Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hihi...we houden elkaar best goed inde gaten he? Hihi

Ja, wilde het in t augustus topic even stil houden, vind t sneu voor nikkie.....

Maar het mag wel he? Ja, werd langzaam wat ongeduldig....wilde t wel weten, en als ie negatief was geweest, dan had ik vrijdag nog een testje er tegen aan kunnen gooien of uiteraard zaterdag.

Maar nu dan? Hahahaha... Leuk zo'n positieve test! Maar nu de rest. Vervelend dat ze dat gedeelte van het traject eigenlijk niet van te voren belichten! Maar dat komt wel goed.Manlief weet niet goed hoe blij hij moet reageren, maar dat is begrijpelijk. Na vijf jaar, laatste poging zeg ik doodleuk dat ik zwanger ben........yeah right! ... Hihi lang leve echo's dan maar he?

Ow, het gat in de lucht heb ik al gesprongen hoor! (vandaar de regen hihihi)

• Reacties 3,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

oh lala, geweldig, een voorzichtig proficiat toch nog eventjes. Dat je een gat in de lucht bent gesprongen kan ik me goed voorstellen. super!

Geplaatst

Lala, het is je zo gegund!! Je bent en voorbeeld voor ons allen, niet opgeven zolang je nog het gevoel hebt er niet klaar mee te zijn.

Het is je vergeven dat het door jou nu regent.......

Geplaatst

Lala, gefeliciteerd !!!! Wauw, helemaal geweldig en het is jullie zo gegund !!

Hoe heb je het je mannetje verteld??

En als het iedere keer als het regent, iemand van het Forum zwanger is, dan heb ik het er wel voor over om een regenpak (en dan zo'n lelijke gele en natuurlijk voor mijn mannetje en kind ook, haha, je ziet toch wel eens van die gezinnen) aan te schaffen.

Lfs,

Marianne

Geplaatst

Mannetje via een chat berichtje vertled.

Wat ben je aan t doen?

- scriptjes maken en eentje lukt *{%#%}^] niet

Ow, zal ik je dan eens heeeeeel blij maken?

- waarmee? Als je mn scriptje kunt maken heel graag, prive zou ik t niet weten

Dan check je mail maar eens ( foto test )

- uhm ik zie twee streepjes waarvan 1 licht

Ja

- is dat positief of negatief?

1 is negatief, 2 is positief

- eh eh

Lief, we zijn zwanger!

- ja maar die ene is wel heel licht!

Dat maakt niet uit

- eh ....

Hahaha... Kwam er op neer: ben blij voor je maar kan niet helemaal juichen....beetje eerst zien dan geloven.

Geplaatst

Lala, van mij ook een gefeliciteerd, super!! De test liegt er niet om, je bent weer een hindernis verder... op naar de 1e echo.

Geplaatst

Sorry meiden ik breek hier even in ...

Lala zegt: Ja, wilde het in t augustus topic even stil houden, vind t sneu voor nikkie.....

Ontzettend lief dat je aan me denkt meis maar ik zal er toch aan moeten wennen dus vertel het super goede nieuws maar op het augustus topic hoor. Ik kan me zo voorstellen dat je het van de daken (lees op alle topics) wilt schreeuwen. Hartstikke leuk voor jullie! Ik zit hier ondertussen weer tranen met tuiten te huilen maar ik ben oprecht super blij voor je! Gefeliciteerd Lala met je positieve test!

Liefs, Nikkie

Geplaatst

Lala!!!! oh meid wat een heerlijk nieuws. Het is je enorm gegund! Maar uitje zelfverzekerde schrijfstijl wist ik al dat het positief ging worden, gek he!! Echt super meid. Ben heel blij voor je!

En dan Marianne... een 8 cellige op dag 2!! Komt ie nogmaals... was gut ist, geht schnell.... let maar op jij!!! ik zeg: dit wordt m!!

En dan sas nog maar 3 daagjes... heerlijk wat een fij. nieuws hier.

Ik ga even bijstimuleren tot maandag, nothing om the hand dus!! hihi

groetjes

noor

Geplaatst
Lala, het is je zo gegund!! Je bent en voorbeeld voor ons allen, niet opgeven zolang je nog het gevoel hebt er niet klaar mee te zijn.

Sas, hier werd ik wel even stil van...

Dank je wel!:knuf:

Geplaatst

Hoi dames

Ik lees nog wel mee maar ben wat minder actief momenteel....

Marianne wat heb je een mooie teruggeplaatst gekregen!! Bij ons waren ze 2 en 5-cellig, zaad was 3b kwaliteit...succes meid!

Sas nog even en je hubbie is er weer, en dan op naar D.

Lala ook hier mijn felicitaties!!

Noor, ik stimuleerde voor de cryotp 's ook bij, sinds de bevalling is de eerste fase van mijn cyclus langer...op naar een goede ontdooing en tp, heel veel succes!

Jammer dat je laatste gesprek met dr. s niet zo lekker liep, moeilijke materie is het hoor , maar goed, we gaan duimen voor deze tp!!

Liefs Babeth

Geplaatst

Nou het was ook geen heel erg rotgesprek ofzo hoor, alleen erg zakelijk en waarschijnlijk heel realistisch. Tja als ik realistisch was dan was ik na 3 pogingen destijds al gestopt ha!! Het was ook niet wat ik wilde horen natuurlijk. Dat helpt ook niet in je beleving he! Maar zolang ik er zelf nog in geloof, geef ik nog niet op hoor. En ik zeg ook niet dat ik niet meer in dd wil, alleen dan moet er wel eerst een gesprek zijn waaruit blijkt dat de dokter er nog wel wat in ziet.

Babeth Elke dag sta ik op om naar een berichtje van jou te zoeken... is ze al..... tjeetje wat spannend is het!!! Ik vind het nog knap dat je hier nog komt want ik was op t laatst helemaal naar binnen gericht zeg maar. Me en my buik zo iets.

De nacht dat ik er tig keeg uit moest om te plassen, vaker dan normaal was de laatste nacht met die buik. Ben benieuwd wat jouw laatste nacht met je buik zoals ie nu is is. Heel veel succes hoor lieve Babeth! Kijk uit naar: Meiske uit augustus topic bevallen!!!

Groetjes

noor

Geplaatst

Dank jullie wel!!

Vraagjes:

wie heeft DD al eens gebeld met het goede nieuws? Wat is meestal het vervolg??

wie heeft DD al eens "te vroeg" gebeld met het goede nieuws? (En zo ja, zijn ze dan pissig dat je eerder getest hebt?)

Kan ik Irma vragen of ik nog een lading bollen mag gebruiken? Ik heb ze dit keer namelijk gekregen omdat dr. Kissler ze voorschreef en niet dr. S. Maar ik voel me er wel goed bij.

En hoe krijg ik dat recept bij mijn apotheek? Kan DD vast doorfaxen of nie?

Dat zijn wel even genoeg vragen, denk ik

Liefs

Geplaatst

@Lala, ze kunnen recepten doorfaxen aan je apotheek. Ik liet ze meestal ook naar mij faxen omdat bij mijn apotheek een stelletje sufferds werken er er telkens dingen fout gingen wat dan zoveel stress geeft....

@Babeth, meid het schiet nu op he. Ben je er klaar voor? Als je dat uberhaupt kunt zijn.

Hier aan het aftellen naar zaterdagavond rendez vous op schiphol met mijn lief.

Maandag afspraak in Mulheim voor tese intake en daarvoor een uitgangsecho in DD. Dan wachten op de ongi en starten maar weer voor poging 3.

Liefs

Geplaatst

Lala ze zijn echt niet pissig hoor, voordat we waren vertelde Irma dan en dan de punctie, dan tp, dan testen, ik zei nou ik hoef niet te testen, weet zeker dat áls het gelukt is ik hetweer voortijdig merk, ze moest wel lachen.....

Je kan haar gewoon zeggen dat die arts de bollen voorschreef en dat jij je er beter bij voelt, recept laten faxen.

Verder zullen ze een echo afspraak voorstellen.ik weetniet voor hoe lang je nog utro hebt anders combineren met eerste echo als je die in DD gaat doen?

Sas we zijn er wel klaar voor ja, kijken er enorm naar uit!! Voor jullie wordt het ook weer erg spannend, ook voor je vriend, super dat hij het ondergaat!!

Noor, eerst deze cryo tp hè, heeeel veel succes alvast! Het online komen en reageren gaat de ene keer beter als de Andere, geeft ook niet, in ieder geval weet onze dame ons lang in spanning te houden......

Liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

je dame houdt t goed vol! :D

Ik ga Irma morgen dan bellen (of misschien strakkies al...)

Heb nog utro voor 1 dag (na vandaag). Ga ik niet redden!

hahaha

Ik ga de apotheek maar eens bellen voor hun faxnummer ;-)

Geplaatst

Hoihoi! Ik heb net miep aan de lijn gehad. Ze gaat de apotheek faxen voor de utro, en ik mag de 30ste bij hun een echo laten maken. Ik krijg lekker utro voor minstens 12 weken, voel me er wel goed bij.

Maandag ga ik kijken hoe we hier in nederland verder kunnen en moeten. Fijn weekend allemaal!!!

Geplaatst

Hoi meiden, even een berichtje van een happy dame die haar lief weer thuis heeft. Wel volledig uitgeput en bekaf maar toch.

Morgen druk dagje eerst naar DD voor de echo en dan naar Mulheim voor tese intake.

Liefs

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden