Ga naar inhoud

Oktober 2010, wie starten er in oktober 2010


Gast Guusje

Aanbevolen Berichten

Voortraject:

Roossie: 11 okt. prikschema

Diane: 11 okt. deca spuiten

Gaby: 10 okt. start Glonal-f

Isa: 17 okt. start deca

Elke: 27 okt. start deca

 

Startecho:

Gaby: 5 oktober

Daniella:
13 oktober

bianca1: 15 oktober

Diane: 19 oktober

 

FM:

Guusje: 1e 7 oktober,2e 11 oktober

Beuvie : 7 Oktober

Saskia: 12 oktober - 2e FM

Simba: 13 Oktober

Priscilla: 13 Oktover -2e FM

Gaby: 15 oktober

Isa: 27 oktober

 

Punctie:

 

Terugplaatsing:

 

TP Cryo:

Daniella: 15 oktober

Guusje: 17 oktober

Priscilla: half oktober

 

Testen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 940
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hey Guusje

 

Eindelijk weet je wat.

Ik wens je alvast heel veel succes zondag en ik hoop dat ze goed zullen ontdooien.

Ik ben het even kwijt............... liet jij er nu 2 terugplaatsen???

 

Voor mij gaat het nu ook opschieten.

Morgenochtend om 9.15 uur mijn echo en vrijdag de TP. (als ze goed ontdooien natuurlijk)

Begint dus weer spannend te worden.

 

@Bianca: Hoe is het met je? Heb je al een paar dagen niet gezien op het forum.

 

Groetjes

Daniella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Daniella,

 

Wij laten er inderdaad 2 terug plaatsen. Ik moet zeggen dat ik dit wel erg spannend vind hoor! Jij mag vrijdag voor de TP, eindelijk he? Alvast succes morgen ochtend.

 

Hoe is het weer daar in het zuiden? Ik heb het kacheltje toch maar weer even aan gedaan.

 

@Bianca, hoe is het met je? idd even niet gezien hier.

 

Lfs Guus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend allemaal die terugplaatsingen. Wij hebben in maart een prachtige dochter gekregen na terugplaatsing van 2 cryo's. Het kan dus 'zomaar' lukken!!!

Nu ben ik weer aan het spuiten voor een nieuwe IVF behandeling voor een broertje of zusje.

 

Liefs,

Bounty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

 

Yeah Guusje jij zondag de tp en danielle vrijdag de tp!Eindelijk!!!!!Johoeeee en dan lekker broeden!!

 

Hier alles goed.Gister de Gyn gesproken en mag maar 1 cryo terug geplaatst krijgen.

Dit omdat ik nog heel jong ben en ik steeds overstimulaties had met stimuleren.

De kans is volgens haar dan heel hoog dat ik een 2 ling zou krijgen.Dus nu eerst 1 en dan de volgende keer misschien 2.

Moet dan weer op gesprek komen geloof ik.

Als ze er zo van overtuigd is dat de kans bij mij dan heel groot is op een tweeling waarom lukt het dan ook niet om zwanger te worden met 1 emmie!!

Gek toch??Maar goed hopelijk heb ik volgend weekend een tp!!!

Meiden toi toi toi :wav::wav::wav:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voortraject:

Roossie: 11 okt. prikschema

Diane: 11 okt. deca spuiten

Gaby: 10 okt. start Glonal-f

Isa: 17 okt. start deca

Elke: 27 okt. start deca

 

Startecho:

Gaby: 5 oktober

Daniella:
13 oktober

bianca1: 15 oktober

Diane: 19 oktober

 

FM:

Guusje: 1e 7 oktober,2e 11 oktober

Beuvie : 7 Oktober

Simba: 13 Oktober

Priscilla: 13 Oktover -2e FM

Gaby: 15 oktober

Isa: 27 oktober

 

 

Punctie:

Saskia: 15 oktober

 

Terugplaatsing:

 

TP Cryo:

Daniella: 15 oktober

Guusje: 17 oktober

Priscilla: half oktober

 

Testen:

 

 

Wij hebben vrijdag de punctie. Zie er vreselijk tegenop dus zal blij zijn als het achter de rug is. Als het goed is krijg ik dit keer meer morfine dus hopenlijk helpt dat. Daniella en Guusje, heel veel succes met de terug plaatsingen. Ik ga heel hard voor jullie duimen!

 

Liefs Saskia

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Daniella: hoe was de echo ?? vrijdag tp..... spannnend

 

@ Guusjes: voor jou schiet het ook al op. Wij laten er ook 2 terugplaatsen.

 

@ Bounty: wat een goed voorbeeld, heel veel succes nu.

 

@ Bianca: volgend weekend al de tp... spannnend !

 

@ Saskia: heel veel sterkte en succes met de punctie vrijdag.

 

 

Het spuiten gaat als vanzelf, op naar dinsdag (startecho).

 

liefs, Diane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voortraject:

Roossie: 11 okt. prikschema

Diane: 11 okt. deca spuiten

Gaby: 10 okt. start Glonal-f

Isa: 17 okt. start deca

Elke: 27 okt. start deca

T.K: 27 okt. start deca

 

Startecho:

Gaby: 5 oktober

Daniella: 13 oktober

bianca1: 15 oktober

Diane: 19 oktober

 

 

FM:

Guusje: 1e 7 oktober,2e 11 oktober

Beuvie : 7 Oktober

Simba: 13 Oktober

Priscilla: 13 Oktover -2e FM

Gaby: 15 oktober

Isa: 27 oktober

 

 

Punctie:

Saskia: 15 oktober

 

Terugplaatsing:

 

TP Cryo:

Daniella: 15 oktober

Guusje: 17 oktober

Priscilla: half oktober

 

Testen:

 

 

Ik heb mezelf er weer in getypt:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voortraject:

Roossie: 11 okt. prikschema

Diane: 11 okt. deca spuiten

Gaby: 10 okt. start Glonal-f

Isa: 17 okt. start deca

Poohbeer: 25 okt. start deca

Elke: 27 okt. start deca

T.K: 27 okt. start deca

 

 

Startecho:

Gaby: 5 oktober

Daniella: 13 oktober

bianca1: 15 oktober

Diane: 19 oktober

 

 

FM:

Guusje: 1e 7 oktober,2e 11 oktober

Beuvie : 7 Oktober

Simba: 13 Oktober

Priscilla: 13 Oktover -2e FM

Gaby: 15 oktober

Isa: 27 oktober

 

 

Punctie:

Saskia: 15 oktober

 

Terugplaatsing:

 

TP Cryo:

Daniella: 15 oktober

Guusje: 17 oktober

Priscilla: half oktober

 

Testen:

 

Ik heb mezelf er ook tussen geplakt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Guusje: ja dit is onze 1e poging. Krijg al kriebels als ik aan die punctie denk!! Brrrrr! Maar ja, het is voor een goed doel!

Zo te zien ga jij alweer voor de 2e TP, spannend!!

 

Ik kan me wel voorstellen dat je nu al tegen de punctie opziet, maar wat je zegt, het is voor een goed doel. En de meeste van hier vonden het meevallen.

Ik welk ziekenhuis loop je eigenlijk?

 

Voor ons de 2e cryo TP ja, ook weer erg spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poohbeer,

 

Welkom hier.

De punctie heb ik allemaal verschillend ervaren, 1e keer viel me heel erg mee,

2e keer was behoorlijk lastig en pijnlijk en de 3e keer ertussen in.

 

groetjes, Diane

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voortraject:

Gaby: 10 okt. start Glonal-f

Diane: 11 okt. deca spuiten

Roossie: 15 okt. deca spuiten

Isa: 17 okt. start deca

Poohbeer: 25 okt. start deca

Elke: 27 okt. start deca

T.K: 27 okt. start deca

 

 

Startecho:

Gaby: 5 oktober

Daniella: 13 oktober

bianca1: 15 oktober

Diane: 19 oktober

 

 

FM:

Guusje: 1e 7 oktober,2e 11 oktober

Beuvie : 7 Oktober

Simba: 13 Oktober

Priscilla: 13 Oktober -2e FM

Gaby: 15 oktober

Isa: 27 oktober

Roossie: 5 nov.

 

 

Punctie:

Saskia: 15 oktober

 

Terugplaatsing:

 

TP Cryo:

Daniella: 15 oktober

Guusje: 17 oktober

Priscilla: half oktober

 

Testen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mone, wat fijn dat je 1e fm goed gegaan is, laat de eitjes maar groeien!!!

 

@Dublin succes vandaag met je TP!

 

@Daniella hoe ging je echo?

 

@bianca, jammer dat je niet voor 2 cryo's kunt gaan! Ja raar hé, hebben ze angst voor een tweeling terwijl het met 1 nog niet gelukt is.

 

@saskia heel veel succes vrijdag!

 

@Diane fijn dat het goed gaat met het spuiten, ik volg je vrijdag op!

 

@Poohbeer welkom en veel succes met je eerste poging. Ik kan me voorstellen dat je tegen de punctie op ziet. Maar laat alles over je heen komen, iedereen ervaart het weer anders. Probeer er zo positief en relaxt mogelijk heen te gaan, voor je het weet is het voorbij en lig je met een warme kruik op je buik. Ik heb 1 punctie gehad met 23 follikels, dat is erg veel, als je er minder hebt is het minder pijnlijk.

 

Nou hier ligt de groente la weer vol met medicijnen! :-)

Die dozen van decapeptyl zijn groot! 4 dozen met 7 spuiten.

Verder zijn we aan het knutselen, bed ombouw en krabpaal, we zijn de planken aan het gronden wordt wel een beetje naar van de lucht.

Ik heb ook beetje krampen in mijn buik en tussentijdse bloedingen pfffffff.........vrijdag over een week kan ik eindelijk met de pil stoppen! :-)

 

Liefs Roosie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames, ik wil me ook graag aanmelden op dit topic.

 

Woensdag 6 oktober ben ik gestart met de eerste decapeptyl. Zodra ik ongesteld wordt moet ik bellen voor een afspraak voor een echo. Dit had volgens het ideale plaatje afgelopen zondag moeten zijn, maar er is nog steeds niets gebeurd. Ik wacht dus nog rustig af.

 

Ik heb gelukkig (nog) geen bijwerkingen van de deca. Alleen op de dag na de eerste spuit heb ik een klein beetje last gehad van hoofdpijn. Maar dat was na één dag over. Het spuiten gaat met gelukkig ook goed af.

 

Dames, veel succes allemaal.

Groetjes,Maureen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voortraject:

Gaby: 10 okt. start Glonal-f

Diane: 11 okt. deca spuiten

Roossie: 15 okt. deca spuiten

Isa: 17 okt. start deca

Poohbeer: 25 okt. start deca

Elke: 27 okt. start deca

T.K: 27 okt. start deca

 

 

Startecho:

Gaby: 5 oktober

Daniella:
13 oktober

bianca1: 15 oktober

Diane: 19 oktober

 

 

FM 1:

Guusje:7 oktober,

Beuvie: 7 Oktober

Simba: 13 Oktober

Gaby: 15 oktober

Isa: 27 oktober

Roossie: 5 nov.

 

FM 2:

Guusje: 11 oktober

Priscilla: 13 Oktober

Simba 16 Oktober

FM 3:

 

 

Punctie:

Saskia: 15 oktober

 

Terugplaatsing:

 

TP Cryo:

Daniella: 15 oktober

Guusje: 17 oktober

Priscilla: half oktober

 

Testen:

 

Zo lijstje even bijgewerkt, ik heb er (heel brutaal) een wat meer FM tussen gezet. misschien is dit iets duidelijker..

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden,

 

Hier ben ik dan weer. Was om 12 uur thuis. Hoe het gegaan is?? Ben letterlijk door een hel moeten gaan. Ik kreeg een injectie met dormicum en een morfine preparaat, en helaas had ik alleen wat zware ledematen maar was helemaal nuchter en bij. Nadat dit spul was ingewerkt werd ik naar de kamer gebracht voor de punctie. Kreeg geen enkele verdoving onderin. En voordat ik het wist werd er letterlijk een naald door mijn muisje geramd. Het was gewoon met kracht erdoor geduwd. Zeer pijnlijk. Die hele morfine en versuffings middel heeft niets geholpen. Heb echt werkelijk ontzettend veel pijn gehad en moest daardoor huilen want kon de pijn niet meer aan. De arts wist zich op een goed moment niet echt raad omdat hij zag dat het ontzettend pijn deed. Ik had in totaal 17 follikels, meer nog als dat ik gedacht had en ze verwachtten allemaal zeker 9 eicellen te kunnen vinden. Helaas nog een domper erboven op dat er maar 5 eicellen gevonden zijn. Vriendlief had ook zijn bijdrage gedaan en de verpleegster kwam naderhand vertellen of deze uitslag goed was. Omdat we niet wisten of het ivf of icsi zou worden was het natuurlijk spannend. Uiteindelijk was het zaad OK voor icsi, maar blijkbaar dus niet voor ivf, m.a.w kwaliteit was niet zo best.

 

even goed zijn we blij dat er icsi zal plaats vinden zodat we direct weten of het gaat lukken en alle andere mogelijke factoren uitgesloten hebben.

 

Morgen tussen 9 en 11 worden we gebeld en als er iets bevrucht is dan vrijdag de Tp.

 

Nogmaals, al met al is het mij behoorlijk tegen gevallen en is het heel goed te merken dat de medicijnen nauwelijks hebben gewerkt noch verdoofd, ik heb in feite de punctie zoals ik het ervaar zonder verdoving doorstaan, en het was gewoon een hel.

 

Ik dank jullie voor de steun en bemoedigende woordjes, ik laat jullie morgen weten of er een bevruchting heeft plaats gevonden

 

Groetjes en veel liefs Propje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Simba,

 

Gelukkig pieker ik nu niet, heb alleen veel buikpijn alsof ik nog steeds continu gestoken word, maar voel me voor de rest prima en ook niet suf, terwijl dit normaal gesproken wel zo had moeten zijn. Maar geeft meteen weer hoe slecht de medicatie werkt bij mij. terwijl een patiënte naast mij die was aan het slapen voor afgaand aan de punctie en ik merkte er nauwelijks iets van.

 

Ik ga dalijk lekker op de bank hangen en vanavond als enigste naar mijn paardjes toe. voor de rest houdt ik het rustig natuurlijk want heb nog steeds heel veel pijn als ik ook maar even beweeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden