Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kimmie,

Dat je overgegeven hebt doen meer mensen voor of tijdens de bevalling.

Mijn schoonzus beide keren, 2 vriendinnen van mij hebben dit ook gehad.

Ow meid, wat hoop ik dat die kleine uk zich vannacht of morgen zal komen melden!!!

Toi, toi, toi, je kan het, zet 'm op!!!!

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi Lieve Kim,

Hoe heb je vannacht geslapen?Hopelijk redelijk!!

Vind het zo spannend!!Heb heel de nacht mijn telefoon gecheckt of die wel aan stond en i k niks gemist had!!

Maar helaas!!Dan word ik vast en zeker vannacht gebeld ;)!!

Zo nu kan ik ook zeggen we hebben voor de laatste keer met zn drietjes gegeten hihi.

Meis ik ga zo voor je duimen!!Dit is zo niet prettig!!!Laat guusje zich nu maar eens tevoorschijn toveren!!!

@Pipe en Lala hoe is het met jullie????Hopelijk iets minder zieken en kun je alles binnen houde!

@Zoe aaa dat is jammer!!Verheug je je zo op je autootje moet je nog 2 dagen wachten voor je er in kunt crossen ;)

@Maris,Jij ook heel veel beterschap!!Lijkt me geen pretje!!Zorg goed voor jezelf!

@Wish!!!Bijna de echo!!Nog 6 nachtjes slapen toch!!!Spannend!!Hoe voel jeje??las dat je de clear blue gedaan had met de aantal weken.

Magisch he hihi.Dan geloof je het pas echt althans had ik toen!!

Nou meiden ik ga nog even slapen,Was klaar wakker dus nieuwe poging wagen om nog een uurtje me oogjes te sluiten.

Toedeloee!!

Geplaatst

Kimmie alles nog rustig?

3 maart is ook een mooie dag hoor (dan is mijn vriend jarig)

Succes

Bianca dank je ik hoop dat het snel beter gaat. Welterusten nog even je zult wel op zijn van op de telfoon kijken haha.

Pippe hoe is het met jullie?

Wish nog een paar daagjes al zal dat vast niet zo voelen maar echt meid het is zo en dan zie je vast 1 of 2 kloppende hartjes daar ben ik van overtuigd.

Zoe nog even en je hebt je auto. Welke kleur heeft ie dan zal ik eens opletten of ik je voorbij zie gaan. Wij wonen tegenover een van de doorgaande straten haha

Lala ben je al iets beter?

Geplaatst

Hoi Maris,

Ja, ben de laatste tijd wat down en niet vooruit te branden! Vooral op werkgebied, maar vandaag geen afleidingen (behalve dit forum ;-) ) en dan zou ik een eind moeten kunnen komen met mn opdracht(en) voor t werk.

Gisteren is hier wel een bom ingeslagen: mijn oudste broer en zn vrouw gaan uit elkaar. Details weet ik nog niet, maar zn vrouw neemt de (drie) kinderen mee. Pffff............ik heb geen enkele hint gezien dat t niet goed ging daar, dus het was voor mij, voor ons, een grote verrassing. Dat heeft me wel weer aardig van mn stuk gebracht, was gisteren echt uit het veld geslagen.

Aan de positieve kant: ik mag vrijdag naar DD voor de echo, en dan aan de testje! Hopelijk over een weekje (of eerder) een TP! Ik zie daar wel naar uit. Dát maakt me wel vrolijk.

Hoe is t met jou? Al voor aan t bereiden voor de ijsco's? hihi

Kimmie: GO GIRL! Succes en hopelijk gaat t allemaal snel en voorspoedig!

Wish: nog eventjes! Geniet ervan, want de tijd gaat al snel genoeg!

Lena & Pippe: Ik hoop dat Lena zich al wat beter voelt, en dat jullie kunnen genieten van de zwangerschap. Pippe: kom op meid, positief blijven denken!!

Bianca: lieve vriendin ben jij! En slaap lekker nog even!

Zoë: balen dat je morgen je auto pas kan ophalen!

Tot zover, ben ik nog iemand vergeten? Pleun: leuk dat je hier nog bent! En van mij mag je altijd foto's plaatsen van je kleine mannetje!

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]876[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]875[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]874[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]873[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]872[/ATTACH]

bijdeze wat nieuwe foto's

Geplaatst

Pleun,

Wat een mooie foto's van jullie knappe kerel!!

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Ben jij al hersteld van de bevalling?

Lala,

Wat heftig zeg dat je broer en zijn vrouw uit elkaar gaan en dat zij de kinderen mee neemt.

Logisch dat je hier een klap van hebt gehad.

En je was al wat down/neerslachtig.....Sterkte!

Gelukkig klink je mbt de cryo poging erg optimistisch en heb je er zin in, ga zo door keep that good feeling about this!!!!

Bianca,

Nog wat kunnen slapen?

Die Clearblea is inderdaad een goede uitvinding. Heb vorige week 2-3 getest en nu stond er 3+. Dan weet ik in ieder geval wel dat het Hcg gestegen is.

Kimmie,

:positive energie:

Inderdaad, hier nog 'maar' een paar nachten slapen en dan is het zover.

Heb morgen een late dienst en dan ben ik 2 dagen vrij.

Ga vrijdag naar een goede vriendin, ga ik haar vertellen dat ik zwanger ben.

Zij heeft altijd met ons meegeleefd, maar door haar privé omstandigheden heb ik het haar nog niet verteld. Was niet op het juiste moment zeg maar.

Zaterdag optocht kijken en zondag en maandag mag ik werken.

Schieten deze 4 dagen tenminste goed op. :happy:

Geplaatst

Pleun! Wat een leuk mannetje!! Lekker hoor!!

Wish, tja....vandaag toch maar collega gebeld dat ik mn opdracht niet af krijg. Meteen daarna maar mn manager. Ach.....ik zit ziek thuis, ze kunnen / mogen niks verwachten.

Blijft toch kl*te om dat te moeten toegeven, maar er komt gewoon niks uit mijn handen! (Van werk dan he? Knutsel projectjes gaan goed).

Manlief vandaag en morgen in Assen, denk dat ik lekker vroeg naar bed ga. De gordijntjes zijn trouwens af ;-) Even kijken of ik er een goede foto van kan maken.

Ben inderdaad wel lekker positief over de Cryo TP. Dat komt goed hoor!!

Tot zover!

Geplaatst

Lala,

Zo te lezen ben jij een harde werker en baal je er ontzettend van dat er niks uit je handen komt.

Ik wil je een hele dikke:hugg: geven omdat jij dit echt even nodig hebt.

Pippe,

Hoe gaat het vandaag met jullie?

Geplaatst

Pippe,

Wat fijn, gelukkig maar!

En ook nog mét pijnlijke borsten, jippie.

Tot later.

Ik neem van harte je knuffel in ontvangst hoor!

Geplaatst

Kimmie, ik hoop voor je dat het snel gaat nu voor je, ik wens je veel kracht en een voorspoedige bevalling toe!!!

dat overgeven herken ik wel, ik deed het tijdens de weeën, was het gevoelg van verkeerd ademhalen..... komt goed meid!!!

Maris, pas op hoor met die slijmbeursontsteking, niet dat je dadelijk je hele knie in de vernieling helpt en dan de pijn, jeetje, 2010 eindigde slecht maar 2011 ben je op deze manier ook neit goed begonnen zeg, een goed herstel gewenst!!!

Vanessa, hoe is het met jou, jeetje, nog minder als een week zeg....lijkt me best apart als je zo de datum al weet, ik kijk uit naar je berichtje!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Pleun wat een knapperd van een zoon heb je zeg.

Lala jeetje wat heftig dat ze uit elkaar gaan en dat zij de kinderen mee neemt.

Ik kan me indenken dat je nu niet lekker in je vel zit dat dit het alleen maar erger maakt.

Sterkte ermee.

Wish nog even gelukkig heb je het druk en dan is de tijd zo voorbij.

Babeth hoe is het met jou?

Zoe morgen is het zover dan mag je je auto ophalen.

Veel plezier ermee.

Pippe gelukkig is Lena weer de oude met zere (.)(.) dat is een heel goed teken haha.

Kimmie hoe gaat het?

Zo ik heb de boodschappen in huis en het huis is weer schoon want morgen is mijn mannetje jarig en aangezien we morgen, overmorgen en zaterdag visite krijgen had ik anders geen tijd.

Iedereen een fijne avond

Geplaatst

Babeth we waren tegelijk aan het typen.

Dank je het is dit jaar inderdaad niet veel anders als vorig jaar, maar dat zijn we wel gewend hoor zo onderhand dat is al 12 jaar zo dat er nog geen jaar bij zit waarvan ik zeg ja dat was een top jaar.

Maar goed dit is gewoon het laatste en we gaan nu verder een geweldig jaar tegemoet.

Hoe voel jij je?

Geplaatst

Lieve Maris,

Wat ben jij een sterke vrouw.

Het bericht wat je net hebt geschreven ontroerd me.....

Hoop met heel mijn hart dat de rest van het jaar geweldig gaat worden!!!

:positive energie:

Geplaatst

Dank je wel lief dat je dat zegt ik ben niet altijd even sterk hoor, maar ik ben niet de persoon ernaar om bij de pakken neer te gaan zitten.

Het is nu eenmaal zo dat ik nog al eens pech heb en altijd veel mankeer maar het is niet anders. Ik kan alleen hopen dat het ooit een keer anders word.

Maar wij gaan gewoon voor dit jaar.

Geplaatst

Hou dat gevoel lekker vast Maris, uiteindelijk worden jullie ook beloont!

Dit weekend nog even lekker feesten en dan met frisse moed op naar jullie cryo! En het is zo april!

Lala, jeetje heftig hoor. En je hebt groot gelijk dat je even gas terug neemt. Uiteindelijk is het maar werk en jullie cryo is jullie leven! En dat is het belangrijkste en heb je even al je energie voor nodig. Pas goed op jezelf. Het komt al dichtbij, morgen naar DD!

Pleun, wat een heerlijk ventje! Hoe gaat het met hem? En met jou?

Pippe, wat fijn dat het weer goed zwanger voelt bij Lena. Ik wou nog zeggen, gooi er ff een CB tegen aan. Heb ik (net als Wish) destijds ook gedaan en geeft weer een hele positieve boost!

Kimmie, ik hoop dat je aan het bevallen bent! Zal een lekkere deugniet zijn als hij/zij je nu al zo aan het testen is haha.

Wish, je hebt weer een nieuw plaatje op je ticker! Fijn dat je het een en ander te doen hebt de aankomende dagen. Schiet de tijd nog een (beetje) op. Wat een leuke verassing heb jij voor je vriendin!

[ATTACH=CONFIG]881[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]882[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]883[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]884[/ATTACH]

En dit is mijn kerel, alweer 5,5 maand oud.

Geplaatst

Dames ik zie net dat ik heel wat berichtjes gemist heb,,,

Lala wat heftig van je broer, zeker als je het total niet aan hebt zien komen, erg sneu ook voor de kinderen!!

En Dan binenkort je tp, jeetje veel succes meid!!

Pleun wat een heerlijk ventje zeg gaat het goed? Zo te zien wel....

Maris het zit je inderdaad niet mee zeg. Wordt tijd dat het vanaf nu Allern maar beter wordt met dit jaar jullie grootste wens!!!!!!

Wish fijn dat de komende dagen volgepland staan voor je het weet is de echo!! Heb je al contact gehad Ivm het aan laten passen van je jurk?

Hier gaat het goed, ik voel de kleine iedere dag dat is heerlijk! Verder nog wel bruin bloedverlies maar het wordt wel minder, 9 mart weer naar de gyn!!

Geplaatst

Zoe wat is Duuk ook een knapperd echt een heerlijk ventje.

Volgens mij is hij ook heel erg tevreden of niet?

En hij is alweer bijna een half jaar wat gaat dat snel.

Geplaatst

Wat wordt duuk groot, jee dat gaat snel zeg!

Oh meiden heb net ff zitten huilen hoor.. Ja het is weer avond en ik heb weer die buikpijnen, en ze

voelen nu echt verschrikkelijk. Kon gewoon even niet meer ertegen. Even huilen en hopelijk zo slapen, of niet

en gewoon gaan bevallen maar!

Maris ik vind ook dat je het verdiend! En dat jullie wens dit jaar maar eens mag uitkomen!

Geplaatst

Even een hele snelle update van mij.

Godzijdank is Lena weer beter, ik heb deze zwangerschap bijna continue zere borsten gehad, oefffff.

Vanochtend laatste controle in het zh, mijn man zei vanmorgen dat mijn buik alweer gezakt was, straks heb ik de kindjes tussen mijn tenen hangen!

Schoonouders gisteravond langsgeweest ?1? Zijn 5!!!! dagen voor de bevalling een charme offensief begonnen (bij Bo heb ik ze al die tijd bijna niet gezien) en

mijn schoonmoeder heeft haar hulp aangeboden. Zijn er helemaal van slag van. Vanavond komt er zelfs een nieuwe coach voor mijn man hoe hij zich een beetje

los kan gaan maken van zijn ouders. Ach, hij heeft gezegd of hij niet wist of hij ze nou bellen moest na de bevalling..... Zouden nu toch echt de luiken zijn opengegaan?

Geplaatst

Och Kimmie toch ik hoop zo dat het snel begint of dat je nu misschien al bezig bent.

Leiden ze na zo´n zware zwangerschap niet in dan? Sorry ik weet ook niet hoe dat gaat hoor.

Maar het lijkt me toch dat dat wel een keer kan.

Heel veel sterkte en ik zal een weeen opwek kaars aansteken hier en op het werk.

Vanessa ik moest er wel om lachen dat je schreef dat je de kinderen tussen de benen hebt hangen ik ben wel benieuwd hoe je er nu uitziet met je buik.

Maar goh dat het nu opeens wel kan met je schoonouders. Ik hoop voor jullie dat er dan nu ook echt wat veranderd en dat ze eens normaal gaan doen want die stress kun je toch echt niet gebruiken straks met 3 kleine koters.

Succes

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden