Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heel erg veel beterschap voor Lena,Wat verschrikkelijk!!En weekendje dat zo mooi had moeten wezen is nu een weekend geworden met angst.

Maar alles moet gewoon goed blijven gaan hoor!!!Geef haar maar een dikke word snel beter knuffel!!!

En hopelijk geeft de dokter haar iets zodat alles een beetje tot rust gaat komen.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Och lieve Pippe en Lena, wat ontzettend balen en vervelend.

Gelukkig is er gezegd dat het geen kwaad kan voor de zwangerschap, dat is een hele geruststelling.

Hoop dat de medicijnen effect zullen hebben en dat ze nu toch snel op zal gaan knappen!

Lieve Babeth en partner,

Ik denk vandaag extra aan jullie en met een warm hart en met tranen in mijn ogen aan Lars en Nick!

Geplaatst

Pippe wat naar dat jullie weekend zo moet eindigen. Ik hoop dat ze zich snel beter voelt.

Mijn nichtjes hadden dit ook vorige week en waren met 3 dagen weer beter te pas zij moesten ook aan een stuk door overgeven echt zo zielig.

Beterschap voor Lena

Babeth ik denk aan jullie.

Geplaatst

Ja het is even wennen omdat ik nokia gewend ben maar ik moet zeggen dat je er alles mee kan. En die touchscreen is zo gevoelig dat het echt goed werkt.

Ja ik ben er helemaal blij mee.

Geplaatst

Fijn dat de touchscreen gevoelig is.

Die van mij is dit niet. Ben een snelle sms-er, maar doordat de toetsen niet snel reageren lukt het me niet om met een vaart een sms te versturen. Frustrerend hoor! Haha!

Hij valt ook soms uit en dit is erg vervelend.

Mijn vriend heeft gisteren via internet een andere telefoon besteld. Een I-phone.

Als die goed werkt wil ik die ook eentje hebben. Zal 'm dan eens lief aan gaan kijken. Hahaha!

Geplaatst

Haha ik sms ook altijd snel en ik moet zeggen dat dit ding sneller is als ik haha

iphone ja dat leek mij ook nog wel wat alleen was dit een goedkope aanbieding dus heb ik voor deze gekozen.

Geplaatst

Meiden ik maak me zo'n zorgen, want de pijnlijke borsten zijn weg. Misschien heeft het niks te betekenen, maar ook mijn hormonen slaan op hol hierdoor. Misschien kan ik me beter aanmelden bij het 12 weken bankje want jullie zitten hier ook niet op te wachten..

Ik vind dit nog enger en spannender dan de wachtweken.. Het is killing..

Geplaatst

He Pippe je mag je daar aanmelden, maar blijf hier ook he!

Alles mag en kan je delen, en ik weet zeker dat dit ook voor de andere meiden geld!

Misschien dat de gevoelige borsten weg zijn omdat ze nu zo ziek is?? En die ww zijn killing, dan voel je alles

en dan voel je niets. Hoe frusterend is dat!

Kop op meid!

Geplaatst

Pippe gewoon blijven hier hoor ik ben het helemaal met kimmie eens

Maar ze is nu heel ziek dus dan voelt ze de rest waarschijnlijk minder nu dat komt wel weer als ze beter is

Geplaatst

Ik blijf hier ook wel hoor, maar ik kan me voorstellen dat het niet voor iedereen prettig is dat ik hier met mijn onzekerheid kom strooien mbt de zwangerschap..

Ik hoop echt dat het komt door haar ziek zijn. Ik ga wel de echo vervroegen naar 14 maart. We hadden 'm speciaal op donderdag gezet omdat ik dan vrij ben, maar ik kan niet 3 dagen extra wachten. Daarbij hebben we de 18e een bruiloft en daar wil ik wel 'gezellig' kunnen zijn, mócht er iets niet goed zijn.. Dan hebben we een paar dagen om het te laten bezinken.

Maar meiden, ergens uit mijn kleine teen haal ik nog wat positiviteit vanavond en hoop ik dat alles nog gewoon goed is.

Sorry dat ik even niet op iedereen in ga, maar weet dat ik aan jullie denk

Geplaatst

Pippe goed zo hou dat positieve vast en goed dat je de echo vervroegd hoor hoe eerder je weet of het goed is hoe beter maar ik ga er van uit dat het gewoon goed is en dat jullie wonder(s) over een maand of 8 gewoon on jullie armen ligt.

En het maakt mij niet uit hoor ik wil juist weten hoe jullie je voelen daarvoor leven we al zolang met elkaar mee. Ik zie dat dat morgen alweer een jaar is jeetje een jubileum haha.

Hoe is het met de andere dames?

Morgen hebben we het eerste carnavalsfeest alweer haha eerst optocht kijken en daarna denk ik nog even het cafe in maar dat ligt eraan hoeveel er mee gaan.

Geplaatst

Pippe en Lena,

Ik herken je onzekerheid. Ik wil ook elke dag de lichamelijke 'kwaaltjes' blijven voelen anders maak ik mezelf ook onzeker.

Groot gelijk dat je de echo gaat vervroegen, hoop dat dit gaat lukken!

Dan maar geen favo gyn aanwezig, het gaat er nu om dat jullie eerder een echo krijgen, of niet dan?

Ik duim voor jullie!

Maris,

Zo, zo, nu al een optocht!

Bij ons is de eerste optocht volgende week zaterdag.

Fijne dag morgen!

Ik heb vanavond gewerkt, heb rustig aan gedaan. De vuilniszak heb ik erin laten zitten en heb niet gedweild. De huiskamer dweilen moeten wij in het weekend zelf doen omdat er dan geen huishoudelijke dienst werkt.

Ach, mijn collega's die morgenvroeg werken weten ervan dus dat maakt het wel makkelijker.

Geplaatst

Oh dames wat erg dat wachten het is net of we niks anders doen.

Maar jullie echo´s gaan fantastisch worden.

Ja hier in de buurt is de eerste optocht van het jaar maar is ook de gezelligste van het jaar vind ik alhoewel het hier in het dorp ook erg leuk is altijd ook makkelijk omdat die hier voor het huis langskomt haha.

Maar vrijdag hebben we normaal ook nog een optocht in het dorp waar mijn vriend vandaan komt dat is ´savonds een verlichte optocht ook erg mooi om te zien dan zitten we altijd bij kameraden thuis want daar komt hij ook voor het huis langs alleen jammer dat we dit jaar niet kunnen omdat we dan de verjaardag van mijn vriend vieren.

Zaterdag is hier de optocht en zondag zijn er 2 hier in de buurt een hele grote en een kleinere maar wel gezelliger vind ik.

Dan is er op maandag nog een feest in het dorp waar mijn vriendin woont dat is ook heel erg gezellig en dan is er op dinsdag nog bokverbranden bij een cafe in de stad bij mijn ouders haha.

Vroeger ging ik overal heen maar dat wil niet meer ik moet gewoon werken en heb ook niet overal zin meer in maar er is genoeg te doen haha

Geplaatst

Een paar jaar geleden dacht ik ook dat de carnaval zonder mij echt niet door kon gaan.

Vond het super gezellig en deed moeite om overal naar toe te kunnen gaan.

Sinds een aantal jaren is dit minder geworden. Natuurlijk ook omdat ik in de zorg werk en het is bij ons de regel dat je 2 dagen werkt en 2 dagen vrij bent.

Heb destijds altijd een collega gehad die wel voor mij wou werken en ik werkte dan een ander weekend voor haar terug.

Dus ik kon 4 dagen uit mijn dak gaan!! Hahaha!

Dit jaar ga ik dus echt niet naar de kroeg waar we elk jaar naar toe gaan.

In die kroeg wordt binnen gerookt en daar heb ik echt geen zin in om in te gaan staan.

Zullen onze vrienden wel raar van op kijken, als er iemand zin heeft in een pilsje of een wijntje ben ik dat wel.

Ach, verzin ik wel een smoes dat ik mezelf niet fit voel.

Dus of dat we naar de optocht gaan kijken weet ik niet, dan valt het wel op dat we niet mee naar binnen gaan.

We zien wel!

Geplaatst

Hey meiden,

Wat een onzekerheden allemaal. Pippe, hoe gaat het vandaag met Lena? Knapt ze een beetje op? Groot gelijk dat je de echo vervroegd! En niet elke zwangere vrouw heeft gevoelige borsten heb ik hier gelezen! Hoe moeilijk het ook is, hou vertrouwen!

Maris, wat een gedoe zeg op het werk. En wat Wish ook zegt, wat niet af is, is niet af. Kun jij niks aan doen. Maar kan me voorstellen dat het niet prettig werken is. Het gevoel dat je de hele dag achter de feiten aanloopt...

Veel plezier vandaag in A....... Lekker feestje vieren en niet aan het werk denken!

Wish, jij ook zo'n carnavalsvierder? Wat ga je volgende week doen dan? Ik was vorig jaar net 6 weken zwanger met carnaval. Ben na de optocht maar naar huis gegaan want om tijdens carnaval nou in de kroeg te gaan staan met een sinas.... Dat vond ik niet wat haha. Gaat je vriend dan ook geen carnaval vieren? Wat solidair! Die van mij is de kroeg wel ingedoken, maar moet wel eerlijk zeggen, ook niet alle dagen hoor. Tja en griep heerst dus das wel de perfecte smoes. Bij ons wist iedereen het gelijk al. Bij jullie niet begrijp ik? Dus jullie hebben straks echt een verassing te vertellen, leuk hoor!

Babeth, ik hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad gister, als ik dat zo mag zeggen.

Kimmie, alweer 37 weken! Het schiet al op voor je. Hoe is het met je zware armen?

Fijne zondag allemaal! Wij gaan twente maar weer eens aanmoedigen vanmiddag vanaf de bank. Het is hier van dat vieze motregen, dus niet echt weer om wat te gaan ondernemen.

Geplaatst

Dank je Zoe we gaan zo weg naar A... heb er wel zin in haha.

Ach ja en misschien is wel niks aan en zijn we zo weer thuis.

Moedig je Twente ook even voor ons aan want dat gaan we nu missen volgens mij valt het nu mee met de regen gelukkig anders worden we zo nog nat ook.

Pippe hoe gaat het met Lena vandaag?

Kimmie is er al actie?

Babeth hoe gaat het met je?

Wish voel je al meer kwaaltjes?

Geplaatst

Oh ik laat carnaval ook maar doorgaan zonder mij! haha moet zeggen ergens wel jammer, aangezien ik het erg gezellig vind.

Maar volgend jaar gaan we gewoon naar de kindercarnaval ;)

Maris balen dat het zo loopt op je werk idd, maar idd je kan niet meer als je best doen!

Pippe, knapt Lena op?

Hier gaat alles wel oke, zware armen komen en gaan. De afgelopen 3 nachten wel bar slecht geslapen zeg, 2 nachten een uur en gisteren 3 uurtjes... Pff daar wordt je moe van

en helemaal met die gekke poetsdrang van me. Gisteren in de regen de tuin met de hogedruk gespoten, met me regenpak aan. Zag eruit als een zwangere teletubbie.. haha

Dinsdag weer naar de Gyn hopelijk weet ze me dan iets te vertellen.. Al is het maar dat ze zegt dat de baby snel komt.. haha

De nachten heb ik echt harde buiken en soort van krampen die komen en gaan, en dan die steken in me schaamstreek: AUW. Dus je zou zeggen, kom maar op!

Hier straks PSV aanmoedigen vanaf een warme bank! En nog even die volle wasmand strijken ;)

Geplaatst

heee pippe doe es niet zo mal gewoon hier blijven hoor

wij willen graag weten hoe alles gaat en ik zeg het gaat gewoon goed.... punt.

we blijven positief

Geplaatst

Lena is een heel stuk beter, ze eet en het blijft binnen. Dus dat is wel goed. Alleen die borsten, zelf denkt ze waarom zou het níet goed gaan?! En had ik maar die positiviteit an haar. Ik ben van de babywolk afgedonderd en ik kom er pas weer op als ik een hartje heb gehoord ben ik bang.... Ik kan wel janken..

Pleun hoe is het met jou?

Kimmie het zal niet lang meer duren!

Maris, veel plezier vanmiddag.

Zoë, met jullie ook alles goed?

Wish, hoe is het met jullie? Het maakt me nu ff niets uit welke gyn we hebben, al vind ik het jammer als W. Die dag geen dienst heeft.

Babeth, hoe is het met jullie?

Geplaatst

Tja, dan heb ik inderdaad wat last van een griepje. Ik moet zondag en maandag werken, kan ik zeggen dat ik wel wat fit op het werk wil verschijnen.

Zoë,

Mijn vriend gaat niet zonder mij naar de kroeg. Ik ben van ons twee het grootste feestbeest zeg maar. Dus hij vindt het niet zo'n ramp om thuis te blijven.

Kimmie,

Hahahaha, moet zo lachen. Zwangere teletubbie!!

Die poetsdrang moet toch ergens vandaan komen, die kleine uk van jullie wil in een schoon huis terecht komen dus die laat nu hopelijk niet lang meer op zich wachten.

Pippe,

Fijn om te lezen dat Lena wel positief is en jou probeert mee te nemen in haar positiviteit!

Probeer hier voor open te staan Pippe, hoe lastig je dit ook vindt.

Het lijkt me voor Lena niet prettig als jij niet positief kan zijn.

Kom op meid, zet 'm op!

Ik zelf heb ook niet zoveel positieve energie op dit moment. Maar probeer het wel.

Net als wat jij zegt, eerst een kloppend hartje horen en dan kan ik het meer beseffen.

Maris,

Alleen pijnlijke borsten en tepels. En soms nog een ongiekrampje tussendoor.

Ik wil jullie veel plezier toe wensen vandaag!

Hier is het ook aan het regenen. Net nog even op bezoek geweest bij familie en vanmiddag moet ik gaan werken.

Morgen een dagje vrij, ga ik met een goede vriendin lunchen. Zij heeft haar kleding aangeboden die ik evt. van de zomer kan gaan dragen.

We hebben (als niet zwangere) dezelfde maat en dezelfde smaak, dus ik hoop dat de zwangerschapskleding zal passen.

Geplaatst

Nou we zijn er al weer haha het was mij iets te druk in de tent haha.

Maar de optocht was wel weer erg mooi alleen jammer van de regen.

Pippe gelukkig dat ze zich weer iets beter voelt en dat zij wel positief is. Probeer dat ook zoveel mogelijk te zijn hoe moeilij kdat ook is, want Lena zal er niet positiever van worden als jij dat juist niet bent.

Maar ik duim voor dat kloppende hartje!!!

Wish werk ze nog vanmiddag en morgen lekker genieten met je vriendin. Wel handig dat jullie dezelfde maten hebben.

Ik hoop niet dat dat bij mij en mijn vriendin ooit zo ver komt haha ik ben niet de dunste maar zij heeft 4 of 5 maten groter als ik haha.

Kimmie meid ik hoop zo voor je dat het zo snel mogelijk begint en dat jullie wonder snel in jullie armen ligt.

Pleun hoe gata het met de mooie Stan?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden