Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

In alles wat er wordt geschreven kan ik mezelf vinden. Ik kan ons vanaf hier met zijn allen alleen maar een goede nachtrust toe wensen en hopelijk schijnt morgen voor ons allen de zon. Ook al zien we hem misschien niet schijnt hij toch boven de wolken.

Welterusten allemaal.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dames

bedankt voor jullie lieve woorden, het lijkt wel dat het positieve gevoel da tik de laatste dagen heb ophgebouwd echt even plaats moet maken voor mijn verdriet en angst. Het is triest dat velen van jullie het gevoel herkennen maar ben blij dat ik het met jullie kan delen!

en Sylvie, ik weet zeker dat boven de wolken de zon schijnt, altijd!!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Hallo meiden

Na een week is er enorm veel te lezen. Ik heb dat even snel gedaan, maar kan het nu even niet onthouden. Ben net terug van mijn werk en morgen vroeg.

In ieder geval worden er weer een heleboel emoties gedeeld met elkaar. Zowel blije als bange gevoelens. Wat heerlijk dat het zo kan.

Voor iedereen een dikke knuffel en morgenavond kom ik wat langer terug. Ga nu lekker slapen.

Groetjes

Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

redelijk geslapen, veel gedroomd en blij dat het weekend is.

Man is ook verplicht vrij en mag niet vliegen, vandaag moeten wij namelijk nog de tuinen winterklaar maken (schaam).....

Valt allemaal wel mee, wat takken weg, onkruid en blaadjes nu maar hopen dat het droog blijft.

Boodschapjes doen, man moet ook verplicht mee, kan hij weer lekker mopperen over de winkelindeling en krijg ik weer het verhaal te horen dat alles op alfabetische volgorde moet, de A van aarbeien, aambeienzalf en amandelen, zucht....maar hoef zelf een keer niet te sjouwen.

Klaartje nieuwe afbeelding, zie een hand maar kan er verder niets uit opmaken, misschien nog te vroeg voor me.

Iedereen een fijne dag en ik kom vast nog eens spieken.

Geplaatst

Deze foto heeft Jay gemaakt toen we zaten te wachten op de curettage. Het is mijn hand en die van Jay die elkaar vasthouden, maar wel onder een beetje rare hoek genomen ;-)

Geplaatst
Deze foto heeft Jay gemaakt toen we zaten te wachten op de curettage. Het is mijn hand en die van Jay die elkaar vasthouden, maar wel onder een beetje rare hoek genomen ;-)

Oooh wat een bijzonder foto dan, hij houdt je vingers vast, zie ik het dan goed?

Geplaatst

hai meiden,

ook ik heb gelukkig een goede nachtrust gehad, lekker uitgeslapen en met mijn man wat aan het rommelen geweest, nu doet hij meer in het huishouden haha....was etc. Ja ik heb echt een man die dat normaal gesproken maar zelden doet.

Sylvie, onze tuin is ook nog niet klaar voor de winter, de hond met ook wennen, sloeg vannacht aan omdat er sneeuw viel! dat beest van ons is wel een geval apart hoor.

Lijkt me feest met jou man naar de winkel haha, mijn man vons het nog wel een goed iedee, alles op alfabetische volgorde.....

Esther, ik hoop van harte dat je de dagen geod doorkomt en dat je straks een positieve test in handen hebt, vnd het zo snel gegaan!!!!

Martha, hoe gaat het bij jou? je bent al weer enkele dagen aan het stimuleren, op naar de fm!

Klaartje, ik zat ook al eens naar de foto te kijken, kon inderdaad ook een hand herkennen, maar extra mooi met het verhaal erachter. Uiteraard triest maar zo veel zeggend!Heb je trouwens al besloten welk sieraad het gaat worden?

Nu maar even met mijn man wat boodschappen gaan doen, doen we eigenlijk altijd wel samen, daarna rustig aan.

liefs

Babeth

Geplaatst

Hai meiden, fijn dat er beter geslapen is ;-)

Vanochtend heb ik een heel mooi hangertje gekocht. De hangers die ik hier geplaatst had zijn in het echt ook mooi, maar best groot, groter dan ik gedacht had. Wilde toch iets kleiners en minder opvallends en heb nu een heel fijn witgouden hartje met een diamantje erin gekocht. Veel te duur, want er moest nog en kettinkje bij ook, maar het voelt goed dus ach voor die ene keer... Een kadootje voor mezelf mag ook wel eens. Zal proberen snel een foto te plaatsen.

Verder best goed geslaagd met Sint kadootjes, al blijft het moeilijk de echte 'spirit' te pakken te krijgen. We doen ons best.....

Geplaatst
Oooh wat een bijzonder foto dan, hij houdt je vingers vast, zie ik het dan goed?

Ja klopt en mijn andere hand ligt er ook nog half naast. 't Is eigenlijk een hele rare foto en niet eens echt mooi, maar wel met heel veel betekenis.

Geplaatst

hi meiden,

wat veel emoties hier op het forum weer.

Esther...nog een paar dagen...hoop dat je dan een positieve test in je handen kunt vasthouden...ik weet nu dat het bij elke keer anders kan zijn...bij de eerste 2 wachtweken heb ik ieder steekje gevoeld, ieder krampje en uiteindelijk op de testdag bongi...bij de tweede 2 wachtweken heb ik dus totaal niets gevoeld (net als bij mijn zwangerschap) en werd ik uiteindelijk de dag voor de testdatum bongi...maar bij jou gaat het goed komen...wij zijn nu aan de beurt!!!

Babeth...apart om het zo op een foto te zien...ook wij moeten altijd met een volle blaas de tp laten doen...zo zie je maar weer dat elk ziekenhuis een eigen protocol heeft...je hebt er dus twee teruggeplaatst...kan me je dubbele gevoel wel voorstellen...en zeker nu al deze feestdagen er weer aan zitten te komen...

wij doen al een paar jaar eigenlijk niets aan de Sinterklaas...hebben tot een paar jaar geleden wel nog met de familie surprise gedaan, maar omdat wij toen nog erg druk zaten met ons werk en bijna geen tijd hadden om een surprise te maken hebben wij ons afgemeld hiervoor...ook wij zouden eigenlijk met sinterklaas en kerst ons kindje bij ons kunnen hebben...blijft moeilijk...

wij zijn nu al twee jaar ook niet meer op stap geweest met oud-op-nieuw en dat is ons prima bevallen...dit jaar wordt sowieso voor ons een alcoholvrije kerst en jaarwisseling...hebben we zo afgesproken...zelf heb ik dit jaar helemaal geen zin in kerst...sla het het liefst over...maar misschien dat dit nog komt als ik de boel weer ga versieren...hopelijk kom ik dan een beetje in de kerststemming...

wij hebben gisteren ons kerstkadootje voor ons al gekocht...de bluray 3 disc van Avatar...en voor onze katten gaan we ook dit jaar een mooie grote krabpaal kopen...

Mart...je leest het niet meer, maar wens je toch een fijn ontspannen weekend toe...

Sylvie...ietsje beter geslapen, gelukkig...zal wel een feestje worden als je boodschappen gaat doen met je man...hihihi...veel plezier in elk geval!!

Klaartje...bijzonder je presentje voor jezelf...heel fijn en maakt niet uit als het iets duurder is geworden dan gedacht...hihihi...af en toe iets voor jezelf kopen mag ook wel en je weet waarvoor!!! dus het blijft altijd een bijzonder ketting!

Vanochtend naar de kapster geweest...heb ze nu weer kort en wit...jiehaa...en een beetje in een kuifje staan...

heb ook meteen maar weer twee afspraken ingepland...8 januari als ik de laatste pil slik en 19 februari, de dag voor de damenzietsung van Carnaval...alaaf....

gisteren ook het patroon binnengekregen om het pakje te maken voor de optocht...stof ik besteld...nu hopen dat het op tijd binnen is, zodat ik kan gaan beginnen...

vanavond jaardienst van een goeie kennis/vriend van ons...morgen is het een jaar geleden dat hij overleed, de dag dat ik mijn dreads ging af laten knippen...zal ik nooit vergeten...

verder niet veel plannen...oja...morgen kwartaalworkshop van Club Joy in nieuwegein...dus vroeg op, rond 7 uur in de auto en tegen 3 uur hopen we weer thuis te zijn...

fijne dag verder en voorzichtig op de weg als het bij jullie sneeuwt!!

liefs,

Nico

Geplaatst

Sandra...vergeet ik jou helemaal...wanneer kreeg je het verlossende telefoontje...pas maandag??? heel veel sterkte met het wachten...ik zal een kaarsje voor je laten branden...

Raaut...wanneer is de tp bij jullie? ook maandag??? succes!!!

wat gaat het trouwens snel opeens bij iedereen lijkt het wel..

Mart is ook alweer begonnen met de puregon, voordat je het weet zit je ook alweer in de wachtweken...

af en toe wat peptalk nodig?? ik zal mijn best doen...

verdriet toelaten is zeker niet slecht, is ook af en toe nodig en zuivert je ook van binnen...maar laten we ook genieten van de leuke momenten...en jullie kennende doen jullie dat ook wel...

mss een onsamenhangend verhaal nu, maar ik moest het effe kwijt...

dikke knuffel voor iedereen!!!

liefs,

nico

Geplaatst

Bijzonder Klaartje dat je een aandenken hebt gekocht. Ennuh...jezelf eens verwennen moet kunnen toch, helemaal als je kijkt naar de gedachte die erachter zit. Fijn trouwens dat het vloeien gestopt is. Begin je je ook wat beter te voelen?

Babeth...jij was toen een bedeltje kwijtgeraakt hé? Je zou toch weer een nieuwe kopen, heb je dat toen ook gedaan? Hoe is het met jou na de tp van gisteren?

Sylvie...lachen hoor die kerel van jou! Doe vaak maar alleen boodschappen, als ik gerard boodschappen laat doen komt hij met de gekste dingen thuis!

Ik voel me down en bang. Ongikrampen zijn soms heftig en soms wat lichter. Vind de tijd zo langzaam gaan. Ben bang voor de hoop en voor de pijn die er straks weer gaat komen als het weer mis is. Ik heb net het vroegtesterstopic doorgespit...zat in dubio. Officieel zou ik vanaf morgen kunnen gaan testen maar durf dat niet denk ik. Eerst zondag maar eens door zien te komen.

Wat een nare tijd is dit toch.

Geplaatst

Klaartje, ik ben erg benieuwd naar je kettinkje, het klinkt heel erg mooi!

Nico, ik moet altijd weer lachen om je berichtjes, ze zijn altijd zo lekker energiek!!! sterkte met de jaardienst.....

Esther, ik was inderdaad een bedeltje verloren, het hartje met e namen van de jongens dat ik van mijn moeder met moederdag kreeg. Inmiddels heb ik een nieuwe laten maken (maar ik heb het mijn moeder niet durven vertellen!) Ik heb een foto geplaatst, het hartje met de namen tussen twee vlindertjes met gekleurde steentjes en het sterretje had ik aangeschaft na de miskraam.Verder nog een hobbelpaardje, een klavertje 4, een hartje en een blauw steentje.

het gevoel van angst dat is heel begrijpelijk, de hoop en de wens is zo immens groot! Ik hoop dat je de komende dagen "goed" doorkomt.. wat het vroege testen betreft dat is spannend, het zou erg zijn als de test nog niet positief is en je ten onrechte in zak en as zit.

heel veel succes en sterkte met de laatste moeilijke wachtdagen meid!

liefs

Babeth

Geplaatst

Henne lekker jezelf verwent!! Groot gelijk, is iets voor je hele leven en er zit een hele mooie gedachte achter. Net als je profielfoto!!

Esther wat vervelend die krampen. Heel veel sterkte met het wachten!! We weten helaas allemaal hoe jij je nu voelt. We zijn er allemaal voor je hoor...

Babeth mooie bedelarmband met ook al zo'n mooie gedachte erachter.

Nico lekker naar de kapper geweest, je gaat weer een drukke tijd voor de boeg geloof ik??

Maandag ochtend vanaf half 9 kan ik het verlossende telefoontje verwachten. Zondagochtend woord het rietje uit de vriezer gehaald, op cultuur gezet (of zoiets) en dan is het afwachten, dan kijken ze er pas maandag ochtend naar. Heel spannend dus. Ben blij dat ik dit weekend moet werken. Merk wel dat ik er onbewust heel onrustig over ben, erg gespannen. Hoort er helaas allemaal bij............ Bedankt voor je kaarsje alvast....

Nou weer lekker tuinstoelhangen de rest van de avond en lekker op tijd mijn bedje in, wekkertje gaat weer vroeg morgen ochtend.

Geplaatst

Sandra, heeeeel erg vele succes!!! er zullen zeker wel 2 mooie gaan doordelen hoor!

het is ook wel weer nu om lekker vrieg naar bed te gaan, jeetje wat koudddd

Geplaatst

Hoi allemaal,

ehm, sommigen kennen mij nog ;o) anderen niet maar ik hoop dat ik me mag aansluiten bij jullie in dit forum.

Ben lange tijd niet op deze site geweest....heb bewust even afstand genomen van alles maar ik ben er weer ....

Vanmiddag heb ik tp gehad van een mooie cryo (heb er nu nog 5) en 9 december mogen we gaan testen..

het lijkt me fijn om met jullie mee te kletsen...te steune...en te delen....succes allemaal!!

Liefs,

Geplaatst

Tamaar super zeg...weer in de race. Tuurlijk kun je je aansluiten bij ons. Klets gezellig mee!

Sandra...werk ze morgen, des te eerder is het maandagmorgen. Meid wat een spannende dag gaat dat voor jullie worden!

Geplaatst

Even geprobeerd een forum vrije dag te houden en dat is aardig gelukt.

Esther de laatste loodjes zijn verschrikkelijk. Erg dat het dan allemaal zo onzeker wordt. Zweven tussen hoop en wanhoop. Ik gun je zo een positieve test.

Klaartje wat leuk dat je geslaagd bent met een aandenken. Ben benieuwd.

Sandra beter om afleiding te hebben ook in de ww.

Nico is volgens mij een beetje een stuiterbal idd erg sociaal actief, hoe hou je het bol :-)

Fijne avond/nacht.

Geplaatst

Ze wil juist minder bol worden volgens mij Sylvie :-)

Tamaar welkom hier, ik ken je nog wel hoor! En je hebt het nodige achter de rug, ik hoop heel erg voor je dat je deze keer wel geluk hebt!

Welterusten!

Geplaatst

Tamaar gezellig dat je bij ons bent!!! Heel veel succes in de ww.

Gelukkig goed geslapen, spanningen gieren door mijn lijf. Zo gaan werken en als ik thuiskom om 15.15, dan begint het pas echt. Veel afleiding zoeken idd. Ik hoop zo dat ze maar 1 rietje hoeven te ontdooien en dat daar dan 2 of 1 mooie emmy van doordeeld die onze diepste wens in vervulling laat gaan.

Het is in ieder geval een koude dag. Het is hier nu -2. Gelukkig waaid het niet, anders zou het erg koud zijn op de fiets over 10 minuutjes.

Fijne gezellig zondag allemaal!!!!!

Geplaatst

Vol moet het zijn, die stomme spellingscontrole op telefoon.

Welkom Tamara.

Sandra werk ze.

Hier weer een rustige dag we gaan vanmiddag proberen Harry Potter te kijken, we lopen een beetje achter.

Fijne dag!

Geplaatst

Even snel een foto van het hangertje. Verder rotdag hier. Goed geslapen, maar bij het opstaan opeens weer een hele golf bloedverlies en heb ook verhoging. Niet iets om nou op zondag het ziekenhuis voor te bellen, maar echt lekker zit het me niet. Voel me ook niet fit, koud, hoofdpijn, beetje misselijk. Baal, baal, baal. Op deze manier kun je het ook niet echt afsluiten. Ga maar lekker op de bank hangen, hopen dat het vloeien nu écht over is en morgenochtend het ziekenhuis nog eens lastig vallen.

[ATTACH=CONFIG]289[/ATTACH]

Geplaatst

Oh en voor de meeting heb ik 9 aanmeldingen / reacties. Iedereen daarvan kan op 16 april (dus niet de 9e!!). Twee dames hebben een voorkeur voor R'dam, de rest geen voorkeur.

Geplaatst

Dat is een hele mooie ketting, heel bescheiden maar prachtig.

Dat is mooi 9 mensen jij hebt een beetje zicht dat alle vaste schrijvers zich aangemeld hebben.

Volgens mij zijn wij alle 2 met voorkeur Rotterdam omdat we er wonen. Dan zal iemand binnenkort de knoop moeten doorhakken waar het zal plaatsvinden.

De datum ligt vast dat was denk ik wel het moeilijkst.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden