Ga naar inhoud

uitgerekend juni 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hi Esk,

Wat super dat alles goed was en wat een leuke foto. Heerlijk om te zien en ik kan me voorstellen dat je nu echt gaat genieten.

Nu is het ook bijna maandag en mag ik eindelijk ook voor de echo, vind het nu wel spannend.

Ik heb de echo aan het einde van de ochtend en moet daarvoor nog naar de fysio. Ik heb zo'n verschrikkelijke last van mijn stuitje, kan soms niet zitten of liggen, zo zeer doet het.

Door de vk ben ik naar de fysio doorgestuurd omdat dit met mijn bekken te maken heeft. Ik hoop echt dat ze er iets aan kunnen doen.

Vandaag alweer de laatste dag in Oostenrijk, morgen weer lekker naar huis.

Ik heb wel gewandeld dus ben mijn tijd ook wel redelijk doorgekomen maar toch is dit niets voor mij. Ik ben normaliter zo'n fanatieke snowboardster en dan is het echt wel moeilijk om helemaal geen afdaling te doen. Maar goed, het zit er weer op!

Nou dames, zoals het uitziet ben ik maandag de eerste die gaat onthullen of er een zoon of een dochter komt. Tenminste, als de kleine het laat zien. Let maar op, hebben wij zo'n klein eigenwijsje wat het niet wil laten zien. hahaha

Allemaal een fijn weekend.

Groetjes Dorine

• Reacties 1,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dorine, veel succes vandaag met je echo! Geniet ervan...

Ik zal straks wel 's checken hoe het is geweest.

Geplaatst

Woehoe, de echo was helemaal goed en we krijgen een zoon!!!!

We zijn zo ontzettend blij dat alles goed is. Alles zit er op en er aan. Tien vingers, tien tenen, hij groeit goed en ook alle organen, hersenen, aorta etc doet het prima. Hij is helemaal goedgekeurd en nu gaan we dus echt genieten. Mijn man is helemaal door het dolle heen dat hij een zoon krijgt, zo mooi om te zien.

Van het weekend ook eindelijk alle spullen gaan bestellen, nu mag het allemaal!

Er is toch wel een last van mijn schouders gevallen toen we hoorden dat alles goed was.

Natasja, ik hoop dat bij jullie ook alles goed is.

Liefs, Dorine

Geplaatst

Dorine, gefeliciteerd!! Een zoon, wat leuk!

Natas, ik ben benieuwd hoe het bij jullie is gegaan. Ik heb me een dag vergist, dacht dat je morgen pas ging...

Bij deze het lijstje even meegesleept:

VK

Esk 08-02

Kiet 08-02

Marchan 10-02

Dorine 10-02

Natasja 12-02

Tessa 26-02

20 weken echo

Kiet 01-02

Tessa 09-02

Pretecho

Marchan 15-02

Uitgerekende datum

Marchan 3 juni 2010

Esk 8 juni 2010 (?)

Natasja 13 juni 2010

Dorine 14 juni 2010 (zoon)

Kiet 24 juni 2010

Tessa 26 juni 2010

Geplaatst

Hee Dorine,

Wauw! Geweldig! Gefeliciteerd: super dat alles helemaal goed is en wat leuk dat jullie een zoontje krijgen.

Groetjes!

IVFSH

Geplaatst

Hoi Dorine,

Gefeliciteerd met de goeie echo en je zoon!! De jongens domineren hier toch wel op het forum...

Leuk hoor, geniet ervan!!

Caroline

Geplaatst

Hai Dorine

wat fijn dat alles goed is en super leuk dat jullie het geslacht nu weten!!

Eindelijk kun jij nu ook los gaan met de aankoop van alles

succes en geniet lekker op je blauwe wolk!!

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hi Babeth,

Ik zit nu idd op een blauwe wolk. Loop heel de dag al tegen mijzelf te zeggen dat ik een zoon krijg. Moet er toch wel aan wennen dat ik nu weet wat het is maar ik geniet er met volle teugen van!

Geplaatst

hai Dorine

ik kan me voorstellen hoor, je hebt hier zolang naartoe geleefd en ook de bevestiging dat hij kerngezond is, geweldig!

geniet ervan en shop ze haha

groetjes

Babeth

Geplaatst

Hoi meiden,

ff snel, want ik ben eigenlijk met mijn man zijn boekhouding bezig...

Dorine, wat leuk - een jongen - en fijn dat alles helemaal oké is. Ik snap helemaal dat je door het dolle heen bent.

Hier hetzelfde gevoel. Alles is goed met de kleine. Wij zullen de "dominante mannetjes" gaan inperken op dit forum. Aangezien ik toch niemand van jullie op de hyves tegenkom kan ik het hier wel zeggen hihi. Dus diegene die wel op mijn hyves staan, zullen er hopelijk ook niets over kwijt willen met krabbelen toch?!!!

Heb in de winkel een paar leuke rompertjes gekocht (heb ze gelijk in een tas laten stoppen, want stel je voor dat ik iemand die ik ken tegen zou komen) haha. Nou ja, had me al versproken tegen mijn moeder (en zij zegt tegen niemand iets). Aangezien ik nog aardig wat spulletjes moet inslaan, kan ik dat in ieder geval gericht doen (roze, rood, paars etc hihihi).

Liefs,

Natas

Geplaatst

Hi Natasja,

Wat goed om te lezen dat bij jullie ook alles oké is.

En wat leuk dat jullie een meisje krijgen, gefeliciteerd!

Groetjes Dorine

Geplaatst

Dorine van harte met je mannetje, Natas van harte met je meisje! Mooi dames, allebei een goede echo en het geslacht bekend. Wederom een mijlpaal bereikt.

Liefs Pien

Geplaatst

Heb het lijstje ook maar weer ff naar voren gehaald.

VK

Esk 08-02

Kiet 08-02

Marchan 10-02

Dorine 10-02

Natasja 12-02

Tessa 26-02

20 weken echo

Kiet 01-02

Tessa 09-02

Pretecho

Marchan 15-02

Dorine 13-03

Uitgerekende datum

Marchan 3 juni 2010

Esk 8 juni 2010

Natasja 13 juni 2010

Dorine 14 juni 2010

Kiet 24 juni 2010

Tessa 26 juni 2010

Geplaatst

Gefeliciteerd Natasja! Ook hartstikke leuk dat je het nu weet!

Ik moet even klagen hoor... ik voel me zo rot de laatste tijd. Ik ben alleen maar moe of verkouden (of allebei) en ik sleep me zo'n beetje door de dagen heen. Ik heb werkelijk nergens zin in, behalve in met rust gelaten worden. Het liefst zit ik de hele dag in m'n eentje op de bank met een boek en/of laptop. Ik word er echt helemaal kriebelig van... het komt ook gewoon omdat ik zo moe ben de hele tijd. Gisteren lag ik al om negen uur op bed, dan sta ik vanochtend om zeven uur op en dan voel ik me nu (half negen) al weer helemaal moe worden. Hebben jullie daar ook last van? En is er iets tegen te doen?

Geplaatst

Hoi Meiden

Dorine wat leuk dat je een jongen krijgt! En Natas een meisje. Wat heerlijk he als je die 20 weken echo hebt gehad.

Esk ik herken je helemaal,ik ben echt vreselijk verkouden en kan wel de hele dag slapen. Ik werk gelukkig maar twee dagen dus kan ik regelmatig als mijn dochter naar school is een uurtje slapen maar het helpt niet ik blijf moe.Ik ga het bij de volgende afspraak even aangeven bij de VK want deze tijd hoor je juist wat meer energie te krijgen. Ik verlang ook naar mijn verlof deze begint op 23-04 dus nog even wachten haha.

Geplaatst

Hi Esk,

Dat moe zijn, daar heb ik ook nog wel last van. 's-Avonds word het voor mij ook niet later dan 21-22 uur en 's-ochtends als ik uit m'n bed kom (6 uur) heb ik ook het gevoel dat ik te weinig geslapen heb.

Daarnaast heb ik dan wel zin om dingen te doen.

Als we dan toch vragen aan het stellen zijn, hoe zit het met jullie zin in sex (sorry voor de directheid)

Ik hoor vaker dat je in deze periode als vrouw hier meer zin in zou hebben als voorheen. Nou, ikke niet dus.

Sinds ik de kleine in m'n buik voel bewegen is de zin helemaal vergaan. Ik vind het zo'n raar idee dat ik het dus gewoonweg niet kan.

Gelukkig vind mijn man het allemaal prima en past hij zich aan zonder te klagen maar soms voel ik me ook wel eens schuldig richting hem. Maar goed, ik moet er gewoon echt niet te denken......

Marchan, ook ik kijk wel uit naar m'n verlof maar dat duurt nog veel langer. Ik werk nog tot 12 mei (en tot die tijd 36 uur per week). pfff, word al moe als ik er aan denk dat ik nog zo 'lang' moet. Het is niets voor mij om me te vervelen (zie mijn berichten van vorige week) maar thuis niets doen is toch anders want dan ben ik in m'n eigen omgeving en heb ik alles bij de hand. Daarnaast kan ik snel nog ff ergens heen oid dus daar heb ik eigenlijk wel zin in.

Geplaatst

Natasja en dorine! Gefeliciteerd met een goede echo!!! SUPER! Een meisje voor natasja en een manneke voor dorine, en allebei met vlag en wimpel door de controle, fijn!

Esk/marchan, misschien een keertje extra op ijzer laten controleren? Vitamine B12 wordt alleen maar goed opgenomen met behulp van ijzer, schort het aan de ene dan krijg je ook te weinig van de andere en van beiden wordt je erg moe als je te weinig hebt. Misschien ook meteen b12 laten controleren als ze toch al bloed hebben afgenomen?

Een goede vriendin van mij heeft bij de zwangerschap van haar derde gedurende haar hele zwangerschap op de bank gelegen en gehuild. Ze kon niet meer werken of iets anders. Na de geboorte was het meteen weg. Ik hoop het niet voor jullie natuurlijk maar hormonen zetten je lijf opsekop en jullie zitten nu net beiden in de tijd dat je minder van het ene maar meer van het andere gaat aanmaken. Zelf heb ik ook op en af dagen, soms blaker ik drie dagen van energie en dan opeens is het helemaal weg.

Succes in ieder geval en ik hoop dat jullie snel wat meer energie hebben!

Geplaatst

Ursula, bedankt voor je berichtje. Die van die B12 wist ik niet. Ik weet wel dat het niet echt voelt als bloedarmoede (heb dat nogal vaak gehad), maar laat het toch maar even checken binnenkort.

Dorine, sex is momenteel ook mijn ding niet. Het idee alleen al... ik probeer dan nog wel zin te maken (en eenmaal bezig, nou ja, dan gaat het ook wel), maar de frequentie is wel danig gedaald, zal ik maar zeggen... m'n buik begint ook in de weg te zitten en dat maakt ook dat ik er minder zin in heb.

Geplaatst

Hahah, wat zijn we eigenlijk toch een lekker stel he? Eerst doen we zoveel moeite om zwanger te worden en als we het dan zijn hebben we toch nog wel iets te klagen. Maar goed, ook dat hoort erbij. Zoals Ursela al zegt, die hormonen doen ook veel met ons.

En daarnaast genieten we naast het 'klagen' natuurlijk ook op en top dus moeten we er maar een leuke combinatie van maken :-)

Geplaatst

Het is ook niet zozeer klagen, als wel opmerken dat het niet altijd rozengeur en maneschijn is :laugh:.

Ik voel trouwens nu ook regelmatig schopjes dus dat maakt veel goed :-)

Geplaatst

Hey

Nou bij mij is de zin in sex ook ver te zoeken. Mijn beeb presteert het ook om flink mijn doos in te schoppen waardoor ik al geen zin heb haha.

Hey Ursula ik dacht zelf ook aan bloedarmoede ivm ijzer tekort/moeheid.

Over 2 weken weer naar de VK dus dan zal ik het vragen.

Geplaatst

Hahahahaha, net ff jullie berichten gelezen hihi. Ik heb ook niet echt veel zin, maar kan er altijd wel zin voor maken. Johan is alleen een beetje bang dat er iets met de baby zou kunnen gebeuren. Gelukkig schopt ons kindje niet in mijn doos ;-).

Ben ook een beetje moe, maar dat komt meer van het te laat naar bed gaan. Lig er meestal niet voor 23.00 uur in en ga er zo rond 6.30 uur uit.

Geplaatst

Hey Ladies

Wat is het hier stil de laatste dagen.

Hebben jullie ook al last van brandend maagzuur ik wordt er helemaal gek van.

Bij de eerste had ik het alleen de laatste maand maar nu pfff.

Ben vandaag alweer 22 weken onderweg wat gaat dat toch allemaal snel he.

Nou ik ga weer lekker op mijn bank neerploffen.

Geplaatst

Het is inderdaad rustig. Ben er zelf ook schuldig aan, niet zoveel energie gehad en erg druk op het werk (en dus minder tijd voor internet). Ik heb wel last van oprispingen, maar gelukkig is dat nu minder geworden. Verder begint m'n verkoudheid minder te worden, dus hopelijk ben ik snel weer helemaal fit. Gelukkig is het bijna weekend...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden