Ga naar inhoud

ivf in het umc radboud


sharon24

Aanbevolen Berichten

Hoi Sanne,

 

Het is emotioneel idd ontzettend zwaar, vandaar dat wij nu een jaartje rust hebben genomen. Ik denk dat ik een dezer dagen ongesteld ga worden, en dan bij de volgende menstruatie mag beginnen? maar dat weet ik niet zeker, dat hoor ik 10 maart !!!

 

Wij hebben de allereerste ICSI in Tilburg gehad en daar hadden ze fifty-fifty gedaan, de helft IVF en de andere helft ICSI. bij IVF was er niks bevrucht en bij ICSI wel. het komt doordat mijn schilletjes van mijn eitjes te hard zijn om er een zaadje door te laten, vandaar de ICSI.

 

Fijn dat er een plekje vrij is, want ik vind het zo fijn om erover te kunnen schrijven !!!!

 

Groetjes jessica

 

Kan me er wel iets bij voorstellen dat je hebt gekozen voor een rustperiode. Ik had er nog nooit van gehoord dat het schiletje te hard kan zijn. Wel dat er een vloeistof in de kop van de zaadcel kan ontbreken waardoor de zaadcel niet door de eischaal kan komen.

 

 

Ik denk ook dat wij in april gaan starten. Tenminste als ik dan ongi word kan ik me aanmelden en hopen dat er een plekje vrij is. A.s. 9 maart hebben wij de GA en dan ben ik net ongi geworden (2 dagen ervoor) helaas.

 

 

Ik vind het net als jij erg fijn om het erover te hebben hier. We maken toch allemaal hetzelfde mee en dan begrijp je elkaar wat beter dan als je dit niet meemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Eigenlijk wil ik hier ook wel komen schrijven, ik lees al even mee maar 25maart hebben wij een intake bij dkt Veenstra...pff..zelfs daar ben ik al blij mee.

 

We hebben al een zoontje Tim van 4 jaar maar helaas wil het verder niet lukken..

 

Dus na een poos modderen en dokteren en clomid, operatie voor het weghalen van een cyste en 6x iui mogen we vanuit het skb winterswijk eindelijk door.....:yah:

 

Maar gelijk ff een vraagje..wat bedoelen jullie met een gezamenlijke afspraak????

 

Ik denk dat de prikinstructie uit kan blijven want ik heb denk ik al genoeg gespoten...van dag 3 tm dag 10 en dan nog orgalutran en pregnyl..dus van mijn angst voor naalden ben ik nu wel af..

 

 

 

de groetjes...en succes allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk wil ik hier ook wel komen schrijven, ik lees al even mee maar 25maart hebben wij een intake bij dkt Veenstra...pff..zelfs daar ben ik al blij mee.

 

We hebben al een zoontje Tim van 4 jaar maar helaas wil het verder niet lukken..

 

Dus na een poos modderen en dokteren en clomid, operatie voor het weghalen van een cyste en 6x iui mogen we vanuit het skb winterswijk eindelijk door.....:yah:

 

Maar gelijk ff een vraagje..wat bedoelen jullie met een gezamenlijke afspraak????

 

Ik denk dat de prikinstructie uit kan blijven want ik heb denk ik al genoeg gespoten...van dag 3 tm dag 10 en dan nog orgalutran en pregnyl..dus van mijn angst voor naalden ben ik nu wel af..

 

 

 

de groetjes...en succes allemaal!!

 

 

 

he engel welkom in ons zo steeds drukkere forum haha een gezamelijke afspraak zijn de prikinstructies zo staat dat op je uitnodiging dus vandaar dat wij dat ook zo noemen denk alleen wel dat je daar ook bij moet zijn want ze leggen daar alles uit op welke dag je kunt beginnen,hoelang je moet spuiten en wat, complicaties enz enz tis niet alleen spuiten hopen dat het ook bij jou allemaal lekker snel gaat succes

 

 

 

@jessie heb je zelf een belafspraak gemaakt voor de uitslagen anders krijg je straks hetzelfde al bij sanne ik waarschuw iedereen maar even haha want bij sanne ging ik er ook vanuit dat ze het wist MAAR NIET DUS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk wil ik hier ook wel komen schrijven, ik lees al even mee maar 25maart hebben wij een intake bij dkt Veenstra...pff..zelfs daar ben ik al blij mee.

 

We hebben al een zoontje Tim van 4 jaar maar helaas wil het verder niet lukken..

 

Dus na een poos modderen en dokteren en clomid, operatie voor het weghalen van een cyste en 6x iui mogen we vanuit het skb winterswijk eindelijk door.....:yah:

 

Maar gelijk ff een vraagje..wat bedoelen jullie met een gezamenlijke afspraak????

 

Ik denk dat de prikinstructie uit kan blijven want ik heb denk ik al genoeg gespoten...van dag 3 tm dag 10 en dan nog orgalutran en pregnyl..dus van mijn angst voor naalden ben ik nu wel af..

 

 

 

de groetjes...en succes allemaal!!

 

 

 

Engel; welkom hier. Wat fijn dat jullie al een zoontje hebben. Is jullie zoontje spontaan gekomen dan?..

 

Grappig dat je via Winterswijk ook doorgestuurd wordt.

 

Ik heb de 6e iui's ook in SKB Winterswijk gehad...

 

Wens je alvast veel succes met de intake!!

 

 

Verder hier geen nieuws te melden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Engel; welkom hier. Wat fijn dat jullie al een zoontje hebben. Is jullie zoontje spontaan gekomen dan?..

 

Grappig dat je via Winterswijk ook doorgestuurd wordt.

 

Ik heb de 6e iui's ook in SKB Winterswijk gehad...

 

Wens je alvast veel succes met de intake!!

 

 

 

Verder hier geen nieuws te melden...

 

 

 

Dat maakt 3: ook ik/wij zijn via het SKB doorgestuurd.

 

Alleen wel wat sneller zie ik. Wij hebben maar 1x iui gehad (en die was zinloos aangezien er na het 'opwerken' nog slecht sporadisch een zwemmer kon worden gezien).

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote

 

 

 

@jessie heb je zelf een belafspraak gemaakt voor de uitslagen anders krijg je straks hetzelfde al bij sanne ik waarschuw iedereen maar even haha want bij sanne ging ik er ook vanuit dat ze het wist MAAR NIET DUS

 

 

 

Ik kan niet zo gauw teruglezen wat er bij Sanne gebeurd is? ik heb aan de balie een belafspraak gemaakt?

 

 

groetjes jessica

Link naar reactie
Delen op andere sites

[quote

 

 

 

@jessie heb je zelf een belafspraak gemaakt voor de uitslagen anders krijg je straks hetzelfde al bij sanne ik waarschuw iedereen maar even haha want bij sanne ging ik er ook vanuit dat ze het wist MAAR NIET DUS

 

 

 

Ik kan niet zo gauw teruglezen wat er bij Sanne gebeurd is? ik heb aan de balie een belafspraak gemaakt?

 

 

 

groetjes jessica

 

 

 

 

 

nou sanne had dus zelf geen afspraak gemaakt die dacht dat hun zouden bellen na 2 weken dat doen ze ook wel maar wel alleen als jij een belafspraak gemaakt hebt dus vandaar dat ik nu iedereen gelijk waarschuw dat dat niet nog een keer gebeurd bij iemand denk je dat je gebeld wordt en komt er niets erg vervelend.Tegen ons werd het gezegd dat we een belafspraak moesten maken vandaar dat ik niets tegen sanne had gezegd ik ging er van uit dat ze dat tegen iedereen zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en het wachten kost toch al veel tijd, dus als extra wachten niet nodig is!!! Maar als je een bel afspraak hebt gemaakt aan de balie is het oké, dan sta je in de agenda.

 

 

 

Verder is het stil hier merk ik...

 

 

 

Nog nieuws?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal,

 

 

 

Wat veel hier van het SKB.. Haha--> Ik ook namelijk!!

 

 

 

Ik heb eigenlijk weinig nieuws!!

 

 

 

Ja ze zeiden mij dat ik twee weken na de bloeduitslagen moest bellen voor de uitslagen. Toen ik belde kreeg ik te horen dat ik een belafspraak had moeten maken. Ik werd die dag erna gebeld door dr. Veenstra. Maar daarna ging er weer vanalles mis voor het inplannen van de GA.

 

 

 

Engel: Welkom hier!

 

Als ik jou was zou ik ook wel naar de gezamenlijk afspraak gaan. Volgens mijn is dit zelfs verplicht! Zoals ik het lees, zijn het niet alleen de prikinstructies, maar kan je ook ervaringen uitwisselen met andere stellen en verpleegkundigen en krijg je inderdaad uitleg over het hoe en wat en wanneer te gebruiken van bepaalde hormonen etc.

 

 

 

Fijn weekend allemaal!

 

 

 

Liefs Sanne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

 

 

Wij hebben nog 1 IUI tegoed, al is er weinig hoop dat deze nog gaat lukken. Daarna moeten wij ons aanmelden voor IVF, dus zijn we ons een beetje aan het oriënteren naar welk ziekenhuis we zouden willen. We twijfelen tussen Maastricht en Nijmegen, maar nu lees ik overal dat een nadeel van Maastricht is dat ze strict volgens protocol werken en daar niet van afwijken. Tegen dat probleem zijn we in het huidige ziekenhuis met de IUI's ook aangelopen. Mijn lichaam reageert niet volgens het boekje, follikels rijpen namelijk tot max 18 mm en dan heb ik een eisprong. In het ziekenhuis kreeg ik bij 18 mm iedere keer pas 3 dagen later de inseminatie, dus steeds 3 dagen te laat. Uiteindelijk kwamen we bij een arts die wel verder nadacht en iets afweek van protocol met als gevolg dat de afgelopen 2x wel op tijd was (daarvan was 1 geslaagde poging, maar liep helaas verkeerd af). Het feit dat er niet geluisterd werd naar ons omdat zij alleen volgens het boekje wilden werken heeft heel veel frustratie, verdriet en stress veroorzaakt en dat willen we tijdens de IVF niet weer tegenkomen in een ander ziekenhuis. Zoals ik dus al zei lees ik dat in Maastricht ook niet van protocol afgeweken wordt, de reden zou zijn omdat het een academisch ziekenhuis is. Onze andere optie zou Nijmegen zijn, maar dat is ook een academisch ziekenhuis. Is jullie ervaring hetzelfde als de mensen die in Maastricht onder behandeling zijn? Werken ze in Nijmegen ook alleen volgens protocol of wijken ze daar ook vanaf als jou lichaam anders reageert dan wordt verwacht?

 

Het is een heel verhaal geworden, maar ik zou erg veel waarde hechten aan jullie ervaringen want de ellende die wij hebben gehad tijdens de IUI's alleen omdat artsen niet luisteren wil ik tijdens de kostbare IVF behandelingen absoluut niet meer meemaken. Ik hoop dat jullie mij jullie ervaringen op het gebied van wel/niet protocolair werken in Nijmegen willen delen, ik zou jullie erg dankbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

 

Wij hebben nog 1 IUI tegoed, al is er weinig hoop dat deze nog gaat lukken. Daarna moeten wij ons aanmelden voor IVF, dus zijn we ons een beetje aan het oriënteren naar welk ziekenhuis we zouden willen. We twijfelen tussen Maastricht en Nijmegen, maar nu lees ik overal dat een nadeel van Maastricht is dat ze strict volgens protocol werken en daar niet van afwijken. Tegen dat probleem zijn we in het huidige ziekenhuis met de IUI's ook aangelopen. Mijn lichaam reageert niet volgens het boekje, follikels rijpen namelijk tot max 18 mm en dan heb ik een eisprong. In het ziekenhuis kreeg ik bij 18 mm iedere keer pas 3 dagen later de inseminatie, dus steeds 3 dagen te laat. Uiteindelijk kwamen we bij een arts die wel verder nadacht en iets afweek van protocol met als gevolg dat de afgelopen 2x wel op tijd was (daarvan was 1 geslaagde poging, maar liep helaas verkeerd af). Het feit dat er niet geluisterd werd naar ons omdat zij alleen volgens het boekje wilden werken heeft heel veel frustratie, verdriet en stress veroorzaakt en dat willen we tijdens de IVF niet weer tegenkomen in een ander ziekenhuis. Zoals ik dus al zei lees ik dat in Maastricht ook niet van protocol afgeweken wordt, de reden zou zijn omdat het een academisch ziekenhuis is. Onze andere optie zou Nijmegen zijn, maar dat is ook een academisch ziekenhuis. Is jullie ervaring hetzelfde als de mensen die in Maastricht onder behandeling zijn? Werken ze in Nijmegen ook alleen volgens protocol of wijken ze daar ook vanaf als jou lichaam anders reageert dan wordt verwacht?

 

Het is een heel verhaal geworden, maar ik zou erg veel waarde hechten aan jullie ervaringen want de ellende die wij hebben gehad tijdens de IUI's alleen omdat artsen niet luisteren wil ik tijdens de kostbare IVF behandelingen absoluut niet meer meemaken. Ik hoop dat jullie mij jullie ervaringen op het gebied van wel/niet protocolair werken in Nijmegen willen delen, ik zou jullie erg dankbaar zijn.

 

Hoi Toetoet, Wat vervelend zeg dat ze niet naar je luisteren. Je bent gewoon veel te laat geinsemineerd. Dan heeft het geen zin meer en is het dus bij voorbaat al een verloren kans.

 

Ik zit sinds kort in Nijmegen en kan je er nog weinig over vertellen. Ze staan wel erg goed bekend voor wat betreft de IVF/ICSI-behandelingen, dacht ik! Als ik je iets meer kan vertellen over mijn ervaringen in een wat verder gevorderd stadium dan zal ik dat zeker doen.

 

Succes in ieder geval en ik hoop dat je snel een goede keuze hebt kunnen maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje..zijn er echt wel veel uit het skb..Leuk...misschien hebben we elkaar zelf wel eens gezien in de wachtkamer zonder te weten..

 

mmm ok dan maar naar de gezamekijke afspraak...hahaha weet je t duurt allemaal zo lang ..Bij de iui had ik de laatste 2x ook echt zo iets van schiet maar t wordt toch niet wat..maar t moet anders mag je niet door..en dan steeds dat "positieve geklets" van ja maar je weet t niet... :-(

 

Volgens gerritse hebben we zelfs nog steeds kan op een spontane zwangerschap aangezien ons zoontje ook een spontane zwangerschap was..jaja..maar ben nu wel erg blij dat we door kunnen en ik hoop wel héél erg dat t goed gaat.

 

Wat ik trouwens nog niet snap, en ik heb t wel vaak aangegeven dat je niet een kwartiertje mocht blijven liggen omdat dat de kansen vergroot...maar daar is dan weer geen tijd voor?????

 

allemaal een fijne zaterdag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Toetoet..ik lees je verhaal voor de tweede keer en het komt mij wel bekend voor..gemiddeld waren ze bij mij 18 en 20mm en dan 3 dagen later iui, ik heb maar 1 keertje orgalutran moeten spuiten en ik had zelf ook zoiets van de maar een echo dan zie je dat het te laat is, maar helaas...en dan kan je ook nog niet ff daarvoor toch sexen want dan is de kwaliteit weer erg laag voor de iui pff frusterend he

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje..zijn er echt wel veel uit het skb..Leuk...misschien hebben we elkaar zelf wel eens gezien in de wachtkamer zonder te weten..

 

mmm ok dan maar naar de gezamekijke afspraak...hahaha weet je t duurt allemaal zo lang ..Bij de iui had ik de laatste 2x ook echt zo iets van schiet maar t wordt toch niet wat..maar t moet anders mag je niet door..en dan steeds dat "positieve geklets" van ja maar je weet t niet... :-(

 

Volgens gerritse hebben we zelfs nog steeds kan op een spontane zwangerschap aangezien ons zoontje ook een spontane zwangerschap was..jaja..maar ben nu wel erg blij dat we door kunnen en ik hoop wel héél erg dat t goed gaat.

 

Wat ik trouwens nog niet snap, en ik heb t wel vaak aangegeven dat je niet een kwartiertje mocht blijven liggen omdat dat de kansen vergroot...maar daar is dan weer geen tijd voor?????

 

allemaal een fijne zaterdag!!

 

 

Hé Toetoet..ik lees je verhaal voor de tweede keer en het komt mij wel bekend voor..gemiddeld waren ze bij mij 18 en 20mm en dan 3 dagen later iui, ik heb maar 1 keertje orgalutran moeten spuiten en ik had zelf ook zoiets van de maar een echo dan zie je dat het te laat is, maar helaas...en dan kan je ook nog niet ff daarvoor toch sexen want dan is de kwaliteit weer erg laag voor de iui pff frusterend he

 

groetjes!

 

Hey, Echt leuk ja!! En misschien hebben we elkaar wel eens gezien, gek idee hé?

 

Maar ik ken het gevoel wel. Ik was in het begin van de IUI nog positief maar de laatste twee keer had ik al minder hoop en ging ik er helemaal vanuit dat het IVF zou worden.

 

Wij hadden ook Gerritse. Maar de IUI's zijn uitgevoerd door verschillende gynaecologen natuurlijk. Ik mocht nooit een kwartiertje blijven liggen, net als jij.

 

Ik heb trouwens ook maar 1 keer Orgalutran hoeven spuiten..

 

 

Het wordt hier steeds gezelliger.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik had dr Gerritse!!

 

Vind het zo'n aardige fijne man! Hij heeft bij mij alle insemenaties gedaan.

 

Sanne'; Ook ik heb één keer Orgalutran moeten spuiten,dit omdat mijn 3 eitjes rijp genoeg voor de iui waren,maar het onmogelijk was die dag een iui te doen.

 

Daarom moest ik dat "remspul" spuiten; Heb t ook wel geweten,want daardoor bleef mijn ongi wel 4 weken weg!

 

 

 

Ik zie dat jij je gezamenlijke afspraak hebt op 9 maart. Een goede kennis van me gaat ook IVF doen,en zij moet ook 9 maart naar de gezamenlijk afspraak in Nijmegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig dat jullie allebei ook gerritse hadden...tja hij zegt dat t gewoon zou moeten kunnen maar ja met 1 miljoen comando's van lage kwaliteit??

 

Wij hebben onze zoon in januari 2006 gekregen, hij was 2 maand te vroeg maar gelukkig is alles goed gegaan!

 

Toen hadden we de Rooy, heerlijk mens lekker recht voor d'r raap.

 

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wordt druk hier haha gezellig zeg net tegen mijn man toen ik het forum opende zaten er 2 en daarna alleen sanne en ik toen pammie en later paula en nu kan ik het al niet meer bij houden hebben jullie inmiddels allemaal ook de digi poli (daar is het forum niet zo leuk als hier hoor haha) fijn weekend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik had dr Gerritse!!

 

Vind het zo'n aardige fijne man! Hij heeft bij mij alle insemenaties gedaan.

 

Sanne'; Ook ik heb één keer Orgalutran moeten spuiten,dit omdat mijn 3 eitjes rijp genoeg voor de iui waren,maar het onmogelijk was die dag een iui te doen.

 

Daarom moest ik dat "remspul" spuiten; Heb t ook wel geweten,want daardoor bleef mijn ongi wel 4 weken weg!

 

 

Ik zie dat jij je gezamenlijke afspraak hebt op 9 maart. Een goede kennis van me gaat ook IVF doen,en zij moet ook 9 maart naar de gezamenlijk afspraak in Nijmegen.

 

Pammie, Ik ben het helemaal met je eens. Ik vind het ook een super fijne gynaecoloog. Ik heb trouwens geen last gehad van de Orgalutran. Wat vervelend zeg dat je ongi daardoor zo laat kwam. Een goede kennis van mij heeft dat dus ook gehad net als jij!

 

Jouw goede kennis gaat net als ik 9 mrt naar de GA!!! Wel toevallig allemaal hoor. Ben jij niet mijn goede kennis, haha!!

 

 

 

Volgens mij gaat Liesbeth ook op 9 maart naar de gezamenlijke afspraak.

 

 

wordt druk hier haha gezellig zeg net tegen mijn man toen ik het forum opende zaten er 2 en daarna alleen sanne en ik toen pammie en later paula en nu kan ik het al niet meer bij houden hebben jullie inmiddels allemaal ook de digi poli (daar is het forum niet zo leuk als hier hoor haha) fijn weekend

 

Ja het is lekker druk hier, gezellig!

 

Ik heb vandaag het aanmeldingsformulier verstuurd. Hoe lang duurt het?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sanne; I dont know. Het is allemaal wel heel toevallig zeg.

 

Misschien even PB-tje sturen? Hihi.

 

Heb wel eens een vermoeden gehad van: 'goh,dat kan die nog weleens zijn".

 

Hihi,wat lollig dit!

 

Hoiiiii, hahaha... Héél toevallig hoor Pammie!!!

 

 

 

:bpotda:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

 

 

 

Ja ik had 9 maart eigenlijk ook de GA, maar toen ik de brief kreeg heb ik hem verzet naar een individuele afspraak. Ik denk dus dat degene die pas deze week de uitnodiging heeft gehad in onze plek gaat. Wij mogen nu pas eind maart komen, ik baal wel stevig, nu gaan jullie vast ook voor in de behandeling. Ik ben dan namelijk ook net ongesteld als het tegenzit. Als we 9 maart waren gegaan had ik direct erna misschien wel mogen starten. maar ja mijn mannetje had liever een individuele afspraak en ook hij heeft hier inbreng in. Wij hebben trouwens Dr. Kremer.

 

 

 

Wel een drukte zeg, nu maar hopen dat we allemaal snel doorkunnen en niet rondes moeten wachten vanwege de drukte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden