Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dames, ik wens jullie alle goeds voor het nieuwe jaar!!!

ik moet eerlijk zeggen dat ik wel blij ben dat de kerst en oud-en nieuw nu achter de rug is.

Maris, fijn dat er toch wat verbetering is met je, wel lekker dat je nu verder mag met de brace, balen van je werk maar daar komt vast weer iets anders voor hoor, ik heb er alle vertrouwen in!!

Wish, jij staat lekker op de latten, doe voorzichtig en have fun!!!

Pippe, daar gaan we voor!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Wish heel erg veel plezier op wintersport. Geniet er lekker van en alvast heel erg veel succes met de eerste spuit weer.

Maandag gaat het weer van start.

Geplaatst

:woohoo:

Ik heb bijna zeker weer werk. Donderdag ga ik voor gesprek en contract tekenen dus ik ben helemaal blij.

Hoe gaat het met jullie hier?

Geplaatst

Haha dames het is bij een thuiszorg en voor hoeveel uren het precies is hoor ik donderdag. En als het goed is kan ik vrijdag of maandag al beginnen.

Moet je nagaan ik heb donderdag mijn sollicitatie gesprek en kon dan ook direct mijn contract tekenen haha dat heb ik nog nooit mee gemaakt.

Pleun en Kimmie succes morgen ik zal duimen dat het allemaal goed gaat en dat jullie iets meer uit bed mogen.

Babeth hoe is het met jou?

Geplaatst

Hee Dames,

Hoe is het met jullie? Wij mogen vrijdag testen (eigenlijk zondag, vrijdag is dag 14 na IUI, dag van IUI meegerekend), en ik maak me echt een beetje gek.

Gisteren hield ik het niet meer en moest Lena een test doen. We dachten een streepje te zien, maar het leek ook wel dat 'ie weer wegging.

Misschien wílden we iets zien. Toen hebben we het papiertje uit de test gehaald. (Hoe wanhopig kun je zijn..) En daar zagen we wél iets.

Zowaar gekanteld onder het licht.. haha.

Het zal niks geweest zijn, we zijn nog behoorlijk vroeg. Klachten zijn er ook nog niet, Wel heeft ze af en toe steekjes onder haar navel en pijnlijke borsten, maar we zijn erachter dat ze dat élke maand heeft voor haar menstruatie. Het veel plassen zal wel door koude voeten komen.. zucht.

Ik moest gewoon even mijn frustratie van me afschrijven. We moeten gewoon niet meer testen van te voren want het maakt je alleen maar gek.

Geplaatst

Oh wat spannend weer Pippe! Ik duim mee hoor, want het moet gewoon een x lukken!! En ziet er nu natuurlijk wel goed uit!

De controle was goed, moet nog wel rustig aan doen. Vanwege me buik en me hart dat overuren blijft maken!

Over 2 weken groei-echo en afspraak, kom namelijk niets aan en nu gaan ze kijken of de kleine wel op schema ligt!

Ben erg benieuwd...

Maris, thuiszorg is leuk! Ook een tijdje gedaan moeten stoppen vanwege me rug. Maar erg dankbaar werk hoor!

Geplaatst

Pippe en Lena dat ziet er wel heel goed uit hoor. Ik zal extra hard duimen nu tot vrijdag.

Succes.

Kimmie ja ik denk ook wel dat het heel leuk werk is we zien wel als ik maar werk heb daar gaat het om.

Maar gelukkig dat de controle goed was. Doe lekker rustig aan nog eventjes volhouden en dan heb je je kanjer in je armen.

Geplaatst

Dames!! Allereerst een geweldig super en vruchtbaar 2011 gewenst!!

Yup, ben weer terug, en we gaan binnenkort de cryos laten terugplaatsen ;-)

Pippe: ik duim voor jullie!!

(Heb écht nog niet alles gelezen.......maar voor iedereen een dikke knuffel)

Geplaatst

Hoi Maris,

ja, het gaat goed. Denk ik hihi

We hebben behoorlijk wat voor onze kiezen gehad nog. Allereerst: gaan we wel of niet door, gaan we de cryos gebruiken en zo ja wanneer..... We hadden eigenlijk eind vorig jaar gepland voor de cryos, maar het kwam er gewoon niet van, en daarna hebben we ons oudste hondje moeten laten inslapen. Hij was "slechts" 3 jaar oud, maar kwam er niet meer bovenop na 2 operaties. Arme boef. Dat heeft behoorlijk wat impact gehad.

Rond de kerst had ik opeens het gevoel van: als maart-april was gelukt, dan hadden we nu een kleine gehad.... en dat heeft ook nog flink wat emoties los gemaakt.

Maar ik weet nu dat we nog niet helemaal klaar zijn met ons gevecht voor kinderen. We gaan binnenkort DD maar bellen/mailen voor weer een afspraak om de cryos te laten terugplaatsen.

Geplaatst

Och jeetje dat hakt erin allemaal zeg.

Wat zit het toch ook oneerlijk in elkaar allemaal. Ik heb daar inderdaad van de week ook nog aan gedacht dat wanneer in maart de poging gelukt was ik volgende week uitgerekend zou zijn en dat komt inderdaad hard aan.

Wat erg van je hondje bah ik heb zelf 2 hondjes en moet er niet aan denken om ze in te laten slapen en dan nog maar 3 jaar oud sterkte ermee.

Maar wel heel goed dat jullie besloten hebben om door te gaan.

Geplaatst

Wat erg van je hondje bah ik heb zelf 2 hondjes en moet er niet aan denken om ze in te laten slapen en dan nog maar 3 jaar oud sterkte ermee.

Het is de zwaarste beslissing die ik ooit in mn leven gemaakt heb. (En ja, dan reken ik ook besluiten om mn vorige relatie te beeindigen als minder zwaar...)

Meneertje had een operatie gehad aan zn darmen toen hij nog geen 14 weken oud was.

Dit heeft ervoor gezorgd dat alles binnenin is gaan verkleven. Hij had nu iets gegeten wat gewoonweg niet door de darmen kon (bij een gezonde hond geen probleem) en dat heeft tot darmperforatie en nog meer problemen gezorgd.

Hij was en is nog steeds een geliefd hondje.

Ik hoop voor iedere dierenbezitter dat ze zo iets nooit hoeven mee te maken. En die beslissing nooit hoeven te nemen.

Maar het heeft ons (mijn man en ik) wel weer een stukje dichter bij elkaar gebracht. Dit verdriet samen. Hoe gek het ook klinkt...

Geplaatst

Hee Lala,

Wat goed om je weer terug te zien! Hopelijk aan het einde van dit jaar genieten van een klein hummeltje.

Maris, gefeliciteerd met je baan! Ga je ook nog voor jezelf beginnen of even helemaal richten op je nieuwe werk?

Kimmie, bijna op de 30 weken al! Nog ff vol houden. ;-)

Geplaatst

Bah wat naar.

Wij hebben ooit tijdens de vakantie van mijn schoonouders hun hond moeten laten inslapen. Zij was ook nog 5 jaar oud en had leukemie aan de nieren alles ging toen goed totdat zij net op vakantie waren toen ging er niks meer in de hond en er kwam niks meer uit.

We hebben toen eerst maar onderzoeken laten doen zodat zij nog konden genieten van hun vakantie maar toen bleek dat het beestje niet meer te redden was moesten we toch bellen en vragen wat zij wilden of nog een paar dagen in leven houden door een infuus of laten in slapen terwijl zij er niet waren. Zij hebben voor dat laatste gekozen omdat het zielig voor haar zou zijn om nog een paar dagen te lijden, want ze had echt pijn.

Mijn vriend en ik zijn er bij gebleven maar ik hoop niet dat ooit weer mee te hoeven maken bah wat zielig.

En toen kwamen mijn schoonouders nog weer een paar dagen later nou dat was drama natuurlijk.

Geplaatst

Pippe dank je wel.

Ik wil nog wel voor mezelf beginnen maar ik moet eerst de regelmaat wat werken enz weer terug hebben en dan kan ik kijken hoe het loopt en hoeveel tijd ik erin kan steken.

Dus het komt nog wel maar ik heb de tijd nog wel.

Geplaatst

Hee Pippe! Ja, vind t ook weer leuk om hier te zijn. En ik hoop ook voor jullie dat jullie nog dit jaar van een kleintje kunnen genieten! :toppie:

We gaan er weer voor hoor!

Geplaatst

Oh nee Pippe en Lena het zag er zo goed uit.

Wat is het toch weer k$#"$&_t echt ik vind dit zo oneerlijk.

Heel erg veel sterkte met weer een klap te verwerken.

Dikke knuffel.

Geplaatst

Hoi Wish,

Als het goed is zijn wij in maart eindelijk aan de beurt.

Staan als sinds oktober op de wachtlijst en hebben in februari de info avond.

Hebben de afgelopen jaren 12 iui pogingen ondernomen waarvan er 3 uiteindelijk niet door zijn gegaan en de andere 9 ook niet hebben geholpen helaas.

Dus we gaan er dit jaar weer vol goede moed tegen aan.

Zie dat jij al een aantal icsi heb gehad. Ik hoop dat het dit jaar voor jullie gaat lukken.

groetjes Ris

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden