Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Blondine sterkte! Wat ontzettend balen dat het niet gelukt is.

Melis wat sneu dat Vince ziek is. Ik zou wachten tot hij zich meldt. Z'n maagje is toch wat van streek als ik dat zo lees, maar volg vooral je eigen gevoel hoor. Als je hem wakker wilt maken voor een fles moet je dat gewoon doen hoor meis. Beterschap voor je kleine prins!

Jessica wat een dubbel leuk nieuws van je vriendin! Had je toch gelijk.

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ansje, thnx voor je advies! Ga ik opvolgen.. Ik ben alleen zo'n stresskip dat hij uitdroogd etc, maar hij heeft vandaag 200 gram groente, 200 gram fruit, 2 flessen van 240 cc op. Zo'n vaart zal het dus niet lopen denk ik. Zie wel wanneer hij zich meldt, wel balen dat manlief net naar z'n werk is voor een nachtdienst :-(

Geplaatst

Ja dat zal je altijd zien dat je dan net alleen bent. Ik snap je wel hoor, je wilt toch graag dat ze genoeg binnen krijgen. In fruit en groente zit ook vocht he? Dat pakt hij ook maar mooi even mee.

Geplaatst

Blondine, wat ontzettend naar, heel veel sterkte! Wel fijn dat je zo snel weer door kan... Maar goed, nu eerst even ruimte voor verdriet.

Melis! Arme V.ince, zo ziekjes! Ik hoop dat hij snel opknapt. Het heerst wel een beetje, niet dat dat het minder vervelend maakt, maar misschien stelt het je een beetje gerust. Dit is ook altijd een vervelende tijd van het jaar, dan begint de ellende weer met verkoudheden en griep. Nee joh gekkie, hij is niet zomaar uitgedroogd! Hij heeft best wat gegeten en gedronken en als hij lekker slaapt, gewoon lekker laten slapen. Je kan hem als je onzeker bent wel een flesje aanbieden, maar waarschijnlijk wil hij gewoon doortukken. Ik heb het met Mini ook wel eens gehad. Dacht ik 'hij moet echt nog een fles', dacht hij er heel anders over en haalde hij het gewoon de volgende dag in. Gewoon plasluiers in de gaten houden, komt goed!!!

Meiden, ik lag al op bed, want niet zo erg lekker. Er zouden vrienden sushi komen eten, maar ik heb afgezegd, want ik voel me echt niet oké. Min vriendin is vanmiddag even alleen een kopje thee komen drinken. Ze is ook bezig met IVF en is de laatste keer gestopt met de Progynova en de behandeling, omdat ze er zo ziek van werd, dus ze weet hoe ik me voel. Was wel fijn even een knuffel. Verder wilde onze Mini terrorist niet slapen vandaag, en niet eten en alleen maar alles slopen, inclusief zijn moeder, dus ik zit nu moed te verzamelen om me naar de badkamer te slepen om mijn tanden te poetsen en mijn lading pillen (Progynova, foliumzuur, vitamine D3, ijzer - heb ik tekort, eet geen vlees-, Omega3, en dan ook nog een prenatal om af te blussen) in te nemen... Pffff.... Trouwens, ik lijk wel zwanger! Zere borsten, alles smaakt vreemd, misselijk moe, heb ik nog niet eerder gehad met de Progynova. Ik zeg tegen mijn Maxi 'misschien ben ik wel zwanger, was ik daarom maar anderhalve dag 'ongesteld'!' Wilde hij meteen naar de Appie racen om een stapel tests te halen... Ik heb gezegd dat hij het maar moet laten, we zijn toch zondag in het ziekenhuis en de kans is nihil... Maar goed, de testmanie is al toegeslagen voor de uitgangsecho, nou dames, wie verslaat dat!!!

Blondine, nogmaals sterkte meiske, we weten hoe je je voelt het is enorm balen, neem de tijd om het een plekje te geven!

X en slaap lekker dames, ik check uit voor vandaag... Morgen hopelijk iets beter...

XXX Floor

Geplaatst

Floortje; wat vervelend dat je je niet lekker voelt. Dikke knuffel voor jou.

Melis; ik kwam hier vooral voor jou ivm overgeven van Vince.Mijn mini heeft iets buikgriepachtigs gehad toen hij 3 maanden was, vanaf 's morgens hield hij niks binnen. Omdat het weekend was huisartsenpost 's middags gebeld. Zij gaven aan dat het goed was om kleine beetjes water met ORS te geven, eerst ieder kwartier, als hij dit binnen hield steeds wat langer ertussen.

Als Vince morgenvroeg nog overgeeft zou ik dit gaan doen, voor nu lekker laten slapen, hij heeft door de dag heen genoeg binnen gekregen. Let op zijn plaluiers, als die er zijn is het goed. Het komt goed!

Geplaatst

Melis kan geen kwaad hoor voor x als het maar geen dagen duurt sterkte met je kleine man

Floortje meid je zou maar wel zwanger zijn haha wat een stunt wel fijn toch maar een test doen??

Ik ga morgen naar ha ben al duizelig en heb zo'n last van mijn rug heb gewoon moeite met lopen grrrr en ontstoken teen waar ik niet van af kom grrrrrr baal dag bah rot weer

Och sorry voor mijn geklaag

Btw hoe lang duurt voordat kleintje van hoesten af is?

Hoest met de andere dames

Geplaatst

Floor het zou een stunt zijn zeg! Hahaha

Ben het met minoes eens... testje doen ;)

1 meer of minder maakt ook niet uit hihi.

Minoes, kan echt wel even duren een hoestje. Zeker met dit weer :(

Hier maar weer eens ongi. Straks ff zkh bellen voor spiraaltje.

Vandaag maar verder met de deur.. nog steeds.... j.amey vanmiddag naar feestje. Ben bijna het hele weekend alleen met de kids... pfff vind ik niet leuk!!!

Geplaatst

Goedemorgen lieve meiden,

Floor, SPANNEND!! Zou toch wat wezen zeg ;-) Ik volg de meiden hier, ik zou er ook een test tegen aan gooien! Niet geschoten is altijd mis.. Hoor het graag van je!!

Meiden, ik heb jullie advies opgevolgd en Vince laten komen. Vannacht om half 3 werd hij wakker en heeft hij 240cc gedronken. Om 8 uur werd hij wakker en heeft hij weer een volle (pap)fles gedronken. Ook had hij een goede plasluier, thank God. Vind het zo zielig als m'n hummeltje niet lekker is, bah.

Mama voelt zich aangereden door een vrachtwagen. Ik viel pas om 01.00 uur in slaap, na de fles om 04.30 uur en toen werd ik om 7.30 uur wakker van manlief die in bed stapte. Ik kan erg slecht tegen weinig slaap :-(

Vergeten jullie de Mama Mazzeldagen niet? Overal 20% korting op, shopze!! Mijn geld is er al aan uitgegeven ;-)

Geplaatst

Manlief heeft de pas mee en die is zondag pas thuis :(

Echt blij dat het kereltje weer goed gedronken heeft. Nu hopen dat jij vannacht lekker kan slapen!

Hier rustig dagje. Vanavond gezelligheid met jamey doen hihi. Man is toch weg. Filmpje, chippie komt goed!

Geplaatst

Och Hilly nee sterkte meid dikke knuff

Sandra ik hou ook niet van alleen zijn bah haha sterkte dit weekend ;-)

Melis ja zielig he hier net zo ben ook brak haha kan je mij een hand geven en word nu ook verkouden lekker is dat haha

Heb zo gelachen van de week mijn moeder word depressief van blaadjes van de boom en op de boom zegt haar man ben je schizofreen haha ik zei was ik dat maar ben ik ook nooit meer alleen haha

Hoest met de rest

Floortje hoest bij jou?

Geplaatst

Hi dames,

@Hilly en Blondine: wat jammer, slecht nieuws... Het blijft een klap, rationeel weet je dat de kans dat het niet goed gaat groter is dan wel, maar emotioneel zit dat toch wel even anders... Veel sterkte en een knuffel!

@Floor: hoe is het vandaag met jou? Beetje bij gekomen van gisteren?

@Sandra: lekker avondje met de kleine grote man, heerlijk! Wel jammer dat de grote grote man weg is!

@Sproet: idd bijna maandag! Lekker ontspannen dit weekend en op naar een mooie cryo!

@Melis: al wat beter met je mannetje? Zielig he, zo'n ziek kleintje! Het advies van ORS is een goede, ik weet van mijn zus (zij is kinderverpleegkundige) dat zij dit advies ook altijd geeft! Zelf ook al weer een beetje minder brak?

@Minoes: ook weer wat minder brak? Vervelend he, dat de zomer nu echt afgelopen is. Vind het ook helemaal niks, het is weer zo vroeg donker en als ik naar mijn werk ga is het ook donker.

@Ansje: hoe is het met jou?

Hier weer kapot van een dag werken (nou ja, tot 13.30 uur vandaag). Heb gisteren en vandaag alleen gedraaid, gisteren was een programma met weinig wisselingen, vandaag wel veel wissels. Vond het sowieso wel zwaar, had een keizersnede en op de een of andere manier vind ik dat toch moeilijk op het moment. Ach, dat zal ook wel weer slijten... Nu maar ff met de pootjes omhoog op de bank. Het is weekend! Heerlijk! Komende maandag heb ik een afspraak met een gynaecoloog, even bespreken of er nog opties zijn om onze laatste poging zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Misschien toch prednison, of nog andere ideeën?

Alvast een fijne avond! Liefs, Beanie

Geplaatst

Ik vergeet Sometimes helemaal! Super meis, dat je zo'n mooie echo had!

Misschien iets over gelezen in een ander topic, dat je wel de combi-test doet maar daar geen consequenties aan wilt verbinden. Is het dan niet een beter idee om de combinatietest helemaal over te slaan? Misschien dat die je alleen maar onrust geeft? En natuurlijk hou je al ontzettend veel van Semmie! Doen we dat niet allemaal zodra we weten dat je zwanger bent?

Knuffel, Beanie

Geplaatst

Verdorie Hilly, wat afschuwelijk! Wat zal je ontzettend verdrietig zijn! Het is vreselijk om eerst te hopen en dan toch slecht nieuws te krijgen. Ik heb in mei een miskraam gehad dus weet hoe je je voelt, het is echt hartverscheurend na alle moeite die je er voor hebt gedaan. Heel veel sterkte, je zult even tijd nodig hebben, maar ik kan je alleen maar zeggen dat de pijn en het verdriet op een gegeven moment minder wordt. Heel veel sterkte, ik denk aan je.

Arme Melis, wat zal je gesloopt zijn! Ik hoop dat je vandaag een beetje bijkomt! Wel fijn dat V.ince gewoon goed drinkt, het komt vast goed. ORS is een goed middeltje, maar zolang hij goed drinkt en geen erge diaree heeft is dat nog niet nodig. Sterkte!!! Hopelijk maken jullie vanavond allemaal een goede nacht!

San, dat klinkt als een gezellig relaxt dagje! Neem het er lekker van. Rust je ook een beetje uit, of ben je weer fanatiek aan het klussen??

Jessica, haha, die heb ik lang niet gehoord! Grappig!

Ik ben net even naar Appie gereden voor een testje, ik kon het niet loslaten, dacht 'het zal toch verdorie niet...' Niet dus, maar wel ontdekt dat de CB tests zijn vernieuwd en veel beter zijn geworden. Je ziet geen streep meer bij het doorlopen en tot nog toe ook nog geen indroogstreep: een plusje voor de CB Plus dus! Maar meiden wat heb ik het gehad. Ik wil helemaal niet meer bezig zijn met echo's, testen en steeds in spanning zitten. Ik ben er helemaal klaar mee. Klaar, klaar, klaar. Dit wordt de laatste keer, in ieder geval voorlopig. Ik ben kapot en verrrot en wil niet meer leven tussen hoop en vrees. Het is net of het leven zich langs mij heen afspeelt. Ik heb geen zin in afspraken, geen zin om mensen te bellen, geen zin om te gaan paardrijden, ik ben alleen maar ziek van de Progynova en met die rot IVF bezig. Wat een hormonenhel! Vannacht een waardeloze nacht gehad ook, dus vanavond maar weer vroeg naar bedje. Als het goed is belt het ziekenhuis vandaag nog om te laten weten hoe laat we zondag voor de echo moeten. Ik ben wel bang om te stoppen na deze ronde, voor het gat dat komt en het noodzakelijke verwerken dat dan aanbreekt, maar het is gewoon niet anders, ik heb echt rust nodig, want dit houd ik niet lang meer vol. Ik heb een geweldige zoon, hij is een schat en ik ben heel dankbaar en het is mooi geweest. Ik moet me echt mentaal voorbereiden op het stoppen, maar het is echt de enige mogelijkheid. De koek is op. Ik wil een jaar lang cocktails drinken op een bedje in de zon en lekker zwemmen in de warme blauwe zee met mijn prachtige zoon. Ik ga een vliegangstcursus doen en hem alle mooie plekjes laten zien waar we zijn geweest toen hij er nog niet was. Mijn moeder werd 10 jaar geleden ziek en ik heb eerst jaren met haar in het ziekenhuis gelopen en nu loop ik zelf al weer jaren in het ziekenhuis. Ik ben er klaar mee, er zijn leukere plaatsen om te zijn dan het ziekenhuis en er zijn leukere dingen om te doen dan nutteloos echo na echo, bloedprikken - keer op keer en buizen vol - en puncties zonder narcose. Shoot, shoot, shoot, ik heb zin om tegen iets aan te schoppen!!! Ik laat lekker een spiraal plaatsen (anders moet ik aan de pil vanwege de pcos en de kans op baarmoederkanker) en ik wil geen hormonen meer zien. Nooit meer!! Natuurlijk maak ik deze ronde af, maar ik geloof er echt niet meer in en ik ga me focussen op wat ik heb en niet op wat me niet gegeven is. Jezus, wat word ik er anders depressief van. Ik heb zin om een fles wijn leeg te drinken en een pakje sigaretten leeg te roken en heel hard mee te zingen op Andre Hazes ofzoiets. Dat ga ik ook echt doen na deze poging, een nacht lang en dan de dag erna een droomreis boeken (en een doos pammen bestellen voor in het vliegtuig ;-))

Sorry dames, einde ego, moest er even uit!! Over tot de orde van de dag! Ik ben te moe om naar de mazzeldagen te gaan, dus misschien kan ik de kredietlimiet van de creditcard van Maxi eens beproeven met internetshoppen... ;-))) Ga ik me vast beter van voelen!!

XXX, Floor

Geplaatst

Lieve beanie, had jouw berichtje nog niet gezien: logisch dat het zwaar is, die confrontatie en logisch ook dat je moe bent. Rust lekke ruit het weekend!! Gaan jullie nog iets leuks doen?

Sometimes, logisch dat je geen risico's wilt nemen voor Semmie! De combinatietest is veilig en dan weet je toch ook wat meer? Wij hebben bij Mini ook geen vruchtwaterpunctie gedaan, ik moest er niet aan denken.

Goed weekend meiden!!

X

Geplaatst

Och lieve lieve Floor wat zit jij er door

Kop op schouders en we slepen je er door een meid hoe moeilijk ook

Je bent altijd zo optimistisch en nou even niet dus Floor nog even op je tanden bijten en tegen wat aanschoppen of hier lekker huilen schreeuwen en gillen en lekker daarna slapen tot zondag

Een hele dikke klap zoen

Geplaatst

Sometimes ik zou ook geen risico willen lopen

Ooo wat hebben wij leuke dokter ze hebben mijn wildvlees weg gebrand en rug komt nog door zwangerschap rustig aan doen en mijn ks littekenen weefsel doet wat zeer

Liefs

Geplaatst

Lieve floor...

Zo'n dappere vrouw dat je bent. Zo sterk. Maar eens houd het idd op. Al een jaar bezig met jullie wens. Met je moeder bezig geweest. Zo gezellig is het idd niet in het zkh. Je moet veel doen maar ook veel laten.

Knap dat je de poging afmaakt. Dat laat zien hoe sterk je bent!

En hoe je het ook draait of keert. Dit traject is gewoon K**!!!

Ik heb het "makkelijk" gehad door 1x ivf gedaan te hebben... meisje ik heb respect voor je.

Maarre, ik begin over een week met cambridge, mag ik dan een inhaaldag voor de pannekoeken?? Want ik geloof er nog steeds in! Dat doe ik dan wel voor jou ;)

Minoes ook balen zeg! En nu? Gewoon maar rustig aan? Das makkelijk praten met een kleintje...

Hier rustig dagje, beetje geknipt en de eerste bodems zijn net uit de oven ;)

Geplaatst

@ Floor, nee die stomme rot hormonen toch ;-( ik snap wel wat je bedoeld hoor want ik heb het ook precies zo... Helaas is de wens vaak toch groter dan de ellende en stel je je plannen misschien wel weer bij als je hormoonloos bent! Maar laten we nou er gewoon eens vanuit gaan dat je helemaal niet nog een keer hoeft en je over een maand of 4 je droomreis maakt met babybuikje en je mini en maxi ;) kop op, shop till you drop en alle moed weer bij elkaar rapen...

Geplaatst

Lieve San, je bent een schat, ik zit even een potje lekker te janken! Ik heb echt veel steun aan jullie, anders was ik waarschijnlijk al eerder gestopt. Een keer is het gewoon klaar, ik herken mezelf en mijn eigen lichaam niet meer en ik geniet gewoon te weinig van kleine Mini. Hij is net twee geworden en ik ben nu zijn halve leven bezig met IVF!! De tijd vliegt! Ik zeg steeds 'Lieffie, je hebt nog twee jaar vakantie, we gaan leuke dingen doen!!' Maar ik ben drie keer met mijn abonnement naar de dierentuin geweest dit seizoen! Steeds voel ik me zo slecht. Jou afgezegd, gisteren vrienden afgezegd, en dat nu al een jaar lang! Voor mezelf vind ik het niet zo erg, ik heb behoorlijk genoten van het leven: gefeest, geleefd, goede dingen gedaan en ook alles wat God verboden heeft, maar ik wil gewoon nog genieten van die twee jaar dat ik Mini nog bij me heb... Wat klinkt dat truttig hè? Ik ga wel weer wat werk oppakken, maar dat is anders, dat is maar voor een paar uurtjes per week vanuit huis en dat neemt je niet zo volledig en totaal in beslag. In het juristenvak wordt hard gewerkt, maar ik heb zo vaak mensen gesproken die zeiden spijt te hebben dat ze die paar jaartjes toen ze nog zo klein waren hebben gemist, omdat ze deadline na deadline hadden. Ik heb er bewust voor gekozen alles even 'on hold' te zetten om van mijn zooon te kunnen genieten en hem van mij te laten genieten (daarvoor heb ik een hoop ambitie en inkomsten laten gaan) en nu word ik opgeslokt door de IVF. Dat is toch stom??? Dat wil ik helemaal niet! Ik ben een beetje zwaar op de hand nu, maar ik weet zeker dat er een kern van waarheid in zit. Het is gewoon klaar. Snap je? Snik, snik ;-))) En weet je, als die cryo niet blijft plakken doen we in plaats van pannenkoeken gewoon pannenkoeken met Champagne! Om te vieren wat we wel hebben.... ;-))) XXX, Floor

Geplaatst

Floor, ik denk aan je!! Snap je gevoelens dat je er klaar mee bent, het is verdorie ook allemaal niet niks dat IVF gebeuren. Net als San heb ik ook de mazzel dat 1 ICSI behandeling voldoende was voor mijn prins, met nog 5 cryo's in de vriezer. Het is allemaal zo oneerlijk verdeeld, de een is er jaren mee bezig en de ander knippert met haar ogen en is zwanger!! Blijf je gevoelens hier gewoon lekker uiten, we zijn er om elkaar er doorheen te slepen! Mocht je de 5e nou geen zin/energie hebben om af te spreken, gewoon eerlijk zeggen hoor!! Digiknuf!

Minoes, fijn dat je wildvlees is weggebrand, weer een klacht minder. Sterkte met je rug, ook dat komt goed! Hoe is het met Ilana? Nog erg ziek?

Ben net terug van een wereldreis naar Zwolle. Moest voor controle voor prins z'n helm. Zijn schedel trekt mooi bij en wordt steeds ronder, gelukkig. En dat terwijl we hem alleen 's nachts op doen. Verder gaat het redelijk met prins, heeft vandaag weinig geslapen en z'n fles van 1.00 uur geweigerd. Net wel een potje groente met appelmoes op en wat diksap. Dikke vette strontluier, die heb ik cadeau gedaan aan manlief die net wakker werd, haha!

Meiden, ik ga ff stofzuigen en daarna lekker patat eten, jammie!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden