Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Goh ik heb een spiraal.. ik word gewoon niet meer zwanger... wij zijn klaar... echt klaar... heel raar idee hoor. 3 jaar bezig geweest en ineens ben je klaar.

Geen bolle bewegende buik meer... snik

Geplaatst

San, nee inderdaad! Een prachtige, slanke, strakke buik met een sixpack, met Kerst!!! Goed gedaan meid, einde van een episode, begin van je nieuwe leven!

Roos, volgens mij doen ze het in dezelfde cyclus, maar ik weet het niet zeker. Volgens mij heeft Wen72 het gedaan, dus misschien kan zij je meer vertellen. Beanie is er ook mee bezig, dus ik denk dat zij na het gesprek vandaag misschien ook al iets meer weet.

Hoe was het Beanie?

Balen Jessica, wat stom zeg! Nou ja, het gaat best goed toch, dus jammer dan!! Muts die maatschappelijk werkster dat ze haar afspraak vergeet.

ik ben kapot en geef er lekker aan toe! Ik hang op de bank met een zak chips, even lekker fout! De huisarts vond het plekje er niet kwaadaardig uit zien, dus ik ben heel blij! Mijn slijmvlies is wel erg geïrriteerd, dus ik heb een cortisonen neusspray gekregen en een neuszalf. Lekker uitrusten en wachten op de grote dag donderdag, of ons enige kleine, koude, eenzame embryootje zin heeft om bij mij te komen...

Xxx

Geplaatst

Hey ladies,

Spannende tijden weer, sproet een TP, Floor bijna...

Ik duim voor jullie! Durven jullie trouwens te sporten na een TP?

Hoe ging het Sandra met die spiraal inbrengen, viel t mee? Wel gek ja, eerst in de MMM en nu een spiraaltje. Bij mij is dat nu ook heel raar. Altijd aan de pil geweest en nu ineens niks, maar ik mag niet zwanger worden van mijn eigen eicellen, dus moeten we toch weer uitkijken..how bizarre!

Geplaatst

Sandra gek idee zeker niks meer lijkt me heel raar

Ik weet dat ik na ks nog 1 x op controle moest komen was het laatste zo raar huilen in de auto 7 jaar bezig en nu na het harde knokken ons geluk bekroond

Floortje gelukkig niks ernstig dikke digi knuf en je lekker laten verwennen

Donderdag moet je lichaam weer hart werken

Ja wat een sukkel heb nog niks van hem gehoord

Morgen weer sporten en dat lekker 2 x in de week en nog x dansen heerlijk

Ja gaat redelijk heb alleen af en toe huil buien dat ik me in de sterk gelaten voel komt ook wel weet goed

Liefs

Geplaatst

Lieve Lizzy, ik durf amper te bewegen na de TP, laat staan sporten! Overigens raden ze bij mij in het ziekenhuis aan een dag of vijf rustig aan te doen, omdat dan de innesteling plaatsvindt. Dus niet zwaar tillen, geen zwaar huishoudelijk werk, geen ramen lappen met veel strekken, etc. Maar ze zeggen vooral dat je moet doen waar je je goed bij voelt. Dus niks forceren en als je moe bent er aan toegeven.

Lieve Minoes, huilbuien horen er ook een beetje bij hoor! Ik heb ook huilbuien gehad en veel vrouwen hier hebben denk ik huilbuien gehad! We zijn niet allemaal van die bikkels als San ;-)) Haha! Laat het er maar lekker uit en kom desnoods hier huilen, dan geven wij je peptalk!

San, petje af hoor, goed gedaan! Ik hoop dat hij meteen goed zit en dat je er verder geen last van hebt. Het idee went vast snel! Nu is het natuurlijk even vreemd, maar als jullie straks lekker liggen te rollebollen, voelt het vast heel veilig ;-)

Beanie, hoe was je gesprek?

Dames, het is bijna dinsdag, ik vind het zo spannend. Als hij niet goed ontdooit is alles ineens over, uit, klaar! Dat vind ik zo'n eng idee... Was het maar donderdag, dan wisten we het! De verpleegkundige zei gisteren dat ik zo tussen 10 en 11 gebeld word als het niet goed is gegaan en we niet hoeven te komen...

Xxx

Geplaatst

Nou ben ik met mijn twee miskramen geen goede reclame, maar ik sport (en vrij) dus wel. Niet de eerste dagen, maar na een week. Dan ga ik naar de rustige yoga-klasjes. Oh en de eerste dagen wandel ik wel met de hond. Ik heb beide keren wel een innesteling gehad, pas daarna is het misgegaan. Ik denk niet dat sporten dus averechts werkt en bij mijn poli zijn ze juist heel enthousiast als je sport.

Geplaatst

Floortje ja heel spannend voor jullie?

Misschien split die zich op en worden het er twee ;-) we blijven positief

Ach voel me soms gewoon zo niet begrepen en iedereen die je in de steek laat

En heb gewoon het gevoel dat ik veel alleen moet doen en dus niet rustig hebben kunnen herstellen van ks iedereen die dan zegt dat ze je helpen en niet doen man die dan vroeg uit bed moet om te werken pffff bah

Vrienden die je laten zitten ouders die gaan scheiden moeder die binnen jaar trouwt met weer een moeilijke man net als mijn vader schoonmoeder die ruzie maakt in je kraambed om niks dat de kraamhulp met haar mond vol tanden staat

Broertje die zovaak epilepsie aanvallen had we dachten die red er niet mk bij 12 week buik vol cystes enz enz

Sorry voor mijn geklaag pfffff

Lucht wel op

Liefs

Geplaatst

Lieve Minoes,

Een digitale knuffel.... We hebben allemaal onze moeilijke momenten en dan zijn de anderen er om je op te peppen... Vandaag heb jij dat even nodig! Maar je bent een sterke vrouw met een groot hart, als ik zo zie wat je allemaal doet! Huil en mopper maar even lekker en dan kun je er weer helemaal vol tegen aan!

Liefs, Beanie

Geplaatst

Ach lieve Minoesje, je hebt het gewoon zwaar te verduren gehad de laatste tijd! Daar zou iedereen huilbuien van krijgen. Het is ook allemaal niet niks, ookal wordt er soms makkelijk over gedaan. En ja, ouders en schoonouders heb je jammer genoeg niet voor het uitzoeken! Je krijgt ze er gratis en voor niks bij en hun aanhang ook als ze weer een nieuwe relatie aangaan! Niet makkelijk hoor meisje, maar je bent sterk, je broertje is er en je kunt nu officieel voor hem zorgen, dus het komt goed! Kleine I.lana gaat het steeds beter doen, dus het wordt heel langzaam steeds iets makkelijker, echt! En je hebt je dansen en andere dingen waar je ontspanning in kunt vinden, dus als je het mij vraagt ben jij gewoon een enorme bikkel en komt het gewoon allemaal helemaal goed met Mama Minoesje! Xxx

Geplaatst

Minoes! Hele dikke knuffel uit het zuiden! Zeur hier maar lekker hoor. Je mag er echt wel ff doorheen zitten. Maar zoals de dames voor mij al zeiden. Je bent een sterke vrouw en dit lukt je!

Beanie ben je was wijzer geworden?

Geplaatst

Henne, hoe gaat het nu met je.

Sproet, succes met broeden.

Sandra, hoe was je taart, op FB, zag ik dat hij er goed uit zag.

Minoes, dat is nog alwat, geeft niets hoor schrijf het van je af.

Dan ben je al een stukje verder in de verwerking, anders blijf je malen.

Geplaatst

Wat zijn jullie ook schaten zit hier met tranen in mijn ogen wat kan je veel aan mensen hebben die gewoon digitaal de juiste woorden weten te vinden TOPPERS samen staan we sterk 💋

Dikke digi knuf terug

Geplaatst

Hey vlinder :) taart was heerlijk!!!!!!

Minoes lekker geslapen? I ook?

Floortje, jij geslapen? Is het gelukt met bedje op de kamer? Sorry mijn tel was ineens leeg gister :(

Andere dames alles goed?

Net met mijn schoonzusje en broer naar de echo geweest :) was helemaal leuk. Lekker gefilmd van de springende baby!!!!!

Zometeen nog een groot stuk taart! Whahaga

Dan beetje schilderen en om kwart over 3 de kindjes weer halen.

Hilly hoe is het met jou???

Xxxx

Geplaatst

Sandra leuk dat je mee bent geweest

Heerlijk geslapen Ilana heeft van 9 tot half 8 geslapen heerlijk

Gaat goed maatschappelijk werk is geweest haha sorry zei die

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden