Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Eef, welkom!

Babeth, wat een schatje van hond... lijkt mij heerlijk zo een lief beesje in huis... even kijken of dat ook iets voor ons is in de toekomst... maar eerst zie ik toch liever een babytje in de huiskamer liggen :-)

Fren, super Vin is onderweg! Ook jij genieten van de dagen samen aan de "overkant" en ga lekker los met het shoppen daar :)

IVF Cork, was het witte huisje wat? STaat je agenda vol met nieuwe bezichtigingen? Is je ongesteldheid doorgebroken of mogen we nog hopen voor je?

Esther, wanneer mag je precies weer beginnen? Schiet nu erg op toch! En wie volgt jou? Ben de draad kwijt, welke meiden binnenkort weer gaan starten... sorry dames... mijn hoofd lijkt nog steeds op een vergiet... Gek genoeg krijgen we de uitslag van mijn vriend via een telefonische consult te horen... sommige ziekenhuizen hebben gewoon een vreemd beleid... maar sowieso gaan we morgen een nieuwe afspraak laten in plannen om de rest van zijn lichaam /plekjes goed na te laten kijken en dan heb je nogmaals de mogelijkheid de arts in alle rust en face to face te spreken. We laten het niet hierbij zitten, willen eerst weten dat alles zover rustig en onschuldig is.

Morgen vertrekken we in elk geval naar Groningen en hebben er veel zin in. Maandag pakken we weer een paar dagen om gezellig samen te zijn. Hij moet voor zijn werk naar Engeland en ik ga gezellig mee! Heel spontaan! Het hotel midden in een national park was erg aantrekkelijk dus ga mee... ben van plan om lekker sportief bezig te zijn, hardlopen, zwemmen & veel wandelen buiten... even alle zinnen op iets anders en hoop hiermee beter in mijn vel te gaan zitten... echt wel weer een lichtpuntje in deze afgelopen donkere dagen... donderdag avond terug... internet in het hotel dus zal blijven lezen & berichten...

Fijne avond allemaal en tot morgen!

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hee meiden, hè, net een hele tekst getypt, Istie weg.... Nog een keer dan.

Roestvlek: lekker hoor! G genieten van jullie dagen weg!!! Goed dat je zo positief bezig bent! Wat betreft je vriend: lekker laten checken allemaal, is goed voor je eigen gemoedsrust. Mijn moeder heeft ook kwaadaardige plekjes gehad en ik was blij dat er zo goed naar werd gekeken.

Henne: heerlijk genoten van de zon, wat kan dat genieten zijn hè: zonnetje, vriendinnen klets, zalig. Babeth: jij ook nog genoten?

Nico: fijn dat je een goed gesprek had met je donor. Sorry, maar ben het even kwijt: wat is je relatie tot de donor ook alweer?

Hier allerlei huizen/apartementen bekeken, ons plekje nog niet gevonden, maar dat komt nog wel. Heb gebeld met de eigenaren van het witte huisje en ik ben niet de enige die het schattig vindt, haha. Er is al een hele lijst van mensen die willen komen kijken. Kreeg meteen een interview, wie we zijn, waar we werken, enz, enz. Volgende week starten ze pas met bezichtigen, ben nu alleen maar nieuwsgieriger geworden :-). Voor de nieuwsgierigen, dit is de website : http://www.daft.ie/searchrental.daft?id=1026322

Geen mesntruatie hier, maar dat verwacht ik ook niet totdat ik stop met hormonen. Vrijdag ga ik testen en dan ook stoppen met de hormonen, dan komt het vast snel los.

Fijne avond allemaal!

Ivfcork

Geplaatst
Esther, jij gaat ook weer bijna beginnen, moet je dan eerst je eigen cyclus stil leggen (lang protocol) of ook gelijk in het begin op cd2 of 3 starten met de stimulatie?

Babeth wat een maf beest! Lachen hoor!

Ik ga vanuit mijn eigen cyclus starten, en ik spot net het eerst rood hierzo dussss....morgen bellen en ik hoop vrijdag starten!

Oh meiden ik krijg hier wel de kriebels van hoor! Vind het weer doodeng....

Geplaatst

Oooh Esther: spannend hoor!!! Denk maar aan het feit dat alle meisjes in dit topic heel hard voor je duimen!! Alle spanning fijn van je afschrijven hier!!

Geplaatst

roestvlek wat heerlijk om volgende week een paar dagen naar engeland te gaan samen! Geniet ervan meid! En dat je een vergiet bent geeft niet hoor!

Wij zijn gek van engeland...

ivfsh wat een schattig huisje! Echt leuk!

voor de statistieken...lasagnette vanavond!

Geplaatst

Roestvlek, klinkt goed, je plannen voor de aankomende dagen. Veel plezier!

Ivfsh/cork, oh wat een leuk huis, kan me voorstellen dat je daar wel wilt wonen (en dat je niet de enige bent).

Esther, voor jou weer spannende tijden die gaan aanbreken, laat dit hem worden!

Sandra, volgens mij schreef jij iets over mijn vermoeidheid. Lief van je, het valt wel mee hoor. Ik geef er best vaak aan toe, alleen gisteren was wel een heftige dag. Lang gewerkt en ook nog die stomme belastingen, ja toen had ik het wel gehad. Vandaag heb ik echter lekker uitgeslapen, toen op kraamvisite geweest bij een goede vriendin en vervolgens met een lekkere gezonde salade en een jus-tje op mijn balkon in de zon gaan zitten. Prima dag! om 17 uur hadden we de prenatale intake in het ziekenhuis. Dat stelde niet veel voor, er werden vragen gesteld als: komt er in een van jullie families een erfelijke ziekte voor? En zijn jullie zelf familie van elkaar (sja, je zou maar broer en zus zijn ;-)). Vervolgens is er bloed afgenomen en hebben we over 2 weken de afspraak voor de nekplooimeting. We hebben nu afgesproken dat ik in het ziekenhuis ' onder behandeling' blijf. Op 6 april (zelfde dag als de nekplooimeting) heb ik de eerste afspraak met degene die mij gaat begeleiden (ik neem aan een verloskundige die in het ziekenhuis werkt). En voortvarend als ze waren is er ook al een 20 weken echo gepland, op 1 juni. Die vond ik wel wat vroeg gepland, maar goed, ik moet er maar gewoon vanuit gaan dat we die datum gaan halen....

En voor geinteresseerden: tomatensoep en broodjes met versgemaakte Bretonse viskoekjes en sla...erg lekker!

Fijne avond!

Geplaatst

hoi meiden, ik heb al een paar pogingen gedaan om bij te lezen en te reageren maar t wil me niet lukken. Ik hou t nu ook weer kort want ik liever nog even bijlezen ;-)

Wij zijn iig weer heel terug en best lekker bijgekomen en zelfs een kleurtje ;-)

Morgen een spannend dagje hier bij ons want Carolijn gaat wennen op school, ieksssssssssssss.

Ik hoop snel weer een beetje op de hoogte te zijn van jullie wel en wee en weer gezellig mee te kunnen kleppen!

tot snel weer, liefs Sab

Geplaatst

Spannend, de eerste schooldag! Zo leuk... ben benieuwd of je een traantje laat Sab!

Wat een leuk huis IVFCork! (Kunnen we je niet anders noemen, Truus ofzo? :-)) Zo klein is het niet volgens mij...

Spannend weer Esther!! Alvast succes!

Geplaatst

Wat een leuk huisje. Zoek je ook een gemeubileerd huis?

Spannend Sab...... al zal het meer wennen zijn voor jou dan voor haar vermoed ik... ;-)

Hier een zalmfiletje met notenrijst en rwtjes me worteltjes..... en nu MAAGZUUR.....

Geplaatst

Hai Meiden,

Toen alwin vandaag thuiskwam lag er kattenkots op de bank. Dus hebben we maar een nieuwe hoes gekocht bij ikea vanavond.

Voor de statistieken we hebben tilapia filet met thaise groente en veel kruiden erbij.

Verder morgen om 8.10 uur de 1e folikelmeting. Ben benieuwd. Het prikken gaat best goed.

Heb nog niet bij gelezen.

Ik ga nu lekker richting mijn bedje.

Weltrusten allemaal

Geplaatst

Veel succes met de fm Ruby.

Iedereen lag er weer vroeg in.

Sandra hopelijk slaap hè weer, zag je in een ander topic 1 uur geleden.

Jeroen en ik zijn in 1 bed in slaap gevallen met muts tussen ons in. Was wel gezellig maar helaas beide wakker geworden dus lig alweer te spelen met iPhone. Vriend van ons net een sms gestuurd dat zijn vriend de relatie niet meer zit zitten en of ik met hem wil praten, zit ik nu echt niet op te wachten eerlijk gezegd. Wil er niet tussen zitten heb genoeg problemen.

Ga even proberen zen te worden, wat waren die pillen ook al weer temazepan??? Een doorslaper heb ik nodig.

Geplaatst

Even kort, want zo naar kantoor.

Syl-vie, wij ook elke dag tussen 5-6u wakker. Niet vanwege licht (want wel overgordijnen, echt zo'n aanrader Henne! Trouwens, van harte met het mooie cryo resultaat hoor ;-)). Ik hoest nog heel veel, maar het is niet anders.

Ik zou wel tegen die vriend eerlijk zijnj, dat je je handen al vol genoeg hebt even Sylv-ie.

Esther, wat spannend... jullie ook weer. Goooood luck meissie!

Geplaatst

Goedemorgen dames

Iedereen idd heel fatsoenlijk op tijd naar bed gegaan. Hier ook met het goede/stoute voornemen om vanochtend te testen met een vroege tester (begint met een p, wil geen reclame maken). Eigenlijke testdatum is za/zo. Nou ik zweer bij de test die schrijft zwanger/niet zwanger hoor... Die streepjes zoeken, pfff. Maar goed bij deze test is een licht streepje ook een positieve uitslag en tja er staat een licht streepje. Maar zoals gezegd "vroeg" getest en onze volgende test is er toch echt een van Claire waarop staat zwanger of niet zwanger. Dus wordt vervolgd.

Geplaatst

Wauw Dublin zal het echt zo zijn....

Ik zweer ook bij CB zw/niet zw.

Spannend zeg.

Ik heb jalozieen en over gordijnen en dat vreselijke licht ja. Helaas was dit weer piekeren daarna nog wel geslapen en raar gedroomd ook over 16 april en iets stouts gedroomd??? Zeg ik niet :-()

Miki stevige verkoudheid/griep doe je hetzelf ook wel rustig aan.

Geplaatst

Rubster, heel veel succes nu met de echo.

IVFSH, Mooi huis hoor, ik begijp wel dat er veel kijkers zijn.

Dublin, oooh, wat spannend zeg ....

Sylvie, vertel toch maar over die droom :-0 hahaha we kunnen hier wel wat hebben ;-)

Mooie dag iedereen.

Geplaatst

Syl ik moest om half 4 plassen en kon niet meer in slaap komen dus om half 5 er maar uitgegaan omdat aanstaande husband zo lag te snurken. Ben op de bank nog even in slaap gevallen, maar helaas dus veel te kort geslapen. Ach het is niet anders. Vandaag komen schoonouders weer. Moeders komt poetsen en vaders komt de tuin omspitten zodat we gras kunnen zaaien.

Heb nog heel veel was liggen pffff en er ligt er al weer 1 in de droger en 1 in de wasmachine dus genoeg te doen op het gemakje. Gelukkig net al gestreken en boodschapjes gehaald bij de jumbo om de hoek.

Voor het kookhoekje: Sandra's gehaktbal, gebakken aardappelschijfjes en rabarber voor Paul en appelmoes voor mij.

Dublin er verschijnt maar om 1 rede een streepje en die beginnen altijd dun!!!!! Ik ga je gewoon feliciteren en die cb geeft straks gewoon ZWANGER aan hoor!!!!!!!

Ivfsh wat een snoepig huisje zeg!! Hopelijk is de binnenkant ook zo mooi.

Geplaatst

Goeiemorgen dames,

Rubster...je hebt de fm al gehad...hoop dat alles goed is gegaan en dat er al een paar follikels staan te trappelen om te groeien

Dublin..spannend zeg...ze zeggen idd een streepje is een streep...over een paar dagen anders nog maar eens testen...duim voor je!!

IVFIER...wat een leuk huisje!!! geen wonder dat er veel gegadigden zijn...ik zou me ook zo willen aanmelden, ware het niet dat we niet naar Ierland verhuizen..hahahahaha...Hoop dat de bongi morgen niet gaat doorzetten als je stopt met de bolletjes en dat je gewoon zwanger bent!!!

Roestvlek...heerlijk...dit weekend naar Groningen en volgende week gezellig met liefje naar Engeland...waar precies? omdat je schrijft in een National park...lekker...mijn broer woont in de East Midlands, ongeveer een uurtje van Nottingham af...heel mooi natuurgebied!!!

veel plezier en maakt niets uit dat je hoofd een vergiet is...En goed dat jullie toch een afspraak nog met de arts maken om ook andere plekjes te laten controleren. Ieder zh heeft idd zijn eigen regeltjes, soms handig, soms niet...duim voor goed nieuws!!!

Syl...zou idd aan je vriend aangeven dat je even overvol zit en aan je zelf moet denken...zal ie toch wel begrip voor hebben, toch???

gisteren: broodje hamburger ipv hamburger met spinaziestamppot...hahahaha...maar...ben wel alweer 0,8 kg kwijt...werd ook weer tijd na de carnaval en die rare week met wel/niet zwanger...

Esther...spannend zeg...over een paar dagen weer beginnen...whoehoe...ik ga met je meeduimen!!!

Caroline...mss een goed teken dat je vergeet te bellen, ben je er niet zo mee bezig, maar snap ook wel dat je bevestigd wilt zien dat jullie nog een keer voor een behandeling gaan...hoop dat het je lukt om vandaag te bellen..anders een reminder in je telefoon zetten???

verder ben ik het weer kwijt...

voor degenen die vrij zijn: geniet van het heerlijke weer (tenminste, hier schijnt de zon)..

voor de wachtenden onder ons: geniet ook van het heerlijke weer...

voor de zwangeren onder ons: geniet idem dito van het heerlijke weer

en voor de rest...zie hierboven...hihihi...

enne...ik wil ook weer verder...maar zijn nog even gebonden aan de afspraken die we hebben staan...het kriebelt weer...

liefs,

Nico

Geplaatst

oja...op jouw vraag terugkomend IVFIER...mijn relatie met mijn mogelijke donor is dat ze de zus is van mijn fitnesscollegaatje...

liefs,

Nico

Geplaatst

AAAAAAAAAAAAH dublin, wat zal jij nu aan het stuiteren zijn. Hoop het voor je.

IVFsh, een mooi huis (huisJE vind ik toch niet van toepassing) met tuin. Ziet er knus uit. Hoe is de buurt? Hoop dat jullie het worden en lekker kunnen gaan nestelen in cork. Zijn de foto's recent? Vind het al behoorlijk groen daar.

Sab, oei wat moeilijk, carolijn naar school. Ik weet dat mijn zus dat echt verschrikkelijk vond. Die is er weken van ondersteboven geweest, vooral toen ze de 'laatste' ook naar school bracht, geen klein hummeltje meer thuis, een stapje verder in het op eigen benen staan. Hoop dat het je meevalt en dat carolijn het naar haar zin heeft op school.

Sylvie, moeilijk, ik zou het niet kunnen, tegen een vriend zeggen dat hij niet bij me kan aankloppen. Ook al zou ik er zelf het grootste begrip voor hebben als een vriendin dat tegen mij zou zeggen. Misschien een andere oplossing, zeggen dat je het niet trekt nu om diepgravende moeilijke gesprekken te hebben maar dat je er wel voor hem wilt zijn en dat het misschien helpt om zijn zinnen te verzetten door even uit te waaien? Samen een strandwandeling te maken, zonder te veel woorden? Gaat dat wel met jouw koppie? (na de val)

Laika, dergelijke datums die ingepland worden en gesprekken maken het wel steeds echter he? Tenminste zo werkt het bij mij, iedere echo weer concreter gevoel.

Is het nog steeds zonnig in nld? Hier is het zo erg geworden dat mijn man net weer thuis komt, het lukte hem niet om op zijn werk te komen, verschillende wegen zijn afgesloten, de brøytebilen (sneeuwploegen) kunnen het niet aan. En dat is voor het eerst sinds we hier wonen, aardig extreem. Ik vind het gezellig, de koffie pruttelt, hij is wat sneeuw aan het ruimen buiten. Ik heb net mijn nieuwe badpak gepast en verschillende zomerzwangerjurkjes die ik had besteld. Haha, ik voel me alsof ik koning winter uit daag! Sta ik in mijn nieuwe badpak voor het raam terwijl het buiten een wit inferno is.

[ATTACH=CONFIG]1049[/ATTACH]Op deze foto staat het huis van de buren.....

Geplaatst

Dublin ik ben even in de war, heb je nou wel of niet getest? Je schrijft dat je het van plan bent maar ook over een streepje? Ik gebruik Matcare, bestel ik online lekker makkelijk. Niet te duur en geen gekloot met pipetjes. Pas als ik daar een streep hebt komt Claire in huis haha. Die is ook alleen voor de foto ;-)

Ursela ik hoordde gisteren op het nieuws dat het in Noorwegen hard zou waaien met sneeuw. Moest gelijk aan jullie denken. Hier vandaag nog superweer. We hebben echt de beste week uitgezocht om vrij te zijn (ik wou typen om zwanger te worden haah, ik ben errug!!!). Over het zwanger worden dan: zenuwen. Nu al. Voel m'n rug, buik en benen nog steeds en had vanochtend zin in kip met friet. Slaat nergens op, nog veel te vroeg om ook maar iets te voelen, maar ik ben wel gelijk weer van slag. Ook momenten dat ik er totaal niet mee bezig ben. Verwarrend.

Allemaal Engeland fans hier? Mijn broer heeft jaren in Newcastle gewoond en hoewel je er super kon shoppen was het verder echt een deprimerende stad, slecht weer, donker, niet echt om fan van Engeland te worden... Zelf hou ik erg van Spanje. De sfeer, het eten...wilde er ook gaan wonen maar toen kwam J. om de hoek kijken ;-)

Sylvie alweer slecht geslapen. Poeh meis ik wou dat we wat van jou zorgen weg konden nemen zodat je even rust hebt. Tegen de vriend idd maar eerlijk zijn. Je hebt ook nog last van die val, dus echt niet te veel hooi op je vork nemen, hoe moeilijk dat ook is.

Sab sterkte vandaag! Bijzonder moment. Maar toch ook leuk!

J. komt net naar beneden dus ik moet gaan douchen. Ik wil naar de markt en hij gaat mee om te sjouwen ;-) Vanmiddag weer in de zon. Lekker!

Fijne dag allemaal,

Henne

Geplaatst

Ursela welk huis hahaha, wat erg en het is hier zo'n lekker weer zeg.

Vriend werkt in Afghanistan en zijn vriendje zit dus hier dichtbij. Ze hebben beide wat baggage om het zo maar te zeggen.

Dus ze zien elkaar eigenlijk te weinig om te vechten lijkt mij, maar ja. Ga hem idd een sms terug sturen. Ik ga me er niet in mengen, ze zullen het toch smaen moeten oplossen.

Niet leuk als zoiets gebeurt.

En verder allemaal weer genieten van het zonnetje, ik ga hier een doekje door het huis halen, echt nodig.

Geplaatst

Goedemorgen meiden,

Hier is ook weer een zonnige dag aangebroken! Net ar naar zijn werk gebracht zodat ik de auto heb en nu zit ik lekker te ontbijten.

Dublin: woehoe!!! Dat streepje is wat we willen zien!!! Gefeliciteerd! Nu rustig doortesten en hopen op een steeds dikker wordende streep. Ben echt heel blij voor je! Goed om dit soort nieuws te lezen als start van de dag!

Sab, fijn dat je het zo goedhebt gehad. Vandaag inderdaad een spannende dag voor je dochter. En nog meer voor jou, haha. Ik hoop dat ze het er fijn heeft, dat maakt het allemaal wat makkelijker.

Henne: jij weer een lekkere dag voor de boeg. Laat j inderdaad maar mooi voor je sjouwen. Zita west is trouwens binnenkort in Cork, je kunt je inschrijven voor een consult. Misschien toch maar eens over nadenken om te doen.

Syl: ik wil je droom eigenlijk gewoon weten, haha. We kunnen wel wat hebben hier hoor! en wat betreft de relatie van je vrienden, moeilijk is dat altijd. Wel fijn alsnje er voor hem kunt zijn, dan hoef je niet eens veel uitspraken te doen over hun relatie zelf.

Ruby: hoe was je eerste fm? Hoop dat heter goed uitziet!!!

Caroline: je mag me wel Truus noemen hoor :-) geen probleem, luister overal naar :-) maar ik ga het lekker bij ivfsh houden, lekker vertrouwd.

Laika: mooi al die afspraken! je bent gewoon al een heel eind op weg meid!

Mooi dat jullie het witte 'huisje' ook zo leuk vinden. Ik vind het ook groot hoor! Hebben nog nooit zo groot gewoond, maar omdat het zo schattig is, is het toch een huisje :-). Vandaag weer op pad om ook andere huizen te kijken. We zijn inderdaad op zoek naar een gemeubileerd huis. We hebben namelijk ons appartement in Utrecht gemeubileerd verhuurd. We hebben in China wel een paar meubelsngekocht, maar dat is zeker niet voldoende. Dat maakt het huizenzoeken ook wat lastiger. De meeste huizen zijn hier gemeubileerd, maar je wil niet weten hoe lelijk de meubels zijn!!!! Ongelooflijk!!! Zware leren en zware, logge houten meubels, bloemetjesgordijnen en van dat oude dikke tapijt waar het vuil van jaren in ligt opgeslagen, bah, haha.

De zon schijnt hier ook weer, dus ik ga ook een paar uurtjes heerlijk genieten van het feit dat ik gewoon vrij ben!!!

Groetjes!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden