Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Pippe, ik zie toch ook een streepje.

Ik zou zeggen haal de testen van het kv, die werken sowieso duidelijk.

En laat ons niet te lang in spanning zitten........

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

haha Kimmie 1x per week????Hoeveel had ik je de afgelopen week gezien 3x ofzo whahaha.Gezellig toch!

Hoi Pippe,

Spannend zeg!!Het begin is er!!!Hopelijk is hij morgen donkerder!!!In 2 dagen kan er mega veel veranderen betreft je hcg!!

Het moet nu gewoon eens gaan lukken voor je!!!Ook ik steek een kaarsje voor je aan!!

Hier gaat alles goed.Zou dol graag weer willen starten maar word is weer door heel de medische molen gehaald.

Dus helaas voormij voorlopig geen behandeling.Maar ben ervan overtuigd van de zomer ben ik ZWANGER!! Goh wat ben ik positief he!!

Wanneer doe je morgen de test??Ik ga je volgen!!En heel erg voor je duimen!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Wat lief! :-)

We testen morgen in de ochtend. Ik zal het hier meteen up-daten. Haha

Vervelend dat je moet wachten tot de zomer bianca, hopelijk kunnen jullie dan uitgerust en in perfecte (in zover dat kan natuurlijk) omstandigheden beginnen!

Al die kaarsjes helpen hoor meiden!

Geplaatst

Even snel een berichtje van mij, morgen uitgebreider.... Pipe ik zie het streepje ook hoor!!! Jullie zijn nog vroeg , ik hoop dat de volgende test beter is maar in mijn ogen is er sprake van een zwAngerschap woehoeeeeeee!!!

Je hebt het over een predictor. Houd er rekening mee dat die minder gevoelig is...zelf ook fan van de kruidvat testen .veel succes!!! Liefs Babeth

Geplaatst

Hoi Pippe en Lena,

In ieder geval nog geen menstruatie te bekennen!!!

Vandaag, hop naar de winkel voor de kruidvattest.

Meiden, toi, toi, toi!

Geplaatst

Owww pippe, Jullie waren er al vroeg bij, het duidelijkste verschil zie je als er tenminste 48 uur tussen zit, hcg verdubbelt per 46-72 uur. Het is onwijs spannend maar het begin is er!!I liefs babeth

Geplaatst

De kaarsenmakerij maakt overuren! hihi

Ze staan weer te branden voor jullie!!

Hier nog geen ongi. Wel een heeeeel klein beetje donker spullie........

Geplaatst

haha ja, Lena moest vroeg beginnen vandaag dus meteen maar even getest. Het streepje kwam wel sneller, maar niet duidelijker.

De zenuwen zijn nu écht nadrukkelijk aanwezig. Ik kan me moeilijk op mijn werk concentreren..

Lala, ik hoop dat het doorzet!

Thnx lieve meiden, ik heb zoveel aan jullie,

Geplaatst

Pippe, ik kan me heel goed voorstellen dat je nu even wat anders aan je hoofd hebt dan je werk ;-)

Is er geen gigantische spannende uitdaging voor je waar je even je tanden (en je hoofd) in kan zetten?

En ach.....aan de andere kant: het mag wel een dagje hoor, zo'n dagje "ik ben er, maar toch ook niet' hihihi

Geplaatst

Ik was vanochtend al heel ijverig begonnen. (thuis al). En hier ook trouwens, en nu zwakt het een beetje af.

Er is genoeg te doen hoor. Eigenlijk geen tijd om me te vervelen, maar die zenuwen.. gek word je ervan.

We gaan donderdag op vrijdag samen naar Valkenburg. 2 dagen er tussenuit, hopelijk kunnen we dan even samen genieten. Of onszelf weer oprapen. (Ik moet wel reëel blijven)

Geplaatst

Neee!!! Positieve gedachten Pippe!! We gaan ervan uit dat jullie samen gaan genieten, dáár de focus op leggen. Komt tijd, komt raad, mocht het nu niet zo zijn, dán pas daar energie in steken. Voor nu: lekker genieten van toch een streepje!! (Al is t niet zo duidelijk)

Geplaatst

Leuk trouwens! Valkenburg en omgeving (neem aan hier in t zuiden ;-) is écht leuk en mooi! Wil je een stukkie rijden, dan is er een mooi dierenpark in Kerkrade. Het Gaia-park.

Geplaatst

Ja kerkrade vind ik een hééle mooie omgeving hebben. (zijn we 2 jaar geleden geweest) Ik had er graag weer naartoe gewild, maar Lena wilde ergens anders kijken, waar we nog niet geweest zijn. Hoorde dat je een fiets route door de grotten kan doen. Dat klinkt wel heel leuk. En een dagje shoppen natuurlijk.. ;-)

Geplaatst

Kerkrade ben ik opgegroeid ;-) Volgens mij is er inderdaad een fietsroute door de grotten, shoppen is altijd goed, en omgeving Vaals is mooi om te wandelen.

Hoe dan ook: veel te doen daar hoor!

Geplaatst

Oh wat is het spannend Pippe.. Maar hij komt wel al sneller als gisteren! Dat is al iets.

En zoals Meiske zei, het duurt idd wat langer voor een dikke streep!

Morgen is die gewoon wat duidelijker!

Geplaatst

Pippe, oprapen in Kerkrade? echt niet!!!! Omschakelen, stevig de wolk vasthouden en shoppen!!!!!

Kimmie, jeetje al weer ruim 36 weken.....ow meid, ontzettend veel succes met de laatste loodjes!!!!

Lala als deze menstruatie doorzet dan gaan jullie toch in deze cyclus van start he met de cryo´s? kan me voorstellend at je neit kan wachten totdat het echt doorzet, veel succes!

Wish, hoe gaat het? wat ik je nog wilde zeggen, ik zag wat foto´s van jullie nieuwe badkamer....erg leuk, wij hebben dezelfde kleurstelling!

Liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth, klopt! Zodra deze ongi doorzet kan ik DD bellen voor een echo op dag 12. Zul je zien he? Ben je weer aan t wachten op de duivels komen ze weer niet! Maar dat kan ook gunstig zijn ;-) Ik sluit niks uit hihihi

Maar klopt: cryo's laten terugplaatsen is t plan!

Hoe is t met jou?

Geplaatst

Hoi Pippe,

Ik zie ook duidelijk een streepje, wel heel licht...maar hij is er!!!

Als ik jou was, zou ik naar de Kruidvat gaan, testen kopen en nog eens proberen. Daar hebben de meeste van ons goede ervaringen mee.

Oh meid, hoop zo voor jullie dat de streep donkerder gaat worden ;)

Maar voor nu, een voorzichtige felicitatie!!!

Geplaatst

Ja begint ergens op te lijken he!

Zou nu ook wel willen dat onze uk komt, kijk er zo erg naar uit!

En begin al erg gespannen te worden.. Misschien nog te vroeg maar kan er niet

mee stoppen *BLOOS*.

Maar alles is er klaar voor, dus als het komt is het goed ;)

Vanmorgen nog even gewogen en ik blijf steken op de + 3,5 kilo. Denk ook niet dat hier er nog 10 bijkomen, dus wat

dat betreft is het een nette zwangerschap geweest denk ik!

Bjorn gaat wel minder, die krijgt alleen maar meer pijn :-(

Volgende week woensdag moeten we weer naar het ziekenhuis samen, naar de neurochirurg.

Heb Bjorn gevraagd om mee naar binnen te gaan. Wil die man even goed spreken over hoe en wat.

En wat de beste planning is!

Geplaatst

oooo pippe wat een spanning!!!Maar als de streep er al sneller is dan zit er sowieso al schot in de zaak!!

Spannend!!Hopla naar de kruidvat en koop 2 testen voor 5 euries!!!Weet zeker dat je dan een vette streep zult krijgen ;)

Kimmie Kimmie Kimmie.Nog 3.5 week!!! Zo spannend he!! Heb mijn geluid nu s nachts ook aan staan dus dan weet je dat ;-)

De taxi staat binnen 10 min voor je deur ;-)

Geen last meer van die voor weeen? En wat kunnen slapen vannacht?

Arme Bjornskie!!Vind het zo sneu!!Wat een bikkel is die vent van jou hoor!!Hoop zo dat er iets te combineren valt!!

Liefs Bianca

Geplaatst

Oke, kijk dat is goed dat ik dat weet! Dan kan ik je bellen als het nodig is. En reken er maar op dat we dat ook doen he!

Bjorn mag en laat ik nu echt niet rijden. En me schoonmoeder is lief, maar die bel ik pas als er wat schot in de zaak zit, aangezien

ze nogal aanwezig kan zijn ;)

Voorweeen zijn weer wat afgezakt, en slapen is wel redelijk gegaan. Dus weer beetje bijgetankt!

Bjorn red het wel, maar idd hij is wel een bikkel. Net liet die wel ff merken dat hij redelijk bang en angstig is over hoe wat het

straks gaat lopen!

Geplaatst

Jeetje dames wta is het druk hier gelukkig.

Pippe ik zou ook die van de kruidvat halen en het daar eens mee proberen want ik denk dat de streep dan echt alleen maar donkerder word.

Hier zit trouwens een kaarsenmakerij op een 3km afstand dus ik zla ze eens aan het werk zetten daar haha.

Babeth hoe voel jij je nu?

Ik hoop dat je iets meer al kunt.

Lala wat spannend dat je een deze dagen de ongi verwacht dan heb je dus over een goede twee weken de tp.

Kimmie nog even volhouden en je hebt gelukkig een geweldig lieve vriendin die je ten alle tijde kan bellen dus het gaat helemaal goed komen.

Wel vervelend dat Bjorn zoveel pijn heeft ik weet wat het is om zoveel pijn in de rug en nek te hebben dat is geen pretje. Dus heel veel beterschap voor hem ik hoop dat ze hem snel van de pijn kunnen verlossen.

Wish lieverd hoe gaat het met jou?

Heb je al last van kwaaltjes?

Zoe hoe gaat het met jou en met Duuk?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden