Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Pippe en Lena,

Kan niet omschrijven hoe shit ik dit weer voor jullie vind!

Steeds weer die enorme tegenslag.

Las dat jullie een vaag streepje dachten te zien en dan nu dit.....

Klotezooi!

Meiden, jullie laten je niet uit het veld slaan, kom op hoor. Echt waar, de aanhouder zal winnen!!!!

Hele dikke knuffel van mij

Lala,

Welkom terug!

Wat fijn dat je weer met ons komt kletsen.

Ik wil je alvast succes toe wensen met jullie cryo's!

Ris,

Je schrijft nu in het topic starten in maart 2010, hier schrijven meiden die vorig jaar maart zijn gestart en we zijn hier blijven kletsen.

Niet dat je hier niet welkom bent, maar jij begint in maart 2011, hier zal ook wel een topic over komen of je kan er zelf één maken.

Ik wil je heel veel succes toe wensen!

Meiden,

Wij hebben genoten van een heerlijke week ski vakantie, echt genoten van elke dag!

Het was geweldig, maar we hopen dat we aankomend jaar niet op ski vakantie kunnen gaan.......

De eerste Deca spuiten zitten er weer in, nu is het wachten op de menstruatie en dan de echo.

Als alles er goed uit ziet kan het 'echte' werk beginnen.

Ik zeg: "Op naar de Gonal!!"

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee Wish!

Dame, ik ga weer heel had duimen voor jullie! 2011 gaat hét jaar worden voor ons allemaal!! En jij bijt het spits af, geloof ik ;-)

Fijn dat jullie genoten hebben van de wintersport!

Groetjes,

Angela

Geplaatst

Wish ik ben blij te horen dat jullie genoten hebben.

De eerste spuiten zijn weer gezet en ik ga heel hard duimen.

Wanneer verwacht je je ongi?

Hoe is het met de andere dames?

Ik heb niet zoveel te melden het gaat hier wel goed.

Morgen heb ik een wedstrijd en daarna moet ik oppassen op de kleine van mijn vriendin erg leuk vind ik.

Gisteren zijn we naar het sportgala van de gemeente geweest mijn vriendin was genomineerd tot sportvrouw van het jaar maar is het jammer genoeg niet geworden. Was wel erg gezellig en ach zo vaak krijg je niet wat voor niks bij de gemeente haha en nu was er volop drinken en hapjes.

Geplaatst

Lala,

Oef, mag ik de spreekwoordelijke spits af gaan bijten.

Dan bijt ik me er hopelijk erg hard in vast en laat ik niet meer los tot het einde van dit jaar. Hahaha!

Ervan uit gaande dat jullie me allemaal zullen gaan volgen!

Maris,

Wat leuk dat jullie naar een sportgala zijn geweest en een fijne avond hebben gehad. (op kosten van de gemeente, super toch)!

Succes morgen met de wedstrijd!

Denk dat ik rond 11 januari ongesteld zal zijn/worden.

3 jan. was cd 21 en meestal zit ik rond de 30 dagen. Maar nu met de Deca kan het langer duren, we wachten af.......

Geplaatst

Dank je zal wel lukken haha ik hoop dat we winnen want we kunnen nog kampioen worden.

We zullen zien wat het word ik heb natuurlijk een tijdje niet geschoten door de gebroken pols maar nu het gips eraf is kan ik wel weer schieten ik heb niks met mijn rechter arm ja.

11januari is van de week al bij mij duurt het nooit heel erg veel langer maar goed iedereen is anders.

Hoe gaat het trouwens met de voorbereidingen van jullie huwelijk?

Geplaatst

Maris,

Zet 'm op dan, ga voor dat kampioenschap!! Succes!

Inderdaad het is al bijna dat ik ongesteld kan gaan worden.

Bij mij is het ook nog niet voorgekomen dat het langer weg blijft door het gebruik van de Deca.

We zullen zien.

De voorbereidingen voor het huwelijk gaan goed.

We gaan donderdag naar een feestlocatie kijken. We weten al hoe het er uit ziet, maar we willen wat meer details weten voordat we een definitieve beslissing maken.

Band is ook al geregeld.

Er moet nog veel geregeld worden, maar in ons hoofd weten we wel al wat we willen dus dat regelen is dan ook zo gebeurd.

Als je niet weet wat je wil wordt dat een stuk lastiger.

Er hangt een was te drogen en 1 was zit in de droger. Als dit droog is opruimen en dan is de vakantiewas weer klaar.

Voelt altijd goed als je weer 'bij bent' met het huishouden.

Straks boodschappen doen en op bezoek bij mijn moeder.

FIJNE ZONDAG IEDEREEN!!!

Geplaatst

Wish dank je we hebben gewonnen dus nu komt het op de laatste wedstrijd aan in februari haha.

Ja ik vind dat ook altijd wel lekker als je weer bij bent met de was etc. Je neemt toch altijd meer mee dan dat je gebruikt vind ik altijd.

Dta scheelt dat jullie al wel weten wat jullie willen, mijn nicht trouwt ook dit jaar maar die weet nog helemaal niet wat ze willen, ze hebben wel de datum en locatie maar de jurk doet ze wel maar vind ze eigenlijk onzin dus dat kan allemaal nog wel zei ze. Ik moet daar dan wel weer om lachen want dat zou ik het leukste vinden denk ik de jurk en de bloemen uitzoeken/maken, maar ja dat word een drukke week voor ons want mijn moeder word dan 50 dus dat is op woensdag sara zetten bij mijn moeder dat word wel een uur of 4 'snachts met al die mensen die een sara brengen en dan op donderdag houd ze feest en op vrijdag trouwt mijn nicht haha maar wel erg leuk.

Geplaatst

Maris,

Wat leuk dat er zoveel mensen bij je moeder gaan versieren!

Pfff, dus om vier uur 's nachts lig je dan pas in bed of hoe ga je dan versieren?

Wij hebben dat feestje al lang geleden gehad. Mijn moeder wordt dit jaar 61. (mijn broer is nu 34 en ik ben 31jaar)

Proficiat dat je vandaag hebt gewonnen!

Was denk ik wel mooi weer om buiten te zijn.

Ik dacht eerst ook niet dat een jurk passen mijn ding was. Maar wat heb ik er van genoten om al die jurken te passen!

Voelde me net een assistente van Hans Klok.

Als je elke keer onder die jurk vandaan moet komen als die weer uit gaat. Hahaha!

Geplaatst

Hoi dames

wat een tegenstijdige berichten...

Lieve Pippe, ik las dat jullie goede hoop hadden maar dat het toch fote boel is? wat ontzettend moeilijk, verdorie!!!!! Veel sterkte, ook voor Lena uiteraard.....

hebben jullie vervolgstappen besproken of wil het ziekenhuis nog met IUI door blijven gaan?

Wish, nog bedankt voor je lieve berichtje!!! wat gaat het bij jou nu ineens weer snel, deze week alweer de stimulatie!

zo te lezen heb je een geweldige ski-vakantie gehad, dat nemen ze je niet meer af en vol frisse moed aan de Gonal-f dadelijk, top!!!!!

Omdat ik te zwaar ben dacht ik ook dat een jurk niet aan mij besteedt zou zijn maar het werd toch de jurk waarvan ik dacht, dat kan niet.....super, blij dat ik toen toch ervoor gegaan ben!

Onze dag is in mei 4 jaar geleden maar als ik er aan terugdenk krijg ik echt weer dat gevoel van die dag.

Wish, ik weet zo niet meer precies wanneer het bij jullie gepland staat maar omdat wij ook daggasten hadden kozen wij bewust voor een locatie met een binnen en een buiten, het was zo´n mooi weer dat de met de daggasten en de bruidstaart lekker in de binnentuin konden zitten....

Ik weet niet of jullie ook een feestavond hebben maar mocht het in de zomermaanden zijn let dan ook goed of ze er airco hebben of deuren open kunnen zetten.....

wat ontzettend leuk zijn die voorbereidingen he?!

Maris, hoe gaat het nu met je pols? en weten jullie al wanneer je weer verder wil met de cryo?

Ris en Lala, ook heel veel succes!

liefs

Babeth

Geplaatst

Babeth,

Bedankt voor je tips! Zal het zeker in m'n gedachten houden voor de grote dag.

Ben je nog steeds moe, maar je bent niet misselijk toch?

Bijna de tweede echo, ik tel met je mee af!

Geplaatst

Haha Wish het is niet dat we dan zoveel versieren maar er komen van verschillende groepen mensen een sara te staan (buren, vrienden, families, teamgenoten enz) Die komen allemaal tegen 12 uur s´nachts om die poppen neer te zetten. Bij die pop word dan ook een tekst op een groot bord gemaakt wat over die persoon gaat. Maar omdat dat pas tegen 12 uur begint zijn er altijd wel een aantal die lang blijven. Dan houd ze de volgende dag nog het feest bij een zaaltje hier in de buurt.

ik zal daarna wel foto´s op mijn hyves zetten dan kun je zien wat ik bedoel haha zijn erg leuke feestjes altijd. Maar volgens mij doen ze het niet overal zo want mijn familie uit het westen kent het ook niet, maar doen wel mee bij ons zo leuk vinden ze het haha

Babeth met mijn pols gaat het redelijk goed ik ga morgen wel de fysio bellen op aanraden van het zh omdat het wel pijnlijk blijft kijken of hij kan helpen.

Met de cryo´s tja het liefst wil ik eerst een paar kilo afvallen en aan de andere kant wil ik heel graag verder zodra ik weer werk en dus regelmaat heb. Ik denk dat het dat laatste word even afwachten wat het dinsdag gaat worden met het gesprek.

Geplaatst

Maris,

Het versieren als iemand 50 wordt kennen wij in Brabant ook.

Ben wel benieuwd naar de foto's, altijd leuk!

Hoop dat fysio de pijn in je pols kan verminderen of weg kan halen!

Ben zo blij met de badkamer in wording, wat wordt het mooi!!!

De tegelzetter heeft tijdens onze vakantie al wat gewerkt en we hopen dat het overmorgen klaar zal zijn.

Vanavond komt een vriend (loodgieter) het bad mee naar boven tillen en stellen, dan kan de ombouw morgen betegeld gaan worden en de vloer.

Zal als het klaar is wat foto's op hyves zetten.

Geplaatst

Zo, ben ik er even niet.....wordt er weer bijna een hele pagina gekletst! :D Goed hoor! hihi

Maris: schieten? Vertel! Ben wel nieuwsgierig! (Schietsport is 1 van mn grootste hobbies...)

Wish: leuk die voorbereidingen voor je bruiloft! Geniet ervan! Dát zijn de dingen die je bij blijven! En maak het vooral jullie dag! Niks aantrekken van vervelende betweterige familieleden of vrienden! Jullie ding doen!

Mijn moeder heeft altijd gezegd: mijn trouwjurk is voor mn dochter, als die ooit gaat trouwen.

Nou zat dat in mijn vorige relatie er inderdaad niet in, maar ze heeft hem trouw altijd bewaard. Toen wij zeiden: we gaan trouwen (zo'n 5 jaar terug nu) zei ze meteen dat ze de jurk nog had.

En wat denk je? Paste perfect! Ik heb dus maar 1 jurk gepast, en dat werd hem ook meteen! Dát zal mij altijd bij blijven....

Voor de rest: heb weer hulp ingeroepen van de acupuncturiste, is misschien nog wat aan de vroege kant, maar goed, dan kan ze ook naar de rest van mijn gezondheid kijken ;-) En ik heb hulp ingeroepen van een 'life-coach'. Zit met een aantal dingen die nog niet verwerkt zijn, en dat zit in de weg....ook op het werk, dus dat moet ook even allemaal in goede banen geleid worden.

Gister ook te horen gekregen dat een oom van mij is overleden, heel plotseling. Oom John was welliswaar al 82, maar je verwacht het niet....

Tot zover!

Groetjes en voor iedereen een knuffel (als je em wilt hebben natuurlijk ;-) )

Geplaatst

Lala gecondoleerd met je oom. Bah dat zijn nooit leuke dingen sterkte.

Wat goed dat je een coach hebt in geschakeld ik hoop dat het je gaat helpen.

Ik heb ook acupunctuur gedaan en ik werd er erg rustig van toendertijd. En bij mijn vriend is toen het zaad wel iets meer geworden door de acupunctuur.

Met schieten bedoelde ik klootschieten haha. Wij noemen dat ook altijd schieten.

Wish ik ben benieuwd hoe de badkamer word dan. ik wacht af op de foto´s op de hyves.

Geplaatst

Lala,

Gecondoleerd met je oom. Ondanks zijn mooie leeftijd is iemand verliezen altijd onverwacht en te vroeg, sterkte!

Wat geweldig dat de jurk van je moeder paste!

Dat is zeker een mooie herinnering!

En net wat je zegt, het is ONZE dag dus wij bepalen wat er gaat gebeuren.

Je bent goed aan jezelf aan het werken, wat knap van je!!!!

Hoop dat je er baat bij zult hebben, you go girl!

Geplaatst

Dank jullie wel!

Ja, 2011 is niet begonnen zoals we gehoopt hadden. Dit wordt de 2de begrafenis in 2 weken tijd....

Deze oom is de broer van mn vader, en toen ze allebei nog een jaartje of 20 jonger waren leken ze als 2 druppels water op elkaar. Dat maakt het er allemaal niet makkelijker op.

Het aan mezelf werken is nodig. Doe ik het niet, dan weet ik dat ik over een maandje of 2 echt bij elkaar te rapen ben, en kan ik nog niet meer de moed opbrengen om naar buiten te gaan om een boodschap te doen. Been there, done that! En dat nooit meer!

Dus ik vind van mezelf dat ik er al snel bij ben.

Moet voor mezelf nog 1 rapport afmaken (en dat doe ik vanavond maar.....manlief is toch niet thuis...) en dan ga ik melden aan de baas dat ik even wat tijd voor mezelf nodig heb.

Deze coach heeft me in het verleden goed geholpen, dus ik ga ervan uit dat we dit keer ook met een paar sessies "klaar" zijn ;-)

Maris: hihi, ja, klootschieten is ook schieten! hihi

Maar ik denk dat ik kan begrijpen waarom je t leuk vind!

Tot zover weer!

Geplaatst

Bah wat een naar begin van het jaar. Nogmaals sterkte.

Dat aan jezelf werken ken ik, ik ben vorig jaar door van alles en nog wat ook helemaal ingestort. Ik kwam niet meer buiten had nergens zin in en wou het liefst dagen lang in bed blijven liggen.

Gelukkig hebben mijn vriend en mijn moeder toen aan de bel getrokken en ben ik naar de huisarts gegaan die heeft mij toen door gestuurd naar een psycholoog. Dat heeft wel effect gehad maar deed niet genoeg, toen heeft zij mij doorgestuurd naar een psychosomatische fysiotherapeut (ik had namelijk al 8jaar last van mijn rug,nek en schouders en moest 2keer in de week naar de gewone fysio) nou die vrouw heeft mij wel zo geholpen ik ben al sinds maart niet meer bij de gewone fysio geweest en ik ben een stuk rustiger geworden. Ook heb ik iets meer zelfvertrouwen gekregen, nog niet zo als het hoort te zijn maar we zijn een aardig eind op weg.

Maar heel erg goed dat je op tijd aan de bel trekt dan want ik neem aan dat je dat ook echt niet meer wil mee maken.

Mag ik vragen wat jij voor een sport doet?

Klootschieten is inderdaad erg leuk bijna de hele familie doet het incl mijn moeder en broertje. Mijn zusje heeft het ook een tijdje geprobeerd maar die zit liever op een paard haha.

Geplaatst

Nee, de hele dag willen janken en in bed willen liggen, dát wil ik nooit meer meemaken! t Is verschrikkelijk!

Ik ben er een jaar of 6 geleden in terecht gekomen, en een combinatie van Chiropractie en een coach heeft mij enorm geholpen !! Liep nog bij de coach toen ik net met mijn huidige man een relatie kreeg. De gesprekken met hem hebben vast geholpen in de beslissing (na een week of 4 relatie) om te gaan trouwen! hahaha

Deze coach nu, heeft een tijdje geleden, me geholpen met rustiger worden en accepteren dat we moesten gaan IVF-en. Ik denk dat hij me nu ook kan helpen met alles wat nog allemaal dwars zit. (Mezelf vooral nu, vrees ik ;-) ) Overigens: zijn vrouw is de acupuncturiste...

Bij mij heeft niet goed in mijn vel zitten ook altijd zijn weerslag op mijn nek en mijn rug. Dus...ik loop nog steeds vrolijk bij de chiropractor. Maar moet eerlijk bekennen dat ik nu denk ik op tijd ben, want tot nu toe nog geen last van mn nek. En dat is een goed teken.

Er zijn eigenlijk 2 sporten die wij doen: 1 schietsport (jawel....gevaarlijk mens met vuurwapens!!) en 2 pool-biljart.

De schietsport beoefen ik al een jaar of 11, denk ik. Ik ben zelfs een tijdje gediplomeerd instructeur geweest. De sport, hoe raar het ook klinkt, zorgt ervoor dat ik volledig af kan schakelen. Van de buitenwereld, maar ook van alle beslommeringen in mijn hoofd. Je hebt voor niks anders tijd of ruimte, het enige dat telt is dat doel, en de 10 proberen te raken. Het is enorm rustgevend. Al is het maar dat uurtje dat je op de baan staat of ligt, maar het is wel zo lekker!

Het pool-biljart, daar heeft mijn man een tijdje competitie in gespeeld, en ik vond t wel leuk om te doen. Sinds een maandje of 3 zijn we (ben ik) nu serieus aan het spelen en hebben we ons lid gemaakt van een pool-hal. Het is toch telkens een uitdaging om die balletjes te raken zoals je ze moet raken. Ik ben er nog lange niet, maar het gaat wel steeds beter! Niet echt actieve sporten, maar zijn wel beide uitdagende sporten.

Ik kan me dus goed voorstellen dat het voor jullie telkens een uitdaging is om dat balletje te "schieten".

Geplaatst

Gelukkig maar dat je nu op tijd erbij bent dan.

En na 4 weken haha ik dacht dat wij al snel waren met na een half jaar verkering een huis kopen, maar ik vind dat wanneer het goed voelt moet je er voor gaan of het nu met 4 weken of met 6jaar is ik ben blij dat wij toen die keuze hebben gemaakt we zijn nu na 8,5 jaar nog steeds gelukkig bij elkaar.

Dat pool-biljart hebben wij ook wel eens gedaan maar mij lukt het niet zo. Mijn vriend heeft jaren gewoon biljart gedaan dus hem lukt het nog wel haha binnenkort gaan we toevallig nog met de buren biljarten (de mannen dan haha wij gaan aan de bar aan de wijn haha)

Schietsport lijkt mij ook nog wel wat ik kan me indenken dat je gewoon even alles kan vergeten als je daar mee bezig bent heerlijk.

Met klootschieten is dat ook dat is meestal op de meest afgelegen plekken en dan is het verstand op nul en zorgen dat je wint en het verschilt van een km tot 15 km maar het is voornamelijk erg gezellig. Dit doe ik alweer een jaar of 20 denk ik precies weet ik het niet meer.

Geplaatst
Gelukkig maar dat je nu op tijd erbij bent dan.

En na 4 weken haha ik dacht dat wij al snel waren met na een half jaar verkering een huis kopen, maar ik vind dat wanneer het goed voelt moet je er voor gaan of het nu met 4 weken of met 6jaar is ik ben blij dat wij toen die keuze hebben gemaakt we zijn nu na 8,5 jaar nog steeds gelukkig bij elkaar.

hihi,....is eigenlijk nog erger: 5 maanden na het opbreken van mijn toenmalige relatie, die 18 jaar geduurd heeft, ben ik 2 weken op vakantie gegaan. Bij terugkomst na een dag of 3 gaan 'daten' met mn mannie. 4 weken later besloten te gaan trouwen. Besluit kwam zo rond 1 april. 14 september zijn we getrouwd. Mijn ouders wisten niet eens dat ik weer aan t daten was, laat staan dat ik alweer een relatie had, dus die hebben we helemaal overdonderd met het verhaal hihi

Geplaatst

Sjongejonge, er wordt heel wat geschreven. (goed hoor, hebben we een mooi actief topic)!!

Lala,

Wat een stunt zeg om je ouders zo te laten 'schrikken'. (hoe kan ik het anders benoemen)?

Maar jeetje, een relatie van 18 jaar gehad. Hele tijd zeg!

Als iets goed voelt moet je er voor gaan, soms moet je in het diepe springen en je ziet dat het dan ook vaak goed is wat je doet.

Maris,

Hoe gaat het met het gebruik van de brace om je pols?

Heb je de fysio al gebeld?

Ik heb vandaag mijn eerste avonddienst gewerkt na mijn weekje vakantie.

Kan jullie melden dat ik er weer meteen helemaal 'in zit'.

Morgen ook een avonddienst en dan even rust.

Geplaatst

Ja, we hebben mn ouders écht laten schrikken. Maar nu, 5 jaar later, zijn ze maar wát blij met deze schoonzoon ;-)

En ja, het zat gewoon goed, voelde ook goed, anders had ik t nooit gedaan.

pfff wish, is t niet zwaar? Die avond diensten bedoel ik?

Geplaatst

Lala,

Een avonddienst werken is vrij 'zwaar'.

In een avonddienst sta je alleen op een verpleegafdeling waar 8 tot 10 demente zorgvragers verblijven.

We hebben crisisopvang, mensen kunnen komen logeren om de thuissituatie te ontlasten en er verblijven mensen ter observatie of doorstroming naar een ander verpleeg of een verzorgingshuis.

Heel leuk, afwisselend vooral. Ik werk er nu 12,5 jaar. Eerst op vast verblijf gewerkt maar het laatste jaar zijn we met dit concept gestart omdat er veel vraag naar was. (vooral het laten logeren van zorgvragers en de crisisopvang)

Als ik thuis kom kan ik nooit meteen naar bed, vandaar mijn late berichtje gisterenavond.

Moet tot 22.45uur werken, ben meestal rond 23.10 thuis.

Geplaatst

Lala dat zal inderdaad wel even schrikken geweest zijn haha maar als het goed voelt waarom niet.

Wish dat zal inderdaad even tegenvallen haha die avonddiensten na zo´n heerlijke vakantie.

Werk ze nog even vanavond dan kun je morgen uitrusten haha.

Met mij pols gaat het redelijk ik moet vanmiddag naar de fysio dus ik ben benieuwd. Als ik wat doe moet ik echt die brace wel om hebben anders word het niet wat, want zonder gaat niet echt.

Ik heb zo eerst nog dat sollicitatie gesprek dus ik ben benieuwd met een half uur moet ik weg maar ik krijg nu wel de zenuwen wat stom eigenlijk heb al zoveel gesprekken gehad en elke keer word je weer zenuwachtig.

Geplaatst

Maris,

Zenuwen zijn er altijd voor een soll.gesprek dat is toch logisch.

Je hebt die mensen nog nooit gezien en gaat met hun in gesprek en wil het beste van je laten horen en zien.

Je gaat het zeker weten goed doen!

Succes!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden