel is, maar hij vond het maar stom. En hij vond de dierenarts nog wel zo lief. Hij wilde zelfs met haar tekenen... Zo zit je gezellig te tekenen met zo'n aardige mevrouw, zo vermoordt ze je Kippie. Het leven is ook moeilijk voor een peutertje :-)))) Oh, had ik al verteld dat ik al 3,5 kilo kwijt ben in 15 dagen? Iedere dag crosstrainer - oké bijna, vandaag even niet - en porties halveren. Vandaag ga ik even zondigen, want ik heb gisteren heerlijke kazen gehaald, één roodschimmel uit de Champagne en één Deense blauwader en die fluisteren naar me vanuit de koelkast. En we hebben nog een hele lekkere N.ederlandse B.oeren liggen. Beetje zelfgemaakte pruimenjam van de buurvrouw erbij en het feest kan beginnen met the V.oice aan. Hoe simpel kan lekker zijn, hoe lekker kan simpel zijn :-))))

Dag meiden, sterkte allemaal en Beanie, geniet van het goede nieuws!

Wij gaan dutten en opladen voor het sleeën vanmiddag :-)))

Xxx

Geplaatst

Ach lieverd, ik heb het zo met je te doen... Kweet helaas maar al te goed hoe het voelt... Heel verstandig om even een pas op de plaats te maken en een rustperiode in te lassen. Kun je in ieder geval lekker wijntjes drinken met de kerst... Had het je zo gegund meis, dan maar geen wijn met kerst en oud&nieuw... Hele dikke knuffel voor jou!

Geplaatst

Goed gedaan Jessica! Jij hebt geen assertiviteitscursus meer nodig, want jij komt echt goed voor jezelf op! Gewoon zeggen waar het op staat en bij jezelf blijven! Petje af! Ik zeg altijd eerst een hele tijd niks, totdat het me echt te gek wordt en dan ontplof ik.... Xxx

Geplaatst

Lieve Sproet, wat ontzettend naar dat het weer niet is gelukt. Wat een verdriet weer...hele dikke sterkteknuffel, ik had je zo graag anders gegund...

Floortje kippie is niet meer....wat verdrietig! Gelukkig heeft ze nu geen pijn meer en ze hebben in de kippenhemel vast een mooi plekje voor haar.

Sterkte ook voor jou!

Beanie geweldig! Nu maar goed voor je buikie zorgen!

Melis, wat valt de afspraak voor cryotp akelig samen met de crematie maandag. Bah het is niet iets om naar uit te kijken, maar je collega zal het zeker waarderen dat je er bij zal zijn. Heel veel sterkte.

Go Jessica! Goed van je dat je het gezegd hebt! Zal ze wel niet leuk vinden, maar zoals het nu ging was het toch ook niet leuk. Als ze problemen heeft moet ze dat niet op FB zetten maar er gewoon over praten toch? We zijn tenslotte allemaal volwassen mensen.

Ik krijg een....nichtje! Het was nog even spannend allemaal want het leek niet goed te zijn met het hartje, dus ze moesten 's middags terug om nog een keer te kijken. Bah ik zat wel in de rats zeg. Ik kon ook niet bellen want ik had de eerste les van thuishuis(die trouwens erg leuk was, leuk groepje meiden en een hoop ervaringen en nuttige info die je met elkaar deelt). Maar anyway, heb 's avonds even met mijn broer gebeld en het hartje bleek gelukkig in orde te zijn. Wat ze wel zagen is dat het maagje rechts zit in plaats van links. Dat kan op zich geen kwaad maar ze moeten het wel in de gaten blijven houden, want ze kan vochtophoping krijgen. Over twee weken moeten ze weer heen.

Ik stuur even wat knuffels de lucht in voor wie ze kan gebruiken!:positive energie:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden