Ga naar inhoud

Bomen die bomen!


Floortje

Aanbevolen Berichten

@Sproet: J hahaha de deca molen – vreselijk. Ik mis het momenteel echt niet! Hoop dat je er een beetje doorheen kan komen. De dikke t…en wilde ik ook heel graag, maar juist daar gebeurde helemaal niet, maar daarvoor wel een dikke kont hahaha.). Wanneer heb je je uitgangsecho – of had je dat al??

@Sometimes: hoe gaat het met je? Erg dat het bloeden nog niet gestopt is!

@Beanie: Het gaat goed met afvallen – tenminste hoop ik dat, want ik heb nog niet gewogen – morgen:-O spannendJ. Spannend voor je alweer – vrijdag de pipelle en dan over twee weken weer beginnen!!!

@Minoes: Wat vervelend dat je niet weet waar het vandaan komt. Echt naar de doc zou ik zeggen! Heb je ooit last van de schildklier gehad?? Daarvan kan je behoorlijk groeien zonder redenen.

@San: Gecondoleerd! Wat erg. Heel veel sterkte!

@Melis: Jeetje de arme kleine V. Erg als alles samen valt – tandjes…

 

Hier even alles rustig. Heb vandaag een oud collega gesproken en toevallig zit zij nu ook in haar eerste iui behandeling... ik kom de laatste tijd steeds meer mensen tegen die 'bezig' zijn.

Vanavond weer lekker bij de zumba geweest - heerlijk, heb ik echt gemist merk ik. Nu ben ik wel plat:) heb echt geen conditie meer, dus ik ga pitten... weltrusten allemaal!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

@ Happi....vrijdag heb ik mijn uitgangsecho......wees gerust...ik heb er een dikke kont bij hoor ;-)

@Sandra, had ik eigenlijk al gereageerd op jullie verlies..ik weet het echt niet meer, maar liever twee keer dan niet..grwelijk meissie..dikke knuf...

@Some, hoe[st verder gegaan vandaag? Beetje ok? Ik heb erg aan je gedacht...

 

vandaag....heus waar....iemand...'o, wat een zegen dat je geen kinderen hebt..jij kunt tenminste alles doen wat je graag wil. Kroegje, filmpje, laat naar bed....'.

Ik had deze persoon bijna over straat getrokken en met alle deca die ik in me heb willen bleren...'JIJ, MAFKEES! JE HEBT GEEEEEEEEEEEEN IDEE!...' maar ik wist me in te houden ;-)) Ik heb alleen maar heel vies gekeken!! ;-))

 

Trust vrouwen! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ wat een vreselijk stomme opmerking van die persoon. Onbegrijpelijk..ik had drook wat zwangerschapshormoontjes tegen aan gegooid hoor. Geven denk hetzelfde resultaat als deca...

Gisteren ruzie gemaakt met vriend, omdat.. tsja waarom?? Anyway feit is dat ik gelijk hen en hij niet..;)

Hoe bedoel je hormonen??.. hihihi ook weer gehuild, zeg maar gejankt en sorry gezegd( dat ik gelijk had) hhihihihihi

Dus tsja..

Verder bloeden minder, maar durf ook nauwelijks te bewegen. Misschien helpt het, wie weet. K heb de angelsound niet gebruikt, misschien straks ff luisteren.

Nou succes met dagje deca, meid.

 

@ ansje, productiever dagje inzetten vandaag?

 

@ happinez, wegen vandaag? Wat is je streefgewichtp eigenlijk, oftewel hoeveel moet dr af?

 

@ San hoe is het met je meiske vandaag? En jou kilootjes trouwens, schiet dat beetje op?

 

@ beanie, zit je al in de operatie stand? Kan helemaal begrijpen dat je nu wat afstandelijker tov je behandeling staat. Maar wel positief blijven , de kans is er dat je zwanger wordt deze poging. En daar gaan we vanuit, meid. Met de pipelle, je hormonencocktail, , je bent topfit, het gaat gewoon lukke!!!

 

@ floor, alles goed? Nog geklust? ;)

@andere meisjes, minoes, melis en wie ik ook vergeten ben dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid fijn dat het wat minder is nu! Neem lekker je rust :)

Mijn afslanken is even stop gezet door de gyn. Ik was al 6 weken ongesteld. Ik moet eerst mikn hormoonhuishoufing in balans brengen :(

 

Sproet, de brutaliteit! Wat knap dat je je hebt ingehouden zeg. Ik zou ontploft zijn....

 

Mijn meisje vandaag 4 maanden :)

 

Tina vansaag je eerste weegmonent!!

 

Spannend ;)

 

Beanie, morgen dd pippelle. Toch spannend weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden:)

@Sproet: ja van deze soort opmerkingen kan ik wel ontploffen!!! Knap dat je je ingehouden hebt... ik had er zeker een cynische opmerking achteraan gegooid:)

 

@Somtimes: Gelukkig dat het bloeden al wat minder is. Hopelijk is het straks helemaal over. Ik vind het een verschrikkelijke gedachte. Denk aan je!

 

Hier net wezen wegen:))) Happy!

 

Begonnen met

4-11: 72.7kg | 34% vet percentage | 49.1 % vocht

8-11: 71.2 kg | 32.4% vet | 50.1 vocht

 

Streef: 65kg |

 

Dus we gaan de goede kant op.... nu volhouden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

San, gecondoleerd en sterkte lieverd! Hoe is het met S?

 

Sometimes, logisch dat je opvliegerig bent, dat komt door de spanning in combinatie met de hormonen, ik snap het wel! Sterkte vrouw! Hoe is het nu met bloeden?

 

Sproet, jemig meid! Wat een takken.wijf! Zelfs zonder deca was ik haar aangevlogen!

 

Melis, zijn V.ince zijn oogjes wat beter? En hoe is het verder?

 

Tina, wat goed zeg! Je schiet aardig op met afvallen! En goede tip voor Minoes.

 

Jessica, zou je niet eens naar de dokter gaan? Je tobt steeds zo met je gezondheid!

 

Ansje, hoe is het met jou?

 

Beanie, spannend, vrijdag de Pipelle, ik ben heel benieuwd!

 

Misa ook al een tijdje niet gehoord, doe je nog mee?

 

Hier een dipje dames... Ik knok tegen een opkomende depressie. Sinds mijn burn out ben ik daar gevoelig voor, dus het zijn pittige dagen. Mini en Maxi houden me op de been, dus ik hoop dat ik niet in een enorme dip beland... We doen ons best, Maxi springt in en probeert wat vanuit huis te werken en zo mijn een beetje te ondersteunen. Het komt ook door de pcos, dat veroorzaakt bij tijd en wijle ook enorme moodswings. Ik denk dus dat het iets met hormoonverandeirngen te maken heeft, maar wat de reden ook is, het is niet leuk. Ik voel me net als toen ik aan het ontzwangeren was.... Alleen nu na een jaar hormonen geen kind :-((( Ach het komt wel weer goed.... Maar ik ben dus wel wat minder aanwezig. Sorry.

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sandra: Ja ik was ook erg blij - hoop dat de lijn zich voortzet:) en het niet alleen een kwestie van vochtverlies in de eerste dagen was... Maar ik blijf het serieus een kans geven. Ben heel streng in zulke dingen met mezelf:)

 

Floor: Ach meid, wat sneu dat je je zo rot voelt. Ik heb het echt met je te doen. Juist als je zo'n verschikkelijke periode van burnout achter de rug hebt is het gevaar van 'teveel worden' vaak nog op de loer. Ik hoop dat je mannetjes je erdoorheen kunnen brengen en je straks weer vol moed er tegen aan kan. En je weet - kom anders hier maar klagen en we vangen je wel op!! Sterkte!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Floortje, wat vervelend dat je je zo ellendig voelt! Ik hoop dat Mini en Maxi je er doorheen kunnen slepen. Doe rustig aan en probeer ook te genieten van de mooie dingen in het leven. Sterkte lieverd!! Met V. gaat alles goed hoor, beetje aan het zeuren soms door een sprongetje en doorkomende tandjes. Verder gaat hier alles goed, thanks!

 

Sandra, heel veel sterkte morgen bij de uitvaart. Gaan jullie met z'n allen die kant op?

 

Beanie, succes morgen met de Pipelle! Wanneer heb je dan de punctie?

 

Happinez, wat goed van je dat je zo lekker bezig bent met afvallen meid, je mag trots op jezelf zijn! (zeg ik terwijl ik twee chocolaatjes naar binnen vreet, haha). Ga vooral zo door!!

 

Sometimes, hoe gaat het met jou? Is het bloeden al afgenomen of hopelijk zelfs al gestopt?

 

Ansje, wanneer breekt de goede periode aan voor onze jongens? Met V. gaat het goed op het kdv, hij vindt al die indrukken maar wat mooi. Maar gezien zijn humeur de afgelopen dagen (door de tandjes en z'n ontstoken ogen) is hij ook daar niet de vrolijkste en vraagt hij best veel aandacht onder het mom van ' niks is goed en alles is huilen '. Fijn dat het met J. goed gaat!

 

Kom net thuis uit m'n werk, weinig bijzonders te melden eigenlijk. Manlief is zoonlief ophalen bij oma, die was daar een middagje spelen zodat manlief wat uurtjes slaap kon pakken voor z'n reeks nachtdiensten die eraan zitten te komen!

 

Fijne avond ladies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

 

Melis, dat duurt nog zo lang.... Pipelle moet ongeveer een maand voor de punctie en ik ben nog niet eens begonnen met prikken! Dus het is alleen maar in aanloop op... Wat fijn dat het weer beter gaat met V. z'n oogjes! En ik zag dat je al lekker weekend hebt, heerlijk!

Happinez, wat een mooi getal! Gaat goed zo te zien!

Floortje, lieverd wat vervelend maar wat goed dat je op tijd aan de bel trekt en alle hulp inschakelt.... Ik heb het je al ge-appt, let goed op jezelf en geef je zelf de broodnodige rust, doe leuke dingen en dan hoop ik dat je er weer heel snel bovenop bent!

Sandra, veel sterkte voor morgen... Zal niet makkelijk zijn denk ik.... Het lijkt mij een verstandig advies om eerst je hormoonhuishouding op orde te hebben voor je jezelf zo'n zwaar programma laat aangaan...

Sometimes, wat fijn dat het bloeden vandaag wat minder was. Heb je nog geluisterd? En de hormonster-ruzie weer helemaal bijgelegd?

Sproetje, morgen uitgangsecho! Ik hoop zo voor je dat je dan met stimuleren mag beginnen, scheelt weer een hoop bijwerkingen van alleen deca.... Wat een opmerking idd. Mensen zeggen zo makkelijk dingen die eigenlijk gewoon niet kunnen, dat je denkt idd 'je moest eens weten...' Wat ontzettend goed dat je niet bent gaan dwergwerpen of zo!

Ansje, de kleine man een sprongetje... En ben je al een beetje op weg met de sinterklaascadeautjes?

 

Hier weinig te melden.... Lichtelijke k*tdag, zeg maar familie-gezeik.... En net er 5 kwartier over gedaan om bij het station te komen om manlief op te halen, doe er normaal maar een kwartiertje over! Dus ik heb het ff gehad. Nu bezig met boerenkool maken... Lekker!

 

Dames fijne avond!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sometimes, gelukkig dat het bloedverlies minder is en nu maar hopen dat het zo blijft.

Vandaag had ik een productiever dagje dan gisteren ;) Vandaag kwam mijn oppaskindje de hele dag en twee kleine jongetjes weten je wel bezig te houden haha.

 

Sproet wat een domme domme mensen zijn er toch...goed dat je er boven kunt staan al kook je van binnen.

 

Happinez, goed bezig met afvallen!

 

Floortje ik hoop dat het gauw beter met je gaat. Schrijf mee als je zin hebt en als het even wat minder is is dat ook okee! Nu maar even aan jezelf denken hoor meid!

 

Melis volgens het oei ik groei boek maken onze kleine knulletjes vanaf 37,5 t/m 41,5 een relatief makkelijke periode door ;) En in week 39 zijn ze het zonnetje in huis! Leuk vooruitzicht. haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames heb niet de puf om te reageren

Mijn vader heeft slecht nieuws gekregen hart is niet goed nieren lever longen enz enz ben zo verlagen sorry

 

Iedereen dikke knuf denk wel aan jullie hoor

 

Somtimes hoest met jou meid

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo meiden srr dat ik hier al heel lang niet geweest ben, maar wat ik wel al gelezen heb @Beanie alweer de pippelle achter de rug so begint vaart in te komen nu.

@Floortje meid veel sterkte

 

Andere meiden hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat.

 

Hier een hele drukke tijd achter de rug met het poetsen van het huis, verven en andere zooi.

Onze dochter dinsdag ook alweer 6 geworden, wat gaat de tijd toch vlug.

Familie en vriendenfeest achter de rug ook het kinderfeestje al gehad, door alle drukte en natuurlijk onze deca en gonal kuur extra moe dus, kapot ben ik nu, ook de fibromyalgie steekt weer de kop op, kan me niet bewegen met mijn rug nu.

En bovenop dit alles ook nog slecht nieuws gekregen in het ZH deze week.

Heb maar 1 folliekel die aan het groeien is, en ze gingen in team bespreken of het wel nog de moeite is om nog door te gaan met behandelen.

Want ik zat bij vorige punctie ook al aan het minimum, en ja nu als het zo blijft komt er helemaal geen punctie. Moet morgen vroeg terug voor een nieuw meting. En hoor ik wss ook wat hun mening is ivm verdere behandelingen, ligt aan de leeftijd zeggen ze en ja zei de gyne blijkbaar krijgen we je eierstokken niet goed meer gestimuleerd Snik Snik Snik... Ik ben heel verdrietig momenteel en weet niet goed hiermee om te gaan.

 

Genoeg gezeur en ik lees zo vlug mogelijk bij dames

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een ps. Heb ook ff nagevraagd voor koeling deca en puregon. Geen probleem. Mag beiden best 24 uur buiten de koelkast. Zeker nu er geen hittegolf is. ;-) het is meer voor lang gebruik. En dus meerdere dagen. Dan moet het idd in de koelkast. Kortom. Geen stress vanavond. :-)

Koeltasje met wat van die ijsblokdingen. Bij voorkeur geen koelelement. Dat is te koud. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allen,

 

Hier net terug uit het ZH, geen goed nieuws gekregen.

1 foliekel staat zo goed als op springen, en de andere kant ook eentje die gegroeid is.

De poging word afgebroken.

Maar om deze niet helemaal te verspillen mag ik vanavond wel de pregnyl zetten, en morgen en overmorgen gewoon met men ventje op de natuurlijke wijze intiem zijn, zondag met de bollen beginnen.

Zodat we toch optimaal gebruik maken van de foliekels die er zitten.

Maar zal toch moeten denken dat er mss geen pogingen meer zullen komen aan de dokter te horen, dit is geen goed nieuws zei die.

 

Kloop lekker te janken momenteel, kom later nog wel terug.

 

Sproet fijn dat het bij jou goed gaat. We moeten niet allemaal slecht nieuws krijgen he. Succes meid.

 

Beanie niet teveel last door de pippelle? Bij ons in het ZH geloven ze er niet in, heb er ook achter gevraagd.

 

Floortje vandaag al een beetje beter met je?

 

Aan alle anderen succes en/of sterkte

 

Groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beanie Su cces met de pipelle, meid.

Sproet, mooi uitgangspunt, nu lekker eitjes maken.. goed zo

Blondine, balen meid . Hopelijk hb je geluk op de natuurlijke manier. Ik duim voor je.

Minoes, jeetje jij krijgt het ook voor je kiezen. Sterkte meis

happy, goed gedaan die kiloos gaan draf vliegen!

Floor, denk om jezelf je. Ik weet hoe lastig het is, hb ook een burn-out gehad . Dus rustig aan en tijd voor jezelf nemen

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou, net telefoontje gehad..mag vanavond met de Puregon starten...dit keer vind ik dat enger dan de vorige, maar dat heeft meer te maken met dat ik dan waarschijnlijk met een dag of 12 aan de beurt ben voor de punctie...brrr....nuja..GOOOOOOO!!! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

 

Sproetje! Wat een goed nieuws! Twee weekjes nog en dan idd die 'fijne' punctie, maar je weet waarvoor he! Nu breken er natuurlijk ook weer spannende dagen aan, gaat het wel goed met de follikels? Volgende week weer een echo en dan weet je dat...

Blondine, wat een pech... Ik hoop zo dat je idd geluk hebt op de natuurlijk manier! Wel raar trouwens dat ze nu al zeggen dat je misschien niet verder kunt, terwijl je zo te zien de eerste keer een prima opbrengst had met ook nog 2 cryo's! Is echt per keer verschillend, dan moeten ze jou toch nog een kans geven? En anders toch maar voor een second opinion naar een ander ZH?

Sometimes, hoe is het met jou vandaag? Is het bloeden weer wat minder geworden? Of beter nog: gestopt? Ik hoop het zo voor je!

Jessica, bij jou houdt het ook maar niet op he. Wat een rotnieuws van je vader... Hoe gaat dat nu verder? En hoe is het met jezelf? Voel je je al weer wat beter?

Sandra, was het mooi vandaag? Hebben jullie op een goede manier afscheid kunnen nemen?

Floortje, hoe is het met jou? Kom je al weer een beetje tot jezelf met de goede zorgen van M&M?

 

Hier vanmorgen de Pipelle gehad. Gaf nogal een krampend gevoel in mijn BM, daarvoor was ik van te voren wel gewaarschuwd. Niet echt een fijn gevoel maar de behandeling stelde verder niks voor en was zo klaar. Nu lekker met een kruikje op mijn buik en verder weinig doen vandaag... Straks denk ik even lekker in bad, dat mag gewoon. Het eerste stapje is in ieder geval weer gezet!

 

Fijne avond allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets heel anders: werd ik gisteravond gebeld of ik voor een half jaar naar Curacao wil om te werken... Klinkt aan de ene kant wel heel aantrekkelijk, om hier de winter over te slaan, maar ik wil mijn mannetje toch echt zeker geen half jaar missen! Als het nou een maand zou zijn geweest.....

En werd ik vandaag gebeld of ik voor 3 maanden naar Zwitserland wil, ook om te werken.... Drie maanden is ook te lang! Nou ja, over een week bellen ze weer terug en dan zal ik aangeven dat ik best (in 2013, als de IVF achter de rug is) af en toe een maand naar Zwitserland wil, en als voorbereiding een cursus Duits wil volgen. Maar niet drie maanden zonder mijn lieve man, dat is gewoon te lang!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meisjes en kindjes!!

 

Sproet, spannende tijden voor jullie, over ongeveer twee weken de punctie. Hoop dat je een mooi aantal follikels mag kweken voorzien van nog mooiere (rijpe) eicellen!

 

Minoes, hoe gaat het met je? Voel je je al wat beter? Heb je stiekem nog een test gedaan? Knuffel voor jou en Ilana!

 

Beanie, dat is ook wat, een aantal maanden naar het buitenland voor je werk, jemig. Ik zou er zelf niet aan moeten denken om zolang van mijn mannen gescheiden te zijn. Denk er nog maar 's goed over na ;-)) Hoe gaat het verder met je?

 

Ansje, hoe gaat het met jou en J?

 

Sometimes, hoe is het ermee? Is het bloeden inmiddels al gestopt? Hoop dat dit alles snel over is en je kan gaan genieten van de baby in je buik!

 

Hier verder weinig te melden eigenlijk, alles gaat goed. Behalve dat ik m'n kop vol snot heb, jakkes! Ik douche twee keer per dag omdat ik het idee heb naar snot te ruiken, ook al is dat volgens de omgeving niet zo. Op deze manier gaat m'n 100ml Viktor & Rolf wel erg hard :-( Ach, mooi excuus om weer een nieuwe te kopen!

Vanavond lekker tapas eten met de buurvrouwen, heb er zin in. Morgen collega met haar man en twee kinderen op visite, lekker druk weekend dus.

 

Jullie nog plannen voor het weekend?

 

Knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Melis dus ziek bah niks aan

 

Sometimes hoest met jou meid?

 

Sproet spannende tijden voor jou succes

 

Gaat hier al wat beter ben alleen beetje down hopelijk valt het allemaal beetje mee n kunnen ze wat voor hun doen

 

Fijn weekend liefs

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden