Ga naar inhoud

Uitgerekend maart/april 2015

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja ik baal wel een beetje dat het wiegje dus niet zo te gebruiken is. Maar heb al op internet gezocht en nieuwe spijltjes zijn niet duur, dus dat scheelt alweer. Nu nog een goed aanvalsplan bedenken hoe ik het het beste kan aanpakken. Waarschijnlijk mijn vader vragen om te helpen. Haha, hij heeft ons vroeger in dat onveilige wiegje laten slapen, dus nu mag hij het oplossen. Hij vindt het altijd leuk om met mij te klussen en met zo weinig energie is het fijn om het samen te doen. Zo wordt het denk ik toch nog een leuk project. En dan samen met mijn moeder een plan bedenken voor het hemeltje, want die jaren 70 groene hemel ga ik niet gebruiken.

En Maaike ik had ook over bekleding gelezen, maar lees daar weer verschillende verhalen over. Het moet er af als het kindje gaat bewegen, dus dan heb ik daarna weer een probleem. Dus ik denk niet dat ik dat ga doen. Maar dank je voor het mee denken.

Je muntthee ga ik ook proberen. Dank je voor de tip. Hahaha, zometeen ons hele topic aan de muntthee. Ik ben heel benieuwd, want alle andere soorten thee vind ik niet te pruimen op het moment, terwijl ik eigenlijk een enorme theeleut ben.

Ik ben nu wel een enorme zoetekauw geworden en alles wat uit de frituur komt is ook om te smullen. De lucht alleen al, jum jum. Terwijl ik normaal echt niet van frituur houd en de lucht al helemaal niet. Dus zoet en vet! Of croissantjes, heerlijk. Maar inderdaad, chocola is niet meer echt favoriet, terwijl ik dat normaal niet veilig in huis kon hebben. Gek hoor hoe je smaak zo verandert.

2015.png

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

@okaasan, dat wordt nog een hele klus dan met het wiegje. Het hemeltje en de bekleding heeft een tante van mij gemaakt toen ik zwanger was van mijn dochtertje. Dat ga ik nu dus nog een keer gebruiken.

En dan hier ook mijn buikje!

[ATTACH=CONFIG]5843[/ATTACH]

Geplaatst

Wow Kim. Dat is ook al een mooie buik zeg!

Vandaag druk bezig geweest de geplande kinderkamer leeg te maken. Volgende week komt glasvezelbehang erop.

We doen een bepaalde tint groen als accentkleur met ws onderstaand vloerkleed op het laminaat. Ook hebben we een leuke muursticker van een boom met aapjes en een meetlat voor de kleine.

Zo leuk om mee bezig te zijn!

Manlief is net terug van stort en tweedehandswinkel. We hadden zoveel rommel gespaard. Ruimt lekker op!

Is het bij jullie ook zo heerlijk zonnig? Hier wel!

Toch nu even languit op de bank, want ik ben vandaag best moe en slaperig.

Morgen even een dagje lekker niets doen, badderen en boekje lezen enzo.

Die rare smaak en niets dat echt lekker is. Herkenbaar. Bij mij komt het nu een beetje terug gelukkig.

Zal ook nog een foto sturen van mijn oude wandelwagen die het slaapplekje wordt voor de eerste weken.

13d75842f4cd02a2f5ff471b5709a68f.jpg

Oh ja, heb ook de perfecte bikini gevonden! Helemaal blij mee!

Fijn weekend ladies!

Geplaatst

Zo is het hier super druk en zo is het stil.... stilte voor de storm? 😄

@oskaasan fijn dat die spijltjes niet zo duur waren. Leuk project om samen met je vader te doen lijkt me!

@kim oh wat is ook al een hele buik zeg! Mooi!

@anita leuke kleuren voor het kamertje!

Ik heb in de kinderopvang gewerkt en daar hadden we dit kleed op ook de groep liggen.

Heb jij zelf nog in die wandelwagen gelegen?

Ik heb vandaag een relaxed dagje. Hele dag op de bank gelegen. Op TLC hadden ze een marathon met bevallings verhalen. Daar heb ik een paar uur naar liggen kijken en soms mee blèren.

Geplaatst

Haha... Ik heb ook tlc gekeken. Prachtig! Elke keer bijzonder zo'n bevalling.

Willen jullie eigenlijk thuis bevallen?

Ik heb idd als eerste in die wieg gelegen, daarna mijn broertje en toen 4 nichtjes/neefjes. Bijzonder hè?!

Dinsdag hartje luisteren en dan nog maar 2 week tot de GUO. Kijk er echt heel erg naar uit!

Geplaatst

Leuk nog meer foto's. Mooie buik al hoor Kim, zo groot is de mijne nog lang niet. Leuk dat je het al zo goed kunt zien. Die van mij is voor buitenstaanders gewoon een dikke friet/taartbuik. Haha. Maar ik kijk iedere avond even in de spiegel en zie hem echt veranderen.

Anita wat een ontzettende leuke en mooie wandelwagen. Leuk dat die er nog is. Degene waar ik in gelegen heb is er ook nog, ik moet alleen nieuwe rubber banden bestellen, want die zijn vergaan. Zijn die van jou nog wel goed?

En ook al bijna de GUO! Ik zei gisteren ook tegen mijn man, komende vrijdag al 16wk en dan nog maar vier weken voordat we halverwege zijn. Poeh hee, wat klinkt dat al ver. Het lijkt soms opeens zo snel te gaan, maar soms ook weer niet. Nou ja, beetje gek misschien.

Annemarie, hoe is het er mee? Geen bloedverlies meer gehad? Ik hoop het heel erg voor je, want dat lijkt me echt vreselijk stressig.

Hier helemaal van de prednisolon af sinds zaterdag, en qua ontwenningsverschijnselen valt het me ook reuze mee. Nu alleen nog maar Ascal en Fraxiparine voor de ontstolling t/m het einde van de zwangerschap. Erg fijn hoor, om niet meer zo'n hele pillendoos vol te moeten slikken iedere dag. Ik word bijna nog een gewone zwangere. Haha.

2015.png

Geplaatst

Oh ja en zaterdag een heel leuk lief truitje gekocht voor baby Ties. Er was een mevrouw met allemaal wollen en biologische kleding in de winkel waar ik werk. En ze had ook een paar babydingetjes mee. Ik ben er zo blij mee dat ik het gekocht heb en het hangt nu ook te pronken in de kamer hier. Het is voor mij wel een groot bewijs dat ik er steeds meer vertrouwen in krijg, want een paar weken geleden had ik echt nog niets durven kopen. [trots op mezelf :-)]

2015.png

Geplaatst

Bravo Okaasan! leuk dat je zo kunt genieten van je aankoop!

Is toch net iets echter dan het bundeltje hout, lijkt me zo!

Goed idee om aanstaande opa en oma in te schakelen bij de wieg. begrijp ik het goed dat zij nu ook voor het eerst opa en oma gaan worden?

Fijn dat je weer wat minder hoeft te slikken! Misschien dat dat ook wat energie op gaat leveren?

Hier vandaag ook een mijlpaal: laatste dag plassen voor MvM! Olé! ben het ook wel erg zat.

inderdaad een bijzondere wieg, Anita! Die heeft de tand tes tijds goed doorstaan!

Wij hebben afgelopen week de knoop doorgehakt om toch voor een ziekenhuisbevalling te gaan. De aanrijtijd naar een ziekenhuis met een verlosafdeling is zo op het randje van het vereiste half uur, dat we maar gewoon niet het risico gaan lopen om dat in een vergevorderd stadium van de bevalling te gaan afleggen. We moeten wel nog even eigenwijs doen bij onze verloskundigenpraktijk. Die gaan standaard naar Heerenveen en wij willen graag naar Zwolle.

Ik geloof dat ik de kleinste buik heb van ons clubje. Ik zal manlief eens vragen om weer een foto te maken. Ondanks dat het een klein buikje is, moet ik me wel de hele tijd bedwingen om er niet constant over te wrijven of mijn handen op te leggen...

Nog iets grappigs: reed afgelopen zaterdag door de landerijen en zag in een groen weiland iets wit met zwart. Mijn eerste gedachte was: "dat is een grote ooievaar!" Het moet niet gekker worden....

Geplaatst

[TABLE=class: cms_table_cms_table, width: 500]

[TR]

[TD]wie[/TD]

[TD]hoeveelste[/TD]

[TD][/TD]

[TD]uitgerekend[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Anita[/TD]

[TD]1e kindje[/TD]

[TD]2e verse tp[/TD]

[TD]11 maart 2015[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Leeuw[/TD]

[TD]2e kindje[/TD]

[TD]3e (tese) icsi[/TD]

[TD]12 maart 2015[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Wensmama[/TD]

[TD]1e kindje[/TD]

[TD]3e verse tp[/TD]

[TD]13 maart 2015[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Maaike[/TD]

[TD]1e kindje[/TD]

[TD]cryo tp 2e ivf[/TD]

[TD]16 maart 2015[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Femmie[/TD]

[TD]2e kindje[/TD]

[TD]spontaan[/TD]

[TD]23 maart 2015[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Okaasan[/TD]

[TD]1e kindje[/TD]

[TD]5e icsi/20e tp[/TD]

[TD]27 maart 2015[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Minime[/TD]

[TD]1e kindje[/TD]

[TD]4e verse tp Icsi (1e keer)[/TD]

[TD]29 maart 2015[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Hope[/TD]

[TD]2e kindje[/TD]

[TD]cryo tp[/TD]

[TD]10 april 2015[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Kim[/TD]

[TD]2e kindje[/TD]

[TD]cryo tp[/TD]

[TD]11 april 2015[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Simone[/TD]

[TD]2e kindje[/TD]

[TD]cryo tp[/TD]

[TD]16 april 2015[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Seef[/TD]

[TD]2e & 3e kindje[/TD]

[TD]cryo tp[/TD]

[TD]17 april 2015[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]DvdW[/TD]

[TD]1e kindje[/TD]

[TD]1e IVF verse tp[/TD]

[TD]22 april 2015[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Annemarie[/TD]

[TD]2e & 3e kindje[/TD]

[TD]verse tp ivf[/TD]

[TD]26 april 2015[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

wie datum onderzoek

Annemarie: 29 sep - echo

Hope: 8 okt - echo en consult gyn

Okaasan: 10 okt - hartje luisteren en consult

Hope: 18 okt - geslachtsbepaling

Anita: 20 okt - GUO

Hope: 24 okt - echo en consult gyn

Okaasan: 24 okt - hartje luisteren en consult

Kim: 27 okt- 3e bezoek verloskundige

Maaike: 28 okt - 20weken echo

Maaike: 29 okt - 3e bezoek verloskundige

Wensmama: 3 nov - 20weken echo

Geplaatst

Even een egoberichtje, zojuist heel slecht nieuws gehad : (

ik dacht een gezellig n echo maken en naar ons kindje kijken. Het kindje is helemaal inorde. Nu 8,3 cm van kruintje tot stuitje. Precies zoals het zou moeten. Hoofdomtrek, lengte bovenbeentjes zijn prima en lekker beweeglijk. Goede hartactiviteit. Toen werd de cyste opgemeten. Gegroeid naar 7,5 x 5 cm. In 10 dgn 1 dikke cm erbij. Explosief gegroeid dus. Ik moest gelijk door naar de gyn. Hij was toch wel verontrust. Het is namelijk geen ivf cyste. Want die groeien tot 12 wkn door het hcg hormoon. Daarna is de placenta af en moet de cyste slinken. Bij mij groeit het door. Ik vroeg is het kanker. Hij zei voor 99% zeker niet, maar de ene procent.... En het groeit hard. Vrijdagochtend is er een bespreking met alle gynaecologen en verloskundige en ik word besproken. Daarna moet ik om 13:15 uur terug komen bij mijn gyn van zojuist. Het beleid voor operatie wordt besproken, daarna ga ik door naar het opname buro om de operatie om de cyste eruit te halen gepland voor volgende week. Als volgende week geen plek is, voor de week daarop. De gyn zei: tot 14 wkn opereren we absoluut niet omdat alle organen enz vh kindje nog in aanleg is. Na 14 wkn zw ben je de miskraamperiode voorbij. Maar we moeten vóór 18 wkn zw opereren omdat anders de baarmoeder te groot is. Het liefst bij 15 wkn zwangerschap. Voor mij is dat dus eind volgende week. Als ik niet zou opereren is de kans zeer groot dat de cyste groeit en groeit. Het doet niet alleen veel pijn, kindje kan ook belemmerd worden. Bovendien kan dat klote ding ook nog om z'n as draaien door de zwaarte met als gevolg een afstervende eierstok. Dan is het een open buik operatie met alle gevolgen van dien. De cyste kan ook knappen en alle troep loopt dan in m'n buikholte. Met een enorme buikvliesonsteking als gevolg en gevaar voor het kindje. Ik heb absoluut geen keus om me te laten opereren. Tenzij vrijdag toch anders wordt bepaald, maar dat is eigenlijk geen optie....

ik ben bang, zooooooo ongelooflijk ontzettend verschrikkelijk bang om ons kindje te verliezen!!! Kan het wel tegen narcose? En alle pijnstillers? En de zware antibiotica daarna? Hoe groot is de kans dat ik mijn kindje verlies??? Wat is het herstel? Hoe moet ik het thuis regelen ivm opvang voor ons zoontje? Ik ben bang heel erg bang.... En ik kan alleen maar met tranen in mijn ogen zitten en denken? WAAROM? Waarom moet dit nou? Waarom kan het nooit eens normaal gaan? Wat als ik mijn kindje verlies? Je mag me wegbrengen..........

Geplaatst

" breek in "

Oohhh hope!! Wat heftig wat heftig!! Wat een angst en paniek en je hebt idd geen keuze dan als je dit zo leest!

Stel al je vragen aan de arts hoor!! Soms neemt het heel veel onrust weg als je antwoorden hebt.

Ik heb een kennis en die is ook geopereerd ( ook voor zoiets) tijdens haar zwangerschap. Het is allemaal goed gegaan! En het Kindje heeft er niets aan overgehouden. Maar die spanning is killing!

Heel veel sterkte!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Geplaatst

Hope, wat een ontzettend naar bericht. Kan me voorstellen dat je alleen maar kan huilen en dat je allemaal vragen hebt. Hoop dat je vrijdag antwoord krijgt op al je vragen. Meid wat een onzekerheid weer. We gaan hier met z'n allen duimen dat het gewoon allemaal goed komt. Dikke knuffel!

Geplaatst

Oh lieve hope, met tranen in mijn ogen lees ik je bericht.

Zo oneerlijk en zo onzeker! Gatver. Weet ook niet meer te zeggen dat veel sterkte! Hopen op een goede afloop voor jullie beiden.

Hele dikke knuffel voor jou en je ukje

Geplaatst

Och Hope wat een toestand. Ik denk gelijk, absoluut zonder het te willen bagatelliseren, zouden ze niet verkeerd hebben gemeten. De vorige keer iets te klein, en nu iets te groot, dan zit je al zo op een centimeter.

Maar poeh he, ongeacht wat er nu moet gebeuren, zit je hier echt niet op te wachten (als understatement van het jaar). Wat een toestand. Ik hoop dat je vannacht een beetje kan slapen en morgen de dag goed doorkomt en dat het dus snel vrijdag is. Want zoals Remmir ook al schrijft, antwoord op je vragen kan al zoveel angsten wegnemen. Ik hoop echt dat dat bij jullie ook zo is.

Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel om de tijd tot je weer moet naar het zkh moet door te komen.

2015.png

Geplaatst

Hope, wat een vreselijk bericht. Ik ga ontzettend hard voor jullie duimen. Dat je gauw zekerheid krijgt over het vervolg en dat jij, ukje en de rest van het gezin zich er goed doorheen slaan. Heel veel sterkte!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Geplaatst

Veel sterkte Hope... Ik duim op een ander plaatje vrijdag en in t erge geval: geloof ik dat het tijdens de operatie helemaal goed gaat met je kindje!!

Geplaatst

Lieve lieve hope! Met rillingen over mijn lijf lees ik jou bericht. Ik weet gewon niet wat ik tegen je zeggen wil.... wat een enorm k nieuws zeg! Wat een onzekerheid voor jou en je gezin...

Lieverd, ik wens jou heel veel kracht voor de komende periode. ik hoop dat jullie veel lieve mensen om jullie heen hebben die jullie hierdoor heen gaan slepen.

XxX

Geplaatst

Totaal niet, en mijn man ook niet. Jouw berichtje Okaasan had ik vannacht onthouden. Wat je zei is helemaal waar. 1 mm in omtrek ernaast scheelt al n halve cm. Vanmorgen gelijk de gyn gebeld waar ik gisteren was en morgen ook naar toe moet. En gevraagd kan de cyste niet verkeerd gemeten zijn? Waarop hij zei: ik vroeg gisteren nog aan jou wie jou heeft ge echoot ( hoe schrijf je dat? ) waarop ik zei: die mevr. Hij zei: dat is de meest ervaren echoscopiste in dit zh, zijn doet de meest moeilijkste echo's en niet alleen in dit zh maar bijv ook in umc Utrecht. Zij heeft echt goed gemeten en daar ga ik ook op af, zei de gyn. Hij vervolgde: het verscheel is zo significant. 11 dagen geleden was de cyste 4x6 cm en nu 5x 7,5 cm. Je bent morgen 14 wkn en volgende week moet die cyste eruit. Vooral ook omdat het kindje gaat belemmeren in de groei, en jou veel pijn gaat opleveren. Zucht......morgen spreken verder met hem..

en als het nog niet erger kan, onze zoon van bijna 3 slaapt al 5 wkn slecht, 5x per nacht huilend wakker worden. Tis slopend vermoeiend. En man heeft zometeen een herexamen apk keurmeester. Terwijl kapot is.,. Maarja, gewoon doorademen.

Geplaatst

Och Hope. Wat ellendig dat je niet geslapen hebt. Maar wat goed dat je gebeld hebt. Erg jammer dat die vlieger van verkeerd meten niet opgaat. Getver. Je verslagje van het gesprek van vanochtend is wel heel duidelijk. Poeh hee, er lijkt geen ontkomen aan een operatie aan.

En is de echoscopiste toevallig H@nn@ ( en de @ is uiteraard een a)? (Ik weet haar achternaam niet) Want zij is echt een kei. Zij heeft zo veel ervaring, ze is gewoon bijna arts.

2015.png

Geplaatst

wow wat ontzettend heftig allemaal... Ik kan me voorstellen dat je helemaal uit je huisje bent. Je zoon merkt al die spanning en stress natuurlijk ook.

Morgen dus een hele spannende dag. Ik ga heel hard voor je duimen hoor...

Heel veel succes en sterkte.

Geplaatst

Lieve Hope, wat een dramatisch bericht...

Ik ben de hele tijd onzeker over mijn zwangerschap, maar dan lees ik jou bericht en valt dat helemaal in het niet naast jou...

Ik duim voor je dat alles goed gaat!

Vind het nu even niet gepast om verder over iets anders te praten...ik meen het, heel erg veel sterkte en succes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden