Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Goed, goed, mijn leven staat in het teken van testen.... En ehhhh testen en als het lukt even slapen en dan dromen over testen :-) Beetje monomaan is het wel majahhhhh, snappen jullie wel toch?

Sproetje hoe was 't? Knuffel!

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Floor kan je goed begrijpen wanneer is de test betrouwbaar

Ik duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim

Moet goed komen zo

Ik heb migraine ga even op de bank

Liefs

Geplaatst

Hi dames,

Floor, ik volg je testsessie op de voet hoor!

Jessica, jij ook weer beginnen! Leuk!

Sandra, helemaal vergeten gisteren: hoe is het met je heup?

Melis, eindelijk ontzwangerd en dan ga je binnenkort weer beginnen! Moedig hoor!

Ik werd vanmiddag gebeld door het ziekenhuis dat mijn afspraak vrijdag bij de gyn niet door kan gaan. Chips.... Nu pas volgende week vrijdag afspraak bij de gyn (wil mijn waslijst met vragen toch wel aan de orde laten komen!) maar gelukkig wel donderdagmiddag naar een andere arts voor een echo. Wil echt niet nog een week langer moeten wachten! Manlief zegt dat ik toch niet elke week een echo kan krijgen maar ik wil gewoon regelmatig echo's hebben tot ik een beetje zekerder ben.... Sorry voor mijn geklaag!

Geplaatst

Ha Beanie, slim hoor, dan heb je donderdag een echo en volgende week vrijdag weer! Dat worden dan echo 3 en 4 in iets meer dan een maand tijd, haha! Dus de interval van één keer per week klopt dan wel bijna :-) Je hebt groot gelijk, gewoon zien te reglen als je het kunt regelen! Als je straks het hartje kunt horen krijg je er minder behoefte aan! Liefs en dikke knuffel!

Ps... Ik heb echt erge menstruatiekrampen, dus ben echt heeeeeeel erg bang dat mijn menstruatie gaat doorzetten. Heb ik ook al op dag 6 en 8 gehad, dus dag 5 kan vast ook... Dat is morgen :-(((

Geplaatst

Weet niet wie het vroeg, maar ik ben inderdaad nog steeds gestopt met roken, appeltje eitje!!

Beanie, ik snap je onzekerheid. Ik heb redelijk wat echo's afgedwongen danwel zelf afgesproken om m'n onzekerheid een beetje de kop in te drukken. Ik heb op de volgende termijnen een echo gehad; 7 / 9 / 10 / 12 / 14 / 19 / 25 / 28 en vervolgens elke week bij de gyn i.v.m. zwangerschapsvergiftiging. Lijkt het leuk, maar ik was allang blij als alles goed was en ik m'n hummel goed zag bewegen en de doorbloeding van de navelstreng goed was.

Heb je een angelsound thuis? Heeft mij enorm geholpen in de periode dat ik hem nog niet voelde.

Floor, wellicht zijn de krampen een innesteling? Wanneer zou je eigenlijk ongesteld moeten worden dan?

Minoes, is je migraine al een beetje gezakt?

Sandra, rustig aan wijffie!!

Geplaatst

H

Ps... Ik heb echt erge menstruatiekrampen, dus ben echt heeeeeeel erg bang dat mijn menstruatie gaat doorzetten. Heb ik ook al op dag 6 en 8 gehad, dus dag 5 kan vast ook... Dat is morgen :-(((

Nou, tussen donderdag en zaterdag dus...

Geplaatst

Haha, was een lekker sigaretje of niet? Moet je eerlijk zeggen dat ik er totaal geen moeite mee heb, bizar hé? Heerlijk dat ik van dat roken af ben, hou gewoon geld over per maand, woehoe!!

Kan ook positief zijn die krampen, ik had een paar goede steken/krampen en dat blijkt dus achteraf de innesteling geweest te zijn.

Zo, dubbele aflevering van gtst kijken, yeah!

Geplaatst

Nee, ik heb er ook geen moeite mee, maar ben een emotionele partyroker, zeg ik altijd maar. Bij stress of feestje...

We zullen zien, misschien is het innesteling.

Veel plezier lekker voor de buis!

Geplaatst

De 8e pas, maar ik word altijd veel eerder ongesteld en test ook veel eerder, dus dat is alleen formaliteit. Wil je alsjeblieft even de naam van mijn ziekenhuis wissen, dat praat ik er wat vrijer over :-) x

Geplaatst

Trouwens, de ziekenhuistest is natuurlijk niet echt interessant.... Ik meen me van jou te herinneren dat je ook niet echt wachtte tot de testdatum van het ziekenhuis, toch Mw. Wachtdag 6 :-))) Je bent een vroegtester, of je bent het niet!

Geplaatst

Klopt, ik heb ook vroeg getest. Maar wat ik fijn vond aan de bloedtest is de hcg-waarde. Ken een meisje van het forum die testte thuis positief en bloedtest was negatief ivm een lage hcg-waarde. Vandaar dat ik wel waarde hecht aan de bloedtest.

Geplaatst

Lieve Floor,

Dat is de innesteling hoor! Luister naar Beanie: je bent zwanger! Echt waar! Nu niet gaan klagen over krampjes en het gevoel hebben dat je menstruatie er aan zit te komen, dat had je bij Mini ook en toen was je zwanger. De andere keren had je het niet en toen was je niet zwanger. Dus, conclusie....

Geplaatst

Floortje wat een spanning!! Wanneer ga je de eerste test doen?

Melis goed van je dat je het stoppen met roken nog steeds goed volhoudt maar met zo'n mooie stok achter de deur is het wel wat makkelijker vol te houden :-)

Geplaatst

Floor ik heb 8 maanden en twee week krampen gehad je bent gewoon hartstikke zwanger

Kan je net zulke leuke dingen maken als Henne

Beanie balen meid dat je echo ia verschoven

Gewoon vragen of je eerder kan omdat je zo onzeker bent gewoon doen dan maandag

Melis goed man dat je gestopt bent pluim voor jou

Migraine is over

De zus van mijn oom haar man gaat is ernstig ziek en komt 1 deze dagen te overlijden grijpt me zo aan bah

Sorry moest even kwijt

Liefs

Geplaatst

Lucht. Grappig ding.

Moest voor test 1 zonder f.entolyn 100% hebben maar blies 102%.

Voor de rokerstest zonder f.entolyn ook 100% en daar blies ik 92%! Na 25 jr roken dus heul goed! Na f.entolyn niet gigantisch beter. Dus m'n CARA is weg (?) en ik heb geen copd. Top!

;-) roken?

Nee. Gekheid. Volgende week een halfjaar gestopt!!

Geplaatst

@ Sproet: Wat leuk dat jullie ok weer verder gaan en grappig - wij hebben ook besloten nu toch eventueel (hopelijk niet nodig!!) een vierde poging te doen:) We hebben zelfs de zorgverzekering hiervoor voor mij gewisselt voor dit jaar... Ik hoop natuurlijk dat het ook voor jullie niet nodig is en dat je gewoon met het goede oud gezegde: drie keer is scheepsrecht geluk hebt!

@ Floortje: sorry, heb nu eerst wat bijgelezen: jij zit ook weer in de www!!!! Wat spannend!! Ik wens je zo van harte dat je vanaf morgen 9 maanden mag roepen, gillen, schreeuwen, singen.... IK BEN ZWANGER!!!:)! Ik duim weer voor je!

@Remmir: Twee mooie toppers! Nu lekker vasthouden en dat minimaal 9 maande":)!

@Sandra: mmmhh lekker taarten gebakken. Ik heb er ook zin in:) begin nu alweer huislijke gevoelens te krijgen - bij mij werken de hormonen altijd heel apart:))) Straks zijn de kilo's die ik de afgelopen 2 maanden eraf getrained en geshaked heb er zo weer bij...tja je moet er wat voor over hebben hahahaha

@ Beanie: hoe gaat het met jou? Kan je al een beetje genieten van je wondertje dat er flink groeit en al een beetje beweegt?

Hier vandaag dag twee van de hormoontjes - gelukkig nog geen teken van bijwerkingen - houden zo. Verder veel leuke dingen te doen en dat geeft nog wat afleiding. Ik merk dat ik nog niet helemaal in het traject zit met mijn hoofd, maar dat komt zeker uiterlijk na de eerste echo volgende week...

Lekker slapen iedereen!

Geplaatst
Lucht. Grappig ding.

Moest voor test 1 zonder f.entolyn 100% hebben maar blies 102%.

Voor de rokerstest zonder f.entolyn ook 100% en daar blies ik 92%! Na 25 jr roken dus heul goed! Na f.entolyn niet gigantisch beter. Dus m'n CARA is weg (?) en ik heb geen copd. Top!

;-) roken?

Nee. Gekheid. Volgende week een halfjaar gestopt!!

Je hebt dat roken natuurlijk gecompenseerd door de topsport tijdens je optredens ;-) Ik ga ook niet meer beginnen!

Geplaatst

Oh meiden.

Ik volg jullie echt wel hoor! Maar heup doet nog steeds pijn. Daardoor alles op laag tempo en dan doe ik er langer over :(

Floor ik duim me rot! En je gaat gewoon zwanger zijn!!

Geplaatst

Oh arme San! Je bent een een schat! Hoop dat je heup snel beter is! Doe maar een beetje rustig aan, uiteindelijk komt het allemaal wel toch? Moet ik nodig zeggen :-)

Ik ben zoooooo moe! Sinds 4 uur niet meer geslapen, dus ga nu proberen te tukken. Ben misselijk van moeheid.

X

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden