Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Morning ladies!

Liggen we allemaal nog te tukken? Heel goed!

Mini was op mijn hoofd aan het springen, dus ons was niet meer slaap gegund. Maar we moeten ook straks naar het ziekenhuis en rijden eerst even snel langs mijn vriendin om naar haar babykamertje te kijken. Heb beloofd 10 uur daar te zijn en 10.45 moeten we weer weg (ze woont midden in de stad), strak schema dus. Vanmiddag zouden onze buren die al een jaar naast ons wonen (kwam er steeds niet van omdat ik ziek was van de IVF) komen kennismaken, maar ik ben weer wakker geworden met erge hartkloppingen, dat is ook een bijwerking, dus ik denk dat het beter is rust te houden. Straks maar wel even bespreken in het ziekenhuis.

Sproet, hoor je vandaag of de cryo morgen doorgaat? Ik ben benieuwd.

Fijne dag meiden!

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve Floor,

Dat merkte ik zelf niet, maar kwam uit electro-accupunctuur onderzoek. Idd, er zijn zo veel vrouwen die niks slikken, of alleen maar foliumzuur, ip zou dat voldoende moeten zijn. Toen ik zwanger was van de eerste IVF was foliumzuur het enige dat ik gebruikte... (nou ja, naast aspirine en fraxiparine). Het is nu meer dat ik er gevoelsmatig alles aan gedaan wil hebben! Maar idd, respect voor de dames die keer op keer naar DD rijden voor alle infuzen ed. (overigens als je het zou willen, dat sojamelk gebeuren, je weet het he!)

Ik ga morgen zeker ook informeren voor de pipelle, klinkt veelbelovend! Hoop eigenlijk dat mijn gyn daarin mee gaat. Overigens gaat ze sowieso in veel mee... (dus als je een gyn voor jezelf zoekt in de buurt, PB me even, dan geef ik je haar naam! BTW ook handig als je naar Gent gaat, ze doen in dit ziekenhuis ook echo's voor buitenlandse ziekenhuizen!).

Manlief zei gisteren ook dat we de N-cupjes maar eens via internet moeten gaan bestellen. Is ook wel handig. Maar gisteren wilden we ook nog espresso-kopjes kopen en die hebben ze ook bij de B.ij. Past bij ons servies en zijn zo lief! We noemen het hier thuis poppen-kopjes!

Misschien trouwens wel een heel goed idee, om eens sojamelk en evt ook soja-yoghurt te gaan gebruiken. Volgens mij zijn wij niet gemaakt om koemelk te drinken!

Lieve Floor, heel veel succes zo bij de echo, maar ik ben er van overtuigd dat jij een heerlijk bedje hebt voor je kleine ijsbeertje! Laat je het ff weten?

Liefs, Beanie

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Lekker geslapen? Ik mocht uitslapen tot 7.30 uur, was gewoon eerder wakker dan Vince, jemig. Vandaag 's ochtends een bord pap gegeven, ik mis dat knusse momentje van de fles dan wel hoor!

Lieve Floor, heel veel succes vandaag in het ziekenhuis, ik denk aan je!!

Geplaatst

Lieve Beanie, wat ben je toch een schat! Bedankt, ik weet het van de 'sojamelk'... Ik zou heel graag de naam van jouw Gynaecoloog krijgen, want ze lijkt zo breid mee te denken, ik zou graag eens een gesprek met haar hebben. In mijn ziekenhuis is het toch wat meer het standaardprotocol, het standaardprotocol en dan nog het standaardprotocol, hoewel ik wel dol ben op mijn IVF arts (twee zelfs). Nou, neem lekker een koffietje uit je poppenkopje zou ik zeggen, want je bent weer uit bed gevallen vanmorgen zo te zien ;-)))

Ga snel rennen, want moet over een uurtje in Amsterdam zijn en we zitten hier nog lekker in pyjama op bed. Ik laat straks wat weten!

Xxxx

Geplaatst

Goedemorgen meiden!!

Succes Floortje straks bij de Echo!!

Ik krijg inderdaad vandaag telefoon of de Cryo's doorgaan. Toch weer heel spannend. Heel. Gisteren lekker in onze (volks)tuin gewerkt. Geen idee wat ik doe maar het werkt ontspannend. Heerlijk.

Fiets! Moest natuurlijk alsnog naar de winkel... Maar waarschijnlijk komende week ophalen. Een wat stevigere oma fiets met krat op de voorkant.

Fietsen is ook niet mijn hobby maar wel makkelijk. Ik heb twee banen en een kan ik gewoon met de fiets doen. Voordelen: benzinekosten en die overtollige kilo's kwijtraken hoop ik!!

Geniet van jullie zondag. Ik ga proberen m'n zinnen te verzetten en niet te gaan zitten 'wachten' op dat telefoontje.....

X

Geplaatst

Sproet, spannend telefoontje!! Hebben ze een tijd genoemd dat ze bellen of is het echt wachten op?

M'n kleine man gilde net alles bij elkaar, hij was het er niet mee eens dat hij in bed moest slapen. Uiteindelijk in m'n armen in slaap gevallen. Heb maar een dekentje over ons heen gelegd, lekker knus! Vind eigenlijk dat kindjes in hun eigen bed horen te slapen, maar het lijkt alsof Mini last heeft van verlatingsangst. Zodra een van ons in de buurt is (hij ons kan zien) is het goed, anders is het huilen. Ach, voor je het weet zijn ze groot en willen ze niet meer kroelen, dus ik geniet extra van deze momentjes!!

Geplaatst

Lieve Floor, ik heb je net een PB gestuurd!

Lieve Sproet, mijn duimen draaien zo hard voor je!!

Melis, wat heerlijk, kroelen met de kleine man...

Geplaatst

Yeah. Tp morgenochtend om 0945! Van onze twee heeft de vijfcellige IVF het overleefd en de zevencellige icsi niet. Maar... Morgen een terugplaatsing.

Zo spannend weer!

Geplaatst

Hey dames

Sproet gefeliciteerd joehoe

Floortje succes vandaag

Moet goed komen dit was de dag dat we voor Ilana begonnen met icsi en nu alweer jaar verder komt goed ;)

Sorry dames weet zo even niet meer wat er geschreven is sorry

Mijn kop zit vol en ook nog eens ziek er bij Bleh hebben zo toneel stuk

Morgen gesprek met maatschappelijkwerk ben benieuwd

Oja en Ilana heeft tot half 8 geslapen vanaf half 11 uniek ;-)

Liefs

Geplaatst

Oh top sproet!!!! Echt helemaal gaaf! Dus die 5cellige is een toppertje!!

Floortje succes liefje!

Beanie ik ben benieuwd of je gyn mee gaat in de pippelle.

Minoes een jaar terug alweer.... wat gaat de tijd toch snel!

Hier een kalm dagje. De taart gister is prima gelukt! Was errug lekker!!!

Vanddag maar verder opeten hihi

Geplaatst

Back in town, was heerlijk op Sicilie!

Sproet, proficiat met je TP morgen!

Floor, hoe was je echo? En wat naar dat je er zo doorheen zit. En dat de hormonen alle kanten op gieren. Je hebt nog 1 kans in de vriezer he meid.

Ik heb wel teruggelezen maar het is een beetje veel om op iedereen te reageren, dus voeg me er later af en toe wel weer tussen.

Fijne dag,

groetjes Lizzy

Geplaatst

Wat raar, mijn bericht van vanmiddag is niet gepost!

Goed nieuws Sproet, Melis lekker knuffelen en San lekker eten!

Donderdag wordt ons cryootje ontdooid. Het wordt spannend met onze laatste sprankje hoop...

Ik ontdekte net een bobbeltje op een soort sliertje in mijn neus, toen ik mezelf zat te inspecteren in de make-up spiegel van de auto. Ik ben natuurlijk als geboren hypochonder totaal hysterisch, dus ik ga morgen meteen de huisarts bellen. Volgens Maxi lijkt het op een poliepje... Ik heb ook een historie van neusverkoudheid, ontstekingen etc. En het voelt de laatste tijd ook heel droog. Nou ja, ik weet het niet, ik ben natuurlijk in de stress....

xxx

Geplaatst

Hypochonder of hippochonder floor whahaha. Sorry fout woordgrapje ;)

Je weet mijn instelling dus go for it! Dan zien wij elkaar rond kerst en steek ik je lekker de ogen uit hihi

Melis sterkte met je venthe!

Geplaatst

Lizzy welkom back ;-)

Sandra ja tijd gaat echt snel

Floortje spannend dus tp staat vast ;-)

Hier naar toneel stuk geweest zo leuk lekker kroelen met Ilana nu

Man moet morgen weer werken zit vakantie er op:-(

Liefs

Geplaatst

Hi Minoes, was het een mooi toneelstuk? Vandaag maatschappelijk werk toch? Succes!

Andere meiden oké? Het is hier een beetje ingekakt, ik hoop dat jullie allemaal een lekker weekend hebben gehad.

Sproet, succes meid!

Geplaatst

Wouw sproet wat goed!!! Nu goed broeden en zorgen dat die topper blijft zitten ;-) ik duim voor je mee!!!

hmmm ik verdiep me intussen in de vitamines, pipelle, accupunctuur en weet ik wat nog meer...

Floor weet je ook wanneer die Pipelle zou moeten plaatsvinden ? Is dat voor terugplaatsing in dezelfde cyclus of een cyclus eerder??

ik zag ook staan dat Prednison en Pipelle niet samengaat. Maar ook verschillende verhalen over die pipelle. Bij de een gebeurd het onder narcose tijdens een hysteroscopie terwijl bij anderen het meer lijkt als een uitstrijkje bij de gyneacoloog op consult.

15 Oktober hebben wij gesprek met onze arts en ga ik het allemaal navragen en kijken waar hun aan mee willen werken ;-)

Geplaatst

Ik ben er stil van! Echt! Ben nu intussen op m'n werk en kan die glimlach niet van m'n gezicht timmeren! Nu goed warm houden. :-)

Lief van jullie xxx

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden