Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oja, beanie!!! Lieverd, bijna weer tijd voor een echo!! Wat je voelt is normaal hoor, die o.zekerheid en ongerustheid. Heel logisch, maar lieverd het komt helemaal goed. Jouw kleintje doet het prima!! En blijft ook lekker zitten. Knuffelxxxx

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Iedereen is altijd welkom op de tuin in m'n loungeset. Stapelen zal het worden maar niet belangrijk!! :-) leuk.

Ga ik nu na een avond herinneringen ophalen snel pitten!! Was zo leuk!! Kennen elkaar sinds de kleuterschool. Zo lang. Gaaf!!

Geplaatst

Dames wat zijn jullie schatten

We zijn net wezen kijken hij ligt thuis opgebaard

Wat blijkt hij heeft mij les gegeven in 1999 toen gingen zij niet met elkaar heel bijzonder

Beanie meid het is heel normaal de onzekerheid

Gewoon aangeven kunnen ze je gerust stellen beter dan spanning

Floor dikke kus

Ben even alles kwijt sorry ben onderweg naar huis

Slaap lekker

Geplaatst

Daphne, gaat het nu een beetje beter? Had je een dip vanwege de behandeling? Morgen weer naar het ziekenhuis toch? Ik duim voor je!

Wouw, goed onthouden!! Morgen inderdaad weer de welbekende controle echo. M'n lieve vriendinnetje gaat even mee, vriend lief moet werken.. Zat inderdaad ff in een dippie en ik denk inderdaad dat de behandeling daar een grote rol in speelt. Heb gewoon t gevoel dat we geen vooruitgang boeken.. Misschien morgen maar even aangeven.

Lees her en der dat iedereen zo onzeker is! Konden we maar de juiste woorden vinden om die onzekerheid (deels) weg te nemen!! Het zou zo fijn zijn als jullie nu gewoon konden genieten ipv zorgen te maken!!!! Welterusten lieve meiden!!

Geplaatst

Sometimes! Ik miste je. Was beetje bezorgd, hoe gaat het?

Sproetje, hoe was het met je vriendinnetjes? Wij zaten in ons vorige leven al samen op een wachtbankje joh ;-) Zo lang kennen wij elkaar al!

Minoes, wat heftig allemaal, heel veel sterkte! Het is een hele akelige week voor je!

Tina, wat naar dat je zo'n dip hebt! Probeer je vastte houden aan het feit de het ie weer dichter bij vervulling van je wens brengt!

Melis, lekker gegeten?

Daphne, succes zo... Wie weet toch een prachtig ei? Laat even weten hoe het was!

Beanie, lieverd, het is spannend hè? Als vrijdag de echo goed is, hoop ik toch dat je het een klein beetje kunt loslaten! De kleine doet het super en je bent de periode van de keer dat het misging voorbij, ik hoop dat je daar vertrouwen uit kunt putten!

Geplaatst

Hi lieve dames,

Lieve Sometimes, wat ben ik blij wat van je te horen! Net als Floor maakte ik me ongerust en wilde ik je vandaag een PB gaan sturen... Gelukkig ben je er weer en ik zag ergens anders dat je een heerlijk ontspannen weekend hebt gehad... Hoe is het met het huis? Of wil je het daar niet over hebben?

Lieve Jessica, wat een vreselijk zware week is dit voor je.... Heel veel sterkte er mee. Denk aan je!

Lieve Daphne, succes vandaag in het ZH!

Lieve Floor, hoe is het vandaag met je?

En ja, die onzekerheid.... Ik denk dat die uiteindelijk bij het traject hoort, bij de bagage die je bij je draagt. Er zijn er maar heel weinig die daaraan ontkomen vrees ik... En toch doen we het. Elke keer weer. We ondergaan het. En daarom zijn we sterk! Stuk voor stuk!

Geplaatst

Sometimes ja hoest met je meid

Dus lekker weekend weg geweest

Daphne heel veel succes vandaag

Floor hoest met jou vandaag succes meid

Beanie ja die onzekerheden gaan nooit overboord we angst hoort er bij helaas

Tot dat je het in je armen hebt en dan begint er weer nieuwe angst en onzekerheid

Dikke knuffel

Ja heb vanacht ook heel slecht geslapen ben gesloopt vanaf lekker optijd er in

Fijne dag liefs

Geplaatst

Goedemorgen dames,

Heeerrrlijke start in de dag gehad:) Ik heb dinsdag ochtend altijd van 7.15 - 8.30u yin yoga :) dat is voor mij de meest fijne manier om in de dag te starten. Geeft rust en ruimte en maakt dat de 'nare gedachten' een beetje verzacht worden. Lekker.

Ha, Sometimes, heel fijn jou ook weer te spreken! Hoe gaat het met je? Je bent al ver zeg... time flies:))

Ups het is al laat... mijn client komt er al aan. Ik meldme later weer wat uitgebreider...

groetjes en een heel fijne dag iedereen

Geplaatst

HI ladies,

Even een snelle update, krijg zo visite..

Het staat vast; ik heb PCOS. Aan de ene kant ben ik blij dat het beestje eindelijk een naam heeft, aan de andere kant ben ik wel een beetje verdrietig. Het voelt als een bevestiging dat het mijn "schuld" is dat het zwanger worden niet lukt!

Desondanks groeit het eicelletje dit keer wel! (Zit nu op 17 mm.) Als ik zaterdag avond nog geen positieve ovulatie test heb dan moet ik de Pregnyll zetten en dan moeten we zondag aan t werk!! ;) Haha

Mijn gesprek voor LEO gaat a.s maandag gewoon door!

Fijne dag allemaal, ik ga even heerlijk zielig zitten wezen!! ;)

Liefsss

Geplaatst

Oh Daphne, wat vervelend, maar troost je, ik heb ook een kindje gekregen met pcos! Alleen zijn die eierstokken lastig te stimuleren dus (eigenlijk) is IFV vaak meer geschikt. Maar het klinkt toch wel hoopvol allemaal, dus misschien een prachtig ei en lekker klussen en dan is die LEO helemaal niet meer nodig!!! Winst je trouwens dat pcos een van de meest voorkomende hormoonafwijkingen is bij vrouwen? Ongeveer 5% van de vrouwen heeft er last van!

Straks meer, de kapper is er ;-) Ga een Bob laten knippen. X

En ja, hik, ben helemaal teut van je J&J champie! Nee hoor, eerst maar een kloppend hartje, dan ga ik het voorzichtig een klein vreugdedansje maken...

Geplaatst

Lieve Daphne ja k*t als het een naam heeft iets waar je zo bang voor bent

Maar je maakt eitjes aan dus dat is een goed ding

Dus lekker klussen dan is het hopelijk allemaal niet nodig

Sterkte meid

Floor Floor ik doe de dans nu wel jahoe tatata

Geplaatst

Floor, een bob, te gek!! App je me ff een foto van het resultaat? Ben zo blij voor je lieverd!! Nog bedankt van toen straks, je weet wel, heeft me voor nu erg geholpen en tot rust gebracht!

Morgen naar het zkh met zoonlief voor de provocatietest, ben benieuwd.

Geplaatst
Oh daphne!!

Idd heeft het beestje nu een naam . Maar dat maakt het niet minder makkelijk!!

Bekijk het positief! Je eicel groeit en zondag.... hahaha!!!

Dan is Daphne niet op het forum ;-))))) Haha!

Geplaatst

Dank voor de support!! Ik heb ook wel vertrouwen dat het goed gaat komen, maar ik heb altijd een beetje gedacht dat een kleine beetje hulp genoeg zou zijn.. Nu dat niet zo blijkt te zijn is dat toch een slap in my face!!Maarjaaaa 't zal wel los lopen!! Ik las net trouwens Floor dat zelfs 10 % van de vrouwen PCOS heeft!! Pffieuwww ish viel!!

Hoe gaat het met jullie vandaag??

Minoes, ben je de dag een beetje doorgekomen??

Floor nog über fanatiek getest?? Weet je al wanneer je de eerste echo hebt?

Happinez weer een beetje uit je dip?

Ik ga gauw een hapje eten!! Fijne avond Liefsss

Geplaatst
Floor, een bob, te gek!! App je me ff een foto van het resultaat? Ben zo blij voor je lieverd!! Nog bedankt van toen straks, je weet wel, heeft me voor nu erg geholpen en tot rust gebracht!

Morgen naar het zkh met zoonlief voor de provocatietest, ben benieuwd.

He, shoot, krijg het niet op de foto! Nou, morgen dan even vanuit de spiegel ofzo.... Graag gedaan, fijn dat je een beetje bent gerustgesteld.

Geplaatst

Meiden, vanmorgen weer 5.15 Mini wakker! Toen was een kat bang voor de pup (ik had het niet door) en pieste op mijn bed! Voor de eerste keer in 9 jaar! Op mijn dure één jaar oude 200x220 boxspring met ingebpuwde massagefunctie!,,, ahhhhhh. Dekbed onder en dwars er doorheen door de topper! Ik ben de hele dag bezig geweest om alles gewassen te krijgen! Wat een ellende! Maxi heeft maar even een kattenbakje gehaald voor op zolder, voor het geval een van de drie de komende tijd nog een keer niet langs de pup durft :-((( Anders heb ik straks weer een dekbed onder de pies! Maxi bood aan morgen met Mini naar de psz te gaan, misschien maak ik daar wel gebruik van, want man, wat een vette wallen zeg!

Geplaatst
Met je iPhone ff de camera naar je toedraaien, ben nieuwsgierig... ;-)))

Ja, dan zie je alleen mijn paarse wallen en dat ik behalve mijn bikini.ijn ook mijn kin weer eens moet epileren! Haha!

Geplaatst

Haha mevrouw met snor haha

Lekker Floor kat die je bed onder piest

Ilana was ook vroeg wakker gelukkig wel weer na fles in slaap

Ik heb goed nieuws ons nare verleden is bijna verleden tijd jahoe

W waren verneukt sorry kan niks anders bedenken hadden we dus probleem en daar zijn we bijna vanaf

Hoest met iedereen

Liefs x

Geplaatst

Haha ooo sorry was zo blij

Wij zijn verneukt 3 x met oude hypotheek schuld aan overgehouden man werkloos geraakt huis verkocht met schuld enz enz enz nog 18 maanden dan zijn we overal van af en kunnen we echt met schone lei beginnen snappie nog haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden