Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vanaf vandaag zit ik officieel op het wachtbankje. Er is één B- embryo teruggeplaatst. We hadden maar één embryo en dan hoop natuurlijk op een A'tje, maar helaas. Maar ik houd goede moed, want van een B'tje kun je tenslotte ook zwanger raken.

Lieve Babeth, het is niet raar dat je alleen bezig bent met Nick en Lars. Het had nu feest moeten zijn en daarvoor in de plaats is er verdriet. Ik vind het helelmaal niet gek klinken dat de teleurstelling van een negatieve test een schril contrast is met jullie verlies. Nick en Lars bestaan zijn echt (helaas niet meer tastbaar). Je weet wie je mist. Heel veel sterkte.

Ook alle andere meiden hier succes en sterkte in deze slopende weken.

Groetjes,

Appel

• Reacties 846
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Appel: welkom op de bank! Een B'tje moet net zo goed kunnen lukken als een A'tje hoor!

Babeth: jammer van de test en heel begrijpelijk dat jullie hoofden nu bij jullie jongens zijn. Sterkte de komende dagen en in bijzonder morgen.

Geplaatst

Hoi Babeth,

Zou willen dat er meer positiefs voor je zou zijn nu.

Geen vertrouwen na de test en verdriet om je mooie kindjes.

Je bent hun moeder en omdat ze niet bij je zijn is dat heel verdrietig.

Altijd, en zeker nu. Ze zijn je vast vooruit en dat is pijnlijk en een groot gemis. Ik wens je veel sterkte voor nu, de komende tijd en straks in september. Een zwangerschap is je enorm gegund!

Meiden met een negatieve test; sterkte!

meiden met een positieve; gefeliciteerd!

nieuwe dames; sterkte met het afwachten en succes!

en Hope; ik heb wel een "strak" gevoel in mijn buik, veel gerommel en rugpijn...

Gast Myron29
Geplaatst

Lieve Babeth,

ik wens je voor morgen en de komende tijd heeeeel veel sterkte en kracht toe, en natuurlijk ook voor jouw man.

Liefs Myron

Geplaatst

Lieve Babeth, wat balen van de negatieve test, maar heel begrijpelijk dat je met je hoofd bij Lars* en Nick* bent. Ik wil jou en Martijn heel veel sterkte wensen morgen...

X Fren

Geplaatst

Lieve Babeth & je man,

Sterkte morgen op deze beladen en moeilijke dag!

Denk aan jullie!

Liefs Cin

Geplaatst

Hoi Appel

Heel veel succes met die "slopende" wachtweken.

En idd, de kwaliteit van de embryo hoeft niets te betekenen hoor.

Hoop dat het een "plakkertje" wordt. Ik duim voor je.

Groetjes

Daniella

Geplaatst

Babeth, ontzettend jammer van de negatieve test.. Kan wel begrijpen dat jullie nu met je hoofd bij andere dingen zijn; jullie 2 kanjers die maar even bij jullie mochten zijn.

Heel veel sterkte vandaag en ze laten zien dat ze er zijn, ze zitten in de zon vandaag..

Geplaatst

Heb al een test gedaan, vandaag op dag 11 na terugplaatsing.

Er staat een plus in het venster. Zou het gelukt zijn?

Officieel de 7e testen, maar in kliniek werd gezeg dat ik het ook de 6e mocht proberen..... Wat een geluk zou dit zijn, ik prijs me dan enorm rijk!

succes allemaal en sterkte voor wie dat kan gebruiken.

Soesa

Gast Nienke79
Geplaatst

Hoi Soesa,

Een + is een + hoor, van harte. Had je een cryo TP? Ik heb na cryo TP op wachtdag 8 positief getest en je ziet mijn ticker.

Groetjes,

Nienke

Geplaatst

@ Soesa; Spannend, maar alvast een voorzichtige proficiat. Maar wat Nienke zegt een plus is een plus.

@ Daniella: Bedankt voor het meeduimen. Ik zie je niet in het lijstje staan. Moet jij je punctie en/ of tp nog hebben?

Groetjes,

Appel

Geplaatst

Dames, heb m'n naam dit keer niet in de lijst gezet. Ben maar zijdelings met forum bezig geweest dit keer, enkel regelmatig bijgelezen. Heb 19/6 tp gehad en vandaag getest: een dikke vette + !!!

Je ziet, houdt moed!

Hopen nu dat alles goed gaat; wat is dit eng!

Hopen ook dat er onder jullie ook veel zijn die een positieve test in handen krijgen.

Het dringt nog niet door hier. Na al die jaren van verdriet en teleurstellingen...

Mijn buik is al een week opgezet en dik en voelt niet prettig; moet oppassen voor overstimulatie. Zo rustig mogelijk doen dus en duimen dat het goed gaat.

Geplaatst

@Moon74, van harte! Super zeg! Ik kan me voorstellen dat het nu eng is.. Maar geniet ervan!

'k Mag 10 juli testen. Nog even geduld dus. Heb vandaag behoorlijk buikpijn en dat geeft geen positief gevoel... Afwachten...

Geplaatst

Lieve Babeth,

Wat jammer! Had zo gehoopt op een mooie positieve test voor jou op deze zo emotioneel beladen dag. Veel sterkte.

Henkie

Geplaatst

Goh, Soesa en moon74 ...... dat klinkt geweldig !!! Gefeliciteerd !!!!!

Soesa, met wat voor test heb je nu getest ? Dat vraag ik omdat je iets te vroeg test ?

Babeth, ik denk aan je .....

liefs hope hope

Geplaatst

gefeliciteerd soesa en moon!

Ik heb vrijdag mijn tp gehad en heb sinds vannacht echt hevige ongesteldheidspijn en rugpijn. Ook voel ik me absoluut niet top, misselijk, grieperig. Herkent iemand dit of zal ik morgen toch maar even de dokter bellen?

Geplaatst

Moon!!!!!!!!!!!!! :bf_new: :bf_new: :bf_new: Ik lees maar half en half mee en opeens lees ik dit. Onwijs gefeliciteerd, geweldig!

Eindelijk iemand (hopelijk) definitief uit de pauzemeisjes verdwenen. Dat ondergetekende en Sandra en natuurlijk ook alle andere meiden, maar snel mogen volgen :drunken_smilie:

Henne

Gast estrhalita
Geplaatst

@ Soesa ik mocht altijd testen op wd 12 dus 11 is echt wel goed hoor. Gefeliciteerd. En moon nat uurlijk ook he.

Geplaatst

Soesa en Moon...GEFELICITEERD!!!!!!10_1_20.gif

sig.jsp?pc=ZSzeb114&pp=ZSman000

Geplaatst

Hoi,

In eerste plaats bedankt voor de (voorzichtige) felicitaties.

Ik merk dat mijn mededeling wel wat vragen oproept. Dit is mijn ivf story..

In 88 eileider en eierstok verwijdert. Na laaaaaaang proberen en kijkoperatie (september 2007) viel te constateren dat mijn buik geheel onder de verklevingen zat en nog overgebleven eileider absoluut niet toegankelijk is en ook niet te opereren viel. Al snel konden we starten met ivf. Ergens altijd al een gevoel gehad dat ik niet of verminderend vruchtbaar zou zijn...... ( hebben mensen dit meer aangevoeld?)

Ivf was direct een voltreffer, de eerste keer raak en ik ben in 2008 bevallen van mijn zoon JIM.

Nu een positieve test op wachtdag 11 na cryoterugplaatsing.

Ik weet dat ik eigenlijk nog zou moeten wachten, maar had echt geen geduld meer. Heb heel veel gerommel in buik gehad en ook rugpijn. Jaatje, dit had ik tot eergisteren heel heftig wel, en leek echt op menstruatiepijnen. Dat is het klaarblijkelijk dus niet geweest. Anderzijds merkte ik ook andere dingen op waarvan ik zou kunnen denken dat ik zwanger was, er was ook een ander gevoel in buik die wel zou kunnen duidden op innesteling. Maargoed, test zegt nu dat het positief is en voor zover ik weet te achterhalen kan dit niet meer van de pregnyl zijn.

(Ik heb de kruidvat zwangerschapstest gebruikt, roze doos, dubbelverpakking. Witte test met lila dop)

Voel me dolgelukkig, maar besef me tegelijkertijd ook zeer goed dat anderen er zoveel voor moeten doen en veel teleurstellingen moeten incasseren en wij ontzettend veel geluk hebben.... Ik hoop dat een ieder die dit leest het geluk mag ervaren om een positieve test vast te houden en een heel lang en gelukkig leven met kind(eren) mag beleven.

Ik laat dinsdag nog even weten of de test onverandert is.

succes/sterkte allemaal!

Gr Soesa

Geplaatst

@ SOesa en Moon proficiat!!Gaaf hoor!

Ik had vandaag 2 uur lang steken bij mijn schaambeen, wat dat kan zijn??? maar het is weer over....pas 4 dagen voorbij pffffffffffffff

cin

Geplaatst

Hoi lieve meiden

hier even een berichtje van mij

Moon en Soesa, van harte gefeliciteerd!!!! positief is positief hoor!!

Soesa, dat gerommel in de buik, en rugpijn warn ook typerend bij mijn zwangerschap.

@Cin, verschrikkelijk maar je kan echt vanalles (en niets) voelen...

iedereen die op het wachtbankje heeft plaatsgenomen heel veel sterkte !!!!

Hier is alles nog rustig, geen ongi maar verwacht het echt vandaag of morgen.

Allen bedankt voor jullie lieve berichtjes en medeleven!

liefs

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden