Ga naar inhoud

Bomen die bomen!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Beanie.. Je hebt vandaag weer een echo toch? En dan volgende week vrijdag ook? Oohh ik hoop het voor jou dat je elke week mag. Veel succes en plezier uiteraard vandaag. Laat je nog wat weten?

Liefs

• Reacties 4,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lief Boontje gaat naar haar Boontje kijken vandaag! Lekker Boontje gluren, die ligt te trappelen en te spartelen en te groeien en dan gaat ie ook nog zwaaien naar mama en even zijn ieniemienie vingertjes één voor één laten zien... En dan pinkt Mama Boontje een traantje weg van geluk en voelt ze het vertrouwen (en haar buikje) letterlijk groeien! En dan gaat ze daarna naar huis en mij een foto sturen van Klein Boontje... ;-) Zo gaan we het doen vandaag, wist je dat al Beanie?

Ik hoop dat het lukt je niet te veel op te winden lieverd, ik weet dat het moeilijk is, maar het komt heus goed. Hij zit en hij is heus niet ineens verdwenen ;-)

Sterkte en probeer te genieten...

XXX

Geplaatst

Nee lieve Floor, ik weet dat ons ukje niet in ene verdwenen is maar maak me meer zorgen over z'n hartje... Als dat het nog maar doet! Gelukkig is manlief er vandaag ook bij dus kan hij ook de bewegingen en het zwaaien aanschouwen... Ik heb wel weer de bibbers maar voel me verrot genoeg om nog prima zwanger te zijn. Het zegt niet alles, dat weet ik, maar ook wel weer iets... Hoop zo dat we vandaag een mooi gegroeid ukje zien met alles er op en eraan, dan word ik misschien idd wat zekerder! Want hoe groot is de kans dat het nog mis gaat met een goeie echo op 10w1d?

Floor, als ik foto's heb dan app ik er eentje zodra ik thuis ben! Is dat okay?

Remmir, uiteraard laat ik vanmiddag van me horen... Lief van je dat je er aan denkt! Hoe gaat het met jou? Ook weer spannend he! Hoop dat je er een beetje ontspannen onder bent, is wel het beste... Tijd gaat hoe dan ook langzaam! Hiervoor is die hele speciale klok uitgevonden: die loopt tegen de klok in namelijk, zodat jij lekker lang in spanning kunt zitten...

Met alle andere dames alles goed?

Geplaatst
Lief Boontje gaat naar haar Boontje kijken vandaag! Lekker Boontje gluren, die ligt te trappelen en te spartelen en te groeien en dan gaat ie ook nog zwaaien naar mama en even zijn ieniemienie vingertjes één voor één laten zien... En dan pinkt Mama Boontje een traantje weg van geluk en voelt ze het vertrouwen (en haar buikje) letterlijk groeien! En dan gaat ze daarna naar huis en mij een foto sturen van Klein Boontje... ;-) Zo gaan we het doen vandaag, wist je dat al Beanie?

Ik hoop dat het lukt je niet te veel op te winden lieverd, ik weet dat het moeilijk is, maar het komt heus goed. Hij zit en hij is heus niet ineens verdwenen ;-)

Sterkte en probeer te genieten...

XXX

Sluit ik me helemaal bij aan, inclusief fotootje.. :)

Geplaatst

Ja foto foto

Oja ga volgende maand met mijn opleiding beginnen joehoe

Hoefde ook geen toelatings examen te doen had toch goed diploma

Liefs

Geplaatst

---breekt even kort in-----

Beanie, ik lees in een ander topic dat de echo vandaag goed was! Jippie!!!! Wat een heerlijk nieuws! Op naar de volgende mijlpaal. Ik blijf dooruimen voor je.

Go beanie ukkie, groei!!!

---breekt weer uit ------

Geplaatst

Ben ik al hoor.... Moest ff wachten tot mijn laptopje opgeladen was! Maar het was dus gelukkig allemaal goed (Floor was al op de hoogte)! Ukje is inmiddels 3,3 cm en druk aan het bewegen en zwaaien met z'n armpjes en beentjes! Eerst even uitwendig geprobeerd, uk was wel in beeld en duidelijk aan het bewegen maar hartje was bijv. niet te zien. Dus toen toch maar inwendig en toen konden we zelfs handjes zien, en een neusje.... Even het hartje gehoord, vond ik ook heel bijzonder! Gyn nam de tijd, was heel fijn. Heb ook meteen bloed laten prikken, 5 buizen, hoeft dat volgende week niet meer. Dan vast ook wel weer een echo.... We zijn iig heel blij!

Even kijken of het lukt met het fotootje:

[ATTACH=CONFIG]5052[/ATTACH]

Nou ja op z'n kant. Kan ik even niks aan veranderen... Ukje is iig al heel herkenbaar!

Geplaatst

Wat een duidelijke echo foto! je kan echt al alles heel duidelijk zien!

Wat fijn dat je volgende week weer een controle hebt.

--breekt nu echt uit -----

Geplaatst

Hij is superduper lief! Je ziet zo al dat het een schatje is en dat hij een hele brave baby perst :-) Bofkont! Ik ben heel blij voor jullie, feliciteer manlief ook nogmaals!

Geplaatst

Oohhh beanie wat ben ik blij voor jullie.. Het is al een op en top mensje he!! Wat bijzonder en mooi.. Hopelijk dringt het steeds meer door dat het toch echt is...Maar wat spannend zal het elke keer zijn.. Hopelijk wordt het steeds makkelijker.. Wat gaaf om zo'n foto te zien!!!!!!

Geplaatst
Jullie zijn allemaal lief!!!

Beanie, hij heeft jouw ogen!!

Wat een schatje,zeg!!!

Nogmaals gefeliciteerd, hoor en je man natuurlijk ook.

En nu hop naar de winkel en iets vrolijks kopen voor die armband van je. Dan is het mooi in evenwicht. :)

Dikke knuffel voor jou en beanie-mini.

Xxx

Geplaatst

Beanie, wauw, wat een prachtig kindje!! Gefeliciteerd met wederom een goede echo, begin je het langzaam aan al te geloven?? Geniet ervan :):)

Floor, lekkere testmaniak, hoe gaat het met jou? Zag ergens een foto voorbij komen van steeds donker wordende strepen, is dat goed nieuws of niet zeg!! Verdorie, morgen pies je die hele KV test vol met HCG, you go girl!!

Morgen een drukke dag, huisarts voor m'n verdraaide armspier in combinatie met uit de hand gelopen eczeem op m'n middelvinger, daarna naar de neuroloog voor m'n duizelingen en 's middags met manlief naar de oncoloog.

Wel morgenavond met manlief uit eten, m'n moeder en haar vriend komen op onze directeur passen!

Fijne avond dames, ik ga zo m'n bedje in! Truste xxx

Geplaatst

Haha, waren de tests bij jou thuis nog niet uitgeslagen door mijn hcg dan! Jij woont in de buurt en het is besmettelijk hoor! Tja, ik ben een beetje manisch, maar het testen houdt me bezig en ik probeer er maar een lolletje van te maken met voldoende zelfspot... Anders wordt het zo zwaar, het wordt al zwaar genoeg als het niet lukt. Maar Uk en Plukje zijn nummer 7 en 8 en ik kan je vertellen dat het iedere keer zwaarder wordt!

Veel succes bij HA, neuroloog en oncoloog, doe manlief alsjeblieft de hartelijke groeten van me.

Meiden, als ik zwanger raak, dan ga ik toch zo'n mega gat in de lucht springen... Deze poging was bijna afgebroken, we dachten dat het niet eens tot een punctie zou komen! Ik kan gewoon nog steeds niet geloven dat ik twee embryo's zomaar cadeau mee naar huis heb gekregen om voor te zorgen ;-)))

Nou, fijne avond allemaal, vooral voor Beanie!

Geplaatst

Beanie wat een prachtige foto en zo duidelijk. Wat een heerlijk gevoel he te weten dat alles goed gaat. Lekker genieten!

Melis veel plezier morgenavond, lekker even B en M tijd.

Joël zit echt in de eenkennigheidsfase. Lastig hoor. Vanmiddag had ik 'm bij mijn schoonzus gebracht omdat ik opleiding had. Ging in eerste instantie goed, maar ik was nog geen uur weg of hij begon te huilen en te krijsen, wel 3 kwartier lang. Dat is écht niks voor hem. Ik vond het zo zielig.

Laatst nog bij de supermarkt, een oude man sprak hem aan, maar daar moest hij ook niets van weten, driftig nee schudden met zijn koppie en daarna huilen.

Melis heeft jouw directeur daar ook last van? Ik vind het best lastig want je moet je kind gewoon wel eens ergens onderbrengen. En hij is natuurlijk 24/7 bij mij omdat ik thuis ben.

Als iemand tips heeft? Graag!!

Truste, liefs

Geplaatst

Hey wijffies!!!

Beanie!! Echt jouw neusje hoor!! Wat een prachtfoto!!

Floor, 8x scheepsrecht toch??

Ansje, ik heb er helaas geen ervaring mee. Jamey ging zo makkelijk ergens heen. En met Sterre Nog geen last gelukkig.

Hier carnavals centjes opgehaald bij mijn ex schoonmoeder. Zij kan mij na 7 jaar nog niet loslaten. Ze kan niet met haar nieuwe schoondochter overweg. Terwijl haar zoon al 2 jaar getrouwd is en een dochter van 2 heeft. Mijn ex verliet mij 3 maanden voor onze bruiloft na 7 jaar samen te zijn. Mijn schoonmoeder ging mijn trouwjurk maken. En hij liep al maanden met het gevoel rond dat hij niet wilde. Sukkel. Ze heeft het hem nooit vergeven. Ik moet altijd wel lachen. We zien elkaar 1x per jaar en ze behandelt mee altijd als de verloren schoondochter. Toen Jamey werd geboren en zij kwam kijken was het eerste wat ze riep. Je had ook van mij kunnen zijn. Hmmm.

Verder ben ik druk aan de haak voor mini. Zelfde poppetje als voor Sterre. Degene op Facebook weten wat ik bedoel. Floor lekker niet hahaha.

Jamey had ook zo'n dag weer. Eerst valt hij bij zwemles op zijn hoofd. Bult op achterhoofd.

Dan gaan weer naar de friettent. Die hebben de pui vernieuwd met ramen Tot op de grond. Hij rent zo tegen het glas omhoog. Bult op voorhoofd en blauwe neusbrug.... pfffft

Meisjes Ik ga naar bed. Morgen weer druk dagje!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden