Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Maris,

Hier heeft het gisterenavond wat gesneeuwd. Is niet blijven liggen en toen ik vanmorgen de gordijnen open deed was het aan het regenen. Nu is het droog, maar voor hoe lang?

Snap dat je bang bent geworden. Stap jij maar fijn in de auto en niet op de fiets.

Lala,

Uh, ik ga het niet proberen. Heb heel veel geduld om met mensen om te gaan, maar de omgang met materialen is belabberd. Haha.

Ga zo naar de kapper, mezelf lekker laten verwennen. De dagen kruipen echt langzaam voorbij richting de eerste echo....

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik wordt zondagavond 6 maart om 20.00 uur opgenomen. Ik krijg dan voor de nacht een spuit zodat ik even een goed nacht maak.

Ze willen dat nu eigenlijk ook een keertje doen maar vind ik zelf niet nodig. Dan heb ik 1 nacht goed geslapen waar er dan nog een paar op volgen die slecht zijn.

Daarom maar 1 nachtje eerder naar het zh, de beste oplossing.

Kan ik even rustig mijn tas uitpakken etc. Ik kan mij van de bevalling van Bo herinneren dat ik er al om 7.15 uur moest zijn en geen tijd had om dit te doen.

Even een nachtpon aan en hup naar de verloskamer. Dit lijkt mij een stuk relaxer. Wel zal ik Arno een paar uurtjes moeten missen (gaat lekker thuis slapen) maar

ik hoop dat ik er niets van merk omdat ik lekker aan het slapen ben......

Geplaatst

Vanessa spannend heel erg veel succes.

Wish kan me indenken dat de dagen erg lang duren nu maar over iets meer als een week is het zover en dan heb je een spetterende echo.

Pippe dat ze last heeft van zere borsten lijkt me alleen maar goed haha geniet ervan.

Lala ik heb ook een naaimachine maar doe er weinig mee zo af en toe een werkbroek maken van mijn vriend als er weer een gat in zit, maar verder staat hij maar op de logeerkamer.

Ik zal dit weekend als ik ze heb hangen een foto maken en proberen hier te plaatsen.

Babeth hoe is het met jou?

Zoe wanneer krijg je de auto dan?

Geplaatst

Lala, wat leuk! Ik hou d'r wel van, van die zelfgemaakte spulletjes. Hoewel ik zelf helemaal niet creatief ben hoor. Een kennis van ons maakt ook heel veel zelf. Allemaal van die lieve stofjes en daar maakt ze dan kussens, slabbers en tassen van. Heb voor Duuk ook een hele stoere tas daar gekocht. Ze heeft het hartstikke druk. Dat vind ik ook echt wel wat voor jou als ik je zo hoor!

Maris, verschrikkelijk die sneeuw he?! Schrok me een hoedje vanmorgen :-(. Goed op het werk aangekomen, geen glijpartijen?

Wish, hoe is je coupe geworden? En een beetje verwennen is heel belangrijk zo af en toe. Vervelend dat de dagen zo voorbij kruipen. Je bent zwanger, maar het voelt nog zo onwerkelijk allemaal. En je voelt je best goed. Het liefst was je goed misselijk geweest zodat je een duidelijk teken had gehad van je hormonen. En pas op het moment dat je die echo zit van een klein garnaaltje weet je dat er daadwerkelijk iets in je buik gebeurd. Kom ik een klein beetje in de buurt?.... Oh meis, we tellen met je mee tot 8 maart!

Vanessa, wat raar eigenlijk dat je precies weet wanneer je beebs er zullen zijn! Krijg je eigenlijg keizersnee of ga je natuurlijk bevallen?

Pippe, fijn dat Lena zich zo goed voelt!

Bianca, idd zo eentje met een ingedeukte kont haha. Veel renault fans hier begrijp ik! Dinsdag of woensdag is ie klaar en kunnen we hem ophalen

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik wil met al plezier een foto van Duuk hier neerzetten.Ik weet alleen niet zeker of iedereen daar wel behoeft aan heeft? Wil nl niemand voor het hoofd stoten. Ach, jullie begrijpen wel wat ik bedoel!

Geplaatst

Wat zou ik graag willen dat ik zelf spulletjes maken kon! Straks ook geen tijd meer voor met 3 kids, hahaha, goed excuus?

Ik brei nog wel eens wat maar meestal trek ik dat weer uit. Ben ik weer een maat groter of kleiner gegroeid in de tijd dat ik er mee bezig geweest ben.

Ik ga natuurlijk bevallen, het eerste kindje is al mooi ingedaald (loopt best lastig) en het ziet er allemaal goed uit.

Het is de vraag of het tweede kindje de uitgang weet te vinden als hij/zij zoveel ruimte heeft. Het gebeurt vaak dat er alsnog een

keizersnede uitgevoerd moet worden om het tweede kindje te halen. Wat lijkt mij dat frusterend!

En ik ben nu toch wel erg benieuwd wat voor geslacht de kindjes hebben.

Geplaatst

Maris,

Laten we het hopen dat die echo inderdaad 'spetterend' gaat worden van de tranen van blijdschap die over mijn wangen gaan rollen!

Zoë,

Beetje bruin met lichtere highlights (schrijf ik dit zo goed) ach, als je het snapt zal het wel goed zijn toch.

Je hebt precies goed omschreven hoe ik mezelf voel. Het lijkt erop dat je je eigen gevoelens als de dag van gisteren kan herinneren toen jij net wist dat je zwanger was.

Gelukkig komt de carnaval er tussen door, zorgt weer voor afleiding en ik mag gelukkig veel werken en in mijn vrije dagen heb ik leuke dingen gepland staan.

Vanessa,

Vervelend dat je last hebt van het ingedaalde kindje, maar wel super dat je natuurlijk kan gaan bevallen.

Hoop dat het tweede kindje dan ook via de natuurlijke weg geboren kan worden.

Logisch dat je het geslacht wil weten, zelfs ik ben nieuwsgierig. Haha!

Geplaatst

Hi dames ,

Wish, groot gelijk dat je jezelf hebt laten verwennen, als het hier wat rustiger ga ik ook weer naar de kapper !!! Kan me voorstellen dat je het lang vind duren naar de eerste echo , maar leuke dingen gepland!

Pippe , Lena klinkt " kei" zwanger super! Veel plezier in Valkenburg

Zoé ik ben wel benieuwd naar jullie kereltje!

Lala, wat ben Jij enorm creatief!! Ik vind het leuk om te zien maar heb zelf echt geen geduld!!!

Hier nog meer Renault nieuws, de 17 de zou de laguna uit de fabriek komen dus we verwachten volgende week een belletje....

Vandaag op controle geweest en alles gaat Goed! De kleine groeit goed, gisteren ook duidelijk 2x voelen schoppen. Bloedverlies ( oud) is nog niet over, ik kan ook nog bijna niets maar de arts was erg tevreden!!!

Vanessa, als ze samen gezond Bij je liggen zal het niets meer uitmaken toch? Heerlijk en war heb je het Goed volgehouden !!

Liefs Babeth

Geplaatst

Zoe ik ben wel benieuwd hoor naar je kereltje lekker showen hier zou ik zeggen.

Ja ben heel overgekomen ik was dat niet hoor wat in het kanaal is beland haha.

Babeth wat mooi dat alles goed was en dat je het al zo goed voelt schoppen lijkt me toch wel weer een extra bevestiging.

Wish lekker laten verwennen bij de kapper heerlijk vind ik dat altijd. Wel mooi dat je zo druk bent tot aan de echo anders duren de dagen nog langer.

Vanessa ik zal duimen dat je op de natuurlijke manier kan bevallen dan en dat er geen keizersnede bij komt kijken. Maar goed aan de andere kant als het moet moet het en ben je blij dat het kan.

Succes.

Weten jullie trouwens wat het zijn? Of is het voor jullie ook een verrassing?

Ik heb aangegeven vanmiddag dat er hulp bij moet komen op het werk want dit is niet te doen voor 1 persoon. Ik loop de hele dag achter de feiten aan en moet alleen maar herstel werk doen op het moment echt om gek van te wordenn nou moest ik ook nog even werk van iemand die met vakantie is erbij doen toen werd het me even te veel en heb om hulp gevraagd. Dus ik hoop dat ze voor morgen iemand regelen anders ga ik gillen denk ik haha.

Kimmie hoe is het met jou weer met z´n tweeen zitten eten of meld zich al een derde aan?

Geplaatst

Maris,

Goed van je dat je aan hebt gegeven dat je wat hulp nodig hebt!

Anders ga jij dus een hele eigen serie maken van "Gillend naar huis!!!" :laugh:

Geplaatst

Haha we hebben dezelfde gedachten want dat zei ik gisteren al tegen mijn vriend dat als ik nog 1 zo´n dag zou hebben dat ik gillend naar huis kwam haha.

Oh zei hij dan kun ej mooi met gordon een programma maken haha

Geplaatst

HAha vrienden kwamen eten, dus we waren met zijn 4-en!

Maar goed wel weer gezegd dat dit de laatste keer was met zijn 4-en ;)

Oh meiden ik vind het zo spannend!

Geplaatst

Kimmie,

Natuurlijk vindt je het spannend, dat is het ook!

Ik wil je voor vanavond en vannacht veel succes toe wensen voor als ik je hier niet meer spreek.

Meid, zet 'm op!!!

Geplaatst

vanessa, kimmie, echt nog maar een paar daagjes he? Spannend voor jullie hoor!

Vanessa: je weet t geslacht van je kindjes nog niet? Wauw!! Ik zou gek worden!! Hahaha....hou geweldig van verrassingen, maar als ik weet dat er een verrassing klaar ligt (zeg maar kadootje) dan wil ik ook weten wat t is!

Maris: goed dat je aangegeven hebt dat je hulp nodig hebt. Gillend naar huis is nie echt handig hihi

Ik vind me zelf niet echt geduldig, maar het geduld om dingetjes te maken heb ik wel. Het moeten wel projecten zijn die te overzien zijn, oftewel: mag niet te lang duren, anders maak ik ze niet af.

Heb bij mn breiwerkjes geleerd dat ik de mouwen als eerste moet doen, daar heb ik namelijk nooit meer zin in als ik de rest al gedaan heb. En ach, hier zijn af en toe truien en vesten ook te groot of te klein, maar daar vind ik dan wel weer iemand voor die t wel kan dragen. Ben niet zo van de hele dure wolletjes, dus ik vind dat dan ook niet erg om weg te geven.

Heb overigens laatst een 3-tal Kika beren voorzien van een truitje. Dames, da's leuk om te doen! Het zijn toch al leuke beertjes maar met een slobbertrui zien ze er helemaal super uit! (Overigens,....ik kom om in de knuffels...., da's blijven hangen van vroeger, en mijn man koopt regelmatig nog een nieuwe knuffel voor me hihi)

Mijn geduld voor mensen is heel erg min ;-) Daar kan ik weer niet goed tegen hahaha

Gelukkig zijn we allemaal verschillend.

Lena, Pippe: geniet van Valkenburg!

Wish, fijn he, af en toe laten verwennen door kapper? Dat herinnert me: moet ook eens gaan, is alweer lang (en mn grijze haren zijn alweer te zien :( )

Tot zover! Gisteren niet fit, vandaag ook niet echt.... even aankijken maar...

Geplaatst

Hahaha, jij hebt dus minder geduld met mensen. Ik moet wel geduld hebben met mensen, ik werk al zo'n 12 jaar met demente ouderen.

Wat vervelend dat je niet fit bent, beterschap!

Heb vannacht echt een hele nare droom gehad, dat ik een miskraam kreeg en het vruchtzakje in mijn handen hield.

Werd badend in het zweet wakker. Echt eng!

Geplaatst

Jeetje wat een nare droom!! Heb je daarna nog goed kunnen slapen?

Ik heb uiteindelijk wel geduld met mensen, heb zelfs een tijdje vrijwilligerswerk gedaan bij een stichting voor en door MS patienten, maar die hadden op gegeven moment ook lichamelijk (en licht geestelijk) gehandicapten er werken. Dat ging best goed, sterker nog: ik vind les-geven/ kennis overdragen heel erg leuk, dus ergens moet er wel geduld zijn hahaha

Hou het er maar op dat ik in t normale leven weinig geduld heb ;-)

Nee, niet fit nee, of dat met mn menstruatie te maken heeft? Geen idee...... heb er normaal nooit last van eerlijk gezegd, maar hoe dan ook: even kalm aan doen de rest van de week.

Morgen gaan we lekker uit eten met vrienden, altijd goed toch?

En voor de rest weinig op het programma staan.

Geplaatst

Werd er rond 8.00uur wakker van, toen maar uit bed gekomen en ff t.v gekeken om m'n gedachten te verzetten.

Ben vandaag nog vrij en heb het weekend late diensten.

Vanmiddag gezellig naar mijn moedertje!

Dan heb je wel geduld met mensen, petje af hoor!!

Heerlijk uit eten met vrienden is nooit verkeerd!

Hoop dat je jezelf morgen wat fitter zal voelen, dan zal het eten ook beter smaken.

Geplaatst

Lala beterschap hopen dat je je morgen beter voelt.

Ik heb eigenlijk beide wel ik heb ook wel geduld met mensen moet ook wel als je in een winkel werkt vind ik.

Wish wat een nare droom, maar wat een geluk dat het maar een droom is en niet echt.

Veel plezier vanmiddag met je moeder.

Nou de hulp waar ik gister om gevraagd had zal nog wel geboren moeten worden want hij was het vergeten zei hij echt ik ben er gewoon chagerijnig van.

Ik kan jullie ook niet zo goed uitleggen hoe het daar is (behalve Zoe dan maar jij weet denk ik wel wat voor een zooi het daar is) het is er echt zo groot en de man wie dit werk normaal doet is langdurig ziek. Maar hij heeft voordat hij ziek werd als een bezetene bakjes gemaakt, en dan praat ik niet 100 bakjes maar duizenden plantenbakjes. Die zijn allemaal kapot of een gedeelte daarvan en die moeten allemaal hersteld worden voordfat er iets nieuws in de winkel kan. Ik ben dus nu al 3 weken nonstop aan het herstellen en sta tot nu toe helemaal alleen in het magazijn dat te doen. En nou had ik dus aangegeven dfat wanneer ik er 1 of 2 dagen iemand er bij kan krijgen dat ik het herstellen klaar heb en dan kan ik nieuwe bakjes gaan maken.

Oh ja gisteren moest ik ook het werk van iemand anders er nog even bij doen nou dan word je gek hoor je loopt zelf wel 6 weken achter en dan vragen ze of je even dat erbij kan doen.

Ach ja verstand op nul en hopen dat het herstellen snel voorbij is dan krijg ik weer leuk werk.

Sorry moest het even kwijt gelukkig heb ik om 18 uur weekend en dan zien we maandag wel weer verder.

Geplaatst

Babeth ik wou je even alvast heel erg veel sterkte wensen voor morgen.

Ik denk aan jullie en zal een kaarsje voor jullie kanjers aan steken.

Nou dames mijn hulp is niet gekomen vanmiddag dus heb het gewoon alleen moeten doen.

Nou hopen dat het maandag wel zover komt. Was echt chagerijnig maar de knop is nu om en heb lekker weekend.

Geplaatst

Maris,

Wat vervelend voor je dat er niemand bij is gekomen om je te helpen.

Logisch dat je hier chagie van wordt.

Maar goed, wat niet lukt, is niet klaar en als je hier commentaar op krijgt is dit niet jou fout maar die van je leidinggevende!

Babeth,

Pfffff, jullie zullen het hele jaar door, heftige en zeer emotionele momenten mee maken.

Maar morgen is extra beladen!

Lieve Babeth en partner, sterkte!

Geplaatst

Meiden, het weekend was/is geen succes. Lena is zóó

ziek. En het zijn geen kwaaltjes. We denken een virus. Ze houdt niks binnen. Overal komt t eruit (sorrry voor de details) ik begrijp niet dat er nog wat uit kán. Is denk ik alleen water. En ik ben zo bang. Ze heeft nu toch echt voedingsstoffen nodig. Ik ben zo bang dat er nu iets mis is/gaat met de zwangerschap...

We denken een virus omdat waar ze werkt een epedemie (schrijf ik dat goed) heerst. Niet op haar afdeling maar wel op andere afdelingen. Maar dat kan overkomen natuurlijk.

Ik ga straks HA bellen, al kunnen die ook niets doen of zien....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden