Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Beanie, gefeliciteerd met je mooie score aan eicellen! Nu duimen we dat ze allemaal bevrucht mogen worden en je over een dag of 3 een tp hebt! Laten jullie 1 of 2 emmy's terugplaatsen? Kruip thuis lekker je bedje in en laat je maar lekker verzorgen! Dikke knuffel!

San, V.ince heeft nog nooit oorontsteking gehad gelukkig. De HA vond z'n oren wat rood, we moeten morgen terug. Indien ze nog steeds rood zijn krijgt hij antibiotica :-( Hopen dat hij snel beter is, hij produceert nu snot voor een heel weeshuis! Heel veel succes met de moeder van manlief, je verhaal is heel herkenbaar. Ik heb ook niks met m'n schoonmoeder, het is de oma van V.ince en de moeder van manlief en daar laat ik het graag bij!

Ansje, hoe gaat het met jou en J? En met je ondernemingsplannen? Dikke knuffel voor jou en J.!

Floor, arme kippie :-(( Hoe gaat het met je? En met Mini en Maxi natuurlijk? Gaat zondag a.s. nog door?

Sproet, nog even en dan kan je gaan testen (kan nu al, maar las ergens dat je tot vrijdag gaat wachten)! Hou je het wachten nog een beetje vol? Succes nog even lieverd en ik wil de positieve test verhalen graag van je lezen!!

Hier verder weinig te melden, zoonlief nog steeds niet lekker. Maandag de uitvaart van het kindje van m'n collega. Vandaag lekker dagje rustig aan doen!

Fijne dag meiden!

Geplaatst

Ik hb het al gezegd in het andere topic, maar nu nog een keertje: supersuper beanie!!!geweldige score, daar zit vast minimaal 1 superembryo tussen!!

Lekker uitrusten nu en je klaarmaken voor je kindje(s).

Liefs

Geplaatst

Hopen dat hij snel beter is, hij produceert nu snot voor een heel weeshuis!

Floor, arme kippie :-(( Hoe gaat het met je? En met Mini en Maxi natuurlijk? Gaat zondag a.s. nog door?

Lieve Melis, die arme V.ince toch! Ik hoop dat het geen oorontsteking is! Mini heeft dat toen hij zo klein was twee of drie keer gehad en dat is echt zielig! Zondag eten vind ik wel gezellig, maar in geval van 'snot voor een heel weeshuis' verzet ik liever een weekje en jij waarschijnlijk ook... Onze vrienden zijn ook een weekje later gekomen met hun drie kids toen wij zo snippie waren, die zaten niet op al die bacillen te wachten terwijl ze zelf net allemaal beter waren, ik snap dat wel. Je kunt niet alles voorkomen, maar je hoeft het ook niet op te zoeken toch? Laten we gewoon vrijdag of zaterdag even kijken hoe het met V.ince is ;-)

Mini is oké en ik ben ook bijna snotvrij, maar Maxi heeft een fikse holteontsteking. Echt zielig, hij is er behoorlijk beroerd van. Arme man ligt nu voor pampus in bed. Ze zijn tegenwoordig terughoudend met antibiotica, omdat dat de holtes niet echt goed bereikt, dus hij probeert het nu nog met neusdruppels en paracetamol... Echt sneu, hij heeft echt pijn. Kippie is nog steeds zielig, maar ze praat wel vrolijk tegen ons en eet goed, dus we geven haar nog niet op (zal ik een foto plaatsen?) Ik ben vanmorgen met Kippie en haar drie vriendinnetje bij de dierenarts geweest en hij heeft ze allemaal een vitaminenshot gegeven. Gewoon preventief, want we weten niet waarom die ene gisteren ineens dood was, maar waarschijnlijk zijn ze om een onbekende reden toch verzwakt. We voeren ze nu extra boterhammen met olijfolie en krachtvoer en vitaminendruppels... We zullen zien. Nou ja, ik hoef me niet te vervelen :-)))

Morgen werken en misschien even naar mijn vriendin en haar kindje ;-)

Hoe is het bij jullie allemaal, dames?

Xxx

Geplaatst

Lieve vrouwen,

Beanie!!! Wooooooooohoooooooooo!!!! Zo fijn voor je lieverd. Ik ben blij!! Op naar prachtige emmies!

Floortje, ja man! Dat bedacht ik me suf genoeg vanmorgen pas. Dat ik me ergens verrekend had. Maar dan nog. Vrijdag. Lief wil dat ook en ik vind het prima. Vrijdag voor we naar het zh gaan testen we. Wat een lastige kippenverhalen. Verdrietig hoor.

Melis! Och meis hoe is het met je nou? Verdrietig om je vriendin? ik moet veel aan haar denken. En je kleine man ziekjes. Waardeloos hoor.

San! Ach zie op fb ook een hoop voorbij komen van je. :-) leuk. Xx

Minoes! Wat een ellende met jou toch. Alsof je jezelf iedere keer weer aansteekt met het een of ander. Beter blijf jij de hele dag in quarantaine zitten. Da's t beste. :-))

Sometimes. Och vrouwke wat fijn dat je niet meer bloedt. Heel fijn! En ik hoop zo ontzettend voor je dat je je goed blijft voelen hoor!! En werk. Ja, kun je er niet over praten op je werk. Kun ie het evt financieel bolwerken.

Rest strakjes. ;-)

Hier verder alles ok hoor. Niet ongesteld. Maar rare klachten. Hoofdpijn. Krampjes. Steekjes. Maar best A-typische ongi klachten (behalve de hoofdpijn) voor mij.

Vrijdag. Weten we het. Xx

Geplaatst

Mellis wat arme knul van jullie hopelijk geen oorontsteking beterschap

Floor wat sneu zeg van je kippies geef ze maar dikke groeps knuffel haha

Sproet klink goed ;-) ik duim me rot

Beanie wanneer krijg je te horen hoeveel bevrucht zijn?

Bij ons twee dagen later weet niet bij iullie

Sandra ja ik ga me maar opsluiten haha

Hoest bij jullie

Ik heb gestemd als goed is haha

Ansje hoest met J en jou?

Hier zo ziek heb echt geen puf moe koppijn keelpijn verkouden koorts denk in warm koud snot voor 100 man haha

Oja kleine meid krijgt tanden ziet ze zo duidelijk rode wanen spuit luiers ook zo zielig

Liefs

Hoest met andere dames??

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Hey lieve meisjes,

Dank jullie wel lieve Minoes, Sandra, Sproet, Floortje, Sometimes, Melis en Ansje voor jullie lieve woorden... Doet me echt goed! Ben blij met jullie!

Minoes, beterschap! Wat vervelend dat alles nu tegelijk komt, jij ziek en de kleine meid last van tandjes die doorkomen.... Je moet maar zo denken: voor de kerst zijn jullie allemaal weer helemaal opgeknapt en dan kunnen jullie daar extra van genieten! Moet toch bijzonder zijn, eerste kerst samen met de kleine... (geldt natuurlijk ook voor Ansje en voor Melis, eerste kerst met de kleine... Sandra jij ook eerste kerst met de kleine meid er bij!)

Floortje, wat een verhaal zeg van die kippies! Ja, plaats je een fotootje van de kippies? Ik hoop dat ze snel opknappen op de vitamineshots, brood met olijfolie en natuurlijk op alle liefde die jij ze geeft... Wat vervelend voor Maxi dat hij zo beroerd is van de holteontsteking. Is ook wel erg vervelend.... Heeft hij ook al gestoomd? Dat kan ook wel eens opluchting geven! En dan niet met R.hinocaps of zo iets, maar met kamillethee (van die gedroogde bloemetjes, dus niet in zakjes). Mijn oude huisarts zweerde er bij en ik vond het altijd wel prettig! Misschien het proberen waard? En dan extra vitamine C (van die 1000 mg capsules) in combinatie met echinaforce (of hoe je dat ook schrijft).

Sproetje, ik ben echt zo hard voor je aan het duimen... Over twee dagen weet je meer! Zo spannend! Meissie, ik gun het je zo onwijs! En dan al die a-typische klachten... Weet je nog hoe je je de vorige verse terugplaatsing voelde rond deze tijd? Niet dat het wat zegt....

Sandra, hoe is het bij jou? Ik heb in ieder geval gestemd hoor! En ik zag geweldige foto's van je zoon en opa P.iet op FB... Prachtig dat hij niet op schoot wilde! En niks zeggen want verslikt in een pepernoot.... Tja geweldige tijd voor de kids maar ik denk dat de meeste ouders het prima vinden dat het morgen weer over is! Heb jij alles bij elkaar een leuke sintertijd gehad?

Sometimes, hoe is het met jou? Hebben jullie al een leuk huis op het oog? Of ligt dat nu even stil? En hoe is het met Semmie? Ik las ergens anders dat je nu geen bloedverlies meer hebt, maar wel af en toe wat krampen... Ik denk dat je eigen lijf het beste aangeeft hoeveel rust het moet hebben, luister daar goed naar meis!

Melis, arme V.ince en dan ook nog zo'n moeilijke tijd en maandag de afsluiting, de uitvaart van zo'n klein babytje dat nog een heel leven voor zich had moeten hebben... Zo triest! Kan me zo goed voorstellen dat je het er heel erg moeilijk mee hebt.... Er zijn geen woorden voor, dit mag gewoonweg niet gebeuren... Ik hoop in iig dat het morgen meevalt met V. zijn oortjes en vooral dat hij geen oorontsteking heeft, is niet leuk!

Ansje, hoe staat het met jouw plannen? Had je niet vorige week de eerste cursusdag of is dat morgen? En heb jij een leuke Sinterklaas gehad?

Hier nu wel wat buikpijn maar goed te doen met wat paracetamol.... Ben veel kopjes thee aan het drinken. Mannetje zorgt goed voor me. Vanmiddag een paar uur liggen slapen en B. heeft vrolijk mee gedaan. Hij was best gespannen vanmorgen, maar we zijn blij dat de eerste 'mijlpaal' goed heeft uitgepakt. Morgen gaat hij weer gewoon aan het werk. En vrijdag gaat hij later want we moeten 's morgens de V.U bellen om te horen of en wanneer er een TP is. Ik vermoed dat als die er is, het op zaterdag zal zijn. Pas bij de eventuele TP horen we meer over het aantal bevruchtingen en de kwaliteit. Tot nu toe heb ik er altijd maar eentje gehad die goed genoeg was voor terugplaatsing, mochten dat er nu meer zijn dan laten we er 2 terugplaatsen. Vooralsnog ga ik er van uit dat het er maar een zal zijn, dan kan het alleen maar meevallen! Ach, we moeten toch nog anderhalve dag wachten. Ben al heel blij als we vrijdag het verlossende woord hebben dat er in ieder geval een TP is, dan zien we de rest wel later weer. Wat een traject is het toch, van onzeker moment naar onzeker moment toe leven.....

Lieve meisjes, ik ga nog maar een kopje thee nemen en dan lekker mijn mandje in met een kruik op mijn buik... Slaap lekker!

Geplaatst

Floortje ja plaats eens een foto van je kippie! Ik ben benieuwd :)

Wat sneu voor maxi, daar ben je mooi klaar mee met zo'n holteontstekling. Volgens mij kan dat altijd vrij lang duren. Beterschap voor 'm!

Beanie spannend he om te wachten op dat telefoontje. Ik hoop op een paar mooie embryootjes voor je!

Vanmiddag is mijn eerste lesdag van thuishuis. Ik vind het heel spannend en ben heel benieuwd hoe het zal gaan.

Onze Sinterklaas was trouwens leuk. We hebben het met P zijn familie gevierd. Voor Joël hadden we van te voren een lijstje gemaakt voor wat we voor hem wilden hebben. Om te voorkomen dat ie van die onzinpruldingen zou krijgen. Dat beviel goed, hij heeft leuke dingen gekregen en gelukkig niet te veel. Ik vind dat Sinterklaasgebeuren soms wel een beetje over the top. Het is wel een hele gezellige tijd maar nu weer op naar de kerst ;)

Melis hoe is het met je prinsje? Wat zei de dokter?

Jessica ook hier wens ik je nog even beterschap. Ik hoop dat je snel opknapt.

Andere meiden dikke knuf!

Vandaag hebben mijn broer en schoonzusje de 20 weken echo en weten we of er een neefje of nichtje bij komt in de familie :)

Geplaatst

Beanie spannend voor jou succes met wachten

Gelukkig is je buikpijn te doen met paracetamol

Sproet toi toi toi morgen ;-)

Ansje ja sommige kids worden echt stront verwend

Vind het wel leuke tijd

Wat goed dat he lijstje hebt gemaakt wat die nog nodig had ga ik onthouden

Floor hoest met kippie en maxi en mini en je zelf?

Melis sterke meid dikke toet

Sandra hoest bij jou nog steeds drukke boel

Sometimes hoest met jou big bij bedrijf arts geweest?

Geniet meid na alle rot tijd moet je lekker voor je zelf kiezen dikke toe

Hier nog steeds belabberd hopelijk gaat snel over haha

Ilana heeft zo last van haar tanden en dikke tanden schijnen door tand vlees nog paar millimeter en ze zijn er door

Liefs x

Geplaatst

Hennie voor jullie bekend als ' Kippie' is aan het sterven... We hebben net de dierenarts gesproken, we kunnen niks meer doen...

Ze zit bij ons op schoot, morgen komt de dierenarts sectie doen. Ze heeft een kruik, lekker warm en haar lekkerste voer, maar ze wil niet meer.

Sorry, ik ben zo verdrietig meiden.

Geplaatst

Ik krijg geen foto geladen, maar ze is echt heel mooi en nu gaat ze toch dood... Ik vind het zo oneerlijk, ze was echt ons vriendinnetje.... We hebben alles gedaan, ze vindt de kruik zo lekker, dat is een slecht teken, ik ga weer naar haar toe. X

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]4848[/ATTACH]

Ik zal nog een foto plaatsen van toen ze nog goed was... Ze is echt heel tof! Ik wilde dat ik dierenarts was...

Geplaatst

Och Floor sterkte meid wat een steun heb je aan je dieren dikke x

Nou hier mevr last van tanden sprongetje om 2 uur s'nachts wil ze fles omdat ze zo'n last van haar tanden heeft ben zo moe hopelijk zijn ze er snel door

Sorry even ego

Liefs

Geplaatst

Sproet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wakker worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Piesen jij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Oh Jessica, wat vervelend toch veel sterkte meisje!

Lieve beanie, een belangrijke dag vandaag! Ik duim voor prachtige embryo's, laat je het meteen weten?

Oh lieve San, Kippie ligt nog steeds naar adem te happen, het is echt zo zielig! De dierenarts is als het goed is over 5 minuten hier, ik denk dat ze haar uit haar lijden zal verlossen en dan meteen sectie doen en bepalen hoe dan anderen er voor staan. Zo sneu allemaal...

Straks weer vrolijk nieuws hoor, sorry voor de vervuiling van het topic met kippenklets.

xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden