Ga naar inhoud

Wachtbankje Augustus 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 1,4k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Wachtbankje AUGUSTUS

Myrthe : TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen 1 augustus 2010

Daruma: TP 18 juli 2010, 2 emmy's, testen: 2 augustus 2010

Janine : TP 17 juli 2010 1 emmy ,testen 2 augustus 2010

KrisKras: IUI(5) 24 juli 2010, testen: 7 augustus 2010

Tess: TP: 29 juli 2010 2 cryo's (als ze goed ontdooien), testen: 12 aug 2010

IVF-Vader: TP: 8 augustus 2010, testen 21 augustus 2010

Allemaal alvast heeeeeeeeel veel succes!!!

Guusje

Geplaatst

Wachtbankje AUGUSTUS

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's testen 4 augustus

Zo fijn dat er nu al een echt lijstje ontstaat!!!

Zullen we wel een andere kleur bedenken voor de titel... hij was oranje maar dat is zo rood-kleurig!!! En groen durf ik niet, dat ik misschien weer iets te positief.... wat denken jullie?

Geplaatst

Ik vind paars wel een mooie kleur :) Of juist roze, omdat de testdata in het blauw staan vermeld ;)

Blauw = jongen en roze = meisje, laat het een goed voorteken zijn :)

Geplaatst

Trijnie: 16 juli 2010, IUI, testen 4 augustus 2010

zo, ik kom er ook bij zitten hoor, Nou, we zitten inmiddels al met een aardig koppeltje, straks zakken we door ons bankje ; )

k ga voorlopig ff nix tikken, want ik ga heerlijk op vakantie!!!!!Dus dat word of ongi worden op vakantie, of.....

Maar k ga eerst maar lekker me eigen druk maken over vakantie vieren, en als ik toch ongi word op vakantie, dan horen jullie me vast zingen..... ( ga k dik an de coctails, om m'n verdriet te verdrinken)

(moet ik overigens wel hard zingen, want ik ga naar Turkije).

Heeel veel suc6 met wachten...wachten...wachten....wachten....wachten....SPANNEND!!!!

Voor allen n dikke vakantie knuff en kussssss

Geplaatst

ooo...OEPS....k heb de tekst rose gedaan, sorry Sonja , jij wilde paars....na....k vind rose wel mooi!!!Tegenwoordig hebben mannen en jongens ook gewoon rose kleren aan ; ) Dus ja, ken het nog allebei!!

liefs

Geplaatst

jeetje dames, en heer!

het bankje groeit alweer mooi, ik hoop dat het groener wordt dan het juli benkske!

@Sven, wat apart dat nu al het tp-moment bekend is? of wordt het niet in de eigen cyclus gedaan?

groetjes

Babeth

Geplaatst

Nou, het is al een hele lijst met namen geworden.

Sven,

Hahaha, humor heb je zeker wel!!

Ik wil iedereen die al op het bankje zit en de tp al heeft gehad heel veel succes toe wensen.

Kom op, we gaan er weer voor!!!

Aan diegene die nog aan het wachten zijn op de tp natuurlijk ook succes.

Laat die follikels maar groeien zodat er embryo's kunnen ontstaan en de frosties goed ontdooien!

Geplaatst

Nee, bij ons wordt de TP niet in eigen cyclus gedaan. Wel was de cyclus van Cindy wat uitgesteld (mbv de welbekende utrogestan en estrafem) om de TP zo rond de 17e - 19e dag te laten vallen. Haar bms wordt opgebouwd met dagelijks estrafem. Op zich lijkt het een luxe, maar het is behoorlijk wat gepuzzel om een cyclus en bms met beschikbare vluchten (van vliegtuig) synchroon te laten lopen.... Maar de tijd gaat best snel, het is al weer een week geleden dat de test negatief was en het duurt nog maar 2 weken voordat we weer naar Cyprus gaan... En dan weer die ellendige wachtweken.... die veeeel langer duren dan de 2 weken die er voor staan.

Geplaatst

Goedemorgen allemaal! Zo het is al een erg lang lijstje. En zo te zien ben ik de eerste die mag testen. Spannend!

Ik voel me hartsikke goed en erg blij, heb nog steeds enorme rode blozende wangen! vorige keer, was ik juist erg neerslachtig en toen was het mislukt. Ik hoop dat het el is gelukt. Heb heel soms een klein menstruatieachtig steekje en ben erg moe en smorgens word ik met een glimlach erg vroeg wakker en hele pijnlijke volle borsten. Zo das al een hele lijst!

Hebben jullie al symptomen? Misschien ligt het wel aan de ultrogestan bolletjes hoor. Jullie allemaal ook heel veel succes!!! Ben benieuwd naar jullie symptomen. Doei doei

Geplaatst

Hallo,

kon heel lang niet op deze site rare computer van ons.

Wil me nu aansluiten op het wachtbankje.!!

Onze cryo is goed ontdooid en wel de eerste!!

Dus IVF vader er is hoop!!

groetjes Terry

Geplaatst

hallo myrthe

ik denk dat die symptonen van die vieze smerige bolletjes komen,ik heb dat n.l ook,erg moe heel erg moe en zeer gevoelige borsten,ook af en toe wat vage buikpijn,vooral savonds...jij mag 1 aug testen,ik heb een dag eerder de tp gehad en ik moet 2 aug bloedtest,dit komt omdat het weekend er voor valt,ik en mijn vriend gaan w.s eerst een thuis test doen als ik nog niet ongesteld ben

liefs janine

Geplaatst

Ja het kan door de bolletjes komen, al werd ik net ineens misselijk. Ik had al deze klachten de vorige keer niet bij onze vorige ivf, toen heb ik het bijgehouden in een schriftje. Ik hoop dat het raak is! Heb steeds zulke rode wangen, heel apart!

Je lichaam kan je goed voor de gek houden, dat heb ik jaren meegemaakt, dus blijf ik sceptisch bij elk symptoom.

Ik mag ook gewoon thuis testen. Nog een dikke week! Maar deze keer gaat het goed komen. Hoeveelste keer is dit voor jou janine? Jij ook veel succes!!!

Geplaatst

Het maakt mij helemaal niet uit hoor wat de kleur is, roze is ook erg mooi!

Dacht alleen dat het om de titel ging, dan vond ik roze wel mooi. De testdata stonden in blauw vermeld, dus wel mooie verschijning.

Maar zo vind ik het ook helemaal goed hoor!!!

Geplaatst

Perfect dat roze!

hier een klein dipje, ineens werd ik vanmorgen wakker met het gevoel dat het mislukt is... wat stom, zal het zelfbescherming zijn... IK WIL POSITIEF WORDEN!!!!!!!!

En groen natuurlijk :)))

Geplaatst

Nou, er is hier al een heel lijstje zeg. Wat super! Allemaal veel succes toegewenst!

Mooi haar dat roze, zijn jullie allemaal blij (hihi); ik mis alleen nog wel de titel...

Geplaatst

hallo myrthe

dit is mijn eerste ivf....heb ook al twee super mooie lieve kinderen,waar ik zo trots op ben,in de leeftijd van 15 en 12....dit is uit een vorig huwlijk...we vinden het allemaal zo spannend,we zijn al een gelukkig gezin,maar mijn vriend en ik heb 1 wens en dat is samen een kindje...dan is ons gezin compleet

ik wens ook iedereen succes en we blijven positief,voel me vandaag ook super goed en gelukkig

liefs janine

Geplaatst

Het word een mooi lijstje ja...

Ik heb nog niet zovel te melden, ik heb donderdag de TP van 2 cryo's (als ze goed ontdooien). Dus nog ff geduld.

Tess

Geplaatst

Wachtbankje augustus 2010

Kwisjuh: TP 20 juli 2010, 2 emmy's testen 4 augustus 2010

Geplaatst
Nee, bij ons wordt de TP niet in eigen cyclus gedaan. Wel was de cyclus van Cindy wat uitgesteld (mbv de welbekende utrogestan en estrafem) om de TP zo rond de 17e - 19e dag te laten vallen. Haar bms wordt opgebouwd met dagelijks estrafem. Op zich lijkt het een luxe, maar het is behoorlijk wat gepuzzel om een cyclus en bms met beschikbare vluchten (van vliegtuig) synchroon te laten lopen.... Maar de tijd gaat best snel, het is al weer een week geleden dat de test negatief was en het duurt nog maar 2 weken voordat we weer naar Cyprus gaan... En dan weer die ellendige wachtweken.... die veeeel langer duren dan de 2 weken die er voor staan.

Hoi Sven

kan me levebdig voorstellen dat het een heel geregel is om het eea. op elkaar af te kunnen stemmen! en een bekdn fenomeen dat de 2 wacht weken ineens veel trager voorbij gaan,

Zijn jullie er al over uit mbt het aantal? helaas zijn er nog niet veel reacties op de poll gekomen en al helemaal niet van iemand die er ook 3 teruggeplaatst had gekregen....

in ieder geval, veel succes!

groet

Babeth

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden