Ga naar inhoud

Kletstantes deel 8


Sab

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Had al een berichtje over Diana en Jeroen onder de topic Babyboom geschreven, ben zo blij voor hun dat ze de trotse pappa en mamma zijn geworden van een prachtig meisje (wat lijkt ze op haar pappa!) Prachtige namen: Sara Irene.

 

 

 

Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net gelijk gekeken; helemaal super!!!

 

Ben zo blij voor ze!

 

En de 2e naam is vernoemd volgens mij naar haar vriendin, haar donor.

 

Wat zullen ze blij zijn, helemaal geweldig!

 

 

 

Amanda, wij waren naar Drenthe in een bungalowpark.

 

Echt een aanrader vond ik. We hebben echt genoten!!!!

 

Ps; ik zag dat je afscheid nam van de andere site, je blijft toch wel hier bij ons hè hoop ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, we willen jullie hier niet missen hoor meiden!

 

 

 

Beau wat heerlijk om te horen dat je zo hebt genoten.

 

\Kan het plezier uit je woorden halen, leuk!

 

 

 

Wat leuk dat ze een dochter hebben onze ajax luitjes.....hahahahahha

 

 

 

Ik ga weer ff bijlezen

 

 

 

 

 

Kus allemaal,

 

 

 

p.s is het bij jullie ook zo slecht weer????????????

 

bah bah bah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was hier vanmorgen en begin van de middag echt prut.

 

Later op de middag werd het beter en nu is het ook droog.

 

 

 

Enne...van de week wordt het weer heerlijk zeggen ze!

 

Dus lekker in de achtertuin zitten en de meiden mooi in het badje.

 

Kan er nu al naar uitkijken! Nu hopen dat de weermannen het eindelijk weer een keer goed hebben voorspeld:-)

 

:av-31:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het echt waar van het m ooie weer?

 

Ik heb net even een beetje de verwarming aangezet, brrr fris was t hier. en sokken aan, ik ben eindelijk weer ns gezwicht, bah! (lekker boeiend)

 

 

 

beau, klinkt heerlijk jullie vakantie. Misschien gaan we ook wel zoiets doen, we zijn aan t kijken voor een huisje in nl, dus wie weet!

 

 

 

ja, amanda, angela en manuela, blijven jullie hier wel? gezellig!

 

angela, ik las dat t niet helemaal toppie gaat, sterkte hoor!

 

 

 

roos, jij dus ook in aug pas, even wachten nog he? welke week ga je?

 

 

 

beau, ik heb een topic onder ivf. net geupdate! gaat goed: morgen punctie!

 

 

 

Groetjes,

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk blijf ik hier !!!!

 

het is alleen dat ik me daar niet meer thuis voelde,ik heb er echt heel veel steun aan gehad en ik ben blij dat ik daar ook (internet) vriendinnen aan over heb gehouden maar het is nu mooi geweest.

 

 

 

Jaaaa,het weer word beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey

 

 

 

normaal breek in niet zo snel in in dit topic.

 

maar dacht ik ga eens kijken wat die klets tantes te zeggen hebben.haha

 

 

 

Tja een hele leegloop idd op de ivf site, vooral waar Manuela, Amanda ik en nog meer in zaten

 

Uitleg was duidelijk denk ik zo, aangeizne jullie ook daar stiekem inbreken,haha

 

 

 

lis het gaat met vlagen, we willen zo graag en dan die verdomde kilootjes nog. ben al wat kwijt hoor sinds begin vh jaar, en mensen zien het ook,zeggen ze. maar toch...

 

Zit nu op het gewicht precies toen ik zwanger wer. Was toen paar kilootjes eerst kwijt maar door hormonen enzo die erbij,maar mocht toch doorgaan voor ziekenhuis, omdat ik op een goed gewicht zeg maar gestart was

 

maar iedere keer op de weegschaal werd er gek en en dat tja mevr wel opletten he

 

maar goe,d ik ga jullie daarr niet mee lastig vallen

 

 

 

Taj wat zal ik kletsen...

 

luca was vorige week gevallen recht op zijn neus buiten en huilen,bloeden, behoorlijk rood. ik schrok meer dan hij

 

Dag erna zijn neusje was net 1 krapje.... maar nu al bijna weg.

 

het zal wel vaker gebeuren vallen....helaas.

 

 

 

en op jullie antwoord ik bleef wel komen hoor, maar gewoon een stukkie minder, doals de laatste tijd

 

wel lief dat jullie aan me denken......

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, wat fijn dat jullie hier wel blijven!!!!Gelukkig maar!

 

 

 

Angela; wat zal je zijn geschrokken zeg van Luca zijn val......

 

Knap hoor dat je bent afgevallen, is niet makkelijk.

 

 

 

Lis; morgen de punctie!? Goed zeg! Ik zal aan je denken. Succes en laat je (als je er de puf voor hebt) weten hoe het is gegaan?

 

 

 

Joos; ze zeggen idd dat het beter wordt maar als ik hier naar buiten kijk lijkt het nu nog wel herfst! Ben benieuwd.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat gebeurt er allemaal hier? of daar haha?

 

Gelukkig blijven jullie hier wel meiden!

 

Fijn dat je er weer bent Boke, en wat super dat jullie t zo heerlijk hebben gehad.

 

Lis succes morgen wijffie!

 

 

 

En de rest, hoe is het met jullie?

 

 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het was idd genieten en we hebben gemazzeld met het weer zeg!

 

Het is nu echt takkeweer en vorige week hebben we misschien 1 a 2 x een buitje gehad.

 

Hoe is het met jou?

 

 

 

Hilde, hoe was je echo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiiiiiiiiii,

 

Nou, terug van vakantie.... heerlijk genoten!

 

Vandaag de echo (laatste bezoekje aan het ziekenhuis). De kleine ligt mooi op schema: 12 weken en 2 dagen. Het hartje klopte, de ruggegraat was mooi zichtbaar, allerlei botjes gezien, zelfs van de vingertjes... Ja, mooi weer. De arts zat nog even te porren om er ook beweging in te krijgen... maar de kleine liet zich niet in beweging brengen! Vind ik dan wel weer grappig! Mijn man zei ook al: gelukkig, laat zich niet vertellen wat hij/zij doen moet!

 

De dochter van mijn man (14) was mee, die zat echt te glimmen toen ze het allemaal zag en ook even het hartje hoorde.

 

Brief mee gekregen die ik naar het ziekenhuis moet sturen als de kleine er is met gegevens over de bevalling....en dat was Zwolle! Nu gewoon lekker weer naar de verloskundige. Over 2 weekjes mogen we al weer!

 

Sab, lekker dat je je op je plekje voelt bij dit bedrijf, en dat ze ook blij zijn met jou!!!

 

Lis....weer heel veel succes met alle spuiten, de punctie en de terugplaatsing. Het is en blijft altijd weer spannend!!!!

 

José, lekker dat ze straks aan de gang gaan met het huis!

 

Cynthia, vervelend van je rug zeg! Gaat ie nu weer een beetje!

 

En Angela, toitoitoi in de strijd met de kilo's.

 

En iedereen die ik vergeten was... sorry... had zoveel bij te lezen,dat hier en daar wel eens wat ontglipt!

 

 

 

Groetjesssssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

tuurlijk blijven we hier!!!!

 

 

 

Het was, ons topic, waar ik alleen nog maar schreef, liep leeg, en die meiden kon ik ook niet missen.

 

we zijn een eigen hyve begonnen waar we lekker verder kletsen.

 

Vandaar dat we allemaal, afscheid hebben genomen, allemaal met onze eigen redenen, sommige vonden het pijnlijk om er nog te komen, andere zijn er "klaar".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig Amanda, dat je hier blijft.

 

Leuk zeg dat jullie nog contact met elkaar hebben via hyves! Erg leuk!

 

Jullie hebben al zo lang met elkaar contact!

 

 

 

Hilde; lekker weer hoor zo'n goede echo!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meisjes,

 

 

 

Heb in sneltreinvaart bijgelezen en alweer veel gebeurd.

 

 

 

Angela, Manuela en Amanda, fijn dat jullie wel hier blijven. Vind jullie altijd reuze gezellig, maar ook omdat jullie al ervarener moeders zijn haha. Ook beetje eigenbelang dus...

 

 

 

Angela, wat zal je geschrokken zijn toen Luca viel. Gelukkig gaat het nu beter, maar Iris viel onlangs ook op haar gezicht; bloedneus en tand door haar lip....kon wel janken!

 

Goed van je dat je op je oude startgewicht bent! Het is ook een doel om dit zo te houden hoor, dus van falen is zeker geen sprake als het even stil staat.

 

 

 

Joos, wanneer is de verbouwing? Ben je nog steeds zo druk met je werk? En hoe gaat het eigenlijk met je maag?

 

 

 

Beau, leuke vakantie gehad dus! Heerlijk hè, lekker burgerlijk doen haha.

 

 

 

Sab, wat een goed nieuws van je baan. Eindelijk iets naar je zin en het is nog wederzijds ook! Gefeliciteerd.

 

 

 

Lis, ik had al even een reactie geschreven op je eigen topic. Wanneer hoor je hoeveel er bevrucht zijn? En weet je al of je 1 of 2 terug wilt later plaatsen?

 

 

 

Cynth, hoest in de ziekenboeg? En met Faasje zijn nachtelijke escapades?

 

 

 

Hilde, fijn van die mooie echo. Over 2 weken al naar de vk, joepie!!!!!!!!! Dan gaat je tweede termijn dus al in? Genieten en kopennnnnnn!!!!

 

 

 

Bianca, hoe gaat het nu met jou? En met je lieve eigenwijze meisje?

 

 

 

Roos, hoe gaat het daar nu? Al meer info over de behandeling van je moeder? Is ze met die medicijnen begonnen waar je het toen over had? Sterkte!

 

Hoe gaat het met je lieve Buffeltje? Enne, jij hebt toch een bruiloft van je broer op 08-08-08?

 

Ik ook, maar dan op Aruba.

 

 

 

Hier gaat het prima. Thomas liep sinds vorige maand en sinds deze week loopt Iris ook (voorzichtig). Ik laat dus binnenkort ook ogen in mijn rug zetten.

 

Ook worden ze al aardig bijdehand en eigenwijs. Luisteren is opeens vreselijk moeilijk en ook kusjes geven is niet aan mama besteed. De hele wereld krijgt bij wijze van spreke een kus, maar als mama die vraagt draaien ze gauw hun hoofd om en zijn dan verlegen? Klikt dit bekend of moet ik me zorgen gaan maken haha.

 

 

 

Verder hebben we ze vandaag bij mijn schoonouders op de camping in Raalte gebracht.

 

Ze blijven daar tot vrijdagmiddag, slik! Ze zullen het daar geweldig vinden en ze worden tot op het bot verwend, maar ik mis ze......

 

Maar goed, ik werk morgen en donderdag, dus missen zal ik ze niet zo denk ik.

 

 

 

Nu ga ik nog even bankhangen.

 

 

 

Lieve meiden, ondanks dat ik er veel minder ben, denk ik vaak aan jullie hoor!

 

Kussie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha die Laura,

 

Wat gaaf dat die kleine meid nu ook loopt. Inderdaad... als ze het nu handig gaan spelen, lopen ze straks elk een kant op om kattekwaad uit te halen.

 

 

 

Het kopen doen we nog even niet zo erg... 't Is even een tijd van de hand wat op de knip houden. Ben op marktplaats aan het kijken voor meubeltjes enzo. Via de zus van vrienden kunnen we aan een maxi cosi, wandelwagen, kinderwagen komen, begrepen we vandaag.

 

Net wat knopen doorgehakt... De studeerkamer moet gaan wijken. Wel lekker dat die knoop gehakt is, want we hebben het ook nog over verhuizen enzo gehad. Dit geeft wel lekker rust. Binnenkort maar eens gaan beginnen om hier de orde op zaken te gaan stellen (in de studeerkamer).

 

Dat wordt dan de slaapkamer van de dochter van mijn man en logeerkamer (als zij er niet is). We willen proberen om deze kamer in de zomervakantie ontruimd te krijgen. Dan kan grote zus alvast gaan nadenken over kleuren en kunnen we na de vakantie, als ze weer komt, met haar aan het sausen gaan. Kunnen we daarna de spullen uit haar huidige kamertje overhuizen en daar aan het sauzen gaan voor de babykamer...

 

Wel leuk om hier mee bezig te zijn!

 

 

 

Laura, succes zonder je spettertjes!!!

 

 

 

Groetjessssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Lautje; wat raar zeg dan he als je kinderen weg zijn......

 

Maar voor je het weet is het weer vrijdag!

 

En misschien kun je na je werk samen nog ff lekker naar de film of uit eten of terrassen; je hoeft nu iig geen oppas te regelen. Hoe gaat het met je hubbie?

 

 

 

Hilde; handig dat je zo aan je spulletjes kan komen! Het is al duur genoeg alles bij elkaar.

 

 

 

Ik ga zo eindelijk (!) naar de film Sex and the city!! Joehoe!

 

Mijn vriendin komt me zo ophalen. Volgens mij zijn we de enige 2 in de zaal want heel NL heeft hem denk ik al gezien hahahaha.

 

Dus nu ff lekker opfrissen en opmaken en here we come!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoe, ben net terug!

 

Het was niet druk. maar wel echt een vrouwenfilm. Hoop gegiebel in de zaal, geweldig.

 

Ik vond de film helemaal super!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Echte aanrader!!!

 

Onze volgende film wordt mama mia, die schijnt ook heel leuk te zijn!!

 

 

 

Ben jij de avond een beetje doorgekomen zonder je schatjes, Lau?

 

 

 

Hilde, bedankt was erg leuk zoals je leest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het ook inderdaad leuk was! Ik vind het altijd heel erg spannend als ik ergens veel van verwacht. Altijd bang dat het dan toch een beetje gaat tegenvallen!

 

Wij gaan vanmiddag met m'n cabrioletje op pad, babykamer kijken. In Meppel stond een mooie blankhouten onbehandelde kinderkamer voor 245 euro. Nieuw... Meidenkast, ledikant en commode. Even kijken wat het is. Als het wat is... dan gaan we hem wrs. in de white wash zetten. Levertijd van 1 tot 2 weken.... maar we hebben een grote garage... kan ie nog wel even staan. Ook heeft mn man een mooie kamer gezien in Utrecht, maar ja, da's maar 45 euro minder, en eh... een heel eind verder rijden, en 2e hands... Niet dat dat erg is... Ach, weer wat om over na te denken.

 

 

 

Groetjesssssssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden