Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

En een hele dikke knuffel voor jou Ansje! Gefeliciteerd, wat leuk! Wel spannend dat het even niet goed leek, maar wel fijn dat ze het goed in de gaten houden. X

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lieve meisjes,

Sproet, wat ontzettend balen. Huil maar lekker uit mop en ga je maar ff te buiten aan wijn en sushi. Koop die lekkere kaasjes die Floor ook heeft. Tis gewoon een klo..rig traject.

In het nieuwe jaar nog keertje proberen?

Beanie, , gewoon grote letters gebruiken hoor!

Super goed, morgen TP en let op, het zijn alle 5 toppers!!!

Liefs

Oja, hoop dat je beseft dat het geen alcohol wordt met kerst en oud en nieuw... Hihihihin

Net als ikke....

Geplaatst

Mag net voor de kerst al testen hoor Sometimes! Maarre... Als het positief is dan ben ik met kerst graag de Bob, als het negatief is dan ga ik helemaal los en dan mag manlief de Bob zijn! In ieder geval ben ik per morgen hartstikke saai, geen heerlijke kaasjes (ik ben jaloers Floor, het water loopt me in de mond!) en geen wijntjes.... En daarna zien we het wel weer! (ik laat morgen wel weten hoe het kwalitatief is, hoop dat er in ieder geval 2 zijn om terug te plaatsen (1 weten we zeker), de rest is mooi meegenomen!)

Ansje, wat een opluchting! Gelukkig het hartje toch goed! Gefeliciteerd, je krijgt een nichtje! Leuk hoor! Idd erg fijn dat ze het nu goed in de gaten houden...

En wat fijn voor je dat het gisteren leuk was! Wanneer mag je weer op cursus?

Minoes, ik ben trots op je! Heel goed, dat je dat tegen je schoonmoeder hebt gezegd... En idd ook heel assertief! Ik hoop voor je dat dit de lucht een beetje laat opklaren en wie weet trekt ze nou wel bij!

Sandra en Sproet, nog een knuffel voor jullie!

Melis, is het toch oorontsteking, dat V. AB krijgt? Ik hoop dat het snel aanslaat! En wat ontzettend dubbel gevoel, dat je zou gaan praten over een cryo terwijl de uitvaart van dat kindje is... Ik denk dat je een hele goede beslissing hebt genomen, die cryo kan wel even wachten. Je collega heeft je nu harder nodig, toch?

Wat een nare, grauwe dag is het toch.... Hier is het echt een soort gele lucht... Alsof er nog heel veel meer sneeuw gaat vallen... Voor iedereen die vanavond nog weg gaat: doen jullie alsjeblieft heel voorzichtig? Het gaat vanavond/vannacht hard vriezen... Kun je beter doen als Floor, lekker voor de buis gaan hangen!

Geplaatst

Hey dames

Ja ben ook best trots haha ze snapte uiteindelijk ook

Ansje wat een angst zeg maar gelukkig houden ze nu alles goed in de gaten

En een nichtje wat leuk

En je cursus ook leuk geweest dikke knuffel

Sandra dikke knuf

Floor hoe gaat het nu met je? En de andere kippies

En met mini maxi en jezelf

Melis knap kleine man al wat op?

Ik ga vanaf met snot kop bingo heel leuk mijn tante organiseert het mooie kado's

Liefs x

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Beanie, wat fijn dat je een tp hebt!

Sproet wat verdrietig :-(

Floor wat jammer van je kip zeg :-(

Meiden, ik was een tijdje weg, en sinds kort weer terug op het wachtbankje. Ik las wel mee, maar vond het gek om er zo weer tussen te springen. Nu wilde ik echter toch even reageren. ;)

Geplaatst
Hoi Hil! Welkom terug!

Beanie, hoe laat ben jij Beanie +1 of zelfs +2! X

He lieverd, heb je genoten van je wijntjes, kaasjes & sushi gisteravond? En nog belangrijker, heb je genoeg gehuild, gevloekt, geschreeuwd, geschopt?

Wij moeten ons om 13.30 uur melden in de V.U, om 13.45 uur is de TP. Wat me er meteen aan doet denken dat ik NU moet starten met drinken! Zo maar weer thee maken.... Als we terug zijn laat ik wel ff weten of ik met z'n tweetjes of met z'n drietjes ben! (En gaan we lekker Jef Dunham kijken)

Dikke zoen!

Hilly, welcome back.... Zitten we gezellig gedeeltelijk samen op het wachtbankje! Btw, jij hebt je ook niet aangemeld voor een officieel wachtbankje, toch? Ik heb je niet in december voorbij zien komen!

Geplaatst

Hilly welkom terug!!

Beanie succes vanmiddah! Kaarsje brand :)

Ik wou evrn melsen dat ik de eerste 2(!!!) tanden heb ontdekt bij ons meisje :)

Ben nu naar fe tandarts voor gaatje. Ik ben zoooo bang!!! Zweet staat in mijn handen en heb vreselijke buikpijn :(

Fijne dag ladies xxx

Geplaatst

Beanie, zit je ook in het VU? Wij ook :):) Succes straks!!

Sandra, heel veel succes bij de tandarts, probeer het op je af te laten komen, je kan 't!!

Geplaatst

Sandra, veel succes bij de tandarts!

Melis, we gaan over een minuutje of 20 weg... V.U is niet zo ver hier vandaan. We lopen trouwens in het S.LAZ (S.int L.ucas A.ndreas Ziekenhuis) maar vanaf de punctie loopt het in de V.U, het lab-gedeelte zeg maar. Voor mij betekend dat dat ik alleen voor de TP naar de V.U moet, manlief levert daar de eicellen in en doet zijn ding zeg maar, dus hij komt er 2x per behandeling. Op de punctiedag lig ik dan lekker bij te komen op de dagbehandeling van de punctie en vooral de opiaten die ze je geven! Mocht hier een zwangerschap uit voortkomen dan gaan we weer terug naar het S.LAZ. Ik ben overigens zeer tevreden over het fertiliteitsteam in het L.ucas, dat is echt super, aardig en kundig!

Geplaatst

:( waren 2 gaatjes. Volgende week terug voor schoonmaken en in januari weer voor gaayje en schoonmaken... :(

Ik ben toen ik 12 was op mijn mond gevallen. 1 tand eruit, 2 los en 26 hechtingen. De belgische kaakchirurg heeft 5x moeten verdoven. Ik heb het uitgegold van de pijn toen. Sindsdien ben ik zoooo bamg voor die verdoving :)

Geplaatst

Hilly, gezellig, welkom terug!

Oh, arme San, wat vreselijk! Logisch dat je zo angstig bent! Ben je nu zeker uitgeput van de angst? Doe maar rustig aan!

Beanie, meisje, laat je even wat weten? Ben zo benieuwd!

Sproeteke, lieverd, hoe is het met jou vandaag???

Geplaatst

Zo... Weer terug uit de V.U.... Vond het toch wel weer spannend hoor! Maar: 4 bevruchtingen, waarvan 1 nu 2-cellig (die valt dus af), 1 is 5-cellig, die kijken ze nog een dagje aan en maakt nog kans om ingevroren te worden (krijg ik een brief over) en een 7-cellige zonder fragmentatie en een 8-cellige met een beetje fragmentatie. Die 2 laatste waren zonder meer van goede kwaliteit en zijn na overleg met ons beiden teruggeplaatst.... Nu weer die 'fijne' wachtweken in! Weer 2 hele spannende weken dus....

Sandra, wat een naar verhaal! Kan me zo goed voorstellen dat je daar angstig van blijft... Misschien een ideetje: ken je de zgn bananenspray? Dat is lidocaine spray, die kun je op je tandvlees sprayen voor de verdovingen worden gezet en dan voel je die prikken niet meer! Misschien iets om te vragen aan je huisarts? Anders kan ik hier nog even kijken, misschien heb ik nog wel wat... al vrees ik van niet. Laat het anders maar ff weten!

Geplaatst

Jeetje Beanie, wat een mooie score zeg! 2 en misschien zelfs 3 van de 5 is geweldig zeg! En dan ook nog 2 van topkwaliteit terug, alle voorwaarden zijn er! Nu rustig aan doen en lekker voor jezelf en ienie en mini zorgen :-)) Heel fijn voor je, zet 'm op! Dikke knuffel, Floor

Geplaatst

Dank je wel Floor! Ik ben eigenlijk ook wel heel blij met dit resultaat! Volgens mij is het korte schema voor mij echt aan alle kanten beter geweest... naast de Mega Mix natuurlijk! Maarre... Ik zal goed voor ze zorgen hoor! Ben ik al mee bezig!

Geplaatst

Beanie, gefeliciteerd met je 2 emmy's!! Je kan extra goed voor ze zorgen door elke dag een glas granaatappelsap te drinken, schijnt de innesteling te bevorderen! Baadt het niet, schaadt het niet, toch?

San, gezien je ervaring bij de tandarts snap ik dat je zo bang bent. Dikke knuf!

Geplaatst

Oh echt vreselijk die tandarts :( en ben nog niet klaar :( vreselijk.

En voel me zo suf als ik lig te janken daar. Jullie willen niet weten hoe vaak ik al afspraken heb afgezegd :(

Geplaatst

Sinds het middaguur hier bruinverlies. Het is niet veel, maar toch is elke wc-beurt nog steeds bij afvegen bruinverlies (en 1x heel lichtroze). Ik weet absoluut niet wat ik ervan denken moet. Het ene moment ben ik in tranen omdat ik zeker weet dat dit het begin van het einde van poging 3 is.. Het andere moment voel ik me weer prima, omdat het er gewoon uitstekend bij kan horen..

Wat een ellende :-(

Geplaatst

Hoi Sandra, ik zit op wd8. TP was op 30/11.... Ik ben bij vlagen hartstikke misselijk, heb gisteravond een paar flinke krampen gehad. Zei nog tegen mijn man: 'die kleine is zich aan het ingraven'. En nu dit.. Ik word er zo vreselijk onzeker van.

Oh hilly. Op welke wd zit je nu?? Bruin is niet erg... Als het maar niet helderrood is.

We houden hoop meid!!!

Geplaatst

Tja meisje, dat is echt waardeloos! Bij mij is verlies, in welke kleur dan ook, altijd het begin van het einde geweest, maar het hoeft niet. En tijdens mijn miskraam vertelde de gynaecoloog dat zelfs bij roodverlies de kans nog 50/50 is... Het kan ook niks betekenen. Vraag maar aan Sometimes... Het kan innesteling zijn, het kan ook een beginnende menstruatie zijn. Een testje geeft iets meer duidelijkheid, want als het innesteling is, is de kans groot dat er al wat hcg is... Bij een cryo hebben heel veel vrouwen op WD 6 al een licht streepje (ik had dat ook). Melis had bij haar verse zelfs al op WD 6 positief, maar Prins V.ince is natuurlijk ook wel een snelle :-) Kortom: je kan alleen jezelf wat zekerheid geven en ondertussen duim ik heel hard voor je! Sterkte! X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden