Ga naar inhoud

wie allemaal in afwachting van TESE

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

We zijn opgebeld door nijmegen. Met de mededeling dat dr. lock zijn excuses heeft gemaakt en dat we hopelijk eerder aan de buurt kunnen zijn. Volgende week weten we meer. Want de computer deed het niet in het ziekenhuis vanwege een nieuw computer systeem. Ook raar.

Nu maar weer wachten

• Reacties 6,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Dames opgelet blijf overal achter aan zitten.

Mijn man en ik waren in oktober bij de uroloog geweest. We kwamen in aanmerking voor tese. Als je wil weten wat er aan voor af is gegaan lees mijn profiel.

Wachtlijst 6 maanden in nijmegen. Vorige week gebeld naar nijmegen waren we niet bekend. Umc weer gebeld en wat denk je hadden ze de brief voor doorverwijzing naar nijmegen was nog niet opgestuurd en was nog geeneens een brief gemaakt. Ze waren het vergeten. Je begrijp vast en zeker wel hoe boos en verdrietig wij waren. Als ik niet had gebeld dan was de brief niet gemaakt en verstuurd. En dan waren we 6 maanden verder en dan waren we pas op de wachtlijst geplaatst. We wachten nu tot donderdag of we reactie uit nijmegen krijgen anders bellen we weer. We hebben nu wel een brief ontvangen dat het verstuurd is en een kopie van het dossier.

Maar er stond niet in de brief dat ze ons vergeten waren. Hopelijk kunnen we nog regelen dat we voor worden geschoven. Het is toch zeker niet onze schuld. :mad:

Heel herkenbaar. Ik heb ook gebeld, om te checken of we op de wachtlijst stonden, en toen bleek dus van niet! Ik was daarna wel een maand later aan de beurt.

Groetjes Leve

Geplaatst

Hallo dames,

Ik haak ook even in op dit onderwerp. Mijn vriend heeft van de zomer ook een Tese gehad. Hij vond het gelukkig heel erg meevallen. Hij is wel onder narcose geweest omdat ze bij hem nog meer moesten opereren. 2 vliegen in 1 klap dan.

We hoorden na een paar uur al dat er gelukkig wat gevonden was van goede kwaliteit. Niet heel erg veel, 4 rietjes, maar genoeg.

Ik geloof dat wij 4 maanden op de Tese hebben gewacht.

Groetjes en succes allemaal,

Paula.

Geplaatst

Hoi Meiden,

Ook wij hebben ongeveer 4 maanden op de wachtlijst gestaan voor de operatie.

Mijn man heeft plaatselijke verdoving gehad, was wel even pijnlijk, maar achteraf gezien heel goed te doen! Een joggingbroek is idd een aanrader.

Wij hebben 3-4 uur gewacht op de uitslagen en kregen gelukkig goed nieuws!

Nu deze techniek steeds bekender wordt, zijn er steeds meer mensen die voor deze techniek in aanmerking komen. Meer mensen, maar niet meer artsen. Maar goed, als het wachten beloond wordt!

iedereen heel veel succes, het is ontzettend spannend!

Sanna, ik hoop dat je goed test!

Geplaatst

HAA,

Hier gaat het redelijk...gister was een verschrikkelijke dag..ik wist eigenlijk zeker dat het mislukt was. Ik heb bijna de hele middag gehuild. Ik baseerde dat op de krampen en de afscheiding. Ik wou ook al stoppen met de utrogestan, maar mijn vriend wou het niet hebben.

Nu gaat het wel weer...ben nog steeds heel bang voor een ongi.

Sanna, zit jij vandaag 14 dagen na de punctie?? Dat is al een heel goed teken hoor! Ik hoop het voor je!!

XX

Geplaatst

Suzzy hoe is het? De ongi nog niet doorgezet hoop ik?

Gerreber hoe is het nu bij jou? Gingen jullie nog voor een tweede tese?

Raba computerstoring komt altijd op het verkeerde moment, gewoon weer achteraan gaan hoor.

Geplaatst

Haa Suzzy,

Fijn dat je je weer beter voelt!! Je vriend heeft gelijk, zeker niet eerder stoppen met die bolletjes. De kans dat het goed gaat is er nog zeker, misschien is het gevoel dat je had wel een teken van 'zelfbescherming' ...kan ik me heel goed indenken.

Ben ook nog steeds heel angstig hoor! Vooral omdat ik totaal geen zwangerschapstekenen heb. Van de ene kant heb ik een goed gevoel maar vooral de angst overheerst. Morgenavond heb ik de laatste utrogestan bolletjes, durf zaterdag waarschijnlijk maar amper naar de wc... ben bang dat de ongi losbreekt na het stoppen met die bolletjes. Tot wanneer heb jij die bolletjes Suzzy?

Sterkte nog met wachten!

X Sanne

Geplaatst

Ooo Meiden wat maken jullie het spannend..... hoop zo dat er 2 positieve testen zijn. Ga jij zaterdag ook testen Sanne of weet je het nog niet.

Geduld hebben jullie in ieder geval wel, vlg mij zou ik mezelf niet kunnen beheersen en al testen. Maar ja ook dit kan weer een hoop onrust brengen.

Geplaatst

suzzy nog niet stoppen hoor!!!

IK duim heel hard voor jou en sanna!

Mari spannend heh aftellen tot de tese!

Hier is de miskraam vandaag echt begonnen, krampen,rugpijn en behoorlijk bloedverlies.

Met 6 wkn en 1 dag is het dan toch echt doorgekomen.

Nu maar hopen dat de volgende cyclus wat op tijd is voor de andere tp.

Geplaatst

HAA,

Helaas vanmorgen ongesteld geworden..ik ben nu ook nog op het werk, dus kan mijn emoties niet laten komen. Dus dat wordt slikken vanmorgen, vanmiddag gelukkig vrij!! Ik vind het zooo erg, ik heb nog 8 cryo's, maar vraag me gelijk af, waarom zouden die wel blijven zitten??

Sanna, ik hoop voor jou op een beter resultaat. Het feit dat ik al ongi ben, terwijl ik later de terugplaatsing heb gehad is voor jou natuurlijk gunstig! Dus laat die positieve test maar komen.

Arzu, op zich natuurlijk fijn dat je miskraam op gang is gekomen, maar is toch ook weer echt even definitief! Sterkte en hoop dat je snel blijvend zwanger mag zijn!

XX

Geplaatst

heh lieverd toch nee!

Wat erg vind ik dit:(

Heel veel sterkte, ik snap wel je gevoel van waarom zouden die blijven zitten, de cryo's.

Maar laten we hopen dat dat echt zo zal gaan zijn!xxx

Geplaatst

Daar ben ik weer....de menstruatie zet niet echt door, het blijft bij wat licht bruine afscheiding (sorry voor mijn woorden) ik dacht doe toch maar een test omdat ik de vorige keer ook zwanger bleek na wat afscheiding.

En ja hoor de test was heeeeel licht positief...weet echt niet wat ik er van moet denken. De vorige keer liep dit ook op een miskraam uit. Dus ik verwacht het eigenlijk nu weer. Snap er niks van? Het kan toch geen toeval zijn dat ik bij 4 weken steeds een miskraam krijg. Of zal het deze keer wel goed gaan en gaat het om een innestelingsbloeding???

We wachten het weekend maar even af, hopelijk neemt de afscheiding af en dan kunnen we na het weekend nog een test doen.

XX Suzzy

Geplaatst

Jeetje wat spannend Suzzy! Eerst je verdrietige berichtje, en nu heb je licht positief getest! Ik hoop voor je dat het geen miskraam gaat worden. Wat ontzettend spannend en zenuwslopend dit.

Gelukkig hebben jullie nog 8 cryo's in de vriezer, dat is echt veel, maar ik begrijp dat het eerste wat je nu denkt is; waarom zullen die wel blijven zitten? Maar meid, eerst maar eens afwachten wat er nu komen gaat, want het is een feit dat je positief getest hebt. Poeh zeg, wat spannend dit.

Geplaatst

Ha,

Arzu, ik wacht het weekend eventjes af..anders had ik vanmiddag snel naar de huisarts gemoeten voor een verwijsbrief en dan naar het ziekenhuis bloed laten prikken. Ik zou dan toch pas maandag de uitslag krijgen. Dus kan net zo goed even afwachten hoe het weekend eruit gaat zien...Ik ben vrij rustig...ik hoop dat dit niet hetzelfde is als vorige keer. Op internet lees je veel positieve verhalen over bruine afscheiding..en toch zwanger. Maar ik heb een slechte ervaring door de vorige keer.

Sanna, hoe gaat het met jou??? Hopelijk alles rustig!

Dankjewel allemaal voor jullie berichtjes! Doet me goed.

XX

Geplaatst

Suzzy wat zenuwslopend allemaal, we blijven hopen dat het goed komt.

Arzu jij veel sterkt nu, is toch wel erg confronterend nu denk ik

Geplaatst

Suzzy: hopelijk is het een innestelingsbloeding!

Wij hebben hier zojuist zwaar negatief getest... :crybaby2:

Geplaatst

Nou, Sanna! Ik had zo'n goed gevoel voor jullie!!!!! Wat ontzettend balen! Doe rustig aan hé! Ik had echt ander nieuws willen horen!!

XXX:crybaby2:

Geplaatst

Ons gevoel was zelf eigenlijk ook wel goed... Maar ja, de test liegt er niet om helaas.

Duim heel hard voor jullie door hoor!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden