Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag idd ff geld uitgegeven bij de Prenatal, mama mazzeldagen dus overal 20% korting op!! En dan gaat Melissa in volle vaart door de Prenatal ;-)

Paar shirtjes van Mexx en Noppies gekocht, slofsokken, spijkerbroeken, vestjes etc. Ben er helemaal blij mee, al is het niet eens voor mezelf!

Met mij gaat alles goed Minoes, lief dat je het vraagt. Hoe is het met jou? En met Ilana? Las ergens dat je meisje ziek is, zo sneu!! Beterschap voor haar! Vince is momenteel ook verkouden en dan zet ik standaard een gesneden uit onder z'n ledikant en een bakje met kokend water met daarin tijgerbalsem. Zijn kamer lijkt wel een Thaise massagesalon, hihi.

Ik heb wel Facebook, alleen ben ik lastig te vinden want ik sta er zonder achternaam op. Je kan me zoeken op Mel Issa, mocht je me niet kunnen vinden pb me dan jouw naam op fb maar ff..

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Reageer later uitgebreider maarre voor nu. Alles goed. Zondag horen we of cryo's goed ontdooid zijn en dan maandag tp!!

Later meer. Enne.... Floor. Als. Je. Het. Maar. Uit. Je. Hoofd. Laat. Je. Mekkert. Niet!! Je bent een leuk, knus en lief mens!!! Dusse, tenzij je het forum ff niet meer trekt voor jezelf vind ik je gezellig!!!

Dikke vette klapzoen

Geplaatst

Sproet spannend succes

Mellis ik heb je pb gestuurd

Haha ja zet zo ook een ui onder haar bed zal morgen tijger balsem kopen voor water klinkt lekker

Haha salon

Geplaatst

He lieve dames!

Jaaaaaaaaaa! Pannenkoeken! Ben er bij hoor!

Lieve Floor, wel hier blijven hoor! Jij bent altijd degene die anderen een hart onder de riem steekt, nu kunnen wij tenminste wat terug doen! Laat je hormeur hier maar gaan hoor! Kunnen we wel mee dealen hier op het forum! Niet opgeven hoor! Jij hebt ons nu nodig maar ik heb jou weer nodig vanaf half november zo'n beetje! Hoe is het met je kippetje?

Sproet, je hebt een datum! Nog maar een paar nachtjes slapen en je bent weer met z'n tweeën of drieën in wording!

Melis lekker geshopt! Moet af en toe gebeuren, toch? Daarvoor zijn we toch vrouw? Net als onze tassen-en schoenen fetisj! Daar moet aan worden voldaan anders gaat het niet goed!

Minoes, gaat het al weer wat beter met de kleine meid? Zielig he, zo'n ziek kleintje...

Sandra, leuke nieuwe hobby! Lekker taarten/cupcakes bakken... Zie ze soms lang komen op FB, van die prachtige taarten en zo, en dan word ik zo jaloers dat mensen dat kunnen maken... Lijkt mij ook wel leuk!

Hilly, wat ontzettend onzeker. Denk je eindelijk uit de WW te zijn, worden die gewoon nog met bijna een week verlengd! Ik blijf voor je duimen hoor, dat je vrijdag een mooie stijging hebt!

Blondine, heb je nog getest? Je houdt het spannend hoor! Ik hoop het zo voor je!

Ja, ik heb wel FB maar aangezien ik nogal een ongebruikelijke naam heb wil ik die niet hier zo neerschrijven... Op FB schrijf ik onder mijn eigen naam. Als er meer mensen zijn voor FB dan kan dat via een PB-tje!

Vandaag weer 6 uur gewerkt en gelukkig minder moe dan gisteren. Maar moest een uurtje na thuiskomst weer weg, naar de fysio. Dus nu ben ik alsnog gesloopt. Toch is het wel weer fijn om aan het werk te zijn. Ook onzeker hoor, aangezien eind volgende week mijn reïntegratie er weer op zit. Ik weet (nog) niet waar ik dan heen ga, maar dat ga ik vast heel binnenkort horen! Wel weet ik zeker dat ik niet kan blijven waar ik nu zit.

Lieve dames, fijne avond!

Geplaatst

Melis welcome back! Goed van floor! Heb je haar ook nog even hart onder de riem gestoken?

Heerlijk dat shoppen! Doe ik ook altijd ;) nee hoor lief dat hebben we al even hoor hihi

Sproet, einde is in zicht! Komt goed :)

Beanie harde werker! 6 uur werken en dan nog fysio. Je hebt recht op moe zijn hoor ;)

Minoes hier ook fb. S.andra h.elmus met sie rode kop met haar ;)

Zo dat was weer een dagje. Mijn tante kwam vandaag om geknipt te worden. Ja dames ik ben eigenlijk officieel kapster :) die nam haar kleindochter mee van 6 maanden. Haar dochter was 16 toen ze er met 33 weken achterkwam dat ze zwanger was. Die moet nu naar school en werken dus mijn tante heeft haar baan als kraamhulp opgezegd om fulltime oppasoma te worden. Dus lekker ff bijgekletst :)

Daarna kereltje naar kinderfeestje gebracht. Ze gingen sleeen in snowworld.

Mijn recepten uitgezocht voor dit weekend. Ik ben alleen met de kinders dus wij gaan een chocoladebiscuittaart maken net chocoladebotercreme versiert met smarties!

Morgen maar even mijn bestellibg doen hihi.

J amey moet morgen naar de oogarts, kijken of z'n ogen nog wat zien ;)

S.terre gaat naar kdv voor wenochtendje...

Morgenmiddag komen ze de gas afsluiten dus dan ga ik maar weer verder met die k....deur :)

Fijne avond ladies :)

Geplaatst

Haha, eens Thaise massagesalon met afhaal dan (vanwege die ui) ;-)) Gezellig Melis!! Ik hoop dat jouw kleine ThaiThaaitje snel is opgeknapt, zodat hij lekker met jou kan flaneren in zijn mooie nieuwe kleren!! Heerlijk, nog beter dan voor jezelf shoppen, is voor je kind shoppen. Ik heb zo'n gave wintergarderobe voor Mini besteld bij een vriendin, hij maakt helemaal de blits. Een heel gaf huispak ook, zal wel een foto appen.

Sproet, wat een goed nieuws! Eerst zo veel onzekerheid en dan gaat het nu ineens supersnel! Ik ben blij voor je meissie! En ja ja, ik heb het gehoord... Ben gewoon een beetje aan het dippen door die enorme rotzooi, dus twijfel aan alles... Maar goed, we gaan gewoon voor allebei volgende week een terugplaatsing en allebei zwanger!!! En als het níet lukt ga ik daarna een week lang op een rode wijninfuus en alles er heel hard uit huilen met 'All by myself' op de repeat in de iPod en dat dan af en toe gemixt met 'Laat me' (lang leve Ramses!), 'Laat mij alleen', 'It's my party and I cry if I want to' en als klappppperrrrrrr van de week 'Voor mijn geen slingers aan de wand'. Ja, een echt tearjerk marathon wordt het dan!!! Met zulke erge tearjerkers dat ik er door het huilen heen van moet huilen! En dan komen de pannenkoeken dáárna, om de kater weg te eten vóórdat ik de Cambridge van San ga volgen (Melis wist je al dat San haar eigen afslanksalon heeft met Cambridge, kan ik wel gebruiken!)

Nou ladies, ik ga tukken, mijn zus is nog hier om te helpen met nachtbraker Mini, want Maxi is laat vanavond. We hebben net lekker risotto gegeten en thee met koekjes toe. Wat een gezelligheid, alleen nu wil ik hem eigenlijk heel erg graag achter het belang plakken, maar hij moet en zal met zijn tante nog een pizza van klei (van Play Doh) bakken.... Echt ik ga echt weer slaaptraining doen. Voor de vakantie hadden we het teruggebracht naar 21 uur, dat was al een verademing, maar nu is het weer bal. Gelukkig slaapt hij wel overdag nog steeds een paar uur (meestal).

Knuf meiden, slaap lekker!

X, Floor

Geplaatst

Ik zie het eigenlijk helemaal niet somber in.. Volgens de staatjes en overzichten die ik kan vinden moet je tussen de 3-426 zitten. En ik lees gemiddelden van 37 en van 95. Dus dan is 81 niet zo gek.

bovendien, als je terugrekent met een verdubbeling per 48u:

Vandaag 14d na tp = 81

12d na tp = 40

10d na tp = 20

8d na tp = 10

6d na tp = 5

en een innesteling kan toch prima een dag of 5/6 na tp zijn?

dus als deze gedachtengang klopt, dan hoeft het echt niet helemaal mis te zitten!

Bovendien voel ik pas de laatste dagen dingen als: pijnlijke borsten, misselijkheid, moeheid, rugpijn. Toegegeven, kan ook vd bollen. Maar kan ook van een zwangerschap. Dus ik houd moed! :-)

Geplaatst

Hoi allen,

Feli @hilly, jij bent idd gewoon hartstikke zwanger.

Ik heb wel alles teruggelezen maar niet onthouden, grrr stom van me, maar precies een beetje moe aan deze kant.

Zal morgen wel opnieuw teruglezen en dan iedereen een woordje geven.

Even ego nog, Nog steeds geen bloed hier, heb vandaag ook weer maar eens terug gebeld met het zh.

Even later belde er een arts terug want die verpleegster zei dat ik moest wachten tot maandag, ik dacht van het word steeds later dat ik mag testen ZUCHT.

Dus dan toch geopteerd voor een terugbelafspraak met een arts, dus toen zei die tegen me, dat maandag zowiezo te vroeg geweest was voor een test.

De enige juiste resultaten zijn te rekenen om te testen of de dag van de punctie en dan 17 dagen erna of wel de dag van TP en 14 dagen erna.

Dus ja ik zei tegen hem, die beide wachtdagen heb ik er vandaag opzitten, dus en nu?

Toen zei die in principe kan je vandaag beginnen te testen, maar is nu toch al middag dus test eventjes morgen.

Dus we luisteren en morgenvroeg gooien we er een testje tegenaan.

Geen bloed is goed toch?

Ow ja bettyboopke feli met de mooie echo en je embrytje

groetjes all dikke knuffel x

Geplaatst

@ meiden

Lieve hilly, het komt vast goed. Eerst maar ff afwachten tot de volgende test en ik zou gewoon de KV testen ook doen, dan zie je iig zelf je streepjes donker worden. Misschien neemt dat wat van je onzekerheid weg.

Ik geloof in zelf in de hand houden, sorry. Ik zie liever zelf de streepjes donkerder of lichter worden dan alleen afwachten.

Succes, en veel liefs

@ gekke floor, jij blijft gewoon schrijven, sjaggerijnig, gevoelig, humoristisch, vrolijk, verdrietig,moe, hekserig, lief en onuitstaanbaar verstandig zijn. Anders ben ik zo alleen. ;)

@ sandra, wat hb jij een energie... Kan je niet een beetje voor mij brengen. Ik ben zo enorm futloos. Niet normaal. Vreselijk moe, wil niet een koken, laat staan taarten bakken..

@ minoes, och jee, sterkte met je zieke meisje.

@ sproet, jippie eindelijk. Ik ga voor jij duimen. Op naar een goeie terugplaatsing en een lief klein beebje als eind.

@ beanie, ik las in het andere topic dat jullie weer gaan starten. Lieverd, gewoon positieve gedachtes uitstralen, he. Deze poging gaat lukken. Hou moed. Ik heb een goed gevoel voor jou. dus alle kracht naar je baarmoeder stralen.

En aan alle andere meiden hier veel liefs

Geplaatst

Oja, enne ff ego. Ik ben zo enorm moe, ik hoop dat dat snel weggaat.ik wil tuurlijk nie klagen, maar sommige van die zwangerschapskwaaltjes wordt je niet vrolijk van. De opstipatie bijvoorbeeld,pfffff

Maar ik hb het dr voor over uiteraard. Vrijdag weer naar de gynaecoloog. En dan gaan we alweer week 9 in.

Wij hebben besloten om alleen de combinatiestest te doen en verder geen onderzoeken. Ik hou nu al van Semmie, dus hoe kan ik iets anders beslissen? En dan het risico van een miskraam.. Nee ik kan het niet.

Maar genoeg over mij.

Welterusten dames

Oja floor, die pannekoeken daar teken ik voor...;)

Geplaatst

@sometimes dank je voor je advies en iedereen moet doen wat 'ie prettig vindt, maar die testen geven niet aan hoeveel de stijging is. Ik wacht de bloedtest wel af, dat geeft tenminste duidelijkheid ;)

Bedankt @allen voor alle goede wensen!

Geplaatst

Hoi allen,

Hier even een updatje, vanmorgen met ochtend urine getest, helaas weer een negatieve uitslag op WD 15 na TP :(

Net met het ziekenhuis gebeld.

Ze vinden het raar dat die negatief is en nog steeds geen bloeding.

Dus ik mag niet stoppen met de bollen.

Moet ze verder gebruiken tot ik toch ongi geworden ben, dus maar even een nieuwe lading bollen aangevraagd aangezien ik er maar nog genoeg had voor vandaag en morgen...

Geen idee wanneer we dan voor onze eskimootjes mogen gaan, hoop eigenlijk gewoon aansluitend op deze poging.

Mss word ik nog eens gebeld door de fertiarts vandaag in ieder geval bellen ze me maandag terug.

Groetjes all en een fijne dag allemaal x

Geplaatst

Pannenkoeken? Waar?

@ Blondine, kan je via je huisarts geen bloedtest vragen? Vervelend dat het op deze manier gaat, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

@ Sometimes, wellicht helpt dagelijks een glas Roosvicee Laxo drinken? Mij heeft dat destijds wel goed geholpen.

Geplaatst

Sometimes haha leuk hè moe zijn volgens mij heeft iedereen dat

Alweer 9 week gaar snel hè

Hè Blondi gatsie wat word je heen en weer geslingerd sterkte meid

Hilly killing al dat wachten op zekerheid dikke knuf

Hoest met de anderen?

Ilana heeft vannacht beter geslapen gelukkig voor haar

Geplaatst

Blondine, wat gek. Ik begrijp ook niet waarom je geen bloedtest krijgt. Maar verder verschilt het heel erg per ziekenhuis wanneer je mag testen. Ik mocht officieel pas 18 dagen na de punctie testen,en dan herhalen 2 dagen daarna, dus misschien willen ze dat je de bollen inbrengt tot die tijd, want dan kan je nog zwanger zijn, denk ik. Als je een late innesteling had.En dan is het wel belangrijk dat je de bollen hebt voor het hooghouden van je progesteron levels.

Dus we blijven gewoon duimen en dan maandag maar staan op een bloedtest zou ik zeggen..

Geplaatst

Hoi hoi allen,

Even vlug melden dat ik net door het zh opnieuw gebeld heb al voor de derde maal.

Ik mag gelijk door om bloed te prikken heb vandaag er ook nog de uitslag van.

Ze vinden het te gek dat ik anders bollen moet blijven slikken als het idd toch negatief zou zijn.

Ik verwacht ook niet dat het nog positief word.

Later meer girls

doei doei x

Geplaatst

Ooo Blondi ik ga ook duimen

Ik heb zulk grappig nieuws gekregen mijn beste vriendin is zwanger vandaag eerste echo ik zei al let maar op het zijn er twee en ja hoor heb gelijk haha

Liefs

Geplaatst

Hoi hoi allen,

Hier hebben we het definitieve verdict gekregen van de dokter vandaag.

Het is met deze poging dus over en uit, we zijn niet zwanger.

Ik mag per direct stoppen met de bollen, en de 10 de dag vanaf als ik ongesteld ben, mag ik een echo laten maken, en komen onze twee ijsbeertjes naar ons toe (hopend op een goede ontdooiing uiteraard)

Hoef geen extra medicijnen te nemen, dus dat is dan wel weer fijn.

Ik weet wel de slaagkans is miniem met ivf maar ja je hoopt toch maar verder he, dus hier hebben de traantjes al rijkelijk gevloeid en mijn binnenste huilt nog steeds.

srr dat ik even niet iedereen persoonlijk aanspreek.... is niet zo bedoeld girlies...

Tot morgen maar weer x

fijne avond allemaal

Geplaatst

Blondine, heel veel sterkte met het verwerken van deze domper!! Digiknufff..

Hier een ziek mannetje, net tot 5 keer overgegeven, 5 keer omkleden en alles verschonen! Wilde z'n fles wel, maar zodra hij een slok nam kwam er weer een golf :-( Nu ligt hij in bed en slaapt hij, zonder avondfles. Zou dat kwaad kunnen? Tot morgenochtend geen fles? Of moet ik hem later op de avond ervoor wakker maken? Wat zouden jullie doen?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden