Ga naar inhoud

Wie start er in maart 2010?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja dat zei de arts ook

Ik voel me eigenlijk heel positief alleen moest ik het een weekje iets rustiger aan doen en dat is niet makkelijk haha ik voel ja niks de vorige keten had ik nog wel napijn van de punctie

Ik hoef ook niks geen medicijnen te gebruiken

Maar ik voel me heel erg goed eigenlijk lang niet meer gehad

En hoe is het met Jou en je kanjer?

• Reacties 9,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• mari-83

2458

• Wish

1953

• Mrs. De Vries

1200

• lala

1000

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik merk het ook aan je schrijfwijze dat je beter in je vel zit.

Echt fijn voor je!!!

Met 'ons' gaat het ook super!

Vandaag bij Prenetal wat shirtjes gekocht en een linnen korte (knie) broek. Laat de zon maar komen. Haha!

Niet dat ik pal in de zon ga zitten hoor.

Geplaatst

Hey lieve meiden,

Ik ben er nog. Heb gewoon geen tijd gehad om te schrijven maar weet dat ik aan jullie denk!

Maris, wat fijn om te lezen dat je je zo goed voelt! En een mooie 4 cellige terug geplaatst gekregen. Heb je er een mooie foto van? Oh meis, ik hoop het zo voor je! Doe lekker rustig aan de aankomende tijd en laat je maar goed verwennen!

Wish, wat lief al die vragen voor mij. Het gaat goed met ons. Manlief heeft weer meer tijd voor ons en daar was ik eerlijk gezegd ook wel een beetje aan toe. Hij zelf trouwens ook. Gisteravond heerlijk met een biertje achterthuis gezeten en sinds lange tijd weer heerlijk gekletst over serieuze en minder serieuze onderwerpen.

Met Duuk z'n helm ging het super. Hij heeft alleen sinds 2 dagen koorts (z'n ondertandjes komen erdoor!) en dan mag hij de helm niet op. Nu moeten we aankomende week weer voor controle en das maar goed ook want heb wel het idee dat de helm wat strak gaat zitten. Is natuurlijk ook wel logisch aangezien z'n hoofdje gewoon doorgroeid. Ze passen z'n helm dan weer aan.

Ik heb je buikje opgezocht! Prachtig zeg! Wat een mooie bevestiging dat jullie beebje goed aan het groeien is! Nu op naar de 20 weken echo! Willen jullie het geslacht weten? Wat leuk dat jullie geslaagd zijn voor je moeder! Ben ook wel erg benieuwd hoe jij er straks uitziet op die bijzondere dag! ;-) Voel je je verder goed?

Babeth, ben ook erg benieuwd naar de babykamer van jullie meisje. Kan me erg goed voorstellen dat de emoties naar boven komen. Pfff, dikke knuf.

Lala, hoe is het met je?

Pippe, hoe gaat het met jou en Lena?

Pleun, heeft jullie kerel z'n duim al gevonden? Heeft hier ook even geduurd maar wat is hij er blij mee haha.

Meiden, het is vandaag moederdag.... Ik hoop met heel mijn hart dat jullie deze dag allemaal eens mogen vieren. Ik heb vanmorgen gewoon gebruld toen ik het knutselwerkje van Duuk kreeg...

Dikke knuf voor jullie allemaal.

Geplaatst

Dank ej wel Zoe ja ik laat me verwennen haha ik mocht de afwasmachine niet eens in en uit pakken haha.

Nu hou ik alleen mijn hart vast voor vanmiddag want mijn schoonmoeder is erachter gekomen dat we een tp hebben gehad en nu ben ik dus benieuwd wat voor een opmerkingen we gaan krijgen van mijn schoonvader hij heeft ons al vaker voor gek verklaard dat we dit doen en dat we gewoon geduld moeten hebben maar ik ben benieuwd.

Zoe veel plezier vandaag wat leuk een eigen knutsel kan me indenken dat je emotioneel werd.

Voor de andere dames veel plezier vandaag en anders een hele dikke knuffel want dit is voor sommigen onder ons nog steeds niet de mooiste dag van het jaar.

Geplaatst

hoi dames

Zoë wat fijn om te lezen dat je man weer zijn "handen vrij" heeft voor thuis!! was dus echt genieten zo te lezen. Wat sneu voor Duuk dat hij zo´n koorts krijgt van zijn tandjes en dan met dit weer...sterkte! ik kan me voorstellen dat je tranen kwamen met het knutselwerkje, zo lang naar zo´n moment uitgekeken!!!

Wish jij bent op tijd geslaagd voor een fijne broek en dan ook voor de bruidskleding voor mams, leuk joh! weer wat puntjes klaar, en voor je het weet is het juni....tatatata.. tatatata....

Maris, hoe is ze er toch achter gekomen??? balen zeg, nou meid laat je niet oplutten, jeetje, mijn bloeddruk reageert er gewoon op ....heb bewondering voor je dat je de lieve vrede weet te bewaren!!

Hier is het kamertje geschilderd maar 2 wandjes moeten echt nog een keertje en dan de plinten en de raamkozijnen nog, wat de kleurstelling betreft zijn we iig erg tevreden!

wat betreft moederdag, ik sluit me volledig aan bij de woorden van Maris

liefs

Babeth

Geplaatst

Maris, wat een lieve vriend heb je toch! Hopelijk word je aankomende week op het werk ook ontlast?!

Wat betreft je schoonmoeder: verstand op nul en laat maar kletsen. Niet op ingaan, jij weet wel beter!

Kwetsend hoe sommige mensen kunnen reageren. Hoe vaak wij nu wel niet te horen krijgen dat de 2e nu wel spontaan zal komen. Grrr....

Babeth, super dat het kamertje vorm begint te krijgen. Is toch altijd weer afwachten hoe de kleur op de muur staat.

Pfff, het is hier best warm!

Knuf

Geplaatst

Maris, jammer dat de andere het niet gered heeft maar voor deze ene topper ga ik me suf duimen!

Babeth thnx voor de tip, maar zit hier nu met een baby die al 6 dagen diarree heeft. Vrijdag weer gezien door de arts maar gelukkig nog geen uitdroging of zo te zien.

We moeten hem wel in de gaten houden uiteraard.

Wish wat goed dat je weer geslaagd ben!!!

Meiden moederdag is zo mooi ineens, ook ik hoop dat jullie dit allemaal mogen meemaken!

Geplaatst

Dank je meiden.

Gelukkig Pippe is alles goed

Ik heb me vanmorgen ziek gemeld ik kan bijna niet lopen van de pijn in de knie. Moet straks ook naar de ha die slijmbeursontsteking zal dus toch wel niet helemaal over zijn. Het is ook helemaal dik dus toch even na laten kijken.

Iedereen een fijne dag volgens mij word het wel weer mooi weer.

Geplaatst

Hoi meiden,

Maris wat balen dat nu je knie zo erg opspeelt, ik hoop dat ze je kunnen helpen! Beterschap ermee.

Kimmie wat zielig zeg, van het ene in het andere uiterste,beterschap met de kleine jongen, lijkt me best eng!

Hier alles z'n gangetje

Liefs Babeth

Geplaatst

Maris,

He meid, wat is dit klote! (mag ik zo toch wel schrijven....)

Blijf jij maar eens een paar dagen thuis om je knie rust te gunnen. Je moet wel in beweging blijven, maar of dat je nu thuis wat loopt of op je werk is heel wat anders.

Op je werk sta je heel veel en dat is niet goed.

Beterschap!

Wat zei de dokter?

Babeth,

Joehoe!!!! 26 weken zwanger!

Wat gaan de weken snel voorbij, of heb jij dit gevoel juist niet?

Geplaatst

Wish vandaag inderdaad 26 weken, sinds week 24 lijken ze gelukkig sneller te gaan!

Overmorgen komt onze manager langs, gaan we de ure indeling bespreken, kunnen we weer een to do ding wegstrepen.....

Heb eigenlijk niet veel te melden, heel de dag alleen maar uitgerust na het voor mij drukecweekend...

Geplaatst

Dank je wel dames ik moet rust houden van de dokter en 4 keer per dag koelen.

Hij had mij wel een spuit willen geven maar omdat ik zaterdag de tp heb gehad zag ik dat niet zo zitten en hij ook ook niet dus het is gewoon afwachten.

Geplaatst

Kimmie, ik smelt mee!

Maris, hoop dat het langzaam wat beter gaat met je knie. Een spuit had ik ook niet laten zetten idd.

Welterusten allemaal!

Geplaatst

Het is hier rustig....

Maris, hoe voel je je?

En de andere meiden?

Hier alles goed, ban vandaag met manlief naar een welness spa geweest. Was zijn cadeautje voor moederdag. Hebben heerlijke behandelingen gehad. Vanavond op tijd naar bed. Ben er helemaal loom van haha.

Geplaatst

Hier gaat het wel heb redelijk veel pijn nog dus ik ga gewoon rustig verder.

Verder voel ik nog niks en dat is ook een beetje te vroeg dus ik blijf gewoon rustig afwachten.

Heerlijk zo´n verwen dagje daar zou ik mijn vriend nooit mee naar toe krijgen haha

Was dat een spa hier in de buurt er zit er namelijk een vlak bij mijn ouders?

Geplaatst

Zoë,

Wat heerlijk een dagje relaxen in een spa!!!

Geniet van elkaar, jullie hebben een aantal pittige weken achter de rug.

Maris,

Je zit morgen al op dag 5 na tp! (positief blijven bekijken)!!!

:wav::wav:

Pippe,

Ik denk aan jullie!!

Bianca,

Voor jou ben ik aan het duimen dat er mooie follikels aan het groeien zijn!

Succes meid!

Geplaatst

Dank je lieve Wish we zijn ook nog redelijk positief voor zover dat lukt. Het is en blijft gewoon afwachten.

Zaterdag ga ik lekker even met mijn moeder en zus naar de stad en kleren kijken voor het feest van mijn moeder als ze 50 word in juni kijken hoe lang ik het volhou met de knie en of we wat vinden.

Haha moest wel lachen vandaag ik had laatst een bolero besteld via de wehkamp en die was te groot dus ik gister bellen dat ik hem 2 maten kleiner wou hebben. Haha dus ik krijg vanmiddag dat ding binnen en pak hem uit zit er gewoon een maat 54 in de zak haha mijn vriend vroeg zich al af of ik altijd van die grote kleding droeg ik kan er wel in zwemmen nou ben ik niet de dunste maar dit was wel erg gortig, maar goed nu kan ik weer gaan regelen dat ze een nieuwe opsturen maar dan wel zonder verzendkosten want dit is niet mijn fout.

Geplaatst

Hoi meiden,

Bianca succes morgen met je fm!!

Kimmie wat is Levi toch een mooi ventje, echt een knapperd!!

Zoé wat ben je heerlijk verwend, klinkt goed zeg

Maris hoe gaat het met je knie en met het wachten? Spannend meid!

Lala hoe gaat het nu met jou?

Hier alles goed, weer een controle gehad en de kleine en ik zijn weer goedgekeurd ....en. Niet te geloven de cervixlengte was nu 5.1 cm!! ( met 22 weken was je 1.9cm)

De hals was behalve mooi lang ook geheel dicht dus men ( en wij) waren meer dan tevreden, over 2 weken een weer controle en met wat geluk mag ik dan wat meer bewegen en stoppen met de Fragmin .

Slaap lekker allemaal

Liefs Babeth

Geplaatst

Ja gaat heb last van de knie en verder met het wachten valt nu nog wel mee zal volgende week wel erger worden.

Bianca hier nogmaals heel veel succes.

Kimmie je hoeft niet te blozen hoor het is gewoon een lekkerding haha

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden