Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Maris,

Ik hoop ook voor je dat het goed genezen is en het gips eraf mag blijven!

Dat je zoveel pijn hebt is denk ik geen goed teken. Shit zeg, sterkte ermee.

Fijn dat je leuke kerstdagen hebt gehad.

Vind het toch elk jaar weer 'rare dagen' hoor.

Raar in de zin van: Iedereen wil elkaar zien en gezellig samen zijn en samen eten. Alles moet gepland worden, ingekocht worden etc.

Ik doe er zelf ook aan mee, maar meer omdat ik het gewoon leuk vind om met de familie samen te zijn en niet zo zeer om de kerstsfeer/kerstgedachten. Die heb ik eigenlijk nooit gehad.

Ben blij dat ik ervoor gekozen heb om te gaan werken en dat ik met oud en nieuw lekker vrij ben.

Persoonlijk heb ik er meer gevoel/emotie bij om samen het nieuwe jaar in te gaan dan samen zijn met kerst.

Dit is ieder voor zich met ieder zijn/haar eigen gedachten.

Wat ik natuurlijk respecteer.

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb ook niet zoveel met de kerst hoor. En omdat ik jarig ben de 24ste vieren we gelukkig de kerst ook nooit hier. Vooral omdat ik het altijd al zo druk heb met alles.

Normaal moet ik namelijk ook nog eens heel erg veel werken.

Ik moet ook zeggen dat ik altijd maar blij ben dat alle feestdagen weer voorbij zijn en we weer in het gewone ritme zitten.

Hoewel het allemaal wel gezellig is hoor.

Maar goed nog een paar daagjes en je hebt lekker vakantie.

Geplaatst

Moet even iets kwijt:

Net van mijn beste vriendin (die getuige is bij ons huwelijk) te horen gekregen dat ze een derde kindje verwachten. Ze denkt nu 7 weken zwanger te zijn.

Helemaal geweldig, ben zo blij voor ze, maar toen ik net thuis kwam kon ik er niks aan doen dat de tranen op kwamen zetten.

Pfff......wat komt dit gevoelsmatig 'hard' aan.

Ze wist ook niet hoe ze het moest brengen de schat! Dat vind ik dan ook wel vervelend voor haar.

Ze leeft altijd zo met ons mee.

Geplaatst

Och jeetje Wish het blijft moeilijk he ookal gun je het ze wel heel erg je gunt het jezelf nog veel meer en zeker omdat het de derde al is.

Heel logisch dat de tranen komen dat heb ik ook elke keer. En ik snap dat het voor haar ook niet makkelijk moet zijn om het jou te vertellen vooral als ze zo meeleeft altijd.

Lieve Wish jou tijd komt 2011 word ook ons jaar!!!!!!

Geplaatst

hai dames

Lieve Wish, logisch die emoties!!!!! Ik weet zo even niet meer wanneer jullie datum is, maar kan me voorstellen dat het confronterend is, lief van haar dat ze je zo snel inlicht maar meid, ik ga er nog steeds van uit dat jullie met z´n drietjes voor het altaar staan!!!

Wij zijn de dagen redelijk doorgekomen uiteraard met een lach en een traan en ik moet bekennend at ik blij ben dat ze achte rde rug zijn. Vandaag kwam de dame van MvM, helemaal vergeten!!! maar goed, gauw wat urine aangeleverd en alles doorgesproken. We hebben nog even prettig gesproken over wat er allemaal gebeurd is.

De volgende hobbel wordt oud en nieuw, ben het met je eens Wish, altijd een heftig en bijzonder moment, ik ben dan altijd al emotioneel maar weet nog geod dat ik vorig jaar heel wat tranen heb laten lopen.

liefs

Babeth

Geplaatst

He dames ook onze kerst was goed geweest maar had vandaag veel krampen dus heeft de vk ons naar het zkh door gestuurd en daar ben ik nu nog, krijg nog verschillende onderzoeken en moet mss een nacht blijven, ik hou jullie op de hoogte

Geplaatst

Babeth,

Wij hopen zelf ook dat we met z'n drietjes in het gemeentehuis staan.

We trouwen niet in de kerk, vandaar. :happy:

Meiden,

Dank jullie wel voor jullie steun, doet me goed om hier van me af te schrijven en dat jullie met mij mee leven!!!

Geplaatst

Pippe,

Weet niet waarom....., maar ik moest vandaag aan jullie denken en hoopte stiekem op een berichtje van jou hier op dit forum.

Maar voel je na het lezen van dit berichtje aub niet verplicht om wat te schrijven.

Doe dit omdat jij dit wil en er behoefte aan hebt!

Dikke knuffel van mij voor jullie.

Geplaatst

Lieve Wish, uiteraard wordt je hier gesteund!! enne wat het niet voor de kerk trouwen betreft.....zou ook niet kunnen he met een dikke buik...:happy7:

Pleun, dat is even schrikken, de kleine uk moet echt nog even wachten hoor.....sterkte in het zkh, ik hoop dat alles in orde is en dat je snel thuis bent!

liefs

Babeth

Geplaatst

Wish tuurlijk krijg je hier steun dat doe jezelf ook altijd zoveel.

En in het gemeentehuis word het gewoon een drukke bedoeling hoor als jij en je schoonzus (misschien) en je vriendin alle drie tegelijk zwanger zijn.

Pleun jeetje wat schrikken ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat je snel naar huis mag.

Geplaatst

Pleun,

Lees nu pas je bericht.

Die kleine knul moet nog een poosje blijven zitten hoor.

Wat fijn dat je ons op de hoogte wil en kan houden.

Heel veel sterkte!!!

Geplaatst

Hahaha, Babeth en Maris,

Moet toch wel erg lachen om jullie berichten......

Zien jullie mij al zo staan::laugh:

:B-0020:

Geplaatst

Wish, wat lief.

Hier gaat het redelijk. Door allerlei factoren nu even wat minder. Hopelijk kan ik jullie

binnenkort eens goed nieuws brengen.

Veel plezier op wintersport. Geniet er maar van!

Pleun, wat heftig, hopelijk valt het allemaal mee en mag je snel naar huis.

Maris, hoe is het met je hand?

Babeth, ben je lekker aan het genieten? Wanneer heb je weer een echo?

Kimmie, hoe is het met jou?

Geplaatst

Pippe wat goed weer van je te horen ik hoop dat je binnenkort met geweldig nieuws hier komt.

Met mijn pols gaat het nog niet zo ik moet morgen weer naar het zh en dan is het afwachten of er nieuw gips om heen komt ik vrees van wel.

Pleun hoe is het nu met je?

Ik hoop dat je weer lekker thuis bent.

Babeth hoe voel je je?

Wish nog eventjes en je kunt lekker van je vakantie genieten.:36_16_17:

Geplaatst

jeeeeeee ik ben weer thuis

bloeddruk 120/70 dus netjes

alleen is het raadsel er nog waarom mijn baarmoedermond nu al 2,4 cm is ipv ruim 3,5

maar dat zal dan wel een raadsel blijven

geen grote hoeveelheden harde buiken meer

hoewel puck hyperactief is en mijn maag als trampoline misbruikt

moet wel extra lactulose gebruiken (soort laxeermiddel) zodat ik zeker blijf dat krampen niet van mijn darmen komen

en dan volgende week woensdag weer op controle en tot die tijd zo veel mogenlijk rust nemen en op mn kont blijven zitten

arjan wijst iedere keer als ik een teen beweeg anders dan om naar de wc te gaan naar de bank of naar het bed

Geplaatst

Pleun,

Dat is inderdaad een prima bloeddruk, gelukkig maar!!

Fijn dat je weer lekker thuis bent.

Enne, die Arjan heeft groot gelijk, je moet nu echt heeeel rustig aan doen.

Luister maar naar je mannetje en laat je nu maar eens extra veel verwennen!!!

Pippe,

Wat fijn dat je een reactie hebt gegeven!!

Dat je ons binnenkort goed nieuws zou kunnen brengen vind ik een prima idee!

Begrijp ik hier uit dat jullie op dit moment weer een poging gaan ondernemen of er mee bezig zijn?

Tja, ik ben nu echt nieuwsgierig aan het worden, sorry hiervoor maar ik leef met jullie mee!

Maris,

Balen als er weer nieuw gips omheen zou moeten.

Maar als het hierdoor wel goed zal gaan genezen....(Het is vervelend begrijp me niet verkeerd)

Kimmie,

Hoe gaat het met jou?

Geplaatst

He meiden,

Het gaat wel oke met me hoor.. Maar toch wel aardig last van me hartje en dan die drukke dagen erbij dat wil niet echt dan natuurlijk.

Dus tussen die dagen door doen we rustig.. Babykamer is leeg en kan dus eindelijk verbouwd worden! Al met al begint het wel wat te worden!

Pleun: Fijn dat je weer thuis bent, en hou je goed aan die rust he!

Pippe: Fijn om weer een reactie te lezen van je! Hopelijk wordt 2011 een mooi jaar voor jullie

Babeth: Hoe is het met je??

Maris: Zou balen zijn idd als er nieuw gips om moet.. Ook al enig idee hoelang je nog zoet ben?

Wish: Alvast een hele fijne vakantie... Ski de ellende er maar af en dan kom je helemaal positief terug! ;)

Geplaatst

hoi meiden

Pleun, fijn om te lezen dat alles goed is, wordt de lengte van de baarmoederhals nu regelmatig gecontroleerd? als je het niet vertrouwd wel laten doen hoor, het kan ineens veel veranderen.Verder lekker je gemakje houden, straks ne je bevalling heb je het nog druk genoeg....

Pippe, fijn iets van je te horen! zo te horen zijn de omstandigheden bij jullie niet optimaal maar ik hoop van harte dat het snel veranderen zal!

Maris, succes morgen bij je controle in het ziekenhuis, jeetje, zou wel lullig zijn als je weer opnieuw in het gips moet, ik hoop van niet voor je.

Kimmie, bij jullie gaat de babaykamer vorm krijgen? wat ontzettend leuk! hou je het nog een beetje vol met je rug?

Met mij gaat het best goed, gewoon zijn gangetje, bij vlagen enorm misselijk en ontzettend moe, ik vraag me af hoe ik straks weer moet gaan werken, maar dat zien we dan wel weer.

op de echo was laatst gelukkig een kloppend hartje te zien, erg blij om natuurlijk en 12-1 de volgende echo, dan ben ik 8 weken en 6 dagen, ik kijk er nu al naar uit.

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

Wat is dat super om te kunnen schrijven, dat je bij je volgende echo al 8 wkn en 6 dagen zult zijn.

Dat is bijna 9 weken, klinkt nog beter!!!

Minder prettig dat je misselijk bent en moe, maar van de andere kant lijkt me dit wel een geruststellend gevoel geven, of niet?

Geplaatst

Pleun gelukkig ben je weer thuis. Nu lekker rustig aan doen en je lekker laten verwennen.

Het is inderdaad niet zo leuk als er nieuw gips om heen komt maar het zal dan wel beter zijn zonder steun is het denk ik helemaal nog niet te doen. Ach we zien het wel ik wen er steeds meer aan haha. Daarna gaan we gezellig mijn nichtje ophalen die wou komen spelen en dan gaan we er een gezellige dag van maken.

Geplaatst

Nou dames het gips is er gelukkig af. Het is alleen zo dat ik wel te veel pijn nog heb en dus een brace moet dragen voor 3 weken die mag ´snachts af. Nu kan ik in elk geval de duim weer bewegen is wel zo fijn haha met alles.

Nou is alleen het vervelende dat ik vanmorgen te horen heb gekregen dat ik weer zonder werk zit. Ik werkte namelijk via uitzendbureau en omdat de cijfers erg tegengevallen zijn met de kerst hoef ik niet weer te komen. Erg jammer maar het is niet anders ik had het wel verwacht eigenlijk. Dus ik ga maar weer op zoek naar wat anders.

Geplaatst

dames dank voor jullie steun

maris klote van de baan maar wel fijn dat je zonder gips naar huis bent

langzaam aan weer dingen doen is vast prettig

babeth fijn he om het hartje te zien he

ben zo blij voor jullie , en wat betreft het werken ook dat zal zich wel uitwijzen ,luister naar je lichaam en als het niet gaat dan gaat t niet ,geen enkel risico voor jou deze ronde

deze keer is er om de kleine bij jullie te mogen houden

kimmie doe jij ook rustig aan ?

wel fijn dat het kamertje iets begint te worden

wish fijne vakantie (voor als ik je niet meer spreek voor je gaat )en dikke knuf voor jou

pippe ook voor jou een dikke knuf en sterkte met de omstandigheden

Geplaatst

Dames allemaal een gelukkig nieuwjaar!!!! :smilybird::hugs2:

Ik hoop dat iedereen er goed in is gekomen

We gaan op voor een mooi en vruchtbaar jaar dacht ik zo.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden