Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Was ik weer eens!

Sylvie...wat vervelend dat je zo slecht slaapt! Dat breekt je op een gegeven moment wel op, niet dan? Het klinkt ouderwets maar bij mij doet een beker met warme melk wonderen op zo'n moment hoor!

Sandra...lekker vrij dagje vandaag. Heerlijk, geniet ervan. En idd het is berekoud buiten. Lekker kachel aan, boekje erbij en op de bank! Wat spannend is het weer voor jullie. Ik las dat je ergens alweer een beetje twijfelt of het wel goed zit? Wat ben je in deze dagen bezig met elk signaal wat je lijf geeft hé. Ik heb afgelopen week het vroegtesterstopic doorgespit en ik wil me proberen aan te sluiten bij wat (ben haar naam kwijt, zij is toen zwanger geraakt van een tweeling en heeft enorm vroeg getest) zei...dat ze echt niet meer afging op wat haar lijf zei maar alleen op harde bewijzen. Dus op testen. Ik ben zelf ook weer zo tegen de lamp gelopen deze behandeling, alles wat ik voelde was anders dan de 1e drie keer en ik ging daar toch echt hoop van krijgen. Ik hoop dat ik de volgende behandeling hier wat minder op ga doen...ik ga denk ik dan ook eerder testen. Ik merk zelf dat dat me meer rust geeft ofzo. Anyway...jij zit er weer middenin net als Babeth...en het is slopend. Ik zei gisteren ook tegen Mart dat ik het toch echt wel tijd vind dat een paar pauzemeisjes ons eens gaan verlaten hoor. Ik vind het wel erg heftig dat het toch elke keer dezelfden zijn die naar dit topic terugkeren.

Babeth...hoe is het met jou en de spanning? Trek je het allemaal nog een beetje? Wanneer denk jij te gaan testen?

Nico...bikkel zeg dat je zo goed bezig bent met afvallen. Ik vind het zo knap van je! Respect! Had ik al verteld dat ik vorige week naar corpus in leiden ben geweest? Er stond daar een apparaat waarmee je een gezondheidstest kunt doen. Ikke heel impulsief op dat ding gaan staan en voor ik het wist ging hij me wegen! Ik schrok me een hoedje! Ik woog 76 kg met kleren aan...whaaahhhh!!! Ik sta opzich wel regelmatig op de weegschaal bij mijn therapeut maar weet mijn eigen gewicht niet exact. Zij verteld me wel of ik aankom of niet en daar vertrouw ik ook echt op dat ze daarover eerlijk is. Maar dit had ik niet verwacht! Of er zit nog wat vocht bij...hormonen enzo? Of ik ben echt aangekomen. Of mijn kleren wogen zoveel...:(

Maar in elk geval...ik vind het knap van je dat je het zo volhoudt!

Spannend vanmiddag. Ik hoop voor je dat er niks bijzonder uitkomt!

Mart...verstandig hoor om straks eens uitgebreider te laten kijken naar je rug. Want het is toch niet normaal dat je zoveel pijn hebt! En ik hoop ook echt dat je straks vanaf de punctie wat meer je rust kunt gaan vinden en afstand kunt gaan nemen van je werk!

Klaartje...nog niks van je gehoord. Vind ik eerlijk gezegd niks voor jou! Ik hoop voor je dat er niks ernstigs aan de hand is met je. Er heeft ook niemand een 06 van haar hé. Maak me wel zorgen eigenlijk.

Ik ga vandaag weer aan het werk. Gisteravond gezellig met collegae gegeten in zwolle in de soos van het ziekenhuis. Iedereen had wat gekookt. Ik had tiramishu gemaakt en al zeg ik het zelf...mijn tiramishu is onweerstaanbaar.....!!! (recept van douwe egberts, heel simpel maar lekker!)

Vanmorgen lekker uitgeslapen en een poos met mijn zusje aan de telefoon gezeten. Het vertrouwen komt weer een klein beetje terug nu ze antibiotica krijgt. Ik hoop zo dat het goed gaat! Vanmiddag voordat ik ga werken nog even bij omaatje langs.

En dan begint het normale leven weer. We hebben samen besloten om er een paar fijne weken van te gaan maken. Gistermorgen ook nog even getest en negatief. Normaliter zou ik vandaag ongesteld moeten worden maar het kan ook wel morgen worden. De laatste behandeling was ik ook een dag later dan normaal, w.s. door de orgalutran. We wachten af.

Meiden een hele fijne dag en tot morgen!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Klaartje...we waren tegelijk aan het typen!

Wat fijn wat van je te horen! En het zat dus idd niet goed. Ergens had je zelf ook al een beetje dat gevoel of niet? Wel prettig dat ze je even gehouden hebben ter observatie (ja, voor jou niet natuurlijk maar je snapt wel wat ik bedoel). Meid ik hoop zo enorm voor je dat het vanaf nu alleen maar bergopwaarts gaat met je!

Heb je nog contact gehad met je werk? Hoe reageerde ze?

Heb je wel iemand om je heen die je nu even lekker kan vertroetelen?

Pfff....nogmaals fijn dat alles goed is gegaan. En nu rustig aan bijkomen en opknappen!

Wat die medicijnen betreft...bedankt voor het meedenken meiden. Ondertussen heb ik ook samen met gerard besloten dat we het erop gaan wagen. Fijn nog even die bevestiging van jullie te krijgen dat het geen kwaad kan.

Geplaatst

Ik vond het gisteravond helemaal niet erg om te blijven, was echt beroerd. Nu wel heel blij om weer thuis te zijn. Jay moet werken, als ik wil komt mijn moeder maar eigenlijk red ik me denk ik wel en dan is het ook wel even lekker om gewoon je eigen gang te kunnen gaan. Lekker mensen bellen als ik zin heb, maar ook gewoon liggen lezen, tv kijken of suffen als ik wil.

Geplaatst

gewoon doen waar je zelf zin in hebt. Jij bent aan de beurt meid! Voel je je nu ook nog erg gammel?

Geplaatst

Klaartje...jeetje...hoe hebben ze dit dan bij de vorige curretage kunnen missen??? in elk geval, het is nu weg en hopelijk gaat het alleen nog maar de goeie kant en liggen jullie inderdaad over een jaar aan de andere kant voor en 2-lingbevaling!!!

Nu maar goed uitrusten en lekker tutten/suffen/lezen/tv kijken, oftewel...Klaartje-tijd...

op een ander forum heb ik zojuist gelezen dat een van de meiden, met wie ik al jaren klets, nu vanochtend positief getest heeft op de cryo-tp van de icsi...dit was de 2e tp van deze icsi-ronde zeg maar...haar eerste ronde was ook mislukt, vlak voor mijn poging...we hebben een deal gemaakt...volgend jaar allebei met een dikke zwangere buik rondlopen...hihihi...

begin m langzaam aan te knijpen voor de uitslag...heb in elk geval een heel raar gevoel in mijn maag...zouden dat de zenuwen zijn die door mijn lichaam gieren (oftewel mijn buik???)...pffff...waiting is killing...zodra ik meer weet, kom ik terug...

liefs,

Nico

Geplaatst

Fijn klaartje dat je weer thuis bent en soms lekker om je eigen ding te doen.

Zolang je op je benen kunt staan heb je geen verzorging nodig.

Fijn dat jou moeder dichtbij woont.

Nico hoe laat krijg je de uitslag.

Esther een paar maanden over de datum met medicijnen moet idd geen probleem zijn, op een arbodienst gewerkt en daar gebeurde het ook wel eens.

Ik lust geen melk!

Geplaatst

Esther...ja...dat is inderdaad even schrikken, als je opeens een heel ander getal op die weegschaal ziet komen...ik ben er een paar dagen van in shock geweest...

dank je wel dat je me een topper/kanjer vindt, maar ik moet zeggen...af en toe spring ik ook wel eens uit de band...en het liefst deed ik het helemaal niet...maar ik weet waarvoor ik het doe...al had ik het liever niet gedaan...en het is ook af en toe moeilijk...zeker als je vriend thuis komt met niet één, maar 3 repen chocola...helemaal alleen voor zichzelf...grrr...dan kan ik hem wel iets aandoen...ben blij als ik zwanger ben, dan hoef ik er niet meer zo heel veel op te letten...natuurlijk wel een beetje, maar niet meer zo erg als nu...mijn zus is bij de eerste zwangerschap rond de 20 kilo bijgekomen...slik...en als je hun oudste dan nu ziet...zou je dat helemaal niet verwachten...hihihi...

gelukkig dat je toch weer een goed gevoel hebt gekregen bij de komende poging en ook met de medicatie...uiteindelijk komt toch alles goed...

en ook fijn dat het weer de goede kant op gaat met je zus!!

veel plezier bij je oma!!!

heb zojuist gebeld...word teruggebeld...zucht...

liefs,

Nico

Geplaatst

He meiden, even snel tussen de bedrijven door. Het gaat zo snel hier dat ik er niet aan toe kom om de 15 (!!) pagina's te lezen die ik achterloop.

@Klaartje (wel even wennen hoor, Henne...) gelukkig ben je weer thuis en is nu het ergste achter de rug! Neem de tijd om wer op te krabbelen, maar volgens mij doe je dat wel.

@babeth, ik was helemaal verbaasd om te lezen dat je al weer op de helft van de wachtweken bent! Dat is snel gegaan zeg!!

@ niko, op welke uitslag wacht je? Uit je handtekening maak ik op dat je in jan weer start, toch?

@ caro, gaat het goed met prikken? Heb je al FM gehad en zicht op een punctie?

Ik vergeet vast meiden, maar dit is wat ik zo snel even opgepikt heb.

Wij hebben heerlijk genoten afgelopen week in Dubai, vooral de warmte mis ik nu heeel erg! Wat wil je met een temperatuurverschil van zo'n 35 graden! Brr. Hebben voordat we weggingen de tese definitief bevestigd, 11-1-11 weten we of er ooit een kindje van ons samen zal komen. Mn vriend ziet er wel enomr tegenop, maar is inmiddels ook wel toe aan duidelijkheid.

Snel weer door!

Fran

Geplaatst

Fran...ben je je jetlag al weer te boven? Wat heerlijk zeg een weekje dubai. Wat hebben jullie gedaan?

En fijn dat jullie toch door mogen voor een tese. Kan me voorstellen dat je vriend er tegenop ziet maar jullie zijn dus nog in de race!

Nico...al gebeld?

Geplaatst

@Nico het was geen kwestie van gemist hebben hoor (gelukkig!). Ik was natuurlijk ruim tien weken zwanger en dan is er naast het vruchtzakje ook het slijmvlies dat heel dik is. Ze kunnen (willen) niet té grof te werk gaan om niks te beschadigen. En meestal komen restjes vanzelf wel los. Bij mij dus helaas niet.

@Sylvie, mijn moeder komt uit Zutphen, dus niet echt dichtbij. Daarom vond ik het ook niet nodig. Met dit weer in de trein om hier naast me op de bank te zitten... Als ik echt verzorging nodig had was het wat anders. En dan woont mijn schoonzusje gelukkig wel om de hoek, dus hulp is altijd bij de hand.

Geplaatst

he Fren, ik heb een aantal weken geleden (11e van de 11e) bloedonderzoek laten doen op een stofje, het antifosfolipidesyndroom...door dit stofje stolt het bloed te snel en kunnen miskramen veroorzaakt worden, maar ook kan de innesteling hierdoor niet lukken...bij mijn zus zijn ze hier achter gekomen omdat ze 4 miskramen heeft gehad en daarna dus bij iedere zwangerschap, zodra ze een dag overtijd was, moest ze bloedverdunners gaan spuiten. En omdat mijn moeder tijdens het WK met longembolie en met trombose (wat ze niet wist en ook nooit gevoeld heeft of last van had) in het ziekenhuis heeft gelegen, wilde ik dit toch nog een keer laten testen....een aantal jaar geleden heb ik me hierop ook al laten testen, maar toen was het negatief, maar blijkbaar kun je dit stofje ook later krijgen...ik moet nog teruggebeld worden...spreekuur is pas vanaf 14.30 uur...dus nog een klein uur wachten denk ik...

liefs,

Nico

Geplaatst

Nico, spannend. Ben benieuwd naar de uitslag.

Henne, ik hoop zo dat je nu alle ellende achter de rug hebt! Sterkte met je herstel.

Fren, het is een hele mooie tesedatum, 11-1-11.

Edr, grmbl, nog een negatieve test. Ik snap wat pieneke bedoelde in het forum. Je kan jezelf gek maken maar feitenmateriaal heb je iets meer houvast aan. Als je niet ongi wordt, ga je dan nog een x testen?

Sylvie, succes!

Ik zit even niet zo lekker in mijn vel maar dat komt wel weer goed. De komende dagen werken en heb wat weekend-avonddiensten van een collega overgenomen. Daar heb ik nu al spijt van, duik liever vroeg mijn bedje in. Maja de reden is leuk, er is namelijk een lief meisje wat me regelmatig om half vier 'sochtends wakker maakt.

Geplaatst

Hoi Fran,

Ja ik heb al een FM gehad (geeft niet hoor, dat je nog niet alles hebt bijgelezen, het is soms ook niet te doen als je een paar dagen bent weg geweest) afgelopen maandag en morgen voor de 2e. Het lijkt er op dat het deze keer sneller gaat want er waren er al 7 groter dan 10 mm, 1 zelfs al 16 mm, dat heb ik nooit gehad op dag 10. Misschien zelfs zaterdag al de punctie! En anders maandag, morgenmiddag weet ik het.

Klaartje fijn dat je weer thuis bent, mooi toch dat we hier allemaal meeleven en aan je denken. Het stomme is, dat ik me ook niet kan voorstellen dat ik niet meer op het forum zou komen. Het is meer dan een verslaving, jullie zijn echt een deel van mijn leven op dit moment. Getver wat sentimenteel, maar ik mag de hormonen de schuld geven toch?

Geplaatst

He Nico ben je al wat wijzer?

Klaartje ik dacht dat ze dichtbij woonde maar Zutphen ligt niet om de hoek.

Soms wel makkelijker als ze wat dichterbij wonen stiekum soms wel handig en vooral gezellig.

De pauze meisjes blijven stug door alle felicitaties doortypen.....

Nieuwe iphone ben ik mijn levels op mijn spelletjes kwijt, zucht, het zou over moeten kunnen maar dat is natuurlijk niet goed gegaan.

Geen zin meer om helemaal opnieuw te beginnen, zo balen, werkt nogal verslavend.

Geplaatst

Klaartje wat fijn je weer te horen/lezen. Hopelijk ben je nu schoon en kan je echt verder opknappen!! Dikke KNUFFEL!! Wat lief van je baas zeg!!

Nico, weet je al wat?????? Ook ik vind het knap dat je blijft afvallen hoor. Eerlijk gezegt wel een beetje jaloers. Wilde dat ik die disipline had.

Esther, gister had ik heel erg sterk het vermoeden dat de baarmoedermond open stond, vandaag weer niet. Dus zoals gewoonlijk nog steeds domweg afwachten. Ook als het fout ging vorige keren en ik liep echt leeg van beneden dan nog had ik hoop op de dag dat ik de bloedtest deed. Ik zeg ook altijd dat alleen de test echt uitsluitsel geeft, vandaar dat ik toch altijd bloed laat prikken. Heb de echte bevestiging nodig van het ziekenhuis.

Balen dat je schrok van de weegschaal zeg, zeker nu de decembermaand is begonnen.

sylvie wat balen van je levels...... gewoon opnieuw beginnen heb je weer wat te doen om de tijd door te komen!!

Ursula balen dat je je zo rot voelt, komt het misschien omdat je niet echt naar buiten kunt met de kleine meid?????? Winterdipje?? Hier wat positiviteit van mij voor jou!!

Fren kom lekker bij, fijn dat je genoten hebt van Dubay. Kan me voorstellen dat je het koud hebt nu.

Nog steeds forumproblemen voor de jarigen geloof ik?? Vanmiddag kon ik er helemaal niet op. Hij blijft een beetje hangen in de felicitaties voor de 2 dames. Eigenlijk zouden ze ons nu moeten trakteren hihi. Ik stem voor Roomboter- amandel- letter met warme choco met slagroom!! Niet wat de dietist zou voorschrijven, maar wel erg lekker!!

Liefs

Geplaatst

Esther, we zijn er een week geweest en hebben de stad een beetje verkend, althans, dat heb ik gedaan want Vin was in maart al met zn zus in Dubai geweest. We hebben lekker gesjopt, mooie gebouwen bekeken en ons vergaapt aan alle pracht en praal. Tussendoor gelukkig ook nog een paar keer naar het strand geweest. De omschakeling qua temperatuur is dus ook enorm, hoewel ik ook geskied heb in Dubai! Ze hebben daar gewoon een mega skihal gemaakt in een winkelcentrum, vond het wel een aparte ervaring: skieen op echte sneeuw terwijl het buiten 30 graden is!

Niko, ik heb toen ik 18 was ook een longembolie gehad, maar ze hebben destijds alleen onderzoek gedaan naar de erfelijkheid daarvan. Ik weet niks over mogelijke gevolgen met zwanger worden... schrik ik wel een beetje van. Heb je al iets gehoord uit het ziekenhuis?

Caroline, wat fijn dat het zo voorspoedig gaat allemaal! Heb je deze keer andere hormonen dan de vorige keren? Misschien is het wel een goed voorteken. Heb je de chauffeurs al geregeld? Heb jij weer trouwens, sneeuw en ijs en jij moet weer onderweg :-) was de vorige keer toch ook een probleem?

Henne, fijn dat je het zo getroffen hebt met je nieuwe werkgever, ik weet uit ervaring hoe belangrijk dat is! Mijn baas (man!) leeft ook enorm mee, al begrijpt hij het niet altijd. Hij maakt izch enorm boos over de wachtlijsten en zegt telkens dat hij al lang naar een privekliniek was gegaan voor de tese. Het maakt niet uit hoe vaak ik zeg dat dat niet kan, hij houdt voet bij stuk. Geeft niks.

Mart, gaat het al weer wat beter met je rug? ik weet helaas uit ervaring hoe frustrerend rugpijn is!

Zie het forum ook als een welkome aanvulling trouwens. Zeker geen verslaving. Heb het ook met Vin over jullie alsof ik jullie in levende lijve ken (hebben we al een datum in april trouwens??)

Moet nu de deur uit! Even bij mams langs om bij te kletsen :-)

Geplaatst

Hoi meiden

wat is er weer veel geschreven!!!!!

Henne, wat ben ik blij te horen dat het naar omstandigheden goed met je gaat! maar wat een ellende dat je zo lang moest wachten zeg. Ik hoop dat je je snel beter voelt en ik ken hem niet maar vind je baas ook een topper!!! Een heel goed herstel gewenst!!!

Nico, ik ben benieuwd wat de uitslag was, ik hoop dat je er iets mee kunt!

Esther,Hier wachten we nog "rustig" af..... nog een week, op zijn vroegst ga ik 8-12 testen....maar het valt me deze keer zwaarder, dat merk ik wel.

deze en komende week werk ik nog halve dagen, in de middag slaap ik ook echt een uurtje of wat. Verder slaap ik goed maar droom erg veel, niets met babietjes of zwangerschappen maar hele soaps van vrienden en kennissen.Wat de kou betreft, ik lig met deze kou ook met een flannellen pyama en sokken in bed, als ik in het begin koude voeten heb dan slaap ik echt niet! meestal halverwege de nacht gaan ze uit....

Sylvie, ben jij niet helemaal brak als je zo vroeg al wakker bent, ik moet er niet aan denken! maar goed, jij slaapt ook liever door natuurlijk.

Hier is het trouwens ook spekglad....mijn man heeft ook liever niet dat ik met Senna (van 45 kg) ga wandelen, zelf gleed hij van de week ook uit en toen trok Senna nog niet eens.

liefs

Babeth

Geplaatst

Ik heb dezelfde hormonen Fran, ik weet ook niet hoe het komt. Moet ook afwachten morgen of de snelle groei heeft doorgezet. Ik had geen sneeuw en ijs de vorige keer maar pech met de auto na de TP van de zomer. Nu kraakt mijn (nieuwe) auto weer als ik over een drempel rijdt, schoonvader dacht dat de uitlaat los zat maar bij Kwikfit hebben ze niks kunnen ontdekken. Misschien iets door de kou.

Ik heb de chauffeuse geregeld, een vriendin die het de allereerste keer ook heeft gedaan maar bij de andere twee keren steeds niet kon. Alleen als het toch maandag wordt hebben we het probleem: wie brengt de kinderen naar school? (zij heeft er 3., waarvan 2 schoolgaand). Daar zijn we nog niet helemaal uit. Alles bij elkaar zou zaterdag beter uitkomen maar over de groei heb ik weinig te zeggen. Zou wel raar zijn als ik ineens vanavond de laatste Menopur had en morgen de pregnyl al...

Geplaatst

Caroline

wie weet gaat het inderdaad wel erg snel, toen ik vorige week maandag voor de 2de fm ging moest ik ook dezelfde avond de pregnyl spuiten en op woensdag was de punctie.

Met het vervoer komt het vast wel goed toch, tot op heden kreeg je het iedere keer logistiek goed geregeld!

kan het kraken niet komen door de rubbers? Mijn auto maakte ook maandagochend een rammelend geluid, linksachter ergens, ik ben maar doorgereden om er in de middag naar te laten kijken.Helemaal vergeten, heb niets meer gehoord maar werd er nu aan herinnerd door jouw verhaal...maar even in de gaten houden haha

Heel veel succes!!

Esther, die tiramisu van je klinkt overheerlijk!!!! en leuk zo samen met collega´s. Mijn eerste baan na mijn school was in 3-ploegendienst, er waren collega´s met allerlei nationaliteiten en in de avondddienst nam iedereen wat mee en werd dan onderling gewisseld, heerlijk en gezellig!

Geplaatst

Ja, dat dacht die man van Kwikfit ook, dat het iets met de rubbers/ophanging te maken had en dat die door de kou stroef of hard geworden zouden zijn. Ik maak me er ook niet zo druk om, het probleem met de vorige auto was veel ernstiger (denk ik...).

Mijn vorige puncties waren op dag 17 en dag 18 dus zaterdag dag 15 zou wel erg vroeg zijn ineens! Ben benieuwd, merk dat ik weer een beetje de kriebels krijg. Gelukkig is het om 10 voor 12 zodat ik niet de hele dag hoef te wachten...

Ga nu lekker Frost kijken, tot later!

Geplaatst

He pauzemeisjes, ik was na een tijdje onlangs weer in de race maar ben vandaag weer keihard van het wachtbankje gevallen. Ben er weer helemaal kapot van. Wat is het toch een lijdensweg. Nu weer pauze dus. Vinden jullie het goed als ik me bij jullie aansluit?

Geplaatst

Klaartje, wat fijn weer wat van je te horen. Kan me goed voorstellen dat ze je wel bijelkaar konden vegen omdat je zolang moest wachten. Ik hoop voor je dat je nu goed schoongemaakt bent en je weer snel op krachten komt.

Lief van je baas dat hij en bloemetje heeft bezorgd. Zo hoort het!!

Sandra, je hebt het een paar keer gehad dat je denkt dat je baarmoedermond openstaat. Ik heb wel eens gelezen dat het niet goed is als je er te vaak aan voelt. Volgens mij kun je er maar beter niet teveel aanzitten, dit kan juist tegen gaan werken nl. Nog een klein weekje te gaan meis, dan weet je weer meer.... Er moet nu echt weer 's positief nieuws komen hoor meiden!

En Babeth, voor jou ook!!!! Je droomt veel zeg je. Kan op zich een goed teken zijn! Nog even een weekje volhouden dan weet je meer! Toitoitoi!

Esther, je bent vandaag weer aan het werk! Dat klinkt positief. Ook goed te horen dat het met je zusje beter gaat. En met je omaatje? Gaat het een beetje met haar?

Die tiramishu die je hebt gemaakt lijkt mij ook wel wat trouwens hoor. Heerlijk!

Ennuh, schrikken dus op je weegschaal...pffff, zou mij ook zomaar kunnen overkomen hoor. Ik durf de weegschaal ook niet op, dan moet ze me inderdaad ook voor het blok zetten net als bij jou.

Nico, heb je de uitslag al? Ik ben wel heel benieuwd. En wat knap van je dat je het zo goed doet met afvallen. Nog even doorzetten hè, dan heb je je streefgewSyicht bereikt!

Fren, Dubai! Lijkt me prachtig daar, maar wat een verschil inderdaad qua temperatuur. Dat is wel echt even omschakelen hoor.

Caroline, morgen weet je waar je aan toe bent. Ik hoop voor je dat het al snel is, dat scheelt toch altijd weer mooi een paar dagen prikken. En wat je autootje betreft, maar niet over inzitten, want hij brengt je vast waar hij voor bedoeld is!!! Dat moet gewoon!

Ursula, je zit even niet zo lekker in je vel. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Sylvie, vandaag maar vroeg op bed en je verslaving even aan de kant gooien en een lekkere warme beker melk naar binnen werken. Dan moet het goedkomen met je nachtrust:-)

Nel, hoe gaat het met jou?

Sen1972, wat ontzetten k*t zeg dat het weer misgegaan is. En welkom hier!

Ben ik iemand vergeten??? Sorry!

Hier gaat het wel oké. Vanmiddag/-avond even nagezeten met m'n huidige collega's. Een soort van vervroegde kerstborrel... Was wel even gezellig.

Verder geen nieuws eigenlijk.

Jammer dat als ik hier om het hoekje kom kijken de meesten van jullie meestal uitgekletst zijn en al bijna op een oor liggen.

Naja, maakt ook niet uit. Is soms alleen wel lastig om een hele dag bij te lezen. Pas dan kan ik echt reageren op iedereen.

Morgen proberen we het weer opnieuw.

Welterusten alvast!!!

Geplaatst

Hai Mart, de meeste meiden hier ken ik al langer op een enkeling na. Ik vind jullie echt stuk voor stuk bikkels, zulke sterke vrouwen. Heb veel respect daarvoor! Zelf voel ik me op dit moment een watje... Weet het gewoon effe niet meer. Ik moet mezelf maar weer bij elkaar gaan rapen.

Truste

Xxx

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden