Ga naar inhoud

Uitgerekend in oktober & november 2013

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Bianca,

We kennen elkaar niet maar ik wil je heel veel sterkte wensen voor nu en de komende dagen... Jullie kleine meisje die het zo moeilijk heeft en jullie zo machteloos nu. Jullie beslissing is onwijs moedig want zo tegenstrijdig met je gevoel. Houd elkaar stevig vast deze dagen en koester dat kleine wondertje...

Lieve groetjes,

• Reacties 802
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ohhh Bianca, wat een onmenselijke situatie zitten jullie nu.

Woorden schieten te kort. De hoop die jullie (en wij!) afgelopen dagen kregen wordt zo weer ruw weggetrokken. We blijven hopen op een lichtpuntje, een groot wonder, jullie wonder.

Een hele dikke knuffel!

Geplaatst

Een meisje zo klein,

een baby die graag bij haar ouders wil zijn.

zo klein en al het gevecht aan moeten gaan,

voor een mooi en liefdevol bestaan.

lieve baby ik wens je heel veel kracht,

Je krijgt van jouw papa en mama een thuis vol pracht.

papa en mama, veel sterkte in deze zware tijd,

blijf hoop koesteren voor jullie kleine meid!

Geplaatst

Lieve Bianca, weer een dag voorbij! Ondanks de minder positieve vooruitzichten blijf ik hopen en bidden op een wonder dat jullie meisje nog 4 dagen kan/mag blijven zitten!

Geplaatst

Lieve Bianc, wat een tegenstrijdige berichten... Aan de ene kant is er die hoop en aan de andere kant die vreselijke angst.

Voor zover het mag helpen, ik blijf aan jullie denken en voor jullie duimen/bidden. Laten we hopen dat jullie kleine meid de longrijpingsinjecties mag gaan halen...

Ik ga morgenochtend op vakantie, dus kan helaas niet meer zo vaak checken hoe het met jullie gaat. Maar ik blijf aan jullie denken hoor, ook als ik hier even niet ben.

Knuffel!

Geplaatst

Lieve dappere Bianca,

woorden weet ik even niet te vinden! De liefde voor je kindje is zo inmens groot en de machteloosheid bijna net zo groot...ik wens jullie enorm veel sterkte toe en ik hoop hoop en hoop....x

Geplaatst

Inderdaad, we blijven flink doorhopen en duimen dat jullie meisje het gaat redden! Morgen overleg met het andere zh toch? Hoop dat zij wat positief nieuws kunnen geven...

Geplaatst

En weer een nacht verder... Hopelijk ben je de nacht goed doorgekomen. Bianca, zoveel is hier al gezegd en ik kan niets anders dan aansluiten bij deze lieve meiden. Ik wens je ongelooflijk veel sterkte.

Liefs, Laika

Geplaatst

Vanmorgen een echo gehad en zag lag nog steeds laag uit inwendig onderzoek bleek dat ze maar 2 cm verwijderd ligt van de buiten wereld! Officieel is ze dus al geboren. Dit gebeurd heel zelden en de artsen hier hebben t nog maar een enkele keer mee gemaakt. Maar t wonderlijke is dat ons meisje zo hard aan t knokken is dat ze buiten de baarmoeder aan t vechten is in leven te blijven! Hoe bijzonder en hoe sterk is ze nu al!

Omdat de situatie wel zorgelijk is een heel bijzonder hebben we morgen om 10uur pas een afspraak in het erasmus daar wacht een team met kinder artsen op ons een krijgen we te horen wat de kansen zijn etc. De kans is wel heel groot dat ze alsnog vandaag geboren word of onderweg in de ambulance. Maar goed weer willen eerst een gesprek gehad hebben voor we een keuze kunnen maken of we de zwangerschap afbreken of dat we morgen met longrijping gaan starten. Gelukkig zijn ralf en ik er allebei heel rustig onder. De reden waarom ik niet heb gevoeld dat ze zo naar beneden is gegaan is omdat mn lichaam zo rustig is.

Als wij en ons kleine vechtertje het redden Tot morgen weten we morgen in de loop van de dag meer!

Geplaatst

Heel veel sterkte Bianca, man en lief klein meisje... Ik heb bewondering voor jullie rust en moed en vooral de vechtlust van jullie meisje!

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Geplaatst

Wat een kleine vechter hebben jullie zeg!! Ik hoop dat het wachten tot morgen positief wordt beloond!! Jullie zijn alle 3 super sterk!! Heel veel succes!

Geplaatst

Lieve bianca en man, jullie hebben nu al een heel bijzonder meisje! Overleven zonder vruchtwater, en in het geboortekanaal, wat een ontzettend sterkte kanjer! Ik wens jullie heel veel sterkte, wijsheid en natuurlijk blijf ik duimen voor een klein wonder!

Geplaatst

Oooo Bianca meid wat heb en jullie een kanjer zeg hopelijk word haar vechten beloond en komt ze wonder boven wonder gezond te wereld ik blijf hopen op een wonder

Sterkte schat

Geplaatst

Bianca

Ook hier gaat mijn hoofd en hart de hele dag naar jullie en jullie meisje. Elk uur dat voorbij gaat is er één dichterbij het EMC en concreet in gang schieten om haar een extra kans te geven. Jullie doen nu al alles wat maar mogelijk is en ik heb enorm veel bewondering voor jullie moed.

dikke knuffel,

Ellen

Geplaatst

Lieve Bianca, wij waren op vakantie, maar ik heb met tranen in m'n ogen je verhaal gelezen. Ik hoop echt met heel mijn hart dat jullie meisje een klein wondertje zal zijn. Ik duim voor je en brand hier ook voor jou een kaarsje.

Hier is inmiddels ook een heleboel gebeurd. Wij zijn eerder terug gekomen van vakantie, maar dat vertel ik later nog wel. Ik ga nu eerst heel hard duimen voor Bianca.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden