Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beanie gelukkig dat er toch nog 5 mooi zijn doorgegroeid! Tuurlijk was het fijner als je er meer had maar het hoeft maar een topembryo uit die 5 te zijn die straks een prachtig kindje kan worden! Woensdag de punctie...zie je er tegen op?

Melis wat verschrikkelijk voor je collega! Ze was al zover en dan gebeurt haar dit. Het is gewoon te erg voor woorden. Weten ze de oorzaak inmiddels al?

Sandra ik kon je link ook gewoon openen hoor :) Ik weet niet waar het aan ligt waarom het niet bij iedereen lukt. Maar geweldig hoor een eigen website voor je kleine grote knul. Ik vind het er altijd zo schattig uitzien, van die kleine jongetjes op het veld, en heel snel met zijn allen achter een bal aandribbelen met die korte beentjes.

Het heeft hier wel eventjes gesneeuwd maar zet niet door. Ik vind dat altijd zo prachtig als de wereld helemaal wit is.

Floortje wat sneu voor je kip zeg! Ik hoop dat ze het redt. Aan jouw goede zorgen zal het in ieder geval niet liggen :) Brood met olijfolie, toe maar hahha.

Vervelend dat maxi nog zo in de lappenmand zit.

Ik snap je leeftijd ding wel. Had ik zelf ook altijd. Toen we nog niet wisten dat zwanger worden bij ons niet zo makkelijk zou gaan wilde ik het liefst zo rond mijn 28e mijn eerste kind, en dan zo'n twee jaar later de volgende. Nu ben ik pas op mijn 35e moeder geworden en hoop ik dat daar ooit nog een kleintje bij mag komen voor mijn 40e. Je verlegd wel steeds je grenzen, ook qua leeftijd, je moet wel helaas.

Wij schelen dan ongeveer een jaar want ik ben ook in januari jarig ;)

Met Joël gaat het gelukkig goed na zijn val, hij heeft er alleen een klein blauw plekje aan overgehouden.

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goed nieuws Beanie! Op naar een zwangerschap die 9 maanden duurt!

San, ik kan 'm nog steeds niet openen, maar zit op mijn telefoon, dus zal het straks via de laptop proberen.

Ansje, inderdaad, je schuift je grens steeds weer op. Ik denk nu al 'hopelijk lukt het voor mijn veertigste'.

Sproetje, hoe is het?

Kippie doet super haar best. We hebben goede hoop dat ze het gaat redden! Dat is echt bijzonder, want meestal overleven ze dit niet. Ik zit nu te wachten op de dierenarts, die komt haar zo behandelen. We zijn echt blij!

Xxx

Geplaatst
Kippie???? Ja, ik voel me net een kip!

Hier alleen natte sneeuw.... Ben er fijn door heen en weer naar het zh geweest!

Maarre... het belangrijkste is dat mijn 5 follikels goed zijn doorgegroeid dit weekend, ik had het er maar druk mee. Er zijn er dus niet meer bijgekomen, maar ze zijn wel gelijkmatig doorgegroeid en nu moet ik vanavond de pregnyl zetten en woensdag voor de punctie... Toch sneller dan ik zelf gedacht had! Maar ja, ik wilde het huis nog poetsen voor de punctie dus nu moet ik vandaag een begin maken van mezelf... Na woensdag mag manlief aan de slag!

Dames, dank voor jullie medeleven... Het blijft natuurlijk nog heel erg spannend maar het doet me goed dit niet alleen te hoeven doen! En op een wachtbankje gaan zitten heb ik gewoon niet zo'n zin an... Dus ik spui maar bij jullie!

Dikke zoen voor allemaal en een fijne dag!

YAY~!!!!! Gaaf joh!! 5 stuks!! Helemaal gaaf...nou vrouw, vanaaf Pegnyl en hopla op sinterpietendag punctie...eitjes rapen, is wel pasen, maar sint helpt ook vast ;-))

Ik had je al laten weten he, dat ik ook niet echt op een wachtbankje zit, vond het bankje erg onaangenaam dit keer, kan ik mijn vinger niet echt op leggen...;-))

Hier alles ok hoor...ik heb wat menstruatie pijn, maar ik ben me bewust dat dit van de utro kan komen. Maar toch..ik heb er niet echt een goed gevoel over. Tetten zijn superpijnlijk en aderig, ik slaap met bh aan ;-) Vrijdag heb ik dus bloedonderzoek en we gaan (definitief besloten nu gisteren samen) pas vrijdagochtend testen,...is het negatief, dan is het telefoontje niet zo hard, is het positief ben ik alleen maar blij, is het negatief kan het telefoontje alleen nog maar positief zijn. Het is dan per slot van rekening pas dag 11...dusse....

we'll see!!

Nou Bean, ik ga zo onwijs hard aan je denken!! JOE KEN DOE IT!!!

XXX

Geplaatst

He lieve Sproet!

Spannend hoor, vrijdag weet je al meer... Tsja, wat je gevoel zegt hoeft echt niet altijd te kloppen hoor! Kan alle clichés wel noemen: menstruatiepijn kan, pijnlijke boobs kan, aderige huid kan, ja kan allemaal door de bollen komen maar ook doordat je zwanger bent! Ik ben echt zo hard voor je aan het duimen meis! Het is al maandag, nog vier dagen....

Ja, hier vanavond idd de pregnyl! Morgen lekker niks spuiten! Overigens zou ik het zomaar kunnen vergeten vanavond, dus ik heb maar de wekker in mijn telefoon gezet. Het blijft ongelofelijk hoe weinig ik er mee bezig ben deze ronde. Ben op zich wel tevreden dat er deze keer 5 gelijk groeiende follikels zijn, volgens mij heb ik dat niet eerder gehad. Verder gaan we het allemaal wel zien! En hopen dat er mooie eitjes zijn en dat B. z'n zaadjes mijn eitjes heel lief vinden... Vrijdag is D-day, dan kan ik (of B.) de VU bellen of we zaterdag de TP hebben... Ach zie het maar symbolisch. De dag dat ik begon met stimuleren was een moeilijke dag, ivm de MA.... Dus dat is het waakengeltje over deze poging? Nu op de verjaardag van de Sint de punctie, en op de eerste dag van de winter, kortste dag van het jaar testen... Ach we gaan het allemaal zien en hopen dat de Megamix icm het korte schema een mooie opbrengst heeft. En dat het dan ook wil innestelen dankzij de Pipelle.... Sproetje, ben jij nog aspirine gaan slikken uiteindelijk? Ik twijfel er nog een beetje over....

Lieve Floor, hoe is het met kippie? Is wel een luxe-kippie hoor! En was de dierendokter tevreden? Kan hij zeggen of ze het gaat redden? Ik hoop het zo voor je! Lievelingskippen moeten gewoon heel lang bij je blijven!

Ansje, gelukkig dat J. alleen maar wat blauwe plekjes heeft overgehouden! Ik zag op FB hele leuke haakresultaten voorbij komen, echt super!

Fijne avond allemaal!

Geplaatst

Oh Sproet, ik kan me dat van dat wachtbankje zo goed voorstellen.... Heb het gevolgd en het was zeg maar ietwat nou ja. Je weet wel wat ik wil zeggen denk ik. Nou is het huidige bankje prima, maar toch... gevoelsmatig hoeft het echt gewoon niet deze keer. Blijf wel lekker bij jullie hangen, veel beter! En als jij hetzelfde gevoel hebt als ik, dan kun je toch ook beter hier blijven hangen? Ik denk dat de dames hier eerder intensiever meeleven, omdat we allemaal in zo'n verschillende situatie zitten... Daarbij: je hoeft niet op een wachtbankje plaats te nemen! Dus ik doe het gewoon lekker niet en val jullie lastig... Misschien de ene dag wat meer dan de andere, ik weet niet hoe het met me zal gaan tijdens de wachtweken...

Geplaatst

Hey sproet ik heb geen idee

Spannend zeg weer voor jou

Beanie trek je het allemaal nog een beetje ?

Floor hoest met kippie? En jezelf en mini en maxi

Melis bijna zover gaat de tijd snel

Hier de griep Bleh niks aan

Ben nu met kerstboom bezig Sint is al geweest boom er in haha

Oja had ik weer die schoon loeder van mij grrrr

Ik vier al jaren Sinterklaas met mijn Fam. Met spel kado's afpakken enz

Nou had ik op fb gezet lekker geslapen vanmiddag komt Sint hier zet zei erop leuk zonder opa en oma ben er zo klaar mee verdorie zoveelste x dat ze me wat flikt heb haar er ook van af gegooid

In mijn kraamweek al ruzie met me gemaakt en nu dit weer

Sorry hoor moest even kwijt

Voor gene die ik vergeten ben sorry

Liefs

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Sproetie, hoe zal ik het eens zeggen.... Hmmmm.... Gewoon subtiel, niet zo 'klap-boem' midden in je gezicht :-) Oké, ik zeg het gewoon! Ik vind jou nogal eh, hoe heet het ook alweer? Ja, zwanger, dat was het! Ik vind jou nogal zwanger klinken! BH 's nachts aan, steekjes in je liezen/zijkant baarmoeder, aders op je borsten... Dat klinkt zwanger. Ik denk dat je zwanger bent.

Kippie knapt helaas niet verder op... Ik weet dus niet of ze het wel gaat redden. Verder druk met werken, wel vermoeiend hoor dat inwerken!

Jessica, tja schoonmoeders... Dat gaat volgens mij vaker niet dan wel goed...

Beanie, groot gelijk dat je niet op het bankje gaat zitten! Je kan hier toch je hart luchten? Ben je zenuwachtig voor morgen? Ik hoop op een hele mooie opbrengst voor je!!!

Xxx Floor

Geplaatst

@ sproet, dat klinkt goed hoor. Ik had dat ook allemaal en daarnaast moest ik ook hele tijd plassen. Hopelijk ben je gewoon zwanger. Wat knap dat je tot vrijdag kunt wachten. Wat dat betreft was ik hopeloos. Ik begon met testen volgens mij 3 dagen na de TP... Hihihi

Maar zonder gekheid, ik duim voor je meid.

@ floortje, zielig voor je kippie, man. Knuffel voor jou en je kippetje.

@ minoes, probeer je niet te druk te maken om je schoonmoeder. Is niet goed voor je en als ze merkt dat jij je niet druk maakt dan wordt ze misschien wat ontspannender over suffe dingen...

@ melis, wat erg van je vriendin. Een nachtmerrie, zeg. Ik weet haast niet wat te zeggen, maar hoop dat jij er voor haar kan zijn.

@ beanie, lekker hier blijven rondhangen hoor. Spannend morgen de punctie. En wat een goeie score tot nu toe. Dit worden allemaal goeie embryootjes, let maar op. Supermix!! Dat wordt echt geen champagne voor jou en sproet hoor!!

Andere meisjes, die ik vergeten ben. Sorry, dikke knuffel hoor.

Oja, over mezelf.

Ik bloed gelukkig niet meer. Hadden jullie dat nu ook?

Ik heb geen zin om aan het werk te gaan. Ben overdags snel moe,Slaap s nachts bijna niet door het contant plassen en ben dus prikkelbaar, bandenpijn, mijn baarmoeder voelt aan als een baksteen en ik ben constant buiten adem. Ik zie het gewoon niet zitten om aan het werk te gaan. Ik weet dat de klachten erbij horen, maar ik wil eerlijk gezegd gewoon niet aan het werk op dit moment...

Herkenbaar voor iemand, voel me hierdoor schuldig. Ik wil gewoon genieten van me zwangerschap..:(

Geplaatst

Hi lieve dames,

Sproetje, je houdt ons in spanning! Gewoon lekker afwachten tot vrijdag en dan testen en dan kom je hopelijk met onwijs goed nieuws! Hoe zit het met je eigen gevoel nu? En zijn de steekjes al over of houden ze aan?

Sometimes, heb je al eens overwogen om met de bedrijfsarts te gaan praten? Misschien dat het een mogelijkheid is om gewoon wat minder te gaan werken? Halve dagen of zo? Het is niet niks hoor, je bent zwanger en de manier waarop het tot stand is gekomen is natuurlijk ook niet de makkelijkste.... Gaat je gewoon allemaal niet in de kouwe kleren zitten!

Floor, wat vervelend dat kippie niet opknapt! Je bent dus al druk met ingewerkt worden... Wel leuk toch? En goed om afleiding te hebben?

Minoes, wat ontzettend vervelend van je schoonmoeder... Overigens is niet elke schoonmoeder het loeder, in mijn geval is juist mijn schoonmoeder de plaats van mijn moeder gaan innemen... Dus het kan wel, een top-schoonmoeder! Zag trouwens op FB een mooie kerstboom voorbij komen!

Hier eindelijk min of meer klaar met het huis... Kan altijd beter, heb het stoffen maar ff overgeslagen (foei Beanie!) maar dat kan volgende week ook wel. Het zware werk is gedaan in ieder geval, dus we kunnen weer even verder. En zo niet, dan mag manlief zijn handjes laten wapperen! Ben gewoon gesloopt, zal wel komen door de hormonen.... (als dat het ergste is... deze ronde heb ik de chagrijnigheid, de opvliegers en de koppijn over geslagen! Dus eigenlijk mag ik helemaal niet klagen). Gisteravond de Pregnyl gezet, vanavond lekker niet prikken! Maak me alleen wat zorgen nu, ik zag gisteren o.a. 28 mm voorbij komen op het scherm, ik hoop zo dat de punctie niet te laat is gepland! Het zal wel niet hoor, in ieder geval niks gevoeld maar ja, de vorige twee keer waren ze volgens mij nog wel wat kleiner toen de punctie gepland werd.... Goed, ik ga vertrouwen op mijn 5 mooie follikels en hoop dat daar morgen minstens 5 eicellen uit gaan komen. Zie niet echt op tegen de punctie, vanavond lekker pammetje om op te slapen en morgenochtend als ontbijt nog eentje, en tijdens de punctie krijg ik via een infuusje opiaten toegediend. De vorige keren was het zo klaar en heb ik er eigenlijk weinig van meegekregen omdat ik zo lekker wollig in mijn hoofd word van die opiaten.... Zal dus morgen ook wel weer goed komen. Eigenlijk is het daarna spannender, of en hoeveel eicellen er zijn. En dan nog 2 spannende dagen. Vrijdag weten we pas of er zaterdag een TP is....

Ga even lekker boekje lezen! Dag lieve meisjes!

Geplaatst

Oooo sproetje spannend zeg wat zegt je eigen gevoel ja gaat op en neer natuurlijk toi toi toi

Sometimes ik zou ook met bedrijf arts praten je hebt veel voor je kiezen gehad sterkte meid kies voor je zelf

Floor balen van kippie

Beanie voor jou ook heel spannend

Ja ik moet er vroeg bijzijn met kerstboom anders heb ik mini boom haha lijkt zo raar ik grote woonkamer

Wou hem ook niet te lang in de schuur staan is heel koud

Reageer zo meer dochter heeft honger haha

Geplaatst

Sometimes ik was zoiezo thuis tijdens de zwangerschap ik en zzp er in de bouw wou geen risico lopen

Ik snap je heel goed dat je wil genieten

Beanie stouterd niet gestoft haha maar andere is gedaan haha

Hier ook ramen gedaan gestoft en gezogen

Lig nu op de bank met snot neus en koppijn haha

Weet iemand Hoelang duurt griep ben er nu al klaar mee

Ja schoonmoeders haha zijn uitzonderingen de ene x kan ik wel andere x niet mijn man is mama's jonkie enigst kind zinnig ding haha reageer er ook niet op mijn man zou haar aanpakken ben benieuwd

Liefs x

Geplaatst

Hoi meiden,

Ben ik weer even...

Sorry, even heel ego, maar de week is nog maar net begonnen maar nu al kl*te!!

Mn collega is dus zondag om 20.15 uur bevallen van een overleden dochtertje, we zijn er met z'n allen kapot van! Ze appt me bijna dagelijks en het grijpt me echt enorm aan. Ze hebben haar laten onderzoeken in het AMC en volgende week maandag wordt ze begraven. Triest, triest, triest!!

Verder vandaag te horen gekregen dat we op het werk dat we per januari 2013 twee grote opdrachtgevers kwijt zijn, een hoop onzekerheid qua banen dus! Wie mag blijven en of er mensen moeten vertrekken is nog niet duidelijk :-(

En zoonlief ziek, mogelijk een oorontsteking, zo sneu!

Beanie, lieverd, heel veel succes morgen met de punctie. Ik duim met je mee voor een mooi aantal rijpe eicellen, toi toi toi!!

Floor, hoe is het met jullie? En met jullie lievelingskip? Dikke knuffel!!

Meiden, ik ga ff eten koken, tot later!!

Geplaatst

Och melis wat moet je allemaal verwerken zeg

Iedereen hun grootste angst is bij hun werkelijkheid geworden en zo triest verschrikkelijk gewoon geen woorden

Dikke knuffel meid een heel veel sterkte met de begrafenis

Geplaatst

---------Sorry dames, maar ik breek heel even in ------------

Beanie, Heel veel succes morgen met de punctie! Ik hoop op een aantal super goede eitjes! De duimen gaan voor je draaien!

------Breekt weer uit --------

Geplaatst

Lieve Beanie, voor het slapen gaan...heel heel heel heel heel veel sterkte morgen...ik ga zo hard kracht en sterkte naar je toesturen, dat je er doorheen springt gewoon!!! En op naar 5 prachtige eitjes en prachtige bevruchtingen!!! Joe Diesurw it!!

Dikke kus, Sproeteke....

Geplaatst

Wen, wat leuk, 22 weken al, goed hoor!

Lieve Beanie, heel veel succes morgen! Wat fijn dat je niet tegen de punctie opziet! Ik ga aan je denken. 28mm hoeft niet zo veel uit te maken hoor. Als hij niet helemaal rond is, bij mij zitten ze vaak een beetje in de knel, dan kan hij 28 lang en bijvoorbeeld 15 breed zijn. Overigens is er net onderzoek gedaan waaruit blijkt dat een punctie bij grotere follikels - vanaf 22-23 mm - vermoedelijk iets betere/meer embryo's opleveren, dus het komt helemaal goed!

Jessica, die griep duurt wel even, blijf maar lekker op de bank en maak je niet druk om mensen die het toch niet waard zijn :-)))

Sometimes, ik snap helemaal dat je geen zin hebt om naar je werk te gaan! Zo'n zwangerschap is super intensief voor je en heus niet alle meiden lopen tot 40 weken fris en fruitig rond te rennen. Ik was na 26 weken uitgeput en ben daarom uiteindelijk ook ingeleid. Jij hebt net een hoop zorgen gehad met dat bloedverlies, het is niet gek dat je moe bent. Luister maar goed naar je lichaam en blijf thuis als het niet gaat! Zwangerschap is dan misschien geen ziekte, maar het is ook niet zo dat je niet 'ziek' mag zijn tijdens of door je zwangerschap.

Melis, wat vreselijk is dit allemaal zeg, ik snap dat je helemaal kapot bent! Ik hoop echt dat je je collegaatje een beetje kunt steunen, hoewel voor zo'n groot verdriet waarschijnlijk geen troost bestaat. Dit gun je niemand, het is echt vreselijk, fijn dat je er voor haar bent. Veel sterkte! En dan ook nog dat bericht over de opdrachtgevers. Wat naar zeg! Ik hoop dat het meevalt en er geen mensen gedwongen moeten vertrekken. Arme V.ince, hij is wel steeds aan het tobben hè? Ik kan wel zeggen dat het er bij hoort, maar dat maakt het niet minder zielig en vervelend. Knuffel hem maar veel! Veel beterschap!

Tja, ik heb heel hard gewerkt vandaag, tot 17.30 en toen eten maken en toen lag het vriendinnetje van ons Kippie dat binnen zit te herstellen dood in het hok buiten. Ze zat gisteren al met haar veren op, maar de dierenarts zag niet echt een probleem.... Balen dus! Morgen met het hele stel - of wat er nog van leeft - naar de praktijk - geen straf, want die dierenarts is echt tof (nee Sproet, ik zal niet in zijn billen knijen ;-)- en dan krijgen ze allemaal shots en druppels en andere rotzooi en dan gaan we proberen ze te redden.... Kippie knapt ook niet echt verder op, dus zij moet ook nog een vitamine en Prednisolon injectie hebben. Ik heb wel net antibiotica bij haar gespoten, de stoere dierendokter heeft me gisteren uitgelegd hoe ik dat moest doen. Tja, het klinkt nogal zeikerig, maar ze zijn zo schattig, dus ik vind het gewoon heel erg stom als ze dood gaan, dus we gaan toch proberen ze te redden, hoewel ze inmiddels hun gewicht meer dan in goud waard zijn ;-)))

Nou dames, take care allemaal!

Xxx

Geplaatst

Lieve dames,

Dank voor al jullie succeswensen! Ik ga vol vertrouwen de punctie tegemoet... Vind eigenlijk het stuk dat daarna komt spannender, in eerste instantie: hoeveel eicellen gaan er zijn? Nou ja, ik laat het jullie morgen uiteraard weten!

Floor, je hebt gelijk, waar ik die 28 langs zag komen was het in de breedte zeg maar. Komt vast wel goed en wat jij schrijft geeft mij ook weer meer moed!

Lieve Floor, Sproet, Wen, Melis, Minoes, Sometimes, dank!

Melis, wat een ellende nu even... Wat zul je je machteloos voelen... Sterkte met alles!

Floor, wat vervelend van jullie kippies! Maar ja, je hebt ze niet voor niks dus tuurlijk doe je er alles aan om ze in leven te houden!

Wen, wat leuk je hier even te zien! Ik volg je nog steeds hoor, vind het zo leuk voor je dat het allemaal zo goed gaat!

Minoes, beterschap! Griep duurt 7 dagen he, gewoon een week goed uitzieken!

Lieve meisjes, ik heb een minuut of 15 geleden het pammetje in m'n mik gestopt, dus het wordt tijd om mijn tanden te gaan poetsen en mijn mandje in te gaan.... Hopelijk lekker slapen en morgen vroeg op! Ik mag om 8.45 uur, verwacht dat ik begin van de middag wel weer thuis ben. Ik meld me dan weer!

Welterusten!

Geplaatst

Beanie heel veel succes morgen!

Melis, tuurlijk grijpt wat er met je collega is gebeurt je aan. Pfff wat ontzettend zwaar moet dit voor ze zijn zeg. Met 38 weken verwacht je een gezond kindje in je armen te kunnen sluiten maar niet dit. En dan nu ook nog die vervelende onzekerheid op je werk en wie mag blijven en niet. Bah, echt niemand ontkomt aan de crisis lijkt wel.

Beterschap voor je kleine prins. Het zit hem ook niet mee he? Dikke knuffel!

Floortje is er toch een kip die het niet gered heeft....niet leuk! Hoeveel kippen hebben jullie? Is kippie de favoriet?

Sproet hoe gaat het??

Sometimes, al die kwaaltjes maken het wel wat lastiger om van je zwangerschap te genieten. Pak je rust wanneer dat kan en zorg goed voor jezelf. Eet en drink gezond. Meer kun je eigenlijk niet doen. De kans is trouwens groot dat je je het tweede trimester beter gaat voelen..

Geplaatst

hoi lieve meiden,

wat kletsen jullie toch veel. het is moeilijk om bij te houden.

heb nu een toetsenbordje voor mijn ipad dus nu zou het goed moeten komen ;)

lieve beanie, heeeeeel veel succes morgen, ik ga vreselijk duimen en het kaarsje gaat aan voor je.

dikke knuffel!

sproet, ik doemee met de ret van de dames. het kinkt erg hoopvol hoor. Knap van je dat je tot vrijdag wilt wachten :D

minoes, de boom ziet er goed uit hoor! Ik ben niet zo'n echte boom liefhebber. Ik heb al 10 jaar dezelfde nepboom. superpractisch. Maar dit zal wel het laatste jaar worden.= dat hij leeft denk ik.

Balen van je schoonmoeder zeg. Zo jammer dat het op deze manier moet gaan... :(

melis, wat %#@%$$# van je werk zeg. Ik hoop dat jij lekker mag blijven zitten hoor.

krijg gewoon kippevel als ik over je collega lees. Ga zo S.terre nog maar eveneen nachtkusje geven.

en wat sneu vor V. Een oorontsteking is niet niks... Maar dit is niet de eerste toch? Buisjespatientje? Zou me dan niets verbazen, had J.amey ook.

Hoe is het trouwens met hem op het kdv?

Floor, wat zielig van vriendinnetje van kippie :( hoe kan het dat alles zo ziek is joh?

gaat het goed met je werk? vind je het leuk?

Geef je mini een hele dikke kus van me??

sometimes, zou je niet even met iemand gaan babbelen over minder uren? Dan moet een optie zijn lijkt me.

En wat heerlijk dat je niet meer bloed!! Wat een opluchting zal dat zijn!

Oke hier drukke weken achter de rug.

De ziekenboeg is eindelijk voorbij na 3 weken dus ik kan weer adem halen. afgelopen weekend hebben we hier sinterklaas gevierd. 8 kinderen en 8 volwassenen 1 sint en 3 pieten. Huis vol. Overal pepernoten. ik vind ze nog hahaha

schandalig veel cadeaus. maar de kinderen genieten en dat is heeeerlijk.

Nu de laatste avond pakjesavond alleen voor s.terre en j.amey en dan komt de kerstboom. Heerlijk de kerstsfeer in huis he floor ;)

Vandaag blijft oma bij ons logeren, die komt uit lelystad, heeft gen auto dus ziet de kinderen bijna noot en nu moest haar dochter in bergen op zoom zijn. dus slaapt ze vannacht hier.

Ik mag haar niet zo... het is manlief zijn moeder maar absoluut niet mijn schoonmoeder. daar zie ik haar ook te weinig voor. Manlief zijn zus kan ik ook nit uitstaan dus ja.... lol erg gezellig altijd! ben maar lekker gaan haken!

Verder nu niet zo veel te melden. Ik ga echt mijn leven proberen te beteren en elke dag even te komen ;)

Dikke knuffel voor allemaal!!!

Geplaatst

Sproetje, lieverd, je schreef - op 3 december - dat het vrijdag WD 11 is, maar dan is het toch WD 12, want je hebt toch zondag 25 november de TP gehad? Ik zat even te tellen en kwam vandaag op WD 10, dat schiet al op meissie!!!! Nou, je ziet, ik zit iedere dag voor je te duimen! Xxx

Geplaatst

Lieve dames, ook hier even een kort en ego berichtje: punctie is achter de rug, niet de fertiarts heeft het gedaan maar de prof! Ging prima hoor en was snel klaar. Wel een beetje buikpijn nu maar ik ben blij dat ze eruit zijn en dat de follikels er nog allemaal zaten.... Het beste nieuws kwam net van manlief: 5 eicellen! Beste score ooit voor ons! Nu nog even wachten tot B. me komt ophalen en dan lekker thuis mijn bedje in.... Lig ik nu trouwens ook, lekker alleen op een kamertje op de dagbehandeling

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden