Ga naar inhoud

Wachtbankje september


hope hope

Aanbevolen Berichten

Hoi Jeanine,

 

 

 

Blauw zijn de dames die nog niet getest hebben; na het testen worden ze rood (mislukt) of groen (gelukt). Je kan jezelf toevoegen door een nieuw bericht te plaatsen en daarin het bankje uit een ander bericht te knippen en plakken. Dan kun je je eigen naam er tussen typen op de juiste plek, zodat de test-data op de juiste volgorde blijven staan.

 

Succes, met het bankje, maar vooral met je terugplaatsing en het wachten! Vreselijk dat er vorige keer eitjes zijn kwijtgeraakt...

 

Groetjes,

 

Barbara

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

@ Lafinah: Slopend h�ie wachtweken en al die onzekere dingen die weer de revue passeren en waar je nu niks mee kunt. Altijd dat eeuwige wachten waar soms geen einde aan lijkt te komen.

 

 

 

@ Jeanine: Succes met je TP vandaag. Leuk dat je er ook bij komt. Hopelijk heb je over 2 weken een positieve test in je handen ! Ik las trouwens dat er eitjes van jou in het lab. waren kwijtgeraakt. Ongelooflijk zeg ! Hoe hebben ze daarop gereageerd ? Jeetje, ik geloof mijn oren gewoonweg niet dat zoiets kan gebeuren.

 

 

 

@ Nikkie: Over een paar dagen je eerste IUI ? Spannend ! Het zou mooi zijn als jij de rij samen met de vele anderen mooi GROEN kon maken ! Ik wens je binnenkort heel veel succes.

 

 

 

 

 

Voor de a.s. testers: Maak de lijst GROEN GROEN GROEN GROEN en nog een GROEN !

 

 

 

Liefs Gerlinde

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Heidss: Een licht 2e streepje komt er volgens mij niet zomaar hoor. Wat spannend voor je. Hoe voel je je ? Ik ben benieuwd naar de test die je morgen gaat doen. Dan is het streepje vast en zeker al donkerder. Ik duim voor je meid !

 

 

 

@ Babeth: Morgen je TP las ik. Wauw, eindelijk h� Hou 't humpie maar lekker warm bij je. Ik vind het altijd weer zo'n bijzonder moment dat er weer "iets" in je buik zit !

 

 

 

Liefs Gerlinde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

 

 

 

zie dat er weer aantal nieuwe wachtenden op het bankje zijn, welkom! maak er veel groen van na al de rode regels! Gisteravond dus wat bruine sliertjes etc, vandaag zie ik ze ook af en toe, en een negatieve thuistest dus weet bijna zeker dat het niet gelukt is, heb het ook al verteld aan m'n familie omdat ik er geen zin in heb dat morgen na de bloedtest iedereen gaat vragen en..en??? (ook al bedoelen ze het natuurlijk goed). KOm op dames allemaal samen staan we sterk! Ben blij met dit forum.

 

 

 

groetjes Sheenara

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

 

 

 

 

 

Ook ik wil me graag bij jullie aansluiten. In 2007 heb ik 2x een IVF poging gehad. Bij de eerste x gestopt ivm overstimulatie. De 2e x waren er 11 bevrucht. 8 in de vriezer en 1 teruggeplaatst. Daar is onze zoon uit gekomen in maart 2008. Nu gaan we verder voor een broertje/zusje voor Yorick.

 

 

 

Ik heb 2x een cryo TP gehad, maar is niks geworden. (1x miskraam 2ling)

 

 

 

 

 

En nu zitten we weer op het wachtbankje, omdat we gister weer een cryo TP hebben gehad.

 

 

 

SPANNEND!!!

 

 

 

 

 

 

 

Wachtbankje September 2010

 

 

 

 

 

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

 

 

 

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

 

 

 

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

 

 

 

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

 

 

 

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

 

 

 

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

 

 

 

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

 

 

 

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

 

 

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

 

 

 

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

 

 

 

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

 

 

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

 

 

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 13 september

 

 

 

Heidss: 31 augustus TP van 2 cryo�s, testen: 13 september

 

 

 

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

 

 

 

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

 

 

 

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

 

 

 

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

 

 

 

Lafinah: 5 september tp van 1 cryo, testen 19 september

 

 

 

Sissy81: 5 september tp van 1 emmy, testen op 20 september

 

 

 

Annemarie84 8 september TP van 1 cryo, testen op 22 september

 

 

 

Denise1979: 9 september punctie, terugplaatsing en testen ?????

 

 

 

wannebemom: 10 september punctie, terugplaatsing(13-09?) en testen??

 

 

 

Nikkie: 13 september 1e keer IUI, testen op 30 september

 

 

 

Jeanine: 09 september TP 8cellig embryo en testen ???

Link naar reactie
Delen op andere sites

he dames,

 

 

 

wat is er weer veel gebeurd. Morgen is een spannende dagen voor velen.

 

helaas alweer wat teleurstellingen en verdrietige berichten.

 

Voor jullie wens ik heel veel kracht en moed toe

 

 

 

groen: van harte met jullie prille zwangerschap, hup op die roze wolk en probeer een beetje te genieten

 

 

 

alle testers morgen: zet hem op

 

 

 

voor de rest is dit wel wennen, een nieuwe lay out smile.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

he dames,

 

 

 

wat is er weer veel gebeurd. Morgen is een spannende dagen voor velen.

 

helaas alweer wat teleurstellingen en verdrietige berichten.

 

Voor jullie wens ik heel veel kracht en moed toe

 

 

 

groen: van harte met jullie prille zwangerschap, hup op die roze wolk en probeer een beetje te genieten

 

 

 

alle testers morgen: zet hem op

 

 

 

voor de rest is dit wel wennen, een nieuwe lay out smile.gif

 

 

 

en wat betreft het lijstje, volgens mij is deze dus kwijt, zie vaker lege vakjes staan. misschien weer een nieuwe maken?

 

 

 

 

 

Wachtbankje september 2010

 

 

 

Hellen, 2 topemmy's, 15 september 2010

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm.., wat is dit anders zeg.

 

 

 

Babeth morgen veel succes!!

 

 

 

ik moet volgende week voor de eerste FM voor onze cryo.

 

Ik ben er helemaal niet mee bezig, wat ik wel een beetje gek vindt. Met de verse poging was ik dat wel.

 

misschien ook omdat ik nu helemaal niet hoef te spuiten.

 

 

 

liefs joske

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Denise: Ik begrijp dat het je heel erg tegengevallen is de punctie. Het is iig weer achter de rug en hopelijk morgen goed nieuws voor je.

 

 

 

@Babeth: Nogmaals succes morgen met je cryo TP.

 

 

 

Aan alle testers voor morgen........... Zet hem op meiden en ik gooi hem er nog even in wav.gif wav.gif

 

Heel veel succes en op naar GROEN

 

 

 

Poeh, dit is echt onwijs wennen zeg. Over een paar dagen zal het wel allemaal makkelijker te vinden zijn.

 

 

 

Groetjes

 

Daniella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een spannende dag wordt het vandaag!!

 

Een heleboel testers. Ik wil jullie heel veel succes wensen en ik kom vandaag een aantal keer kijken ofdat jullie goed nieuws kunnen geven!

 

 

 

@ Babeth,

 

Ook jij heel veel succes. VOor jullie ook een hele spannende dag, ik hoop dat jullie cryo goed ontdooit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Wat een spannende dag wordt het vandaag!!

 

Een heleboel testers. Ik wil jullie heel veel succes wensen en ik kom vandaag een aantal keer kijken ofdat jullie goed nieuws kunnen geven!

 

 

 

@ Babeth,

 

Ook jij heel veel succes. VOor jullie ook een hele spannende dag, ik hoop dat jullie cryo goed ontdooit!

 

 

 

 

 

 

Hoi meiden,

 

 

 

Wow, dit is wel even wennen hoor.

 

 

 

Zijn er al meiden die getest hebben ? Zet 'm op hoor en maak het wachtbankje maar mooi groen. Ik kom steeds even gluren op de site om te kijken of er al meer bekend is.

 

Spannend !!

 

 

 

@ Denise: Meid, je hebt gelukkig de punctie achter de rug. Op naar mooie emmies voor je joh !

 

@ Babeth: Spannend voor je vandaag. Geniet van de TP en hou het maar lekker warm bij je. Op naar een mooie positeve test over 2 weken.

 

 

 

Liefs Gerlinde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden!

 

 

 

Vannacht terug gekomen van onze vakantie.

 

Nog geen tijd gehad om alles terug te lezen, maar zag ergens ver terug het

 

lijstje met een goed begin!! Meiden met groen: GEFELICITEERD!!

 

(ps. heb geprobeerd t lijstje te kopieren, maar ging niet zoals ik dat wil...)

 

wel wennen deze nw lay-out

 

 

 

Ik zou vandaag eigenlijk mogen testen, maar ben helaas een paar dagen

 

terug al ongesteld geworden! Het heeft dit keer weer niet zo mogen zijn...

 

Hopelijk testen de andere meiden vandaag wel positief!!

 

 

 

Wanneer ik alles bij gelezen heb, ga ik weer mee schrijven.

 

 

 

Liefs Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geprobeerd het wachtbankje te kopieeren, maar hij neemt de kleuren niet mee.

 

Hierbij kleur ik mezelf rood.

 

Vanochtend wederom negatief getest, was ook wel te verwachten.

 

We hebben de afgelopen dagen de teleurstelling al een beetje verwerkt en besloten weer verder te gaan.

 

Vanochtend gebeld met het zh, en we worden weer ingepland voor een nieuwe ICSI.

 

 

 

Aangezien we maar 1 cryo hadden, begint het hele circus weer opnieuw...

 

Maar ja, je moet er wat voor over hebben he!

 

 

 

Andere dames die vandaag mogen testen, HEEl VEEL SUCCES!!!

 

 

 

Isa

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Denise, Heb je geen pijnstillers gehad bij de punctie? Ik ben benieuwd hoeveel er bevrucht zijn.

 

 

 

@ Naomi, Heb je nog wel een beetje van je vakantie kunnen genieten? Moet je lang wachten voor je weer aan de beurt bent?

 

 

 

Ik Heb vannacht zoiets raars gehad. Ik werd om 05:50uur wakker met steken in mijn onderbuik. Ik ben een vaste slaper en wordt nooit ergens wakker van. Ik kon even niet op mijn buik liggen. Na 6-10min was het zo goed als weg. Het was eerst even heel heftig, maar zakte daarna af.

 

Wat kan dit zijn geweest? Ik heb woensdag de TP gehad.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtbankje September 2010

 

 

 

Aafke: 19 augustus tp van 2 emmies , testen op 3 september

 

Boogie: 21 augustus TP van 1 emmie, testen op 5 september

 

Violeta: 25 augustus UIU i.p.v. IVF,2 eitjes,testen op 6 september

 

Miepie80: 23 augustus TP (2xcryo), testen op 7 september

 

MBM: 24 augustus TP (2 x cryo, 7-cellig en 8-cellig), testen op 7 september

 

Gerlinde:24 augustus 2 emmie's tp,testen op 8 september

 

Ilona: 26 augustus 1e x IUI, testen op 9 september

 

Sheenara: 30 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Object: 30 augustus 2 emmie's tp, testen op 10 september

 

Manty: 26 augustur tp 3 emmie's,testen 10 september

 

Naomi28: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Isa: 27 augustus TP van 1 cryo, testen 10 september

 

Tess: 30 augustus TP van 1 cryo, testen: 12 september

 

Hellen: 1 september tp van 2 topemmy's: 15 september

 

Yola: 30 aug tp van 1 emmy, testen 15 september

 

Egeltje: 02 september tp van 2 emmie's,testen op 16 september

 

Willy : 3 september tp van 1 cryo testen 17 september

 

Denise1979: 9 september punctie, terugplaatsing en testen ?????

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik heb geprobeerd het wachtbankje te kopieeren, maar hij neemt de kleuren niet mee.

 

Hierbij kleur ik mezelf rood.

 

Vanochtend wederom negatief getest, was ook wel te verwachten.

 

We hebben de afgelopen dagen de teleurstelling al een beetje verwerkt en besloten weer verder te gaan.

 

Vanochtend gebeld met het zh, en we worden weer ingepland voor een nieuwe ICSI.

 

 

 

Aangezien we maar 1 cryo hadden, begint het hele circus weer opnieuw...

 

Maar ja, je moet er wat voor over hebben he!

 

 

 

Andere dames die vandaag mogen testen, HEEl VEEL SUCCES!!!

 

 

 

Isa

 

 

 

 

Oohh nee Isa! wat kl*ten voor jullie! Moet je nu lang wachten voor je weer aan de beurt bent? Sterkte,..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden