Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Beanie joehoe joehoe gefeliciteerd meid

En heeeeeeel veeeeeeel succes met de wacht weken

Och Sandra meid toch ja dan ben je super bang door wat je mee hebt gemaakt

Mijn moeder is ook zo bang moet altijd mee

Echt waar ik ga met plezier naar de tandarts ook echt een topper hoor;-)

Hilly meid zolang het niet rood is kan het alle kanten op succes meid

Floor hoest met de andere kipjes

Sproet lieverd hoest met jou?

Ansje en met jou heb je volgende week ook weer cursus

Sometimes meid hoe gaat het nu met je werk?

Melis hoe gaat het bij jullie in huis en kleine V

Hier nog snot verkouden en heb kleine meid ook nog eens aan gepoot zo zielig baal als een stekker voel me zo schuldig

Vandaag 12 half jarig huwelijk van mijn man zijn collega en mijn vriendin en haar man vierde hun verjaardag dus mijn tante heeft even op Ilana gepast

Hoest met de andere dames?

Liefs

Sent from my iPhone using Tapatalk

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou, het is nu ook rood geworden. Dus ik ben de hoop verloren. :'( Maandag zkh bellen of ze alsnog bloed willen testen en hoe snel nu de volgende cryo mag. Bah!

Geplaatst

Hilly, geef de moed nog niet op, het kan nog alle kanten op!

M'n zusje is momenteel 8 weken zwanger (was een tweeling, 1 heeft het niet gered) en die verlies mega veel bloed. Ze krijgt elke week een echo, maar kindje/hartje doem het goed!

Verstandig dat je alsnog naar het zkh gaat, heb je zelf al wel een test gedaan?

Geplaatst

Arme Hilly, dat klinkt niet zo goed! Ik weet hoe je je voelt! Neem de tijd om het en plekje te geven, je hebt een pittig jaar achter de rug met een hoop teleurstellingen.... Ga lekker genieten onder de kerstboom en dan weer met nieuwe moed het nieuwe jaar in!

Jessica, arme snottekop, hopelijk voel je je snel beter! De andere kippies doen het nog, maar ja, ons vriendinnetje is weg. We balen echt. Lief dat je er naar vraagt!!

Lieve San, beetje bijgekomen van de spanning? Morgen weer toch? Ik vind het zo rot voor je! Wel een goed tip van Beanie over die lidocainespray, misschien kan je dat vragen aan je tandarts.

Beanie, hoe voelt dat nou? Je was er deze ronde 'niet zo mee bezig', maar ze zitten er nu toch echt in. Dringt het een beetje door?

Melis, ja, je hebt van die situaties met bloedverlies. Mijn gynaecoloog vertelde dat dat bij tweelingen en verlies van eentje wel vaker voorkomt. Maar tijdens de wachtweken was bloed bij mij tot nu toe altijd foute boel! Volgens mij maakt het ook wel uit of het bloeden iets later begint, of zo ergens tussen WD 8-12. Maar goed, dat is mijn ervaring... helaas. Maar, ik duim voor andere dames altijd voor een wonder!

Sometimes, hoe is het? Kom je een beetje bij nu het bloeden is gestopt? Heb je nog op je werk besproken of je je misschien gedeeltelijk kunt ziekmelden?

Ansje, hoe is het met jou? En met J.oel? Hebben jullie gisteren ook zo genoten van het dikke pak sneeuw, of was het bij jullie niet zo sprookjesachtig wit? Wij hebben de hele dag gesleed. Hoe gaat het met de thuishuis plannen? Je bent van de week op cursus geweest, maar het is me een beetje ontgaan wat dat precies inhoudt en wanneer je dan daadwerkelijk mag beginnen.

Sproetje, last but not least! Jij ligt natuurlijk bij te komen van al die sushi en wijn??? Ik denk aan je hoor meissie... Ik vermoed - gelet op de vorige keren - een beetje dat je even uit de lucht gaat, maar mocht je wel nog meelezen, dan bij deze een hele dikke knuffel!Het leven gaat door, dus ik boom maar een beetje verder over ditjes en datjes, maar ik denk de hele tijd aan je hoor. Het is gewoon shittie...

Zo, ik ga weer op de crosstrainer, want ben gisteren niet geweest na al dat sleeën. Ik heb na het fanatieke paardrijden en de laatste IVF met al die progesteron zo'n last van mijn bekken (ik denk dat het gewoon weer een beetje is verweekt door alle medicatie). Ik kan dus niet meer paardrijden, want dan kan ik een paar dagen de trap bijna niet op. Nu staat er een crosstrainer in de woonkamer en doe ik iedere dag buikspieroefeningen in de hoop dat ik al mijn spieren een beetje kan versterken en de pijnklachten kan verminderen. Die pijn is heel naar en je wordt er heel onzeker van. Ook tillen van Mini is een ramp. Ik wil heel graag paardrijden, maar dit is het me niet waard. Ik heb na mijn bevalling vier maanden op de bovenverdieping geleefd met een pasgeboren baby en ik zit niet weer te wachten op ellende... Ook voor het geval het wonder me toch nog een keer overkomt is het goed oefeningen te doen denk ik... Vanavond gaan we pannenkoeken eten met Prins V.ince en zijn ouders, hier in de buurt ;-)) Mits Melis haar hoofd er natuurlijk naar staat de avond voor die nare dag.

Fijne dag dames!!!

Floor

Geplaatst

Floor, wij hebben er zin in hoor, lekker met z'n 6-en pannenkoeken eten!! Zag net even op hun site dat ze zelfs koemelkvrije pannenkoeken maken, top! Niet dat V.ince een hele pannenkoek wegstouwt, maar goed ;-)))

Tuurlijk krijg ik een knoop in m'n maag als ik aan morgen denk, maar wil er verder ook niet teveel bij stil staan of m'n leven erdoor laten beinvloeden. Het is in en in triest wat m'n collega is overkomen en daarom ben ik morgen ook bij de uitvaart aanwezig, maar mijn/ons leven gaat ook gewoon door.

Wij verheugen ons al een tijdje op de pannenkoeken-date, dus tot straks lieve Floor :):)

Geplaatst
Zo... Weer terug uit de V.U.... Vond het toch wel weer spannend hoor! Maar: 4 bevruchtingen, waarvan 1 nu 2-cellig (die valt dus af), 1 is 5-cellig, die kijken ze nog een dagje aan en maakt nog kans om ingevroren te worden (krijg ik een brief over) en een 7-cellige zonder fragmentatie en een 8-cellige met een beetje fragmentatie. Die 2 laatste waren zonder meer van goede kwaliteit en zijn na overleg met ons beiden teruggeplaatst.... Nu weer die 'fijne' wachtweken in! Weer 2 hele spannende weken dus....

Beanie, wat een superscore!! Ben je opgelucht? Nu die wachtweken in, maar lieverd dit is al geweldig. Je gaat hardstikke goed alle hordes over. Stuk voor stuk en ook nog zo hardstikke positief iedere keer. Nu is het weer een kansberekening en je hebt alles gedaan om er een posieve draai aan te geven. Hopelijk doet de pipelle zijn werk.

Ik vind het zo spannend voor je, lijkt wel of ik zelf de wachtweken opnieuw inga. Hihihi

Dikke pakkerd schat..

Geplaatst

Lieve meisjes,

Ff ego berichtje van mij.

Ik ben nog steeds thuis, in de ziektewet. Ik hb de 12e een telefonisch consult met het uwv. En ik zal deze week contact weer moeten hebben met mijn werkgever over hoe nu verder. Ik doe het nog steeds erg rustig aan, want ik merk dat mijn harde buiken daardoor verminderen. Als ik stofzuig of andere huishoudelijke klussen doe, merk ik dat onmiddelijk en moet ik echt een uurtje of 2 liggen voor de kramp wegtrekt. Ik bn nooit erg angstig geweest, maar nu wel.

Maar gelukkig hb ik geen bloedverlies en hoor ik het hartje luid en duidelijk via de angel sound.

Ik ben wel bang voor stress, hb een drukke baan, vooral nu in deze tijd en het ziet dr naar uit dat we een bod gaan doen op een huis, zit echter ook een verbouwing aan vast die we moeten meenemen, waardoor het krapjes wordt met de bevalling. Ik ben nu vanwege de buik al minder mobiel en uiteraard wordt dat nog meer en vriendlief begint wss in januari met een nieuwe baan. Pffff, mijn hoofd draat overuren. Ik weet het, het zijn luxe problemen, maar ik ben gewoon een stresskippie.. Dus gaat het goed met mij?

Ja, eigenlijk prima... :)

Groetjes en liefs

Geplaatst

Lieve Sometimes, dank je wel! Ja, ik ben er zeker blij mee, met dit resultaat! Nu maar gewoon die 2 weken uitzitten. Kan er nu echt helemaal niks meer aan doen. Behalve voeten en buik warm houden. Dus dat doe ik nu!

Jeetje, voor jou blijft het ook maar heftig he. Wel heel verstandig dat je gaat overleggen met het U.WV. Jij en je zwangerschap zijn nu het belangrijkste! En als jij merkt dat elke inspanning al harde buiken oplevert, hoe moet het dan met stress zijn? Ik hoop dat je goede afspraken kunt maken.... En dat je nog even rustig aan kunt blijven doen!

En ook nog een bod doen op een huis... Jeetje, je weet dat het moet maar er komt wel heel veel tegelijk voor je... Is natuurlijk hartstikke leuk, een nieuw huis, maar als er idd ook nog verbouwd moet worden is het wel heel veel!

Lieverd, het zijn natuurlijk allemaal leuke en positieve dingen (net als de nieuwe baan van je vriend trouwens) maar ja het kost wel stuk voor stuk veel energie, en stress! Ik heb er alle vertrouwen in dat jij je weg hierin wel kunt vinden, maar ik hoop dat je in ieder geval aankomende week goede afspraken kunt maken met je werkgever! Voor jou ook een grote knuffel meis!

Geplaatst

Sometimes wat goed dat je voor jullie zelf hebben gekozen

Sterkte lieverd en dat je kan gaan genieten

Hilly wat verdrietig meid heel veel sterkte

Ooo reageer straks meer eten

Liefs

Geplaatst

Jeempie Sometimes, da's nogal niet weinig op je bordje!!

Beanie, lieverdje, in de prachtige broedstand!! Xxx

En inderdaad Floortje, je kent me intussen een beetje!! Ik lees mee, denk aan jullie maar ben even aan het herstellen. Heel verdrietig zijn we. Vandaag veel tranen. Maar dat we ff rust nemen voelt fijn.

Mail later meer lieverds!! Dikke kussen

Geplaatst

Sometimes och ook huis kopen en willen verbouwen hopelijk lukt alles

Sproet lieverd heb het zo met je te doen dikke knuf meid

Hier echt rot dag kleine meid is de hele dag aan het huilen hazen slaapjes hopelijk morgen beter zelf zo'n last op de borst van het hoesten

Sorry voor mijn geklaag voel me zo Bleh

Hoest met de andere dames?

Liefs

Geplaatst

Net thuis van een heerlijke middag/avond met manlief, V.ince, Floortje, Mini & Maxi, het was echt supergezellig! Van pannenkoeken, tot patatjes, appelmoes en spinazie in V.ince z'n oren, het was er allemaal! Lieve Floor, Mini & Maxi, ook hier nog even, bedankt voor de gezelligheid en alles eromheen. Jullie zijn toppers!!

Sometimes, blijf vooral rustig aan doen, dat is denk ik het belangrijkste voor jou en de baby. Sterkte!

Sproet, knuffel elkaar extra lang en geniet van alle mooie momenten samen, met daarin ook de ruimte voor jullie verdriet. Verstandig dat jullie even pauze nemen, zodat jullie over een tijdje er weer met volle energie tegenaan kunnen. Dikke knuffel!

Minoes, beterschap voor jou en I.lana.

Ik ga zo lekker m'n bedje opzoeken. Morgen werken van 8.30 - 12.00 uur en dan naar de uitvaart, zal wel enorm heftig worden.

Fijne avond meisjes en weltrusten voor straks!

Geplaatst

Hi lieve dames,

Arme Minoes, jij en de kleine meid beiden ziek... Beterschap!

Lieve Sproet, doe het gewoon op jouw manier, dat is voor jou de enige goede manier! Tuurlijk moet je even herstellen, bezinnen komt later wel... Neem je rust, dat is nu echt belangrijk. In januari kun je verder zien, praten, uitzoeken wat je mogelijkheden zijn... Dikke zoen voor jou!

Melis en Floor, was het gezellig? Met de mannen pannenkoeken eten? Melis, heel veel sterkte voor morgen... Floor, nog lekker getraind? Klinkt iig heel verstandig wat je nu doet! Hier dringt het niet echt door hoor. Ook omdat ik me niet anders voel dan de afgelopen dagen, maar dat kan natuurlijk ook niet anders. Heb wel last nog van de pregnyl en van de bollen.... Nou ja ik moet toch mijn tijd uitzitten en kijk nu gewoon niet verder dan de dag van morgen... We hebben wat afspraken naar het eind van de week toe, kerstdiner op vrijdagavond, zaterdagavond komen neefje&nichtje hier 's avonds en mogen we oppassen (ze zijn 2,5 en 4,5 en ze zijn om op te vreten! Maar wel dondersteentjes hoor). En dan is het al weer zondag.... En de tweede wachtweek!

Sandra, moest jij nou morgen al weer naar de tandarts of heb ik dat helemaal verkeerd begrepen? Ben je gisteren alweer een beetje te boven? Succes in ieder geval!

Hilly, wat verdrietig.... Geef het wat tijd om deze teleurstelling een plaatsje te geven.... Dat is gewoon echt even nodig! Knuffel voor jou meis.

Ben gesloopt... Heb vanmiddag nog 2 uurtjes liggen slapen, en ben nu al weer moe... Geeft de schuld maar aan de hormonen. Nu dus maar weer mijn mandje in!

Geplaatst

Melis heeeeel veel sterke morgen

Beanie dus je hebt het drum genoeg om niet aan de wacht weken te denken

Liefs

Geplaatst

Dank jullie wel liefjes! Net wakker en nu al zenuwachtig & misselijk, blegh! Ik ga m'n directeurtje uit bed halen en nog even goed knuffelen met hem voordat ik 'm maar de opvang breng.

Fijne dag meisjes!!

Geplaatst

Lieve San, veel sterkte zo! Je moet weer toch? Ik denk aan je! Droomde vannacht over je :-) Komt helemaal goed bij die tandarts. Is niks vergeleken bij een punctie, toch?

Melis, jij ook veel sterkte! Wordt vast een zware dag... Ja, was heel gezellig gisteren, maar jemig, wat was het daar druk: daar is mijn ex-burn-out hoofd niet tegen bestand ;-)

Jessica, gaat het al wat beter?

Ansje, beetje genoten van het weekend? Je bent rustig deze dagen...

Beanie, hoe is het met jou vandaag? De kop is er af! WD 2 alweer... Ga je wachten met testen of weet je dat nog niet? Nou ja, zolang je er zo relaxt onder bent, ben je daar waarschijnlijk helemaal niet mee bezig.

Sometimes, lieve vrouw, je moet naar je lichaam luisteren hoor! Ik heb dat niet gedaan en was vanaf week 26 uitgeput, ben ingeleid en heb nu nog steeds bekkenklachten! Dus luister gewoon naar je lichaam en naar de kleine en als het allemaal te veel is blaas je gewoon dingen af (ga op zoek naar een huis waar niet verbouwd hoeft te worden, o.i.d, blijf gewoon ziekgemeld, of regel dat je kunt thuiswerken - weet natuurlijk niet wat je doet -, maar de baby en jij gaan nu voor alles!

Sproetje, meisje, het wisselt iedere keer, maar ik weet wel dat het over all steeds zwaarder wordt... Je hebt al een heel traject achter de rug dit jaar, dus het is niet gek dat jullie zó vreselijk verdrietig zijn! Ik hoop dat jullie straks, samen onder de boom, terugkijken op een heel zwaar jaar, waarin jullie droom niet is uitgekomen, maar waarin ook mooie dingen zijn gebeurd: jullie zijn samen sterker; het benefietconcert voor de kleine meid; de 1000 euri en niet te vergeten; JE HEBT ONS LEREN KENNEN! Haha! Nou, op enig moment merk je dan dat je tranen heel langzaam opdrogen en dat je weer strijdlustig wordt en dan heb je kracht, energie en positiviteit voor een nieuw jaar, met nieuwe kansen, waarin alles weer mogelijk is en de wereld aan je voeten ligt!

Zo nu kan de week beginnen! X

Geplaatst

Vanochtend de poli Tergooi gebeld en met zoveel bloedverlies hoef ik niet te komen voor een bloedtest. Wel mag ik meteen starten met poging 4. Het enige lastige is dat de poli sluit voor de feestdagen. Weird genoeg ben ik op exact dezelfde dag van de maand ongesteld geworden. Vorige keer 9-11, nu 9-12. Als de follikelgroei dan hetzelfde is, dan zou het op 24-12 pregnyl zijn en op de 30ste tp. Maar, ze kunnen mij voor het laatst echoen op de 21ste (vorige keer 23ste), dus we gasn beginnen, maar weten niet of het lukt... Daar word ik wel onrustig van... Zou ik niet een keertje door de VU geechoed kunnen worden? Weet iemand dat? Wil het desnoods wel zelf betalen als dat het probleem is... :-/

Geplaatst

Lieve floor, ik moet zaterdag weer :) maar ben al ziek als ik er aan denk :(((

Lief dat je aan me denkt hihi

Wie was het van de bananenspray? Ik ken het niet. Nu staat er in mijn dossier voorverdoven. Doen ze watje in mijn mond met verdoving erin. Werkt ook heel goed. Maar het mentale stukje is vreselijk.... Ik moet al 3 jaar bvoor mijn verstandsjiezen naar de kaakchirurg maar ik ga alleen onder algehele narcose en dat willen ze niet doen. Nou dan ga ik niet... Verry simpel eej!!

Melis ik denk aan je.

Gister kaarsje gebrand op wereldlichtjesdag voor ons engeltje. Las op fb dat sommige van jullie ook meededen. Vind het een mooi symbool.

Geplaatst

Ik ben net terug van een diep trieste uitvaart, jemig wat was dat heftig zeg!

Een prachtig volmaakt mooi meisje met alles erop en eraan, zo klein zo lief en zo ontzettend stil...

Ik heb de ogen uit m'n kop gejankt, het was zo heavy!! M'n collega en haar man waren stuk, een groot stuk verdriet en niet aanspreekbaar, ze waren beide in shock!

En dit grote verlies is waarschijnlijk een nalatigheidsfout van de verloskundige. M'n collega klaagde al over extreme dorst en veel moeten plassen, maar de verloskundige vond een 2de suikertest niet nodig, want de test bij 20 weken was prima in orde. Blijkt dat m'n collega tijdens de bevalling een suikerwaarde van bijna 30 (!!!) had, dus hoogstwaarschijnlijk is dat de oorzaak van het overlijden.

:-(((((((((

Meisjes, ik ga even m'n hoofd leegmaken en stofzuigen, tot later!

Geplaatst

Oh lieve Melis, wat zwaar en wat heftig....

En dan ook nog ws de schuld van de verloskundige... Je zou d'r toch wat! Alleen het kindje komt er niet mee terug...

Sterkte hier mee!

Geplaatst
Lieve floor, ik moet zaterdag weer :) maar ben al ziek als ik er aan denk :(((

Lief dat je aan me denkt hihi

Wie was het van de bananenspray? Ik ken het niet. Nu staat er in mijn dossier voorverdoven. Doen ze watje in mijn mond met verdoving erin. Werkt ook heel goed. Maar het mentale stukje is vreselijk.... Ik moet al 3 jaar bvoor mijn verstandsjiezen naar de kaakchirurg maar ik ga alleen onder algehele narcose en dat willen ze niet doen. Nou dan ga ik niet... Verry simpel eej!!

Melis ik denk aan je.

Gister kaarsje gebrand op wereldlichtjesdag voor ons engeltje. Las op fb dat sommige van jullie ook meededen. Vind het een mooi symbool.

Wat een ellende, Sandra.... Bananenspray was van mij afkomstig. Maar als je al watjes krijgt met voorverdoving...

Ik moet eerlijk zeggen dat ik na een vervelende ervaring bij een kaakchirurg op m'n 12e ook niet zo dol ben op verdovingen, maar met die bananenspray vond ik het een stuk minder erg. Overigens gaat het echt alleen om de verdovingsprikken...

En dat gevoel van verstandskiezen komt me ook bekend voor.... Op een gegeven moment kon ik er echt niet meer omheen. Mijn tandarts zei dat ik ze niet alle vier tegelijk moest laten trekken, maar volgens de kaakchirurg kon het wel. Heb het toch maar in 1x laten doen (omdat ik er van overtuigd was dat ik anders maar 1x zou gaan, en de rest zou laten zitten als het in 2x zou moeten). Gelukkig ben ik er nu van af! Je zou trouwens wel eens bij verschillende ziekenhuizen kunnen informeren, er zijn er echt wel die verstandskiezen onder narcose trekken hoor! Als jij zo angstig daarvoor bent dan is dat al reden genoeg....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden