Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beanie mooie score op naar de punctie ;-)

Sandra we missen je ;-( neem je tijd hoor meid

Ilana heeft kinderstoel gekregen zo leuk

Zaterdag piet heb er veel zin in

Vandaag is mijn knie in getapt hopelijk kan ik straks weer fietsen ;-)

Ben 6 kilo kwijt weet niet of k het gezegd heb bij deze anders nog x haha

Hoest met de rest ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve schatten!! Ik leef nog hoor!!! Ik kwam vooral effe kijken hoe het met beanie is... En ik lees fijne dingen lieverd!! Hè, opluchting!

Ik ga ergens morgen wat uitgebreider reageren... Niet vanaf m'n telefoon.

Hier alles best wel ok. Weinig buikproblemen. Maar wel lichte hoofdpijn. Weet niet of dit van de utrogestan kan. Ik weet intussen wel dat de utrogestan er verantwoordelijk voor is dat ik in de zomer zo ben aangekomen. Ik dacht toen dat het kwam vanwege het stoppen met roken... Maar ik vreet me een slag in de rondte...althans als ik effe niet oplet. :-)

Ik zit op tp +4. Voelde vandaag wat steekjes in m'n baarmoeder maar moet eerlijk zeggen, buiten het geprut van de protpillen, allemaal vol te houden nog.

Morgen achter m'n lappie effe wat uitgebreider reageren.

Dikke knuf!! Xx

Geplaatst

Rustig hier..

Sproet, hoe gaat het met je? Kom je de wachtweken een beetje door? Wanneer mag (ga) je testen? Al granaatappelsap ingeslagen?

Minoes, 6 kg kilo kwijt, goed bezig hoor!! Pas maar op met de komende feestdagen met al dat lekkers, voor je het weet zit het er weer aan! Hoe is het met I.lana?

Ansje, hoe gaat het met jou? En met Joel? Sorry dat ik geen puntjes op de e zet elke keer, weet niet hoe dat moet met een Macbook, haha. Gaan jullie al Sinterklaas vieren?

Sandra, hoe is het met jou? En met J.amey en S.terre? Iedereen weer helemaal opgeknapt?

Alle andere meiden, hoe is het met jullie (en de kindjes)?

Vandaag naar Zwolle geweest voor het bijstellen van V.ince z'n helmpje, het gaat perfect! Over zes weken mogen we terugkomen voor de eindmeting en dan hoeft hij hem niet meer op, JOEPIE! ben zo blij dat we de keuze hebben gemaakt voor een helmpje, z'n hoofd is weer mooi rond! Daarna naar het Sinterklaasfeest op het kdv geweest, was erg gezellig!!

Morgen naar het Sinterklaasfeest op het werk van manlief, ook erg leuk!

Jullie nog plannen voor het weekend?

Geplaatst

Hallo lieve meiden,

Zo eindelijk even tijd om me te melden hier!

Beanie dat ziet er mooi uit tot nu toe en ik hoop dat er nog een paar follikels mee gaan doen. Dat kan nog prima.

Ik heb afgelopen donderdag weer een gesprek bij u.w.v. gehad. Dat was eigenlijk even om te kijken of ik goed sta ingeschreven en of mijn cv up to date is.

Het was verplicht dus ja je moet wel, maar ik zal eerlijk gezegd blij zijn als ik er straks van af ben.

Aanstaande donderdag is mijn eerste lesdag van thuishuis.

Melis, wat fijn dat het einde van het helmpje dragen in zicht is. V straks helmloos, heerlijk hoor.

Gezellig sinterklaas vieren, veel plezier!

Jessica, van goed nieuws over je vader ineens naar minder goed nieuws. Bah je wordt wel heen en weer geslingerd zo.

Gelukkig ook iets leuks in het vooruit zicht omdat je piet mag spelen. Veel plezier vandaag! Jammer dat je weer bent begonnen met roken, maar gezien waar je allemaal door heen moet niet zo gek hoor. Stoppen komt wel weer als je in wat rustiger vaarwater zit toch?

Sproet buikpijn kan volgens mij wel van de utrogestan komen. Het zijn toch allemaal hormonen die je binnenkrijgt. Gelukkig dat je het tot nu toe nog goed trekt allemaal.

Floortje hoe is het meid?

Ik ga straks de keuken in om wat lekkers voor morgen te maken. We vieren met de schoonfamilie Sinterklaas bij ons. heb er zin in. Sinterklaas krijgt een hele nieuwe dimensie als je kinderen hebt. Erg mooi om mee te maken.

Ik had van de week ook wat,..waar ik altijd al bang voor was overkwam me vrijdag. Ik had Joël even op de bank gelegd om mijn jas uit te doen. Ik stond naast hem. Toen ik me even een kwartslag omdraaide om mijn jas over de leuning te leggen hoorde ik een keiharde bonk. Was hij dus van de bank gevallen. Keihard brullen natuurlijk en ik deed 'gezellig'met hem mee. Ik voelde me op dat moment zo'n slechte moeder. Zo zie je maar weer in wat voor klein hoekje een ongelukje zit.

Gelukkig liep het goed af en is hij er met twee blauwe plekjes afgekomen. Ik weet ook wel dat het iedereen wel eens kan gebeuren maar het voelt zo onbenullig.

Ik ben druk aan het haken, mijn eerste haakwerkje is af. Ik denk dat ik er een nieuwe verslaving bij heb haha.

Jullie nog leuke plannen voor het weekend?

Geplaatst

Sproet spannend meid

Ik hoop dat je buikpijn een goed teken is ;-) nog even meid spannend

Ik duim me rot

Mellis wow wat super dat het goed gaat met v zijn helmpje nog even en dat hoeft dat niet meer leuk zeg en een rond koppie ;-)

Och Ansje ja ik snap je heel goed helaas zal zoiets nog wel vaker gebeuren

Dus druk aan het haken leuk zeg

Ja wij vieren morgen ook Sinterklaas

Och Ilana is al zo vroeg wakker ze slaapt wel weer maar merk dat ik heel prikkelbaar word slaap zo slecht gelukkig slaapt ze wel weer maar goed ik zit er even doorheen

Ik ga de flessen ook ophogen dat nog ik denk dat ze meer honger heeft en last van haar tanden zo zielig

Liefs ik ga zo ben piet

Geplaatst

Hi ladies,

He, beetje leven!

Sproetje, wat doe je het goed... Ontspannen, accepteren dat je de bollen moet gebruiken.... Inmiddels WD6! Bijna de killing tweede week! Ik duim me suf, volgens mij zijn na de volgende week mijn duimen 2 maten kleiner! Dank je wel voor je lieve berichtje op FB... Voor jou een hele grote knuffel!

Melis, wat fijn dat V. bijna zonder helmpje kan! Heeft hij de rest van zijn leven wat aan, dat hij de helm gedragen heeft, en zelf nooit last van gehad... Wat een lekker ding is hij toch, op de foto's op FB!

Ansje, wat leuk dat je bent gaan haken! En spannend, deze week beginnen met de thuishuis-cursus! Ben je nu bijna van het U.WV af? Jeetje, J. van de bank gevallen, wat een schrik... Maar overkomt dat niet iedereen wel eens? Gelukkig maar dat hij er niks aan over heeft gehouden! Tja, je denkt dat het nog wel even kan maar het kan dus niet meer... Nu dus maar in de box of op de grond gaan leggen? En morgen lekker sint vieren! Veel plezier!

Floortje, hoe is het met jou? Beetje bijgekomen van het onderzoek van maandag? Nu alleen maar bezig met leuke dingen? Morgen ook sint vieren? En wanneer is Maxi jarig?

Minoes, prikkelbare Ilana... krijgt ze idd tandjes? En vandaag lekker Piet zijn.... Hmmm, zwart tot in je ogen en in je oren? Maar wel leuk hoor! Veel plezier!

Sandra, maakt toch niet uit? We hebben allemaal wel eens wat minder tijd! Heb je dit weekend weer alle jongens? Ga je Sinterklaas vieren dit weekend?

Sometimes, hoe is het met jou? Ik hoop zo dat het bloeden is weggebleven en dat je je wat beter en zekerder gaat voelen!

Hier ook rustig... Manlief ligt voorlopig nog te pitten. Was gisteravond op stap met een paar vrienden en was pas laat thuis. We hebben verder niks gepland dit weekend dus het kan nu, lekker uitslapen! Ik ben niet zo'n langslaper... En lag er gisteren ook wel redelijk op tijd in. Nu lekker mijn krantje (ruim anderhalf uur te laat bezorgd, maar hij is er) lezen en straks maar even lekker fietsen op de hometrainer!

Fijn weekend allemaal!

Geplaatst

Dag lieverds!!

Sproet, bedankt voor je lieve knuffel op FB, je bent een schatje!! Hoe is het met je? Hoe voel je je? Die steken in je buik, tja.. Wat die allemaal wel niet teweeg brengen! Ik duim dat ze van een innesteling o.i.d. zijn, het moet gewoon positief zijn! Wanneer mag/ga je testen? Dikke knuffel terug!!

Beanie, hoe gaat het met je? Wanneer heb je weer een FM? Hier ook een man die prima kan uitslapen, ik kan dat (sinds we V.ince hebben) niet meer. m'n hele ritme is anders geworden, maar dat hoort erbij! succes op de hometrainer!

Minoes, het kan ook een sprongetje zijn, die vreten energie! En als het tandjes zijn even D.entinox of C.hamodent kopen en dat verlicht meestal de klachten wel. Veel plezier als Piet, maak er maar een leuk feestje van!!

Ansje, zo'n ongelukje zit inderdaad in een klein hoekje, het kan elke mama gebeuren! Voel je er niet schuldig om lieverd, er is gelukkig niks met J.! Veel plezier met het vieren van Sinterklaas, gok zo maar dat J. enorm verwend gaat worden. Zijn er al tanden in opkomst bij J?

Sinds gisteren ben ik begonnen met het drinken van groen(t)e smoothies! Ik ben een slechte groente-eter, op een lekkere salade na, dus kan wel wat vitamientjes gebruiken. De meeste freaky combi's gooi ik de blender in en het is redelijk te drinken. Gisteren had ik spinazie/bleekselderij/mango en vandaag spinazie/kiwi/banaan/appel/yoghurt. Ben er best trots op, haha (hoe triest is dat eigenlijk!).

Maandag over een week hebben we al het intakegesprek in het VU, ik ben zo benieuwd wat ze zullen zeggen en hoe het traject er uit gaat zien!

Vanmiddag naar Amsterdam om Sinterklaas te vieren op het werk van manlief. Hij was vanmorgen pas om 8 uur thuis dus dat wordt een dagje met weinig slaap, arme man!

Ik ga gebruik maken van het ochtendslaapje van zoonlief om even heerlijk te ontspannen onder de douche, fijne dag meiden!!

Geplaatst

Och meiden wat heb ik een lol gehad Ilana was er ook kreeg ook een kado was best emo voor mij eindelijk dan toch naar 7 jaar heel speciaal afgelopen jaar zat ze in mijn buik sorry voor ego bericht moest even kwijt

Beanie lekker opstap geweest dus lekker uit je plaat gegaan haha

Mellis goed bezig met je smootie haha

En lekker van je rust genoten

Sproet ik heb je nog niet op fb of wel?

Liefs even nog foto mama oma en mama haar many4yqe8u4.jpg

Geplaatst

Morgen meer dames, Maxi is jarig en we hebben een zieke kip (heel erg onze lievelingskip heeft waarschijnlijk hersenvliesontsteking met slechte prognose, niet echt een leuk verjaardagscadeau). Ga morgen even uitgebreid schrijven, maar Sproetje..... Lieverd! Was jij niet van de anonieme vroegtesters??? Morgen is het WD 7... Weet je al wanneer je gaat testen? Of ga je braaf wachten? Ben zo benieuwd en duim zo hard!!!! Xxxx

Geplaatst

Lieve meiden,

Ik ben zooo verdrietig!! M'n collega appte gisteren dat haar baby in haar buik is overleden, ze was 38 weken zwanger. Ze wordt nu ingeleid, ik vind het zo erg voor haar!! Ik ben er stil van...

Sorry voor dit bericht, niet de meest handige plek om het te melden, maar ik moest het ff kwijt!!

Geplaatst

Lieve Melis,

Wat erg... Natuurlijk wordt je daar stil en verdrietig van. Dat is toch de ergste nachtmerrie? Sterkte meis! En natuurlijk helemaal voor je collega... Zal niet makkelijk zijn maar ws heeft ze iedereen en ook jou de komende tijd hard nodig om zo'n drama te kunnen verwerken...

Knuffel voor jou

Geplaatst

Lieve Melis, vreselijk inderdaad, ik zei het gisteren al. Heel veel sterkte! Ze zal je steun nodig hebben.

Lieve Beanie, hoe voel jij je vandaag? Fijn dat het er zo goed uit ziet, ik ben benieuwd wat morgen de score is!

Lieve Jessica, dat ziet er gezellig uit, logisch ook dat het emotioneel was, het is een bewogen jaar geweest voor je.

Lieve Ansje, hoe is het nu? Ik zag dat er een ongelukje met J.oel was gebeurd, ik kan even niet teruglezen tijdens het typen op de iPad, maar hopelijk is alles in orde. En voel je inderdaad niet schuldig, hoe goede moeders we ook willen zijn, een ongelukje zit in een heel klein hoekje! Mini is laatst door de hond gebeten, terwijl ik toch altijd goed oplet, maar niet goed genoeg blijkbaar. Moeders zijn ook maar mensen ;-)

San, hoe is het met de ziekenboeg af aan aan? Beetje beter allemaal?

Lieve Sproetje, ik moet de hele tijd aan je denken! Hoe voel je je nu? Ik ben zo vreselijk benieuwd en ik hoop zo dat het is gelukt! Weet je al wanneer je een testje gaat wagen?

Hier redelijk. We zijn gelukkig opgeknapt en ik ben bijgekomen van de marteling van maandag. Wat een schrik was dat. De uitslag was overigens goed, mijn baarmoeder ziet er prima uit.

Maxi heeft waarschijnlijk een holteontsteking, dus die voelt zich nog steeds rot. Hij is ook heel druk, dus dat is niet echt een goede combi.

Kippie doet het echt wat beter en dat is een wonder! Ze heeft d.raainek (waarschijnlijk door hersenvliesontsteking) en dat ziet er vreselijk uit. De dierenarts zei gisteren dat de prognose heel slecht is, omdat haar hersenen waarschijnlijk zo beschadigd zijn dat het niet meer goed komt, maar ze is echt beter vandaag en begroette me vanmorgen met haar eigen, vertrouwde kakeltje en at daarna een hele boterham met exta vergine olijfolie op (luxe kip, gemarineerd in koudgeperste olijfolie, op een bedje van stro ;-) We zijn zo blij, want ze is de leukste van het stel!

Verder krijg ik over twee weken de uitslag van de 9 buisjes bloed van afgelopen maandag en als we dan meteen starten zal de terugplaatsing als alles goed gaat half januari zijn. Ik weet nog steeds niet of ik nog wel wil, maar ik wil meer wel dan niet en ik word eind januari 34, dus ik wil eigenlijk dat laatste jaartje onder de 35 benutten. Is gewoon gevoelsmatig, want er worden zat vrouwen boven de 35 zwanger (Sproet bijvoorbeeld!), dus het slaat nergens op, maar toch...

Sproet, laat je wat weten als je tijd en zin hebt en per ongeluk over zo'n stick heen hebt gepiest??? ;-)))) Hier brandt een innestelings/hcg kaarsje ;-)

Geplaatst

Och Mellis wat erg ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet heel veel sterkte en voor je collega

Reageer straks een weer

Geplaatst

Te triest voor woorden, weet gewoon niet wat ik tegen haar moet zeggen. Ze appte me net dat ze een ruggeprik heeft gekregen.

Zwanger worden is een wonder op zich, maar een kindje gezond en wel op de wereld zetten nog veel meer!

Hoe gaat het hier dames? En met de kindjes?

Beanie, wanneer heb je weer een FM?

Sproet, hoe is het?

Geplaatst

Och melis wat vreselijk voor je collega. Ik moest echt even slikken. Vreselijk. Wat een verdriet. Wat een verdriet.

Lieve Floortje skattie. Ik heb besloten te wachten. Ik merk dat ik te onzeker ben en liever nog eventjes wil wachten tot (als het lukt) vrijdag. Die dag moet m'n bloed afgenomen worden en wil ik voorbereid zijn.

Vanmiddag meer. Xxxx

Geplaatst

Floortje wat sneu he als je zo gehecht bent aan een dier hopelijk knapt ze op

Gelukkig is de uitslag van je baarmoeder goed stap naar janu heel veel succes we slepen je er door heen ;-)

Ben benieuwd wat uitslag van je bloed is

Sproet hoest met jou meid je bent zo stil ben je stiekem aan het testen haha

Geplaatst

Lieve Beanie, succes met de follikelmeting! Toch weer spannend, vandaag weet je hopelijk wanneer de punctie zal zijn en dat is toch weer een heel belangrijk moment! Laat je wat weten? Liefs en een dikke knuffel, Floor

Geplaatst

Beanie succes meid ik duim ook voor je dikke toet

Wit???? Nou hier niet hier is het grijs haha ik ga verhuizen ben er klaar mee ik wil ook sneeuw

Geplaatst

Kippie???? Ja, ik voel me net een kip!

Hier alleen natte sneeuw.... Ben er fijn door heen en weer naar het zh geweest!

Maarre... het belangrijkste is dat mijn 5 follikels goed zijn doorgegroeid dit weekend, ik had het er maar druk mee. Er zijn er dus niet meer bijgekomen, maar ze zijn wel gelijkmatig doorgegroeid en nu moet ik vanavond de pregnyl zetten en woensdag voor de punctie... Toch sneller dan ik zelf gedacht had! Maar ja, ik wilde het huis nog poetsen voor de punctie dus nu moet ik vandaag een begin maken van mezelf... Na woensdag mag manlief aan de slag!

Dames, dank voor jullie medeleven... Het blijft natuurlijk nog heel erg spannend maar het doet me goed dit niet alleen te hoeven doen! En op een wachtbankje gaan zitten heb ik gewoon niet zo'n zin an... Dus ik spui maar bij jullie!

Dikke zoen voor allemaal en een fijne dag!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden