Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Joehoe...ik kom me weer effe melden, moet alles nog bijlezen...heb dus geen idee hoe het met jullie is...ga ik nu doen en reageren!! XX

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

nou...fijn te lezen dat eigenlijk iedereen in een rush zit....Melis die wacht op Cryo tp, Floortje in de www, ansje aan de studie en tina weer op de wipstoel ;-) verder met Sometimes alles goed en met Minoes? Lekker bezig vrouwen...beanie lieverdje, alles lekker?

Hier op zich alles goed. Heb een ontzettende douw gekregen omdat een goede vriendin van me zwanger is geworden na haar eerste poging ivf en dat heeft me ontzettend, maar dan ook ontzettend verdriet gedaan stom genoeg. Ik moest alles op alles zetten om blij voor haar te zijn. Het deed me zo'n verdriet, het ging om een brusje...

Ik word telkens maar ingehaald door iedereen en dat vind ik zo zo zo stom...maargoed, niets aan te doen toch?

Wij gaan komende maand weer bellen en alles laten nakijken en op naar nummer 3. We hebben ook 'besloten' om evt poging 4 ook erbij te pakken, om nummer 3 niet definitief te laatste te maken dus als jullie wat over hebben? hoor ik het graag! ;-))

Lieverds, ik dacht ik meld me effies, de facebookmeiden zien een beetje dat ik me ook wel weer prima vermaak, en floortje whatsapp ik af en toe effies!

Dikke kussen, Sproeteke!

Geplaatst

Sproetje! Joehoehoe! Je bent er weer, wat heb ik je gemist! Het forumleven is gewoon niet hetzelfde zonder jou!!! En ik heb je ook nodig om me te steunen in mijn testmanie!!! Wist je het laatste nieuws al: morgen ben ik zwanger! Oh ja, en het R.epublikeins G.enootschap heeft weer wat om over te vergaderen, want onze Lexiedeflexie zal ons wel niet eerst op hem laten stemmen :-) Maar goed, dat ik morgen zwanger ben is dus de scoop van vandaag en die heb jij nu :-)

Hoe is het?

Geplaatst

Oh Sproet, ik heb het 'Wanneer is Ovitrelle weg?' topic hervat ;-) Ik wil graag toegejuichd :-))) Dit om een voortijdige depressie te voorkomen.... Kan dat even geregeld? Xxx

Geplaatst

Sandra gekkie pas je op straks lijk je om mij haha

Lekker koekjes gebakken krijg er water van in mijn mond

Floor hoest meid?

Hou je in de gaten

Melis dus bij je volgende ongie van start joehoe

Sproetje ja gewoon k*tzooi je voel je zo leeg en bij een ander gaat het voor de wind

Dikke toet

Happines dus jullie gaan ook weer van start spannend ja weer

Beanie hoe gaat het met jou meid

Hier gaat alles goed weer normale leven is begonnen niks aan maar ja kan ook niet altijd vakantie hebben haha

Liefs

Geplaatst

Ja, Sproeteketje, dat is gewoon zo'n rauw op je dak, 'klats-boem'-midden-op-je-gezicht-bericht... Niet lekker, niet leuk, niet eerlijk ook vooral! Hoe zeer je het haar verder ook gunt! Ik kan er ook even niet meer tegen. Al die zwangeren. Waar ik kijk zwangeren, soms nog rokend ook, grrrrrr.... Behalve als het onze forummeiden zijn natuurlijk, zoals onze lieve Beanie, dat is anders! Maar ik snap het! Helemaal! En als ik ongesteld word gaan we samen langeafstandszuipen ;-) Heel hard! En ondertussen appen en zeggen dat het allemaal shit is en dan ga ik heel hard huilen nadat ik eerst extra mascara op heb gedaan (om het er extra dramatisch uit te laten zien) en je dan een foto van mezelf appen om te laten zien hoe zielig ik ben :-))) K..zooi! X

Geplaatst

Hè Minoesje! Nee, een tijd van werken en een tijd van rusten! Maar ook wel lekker als je weer in je gewone ritme bent toch? Als je altijd vakantie had, vond je er ook niks meer aan, nu heb je weer wat om naar uit te kijken :-)

Hier goed, lichtelijk gestoord, maar who cares?

Geplaatst
Sproetje! Joehoehoe! Je bent er weer, wat heb ik je gemist! Het forumleven is gewoon niet hetzelfde zonder jou!!! En ik heb je ook nodig om me te steunen in mijn testmanie!!! Wist je het laatste nieuws al: morgen ben ik zwanger! Oh ja, en het R.epublikeins G.enootschap heeft weer wat om over te vergaderen, want onze Lexiedeflexie zal ons wel niet eerst op hem laten stemmen :-) Maar goed, dat ik morgen zwanger ben is dus de scoop van vandaag en die heb jij nu :-)

Hoe is het?

wopooooooooooooooooohoooooooooooooooooooo beschuit met muisjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Geplaatst
Oh Sproet, ik heb het 'Wanneer is Ovitrelle weg?' topic hervat ;-) Ik wil graag toegejuichd :-))) Dit om een voortijdige depressie te voorkomen.... Kan dat even geregeld? Xxx
Ik heb officieel geen pregnyl ovitrelle in mijn lijf..hah! nu jij weer! Als ik test is het gewoon wit, behalve als ik er zelf een streepje op zet...hah! nu jij weer..en ik heb je gewhatsapped en je hebt niet gereageerd..hah! Nu jij weer!

Leve de koning, leve de koning!! Leve de Koningin! ;-)

Geplaatst

Nee man, gewoon bubbels, rosé van mijn vriendje Piper.... Voor jullie allemaal dan, ik zit weer te partypoopen met rooibosthee dan, morgen.... En sushi, voor iedereen!

Geplaatst

Ik ga nog effe mijn lesjes voorbereiden voor morgen en dan vroeg slapen, morgen drukke dag.

werken, en racen naar dokter voor een longfunctieonderzoek...lachen man dat stoppen met roken, nog nooit zo benauwd gehad ;-)

Geniet van de donkere uurtjes lieve meiden!

Kussen op wangen, wachtende wangen en blije wangen!

Geplaatst
Nee man, gewoon bubbels, rosé van mijn vriendje Piper.... Voor jullie allemaal dan, ik zit weer te partypoopen met rooibosthee dan, morgen.... En sushi, voor iedereen!

Ik heb topthee ontdekt....

Van celestial seasonings..berry zing ...zooooo lekker..post er straks een plaatje van ;-)

Geplaatst

Jeetje dames, wat gaat het hier soms snel!

Ff uit mijn hoofd, voor zover daar nog wat zinnigs uitkomt:

Sproetje, wat goed dat jullie hebben besloten! Alles op z'n tijd maar ik wil je wel heel graag meenemen naar mijn dr. Pipelle, als je dat ook wilt dan hebben we het hier tzt nog wel over! En natuurlijk jij ook aan de aspirientjes! Want het moet gewoon gaan lukken... Het is zo f****ng frustrerend als 'iedereen' maar zwanger wordt en jij niet! Wat vervelend van je longen.... Wel volhouden hoor! Dikke knuffel voor jou!

Melis, jij ook weer bijna in de race.... Spannend! En alles ziet er dus goed uit!

En Tina weer in de race...

En Floor onze top-tester! Bijna zwanger, nog maar 2 nachtjes slapen en dan is ze het zeg maar en de dag daarna al 2 kloppende hartjes op de echo en na het weekend de eerste 12 weken vast voorbij en opzoek naar de 2-ling wagen! O nee, vierling was vanavond besloten toch?

Jessica ook weer thuis.... Wat een geweldige foto's van je meisje. Jullie zullen wel genoten hebben! En nu weer 'back to normal'...

Ansje hard aan de studie... Maar je hebt een leuk doel voor ogen!

Remmir, jij ook in de race... Hou dat goede gevoel vast! Ik herken het.... Wij hadden idd ook 2 emmy's terug, een 8-cellige en een 7-cellige. Ze zijn beiden ingenesteld alleen een heeft het niet gered. Die heeft zijn of haar broertje of zusje wel goed meegeholpen... Dus we zijn hem dankbaar.... Is eigenlijk een derde vlindertje, maar toch anders.

En soepies zijn lekker! Tenminste, moet wel zelfgemaakt zijn. Bliksoep is blerghhh. Eigenlijk is heel erg veel blerghhhh.... Probeer gezond te eten, vandaag ook wel aardig gelukt! Veel fruit, groentensoep, vanmiddag nog rode bietensalade en ook veel groenten door het avondeten.... Maar ik laat alles staan wat me tegen staat en dat is nogal wat! En kan helaas ook per dag schelen. Is wel lastig met boodschappen doen hoor!

Voor mij is het kinderbedtijd geworden..... Dus ik duik m'n mandje in! Is lekker schoon dus geen straf!

Geplaatst
Ik heb officieel geen pregnyl ovitrelle in mijn lijf..hah! nu jij weer! Als ik test is het gewoon wit, behalve als ik er zelf een streepje op zet...hah! nu jij weer..en ik heb je gewhatsapped en je hebt niet gereageerd..hah! Nu jij weer!

Sproetieeeee!!! Wat goed, officieel HCG/ pregnyl vrij. Geniet dr maar van meid, want ik wens je maanden van misselijkheid, obstipatie, alcoholvrijnieteenseenkleinwijntjevoordesmaak toe, samen met minimaal 20 zwangerschapskilo's,striae op je theezakjes en natuurlijk bovenal een gezonde beeb.

Niet verdrietig worden vanwege die vriendin van je lieverd, jij bent straks aan de beurt!!

Liefs, and never give up hope!!!

Geplaatst

Haha! Oranjegangejh! Oh Shittyshittyshit, ik zit zo hard te posten dat ik mijn app niet heb gezien, tel is op stil in de badkamer.... Even spieken.... Jemig, breek bijna mijn nek over een kat (wie heeft ook zo idioot veel beesten in huis gehaald!)... Dank lieverd, ik app morgen terug, want misschien slaap je nu al, want je lichtje is ook uit (I'll be missin' youhoe).

Joh, je bent gewoon aan het hyperventileren omdat je zoveel zuurstof niet meer gewend bent :-) Nee, zonder dollen: sterkte, nooit fijn zo'n onderzoek!

Zeg, rommelen jullie darmen ook zo als jullie zwanger zijn? Ik lijk wel een bouwvakker en stink nog harder dan de honden :-) Haha, nou ik ben ook afgezakt naar niveau bouwvakker (as a matter of speaking, een goede vriend van mij is bouwvakker), dus ik ga ook slapen!

Geplaatst

Haha ja ik stonk ook Floor je bent gewoon hartstikke zwanger

Ik geef je nog wel wat hormonen gratis af te halen kom er niet van af hormoon bom janken als een gek spoor ook niet meer tieten staan nog strak buik niet lijk wel hangbuik zwijn haha

En dan die schuine streep van de ks als je daar dronken over heen moet lopen moet je mee naar bureau haha

Ik moest ook even alle spanning en alles er uit

Slaap lekker x

Geplaatst

Oh arme Minoes! Maar hij is wel heel grappig van die dronken man, dus je maakt me wel aan het lachen!

Meisie, ontzwangeren duurt gewoon dik een jaar, dus het is helemaal niet raar dat je een hormonenbom bent! Gewoon lekker huilen en zodra het beter weer wordt lekker veel frisse lucht en in maart/april voel je je een ander mens. Let maar op mijn woorden :-) x

Geplaatst

Minoes, op m'n duizelingen/vergeetachtigheid na begin ik nu pas weer de oude Melis te worden. Oké, ik vergeet boodschappen ookal heb ik een lijstje mee, ik weet van voren niet dat ik van achteren leef én ben chronisch moe, maar de hormoonuitbarstingen gaan echt over!!

Volgens mij is geen enkele vrouw hefzelfde na een zwangerschap/bevalling.

Neemt niet weg dat ik alle 'ellende' gewoon nog een keer opnieuw wil ondervinden, zelfs manlief staat mij bij om weer gekroond te worden tot 'zeurkoningin onder de zwangeren'.

Zo meiden, ik ben wakker want manlief vond het nodig z'n iPhone van de trap te laten vallen. Mammie gaat maar douchen...

Fijne dag!!

Geplaatst

Nee melis snap je volkomen

Wij willen ook weer beginnen in maart bellen wanneer ik ongeveer weer mag beginnen

Lekker heksen zijn we ook haha

Oooo gelukkig heb dus nog 5 maanden de tijd haha

Floor je word net zo gezellig ben blij dat ik iemand heb kan laten lachen ga even op ander topic kijken hoe het met de testen gaan ;-)

Lies

Geplaatst

Nou nou meiden wat schrijven jullie ineens weer veel!!

Hou het niet bij!!! hahaha

Veel te druk op het werk ;)

Ik hou me ff langs de zijlijn lieverds. Maar hou jullie allemaal in de gaten!!

Geplaatst

Dank je wel Floor! Hoe is het met je?

@Ansje: jij ook bedankt! Wat voor'n opleiding ben je aan het volgen? Spannend. Ik ken dat gevoel van drukte goed:)) Zit nu ook weer midden in een vervolgopleiidng

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden