Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lala ik vind het helemaal goed ik ben gek op nasi haha als jij het niet te veel werk vind

Wish ja ik had een koptelefoon op met skyradio maar daar hoorde ik niks van door dat kabaal maar goed zal wel zo horen denk ik dan maar het moest toch gebeuren omdat we willen weten wat het is er zijn ergere dingen denk ik dan maar.

Ja is altijd wel gezellig even bij de buuf koffie drinken. Zij is al wat ouder maar zij hebben hetzelfde mee gemaakt vroeger als wij allemaal hier. Zij hebben toen 2 kindjes geadopteerd die zijn inmiddels ook alweer volwassen en hebben zelf kinderen maar toch praat dat altijd makkelijker.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Lala, lekker nasi en sateeee!ben dol op sate! Ik lust eigenlijk alles alleen geen visjes!dus ik zou ook zeggen veras ons!

wish,nee alleen verplicht 2paracetamollen ingenomen kreeg ze gister om 9uur al maar steeds kreeg ik te horen dat ik ze in moest nemen dus vanmorgen maar gedaan.dus neem niks meer in aangezien t goed te doen is.ik heb 2 sneetjes bij mijn lies althans geloof dat t me lies is haha en in mijn navel een snee.ja zo dacht ik ook laat me slapen lkkr boeiend haha.

nee joh je kan gewoon met ons mee rijden!kim heeft een grote auto!kunnen met zn vieren en levi gemakkelijk zitten! Vind het ook errug gezellig!

maris,op die manier.waardeloos dat je dan zolang stil moet liggen.t is voor een goed doel maar toch.t lijkt me ook niks lig je in zon ding.wanneer krijg je de uitslag?weet je trouwens al of je een kijk operatie krijg?

pleun,gezellig dat jij ook van de partij ben!

heb vrij gevraagd dus laat t maar snel de 24ste zijn! Heb er zin an!

lig nu lekker in mn eigen bedje.lagen allemaal lieve kaartjes in de bus doet een mens altijd goed om zulke lieve mensen om je heen te hebben!

Geplaatst

He wat balen dat je ondanks dat je dus naar muziek kon luisteren het apparaat erboven uit hoorde.

Inderdaad prettig dat je buurvrouw weet hoe jij je nu voelt. Dat praat een stuk makkelijker met elkaar.

Je hoeft er dan niet op te letten wat je zegt. Als je in hetzelfde schuitje zit/hebt gezeten zeg je 'niet snel' iets wat de ander zou kunnen kwetsen.

Bianca,

Wel fijn dat ze in de medische wereld rekening zijn gaan houden met hoe ze een operatie uit gaan voeren zodat er na de operatie aan de buitenkant van het lichaam zo min mogelijk littekens zichtbaar zijn.

Er zitten emotioneel al littekens genoeg.......toch?!

Jij bent zelf ook een aardige meid die voor vele klaar staat. Dan krijg je dit meestal wel terug.

Leuk dat je zoveel kaartjes hebt gekregen!

Geplaatst

hoi dames

ik baalde, lukt me gisteren na mijn laatste berichtje niet meer om online te komen, Lala ik heb zo aan je gedacht!!

wat een geweldig goed nieuws zeg!!!! wat een opluchting een kloppend hartje!! top, hoe reageerde je man? wat bijzonder he??

wat je suggesties voor het menu de 24ste helemaal super!!!! ik vind alles goed maar het moet niet allemaal teveel voor je worden hoor.

Bianca, gaat het weer wat beter met je? balen dat de tijd zo langzaam ging maar wel goed dat ze je zo goed in de gaten houden uiteraard!!!! fijn dat je inmiddels weer thuis bent, sterkte!!!

hier gaat het erg goed met de kleine meid, vannacht rond 00.12 een fles gehad, tegen 01.00 kon ik gaan slapen en om 05.30 werd ze weer wakker, schone broek aan, weer een fles, deze keer ging ze pas rond 07.30 weer slapen maar dat was lekker. Ik ben snel om 09.30 gaan douchen, vervolgens werd de kleine ook wakker, lekker in bad, weer een fles en nu ligt ze lekker beneden in de wandelwagen te slapen.Wel leuk om te merken wat een verschil al zo met 2 weken geleden, ze is echt al meer wakker en haar ogen worden steeds groter lijkt wel...

ik ga zodadelijk even wat in huis doen, alvast even wat makkelijks maken, een pan spaghetti want in de namiddag kraamvisite en om 19.00 ook al weer.....

liefs

Babeth

Geplaatst

Lala dat klinkt heel goed en ik lust ook alles, dus als jij het niet teveel werkt vind lijkt het me heerlijk!

Wish , ik ga geen discussie voeren en ben het met je eens hoor.. Hihi. Pippe je mag uiteraard meerijden dat past makkelijk.

Dus geef maar een gil. Maris wij komen daar niet in de buurt, dat is wel jammer ook jij had mogen meerijden. Utrecht is zeker om voor je? Dat wel ergens kunnen carpoolen. Want ook jij kan er bij dan! Dus wie weet kunnen we wat bedenken.

Hier vandaag een off day. Zo een hoofdpijn,Levi die vroeg wakker is.. Hihi loopt niet helemaal dus. Dagje ziekenhuizen gisteren heeft er behoorlijk ingehakt denk ik. Dus vandaag doen we het rustig aan.

Geplaatst

Babeth,

De nachten zijn nog gebroken, hoop dat daar vrij snel regelmaat in zal gaan komen.

Fijn om te lezen dat jullie prachtige kleine meid het goed doet!

Het zal zo met die kraamvisite erbij echt wel super druk voor jullie zijn.

Wel een goede tip van je om in de middag vast te koken. (die moet ik onthouden)

Wat super leuk dat je ook wil komen 24 sept!

Kimmie,

Doe het vandaag dan maar lekker rustig aan.

Dat je hoofdpijn maar snel weg mag gaan!

Hier ook een off day! Weet nog niet wat ik vanmiddag zal gaan doen.

Misschien wel helemaal niks en met een boek in de tuin ga zitten.

Heb gisteren het huis gepoetst en de boodschappen gedaan, dus ik hoef niks meer te doen.

Vanavond uit eten met een vriendin. Eten voor m'n man staat al in de koelkast. (die eet wat we gisteren ook hebben gegeten, och gossie haha)

Geplaatst

Bianca ik krijg van de mri 6 sept de uitslag en van het zaadonderzoek en wat ze verder bij mij gaan doen de 12de dus moet nog even geduld hebben.

Ik hoop alleen dat er zaad gevonden is en niet dat het weer eens op 0 zat want dan word het weer een ander verhaal maar ook dat is weer afwachten

Babeth wat fijn dat het zo goed gaat met je meisje en met jou geniet er ook maar lekker van

Geplaatst

Heee dames, even snel, want er is een productieomgeving in aan het storten, dus ik heb even werk zat.

Is geen enkel probleem, vind ik leuk en is prima voor te bereiden. Hoef dan alleen de saté nog maar op de BBQ te gooien op de dag zelf hahahaha

Heb ook wel weer zin om eens "wat groter" te koken. Komt helemaal goed.

Kimmie, kalm aan

Wish, gewoon doen waar je zin in hebt, als dat niks is, is t ook goed. Jay is mijn idee. Het waren de 2 J's (Jip & Janneke) en daar is er nu 1 van over J(ee) oftewel: Jay.

hihi

Babeth, mannie vond t heel bijzonder, hij heeft nu de bevestiging die hij zocht, hij is alleen TE bezorgd. Oftewel: komende 3 maanden mag ik niks, ook niks kopen of maken :(

Jij en Imke gaan super he? Goed hoor! Ben errug benieuwd!

Maris: knuffel gewoon zomaar

Pleun voor jou ook! hahaha

Tot zover dan!

Toedels, tot straks of vanavond!

xx

Geplaatst

Bianca, fijn dat je weer thuis bent. Doe maar lekker rustig aan.

Maris, goed van je examen! Ik duim dat je hem gehaald hebt! Maar daar heb ik alle vertrouwen in als ik dat zo lees!

Over een paar dagen de uitslagen, ik duim voor het allerbeste!!

Babeth, geniet ervan! Het klinkt heerlijk!

Lala, ik had je al gefeliciteerd!, maar ik doe het hier gewoon nog een keer. TOP! fijn dat jullie jullie kanjer hebben kunnen bewonderen. :-) geniet ervan!

Kimmie, jeetje het houdt maar niet op met je rug he? Ik hoop echt dat het snel beter gaat!

Wat betreft de 24e.. Ik weet niet wat handig is? Ik woon niet zo heel ver van Lala, volgens mij een half uur?

Geplaatst

Kimmie het kan zijn dat ik dat weekend in Utrecht bij familie ben met mijn moeder ze wou het nog even overleggen met mijn vader haha en dan kan het wel als jij dat goed vind, maar dat laat ik nog weten.

Lala dank je jij ook een dikke knuffel.

Werk ze als je maar rustig aan doet haha

Ik heb jullie net allemaal een mail gestuurd (hopelijk is hij overal aangekomen anders moet je het mij even laten weten) met de datum tijd en plaats.Du

s kom maar op met de 24ste zou ik zeggen

Geplaatst

Dank je wel lieve Pippe ik ben er ook niet zo heel bang voor dat ik het niet gehaald heb.

De examinator vond het alleen al heel bijzonder wat voor een band ik in een paar weken al opgebouwd had met de kinderen dus dat was al heel gunstig, want zij dacht eerst dat ik of familie was of al minstens een jaar aan het oppassen was haha.

Geplaatst

Maris,

Dat is wel een groot compliment van die examinator. Leuk zeg!

Pippe,

Heb je een mail gestuurd om te vragen waar jij woont.

Misschien dat ik jou op kan halen zodat jij niet alleen hoeft te gaan.

Kimmie, no hard feelings, maar jij zit toch niet alleen in de auto en Pippe anders wel, vandaar.

Geplaatst

Goh, ik word er niet goed van dat je er elke keer van het forum afgeknikkerd wordt nadat je even niet hebt gereageerd ofzo.

Hebben jullie hier geen 'last' van?

Heb je net een stukje zitten typen, kun je de tekst knippen/kopiëren opnieuw inloggen en dan de tekst weer erin plakken.

Geplaatst

De meern ken ik wel en daar kom ik langs. Wish als jullie willen kunnen jullie beide mee hoor.

Dus zowel Pippe en jij, en Maris jij ook.

Dus wat jullie willen.

Geplaatst

Ow, goed nieuws: de intake bij de VK staat op 14 september a.s. (incl. echo :clap2:)

Da's ook onze trouwdag....... is dat mooi of nie? hihi

Geplaatst

Lala wat een mooie dag voor een mooie echo.

Hier heb ik net een mailtje gekregen dat ik geslaagd ben dus het is nu officieel :happydance::silly-woohoo::confettistars::smilybird::36_1_13:

Ik ben er helemaal blij mee nu is het wachten tot ze mijn diploma uitreiken

Geplaatst

Hee lala,

die dag word voortaan een nog mooiere dag ;-) nog 3weekjes dus en dan mag je weer gluren leuk leuk leuk!

joehoe maris!wist t wel je bent geslaagd joeppie!dacht dat je t pas over een paar weken zou horen of ben ik een beetje in de war??

ik heb dat niet op mijn mobiel!moet alleen steeds op nieuwe berichten drukken!de datumm is nu een fijt!yes!

Geplaatst

Maris,

SUPER!!!! Gefeliciteerd!!:aaaflowersmiley::aaaflowersmiley::aaaflowersmiley::aaaflowersmiley::aaaflowersmiley::aaaflowersmiley::aaaflowersmiley::aaaflowersmiley::aaaflowersmiley:

Geplaatst

Dank je wel dames ben ook erg happy nu haha

Bianca klopt het kon binnen nu en 3 weken bekent zijn maar ze zullen het wel niet zo druk hebben nu hier nog de vakanties zijn

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden