Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

't Is net als met Sandra d'r bloeduitslag. Toch wel grappig dat we zo met elkaar meeleven dat we echt zitten te wachten op nieuws.

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

hier ook een drama trouwens, net in mijn lunchpauze even naar L'hage geweest en t halve parkeerdak was afgesloten ivm sneeuwval en ik werd zowat de weg afgetoeterd met de vraag waar ik met mijn auto stond...echt te belachelijk...Ben zoo blij dat ik niks meer hoef te halen...iedereen die nog wel moet shoppen etc, heeeeeel veel sterkte hahahaha, sorry is helemaal niet om te lachen natuurlijk :-)

Geplaatst (aangepast)

he....ben ook reuze benieuwd naar de echo van Babeth...

Sab...belachelijk dat je uitgetoeterd werd...gelukkig dat je alles verder in huis hebt!

Klaartje...mmm...dus niet zo geslaagd jullie shopochtendje...wij moeten vanmiddag nog even gaan..hihihi

wilde eigenlijk een filmpje opladen van Pink (een van onze katten) op hun nieuwe krabpaal...gisteren binnengekomen en meteen natuurlijk opgebouwd...geweldig...nu al ruzie wie er in het mandje gaat liggen...hihihi...Jimmy ligt er half uit, want die is en groot en veels te zwaar eigenlijk en Pink past er netjes in, maar draait helemaal door van gekkigheid...hahahaha...

Zal wat foto's plaatsen vanmiddag...

x

Nico

aangepast door Tool
toevoeging
Geplaatst

Dames

hier ben ik weer, wat lief dat jullie zo enorm meeleven!!!!

Alles was goed, helemaal goed: er groeit één mooi hummeltje en er was ook al hartactiviteit te zien, wow wat een opluchting!!!! het kindje loopt precies op schema: 4mm.

De echo duurde wel lang, de echoscopiste (nieuw maar had wel al ons dossier gelezen) heeft de echo zeer uitvoerig gedaan, mede om er zeker van te zijn dat er geen 2de hummeltje verstopt zat. Mijn eierstokken zijn nog steeds wat vergroot maar kan geen kwaad.

Onze eigen gyn. is met zw.verlof en is er pas weer als ik 11 weken ben, gelukkig mag ik met 9 weken ook nog een keertje komen, dan bij de echoscopiste.

Ik was er niet echt huiverig voor dat het er 2 waren maar mijn man wel, mede omdat mijn kwaaltjes veel sterker zijn.

Na afloop maar even langs de bakker gegaan om mezelf te tracteren op een worstebroodje.

Ow Sandra, nog een paar nachtjes en dan mag jij ook gelukkig!

Fren, wie weet wordt jij nog mooi verrast hoor met kerst.

liefs

Babeth

Geplaatst

Wachten wachten en nog eens wachten.

Gisteren boodschappen gedaan. Werkster dinsdag koelkast schoongemaakt, laat ik een pak slagroom kapotvallen in schoongemaakte koelkast, schoonmamma gebeld en die gaat nog even slagroom galen, de schat.

Geplaatst

Babeth...super nieuws...gefeliciteerd!!! en lekker genoten van het worstebroodje...mmmm...krijg er ook zin in...hahahaha...

San...nu jij maandag nog een mooie echo!!!

liefs,

Nico

Geplaatst
Wachten wachten en nog eens wachten.

Gisteren boodschappen gedaan. Werkster dinsdag koelkast schoongemaakt, laat ik een pak slagroom kapotvallen in schoongemaakte koelkast, schoonmamma gebeld en die gaat nog even slagroom galen, de schat.

Oh ik dacht, die komt het schoonmaken hihi. Ik laat vandaag alles uit m'n handen vallen. Meestal een teken van naderende ongi. Waarom zet het dan niet door!!!!!! Grrrrrrrr, ik ben echt heel erg ongeduldig en uit mijn humeur hiervan. Wil m'n lijf terug en wil verder en wil zwanger zijn. Nu. Zo....hehe, dat lucht op.

Geplaatst

ohhh Babeth, ik heb gewoon kippe(n?)vel van je berichtje! En wat fijn dat het er eentje is, dan is dit echt gewoon een heel andere beleving voor jullie, denk ik...:-s

Van harte gefeliciteerd en geniet van jullie laatste kerst samen, ja ik zeg t gewoon!!!!! hahaha

Geplaatst

lieve meiden

bedankt voor de reacties, Sab lief dat je het zefgt, ik durf het nog niet......vorig jaar zei ik het nog tegen mijn man, kun je je voorstellen dat we volgende kerst (2010) met 2 kinderstoelen aan de tafel zitten? Gek he, ik heb wel een goed gevoel maar durf dat soort uitspraken nog niet zelf te doen.

Syl, wat een stunt zeg met die slagroom....balen!!! ik dacht ook even te lezen dat je schoonmoeder het kwam opruimen, maar zo erg is het niet haha. Deze echo van vandaag maakt de kerst wel wat lichter inderdaad, heb je helemaal gelijk in.

Henne, ik herken het wel wat je schrijft: de ongi was confronterend maar wel weer een moment van dat alles werkt en je weer wat meer een datum in beeld krijgt voor een nieuwe tp!

Nico, ik ben erg benieuwd naar je filmpje hoor! hoop dat het alsnog lukt

Geplaatst

Babeth gefeliciteerd. En ja de tranen staan in mijn ogen, maar het is jullie zo gegunt. Ook je man gefeliciteerd uiteraard. En nu de laatste kerst en oud en nieuw met z'n 2-en.

Groetjes

Rubster

Geplaatst

Hier ook een nieuwsgierig forumgenootje,

Fijn babeth dat je een mooi kloppend hartje te zien hebt gekregen. Gefeliciteerd! Ik ben erg blij voor je man dat het er eentje is, dat zal voor hem makkelijker zijn om met deze zwangerschap om te gaan. Want het lijkt me zo raar, alles opnieuw te beleven. Ze zeggen dat geen twee zwangerschappen hetzelfde zijn maar je passeerd toch dezelfde mijlpalen op je weg. En ik kan me voorstellen dat jullie nog wat emotionele hobbels gaan tegenkomen. En natuurlijk ook heel veel geluksbobbeltjes! Geniet!

Henne, ik kon je schreeuw bijna hier horen. Hopelijk wordt je snel ongesteld. Maar vaak lijkt het erop alsof ons lichaam ons nog verder op de proef stelt, juist als je erop zit te wachten duurt het langer....

Ik ga dadelijk als merel wakker is aan de supermarkt beginnen. Omdat ik werk met de kerst wordt het vooral snel klaar maaltijden. Er wonen hier maar 2700 mensen in het dorp en dan kan het hopelijk niet zo druk zijn als bij jullie in de winkels....Zondag komt een goede vriendin van mij uit nederland gevlogen (als er tenminste niet opnieuw trein en vliegchaos komt). Zin in zin in.

Martha, hoe gaat het met jou? Ik doe aan je denken! Ik las gisteren van je voornemens, klinkt goed. Maar leg de lat niet te hoog, kleine stapjes voor de mensheid kunnen af en toe grote stappen voor jou zijn.

Geplaatst

ojee...Sylvie..dat is minder, maar ik dacht inderdaad ook al dat je je schoonmama had gebeld om te komen schoonmaken...hihihi..

Klaartje...balen dat je bongi niet doorzet...nu wil je en dan komt ie niet...je wilt verder, maar dat kan nu even niet...grrrr...

hier wat foto's van Pink en Jimmy (Pink is die met de witte pootjes)[ATTACH=CONFIG]482[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]483[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]485[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]484[/ATTACH]

liefs,]

Nico

Geplaatst

Ooooh Nico, Pink lijkt precies op de kat van mijn zus! Dat is inmiddels en oude kater, maar verder.... Toch wel jammer soms dat m'n hubbie zwaar allergisch is. Met Sint hadden we leuk jute zakken neergezet met kadootjes. Nou, die konden rap weer naar buiten. Laat staan dus dat er hier een huisdier naar binnen mag.

Geplaatst

Had ik idd kunnen doen, even bellen om schoon te maken, hihi.

Klaartje het is klote om op je ongi te wachten vooral als je jezelf zo voelt. Je sluit toch een periode af en kijkt uit om weer op te starten. Schreeuw het er maar uit.

Nico leuke foto's, ze vechten elkaar de mand dus uit, gekke beesten.

Geplaatst

Jihaa! Babeth wat heerlijk dat alles goed was!! Van harte. Weet je nu ook een uitgerekende datum? Dat maakt de kerst een stuk makkelijker, want ik denk dat jullie toch ook wel met een dubbel gevoel zullen zitten vanwege de jongens.

Henne, schreeuw maar lekker, dat lucht op!! Even af reageren.

Geplaatst

Babeth, ook hier: gefeliciteerd... prachtig mooi nieuws!!!

Iedereen succes met de voorbereidingen en alvast een fijne dagen dagen. Voor de 1 een extra mooie, voor de ander een heel verdrietige. Ik zal aan jullie allemaal denken.

Hier nog even iets dat ik tegenkwam in de stad, erg stoer:

rco802.jpg

b67r80.jpg

Geplaatst

Hoi Babeth,

Wat een geweldig nieuws zeg!!!

Ik ben zo ontzettend blij voor jullie.

Ik zit hier te stralen achter mijn pc. (met kippevel op mijn armen!)

Helemaal top.

Dikke knuffel, beau

Geplaatst

Testr wat een gave foto's zeg!!

Babeth toppie zo'n goede echo!!!! Ik maandag ook zo een!!!!

Henne ik hoop dat je ongi snel doorbreekt ben je daar ook maar vanaf. En daarna weer een stukje gezelliger. Niet met glasservies gaan lopen nu hoor, kost zoveel om het aan te vullen en vervelend om op te ruimen hihi.

Sylvie balen he al die drukte in de winkels. Kan er zelf ook nooit zo goed tegen. Je hebt het gelukkig weer in huis nu.

Nico gave foto's zeg van je katten!!

Ursula veel plezier met je vriendin, wat leuk dat ze komt zeg. Ik ga duimen voor een goede verbinding zodat ze zeker kan komen.

Ik ga nog even tukkie doen voor we naar mijn ouders vertrekken. Van daar ben ik er af en toe wel weer!!!!!!!!

Geplaatst

Babeth, geweldig meis. Gefeliciteerd!!!

Miki, wat cool inderdaad die foto's zeg. Ziet er prachtig uit.

Hier een hele zware nacht gehad.

Zat er behoorlijk doorheen en kon niet meer stoppen met huilen.

Vandaag met een gevoel van een kater wakker geworden en nu gaat het gelukkig wel weer.

Net nog geluncht als afsluiter met m'n collega's en de burgemeester.

Ik en m'n collega hebben een mooie zilveren slavenarmband van 'r gekregen. Als dank en als blijk van waardering.

Ech superlief.

Geplaatst

Nico wat een leuke foto´s , die hebben echt een heel krab/klimparadijs!

Miki, wat een grappig beeld, wie weet is de auto zo wel mooier dan zonder sneeuw.....

Sandra, goed dat je je even gaat opladen voor het reisje dadelijk, en maandag is het zo hoor.

Ursela, wat leuk dat je vriendin over komt, nu zullen ze toch wel raad weten hier met de sneeuw???

Fren, het voelt inderdaad dubbel maar dat was te verwachten, de uitgerekende datum is 18-8-2011..heel bijzonder detail, in juni dit jaar zijn we bij een dame geweest die helderziend is en contact kan leggen met overleden mensen...zij wit vanallles te vertellen uiteraard over de jongens maar zij had het steeds over het getal 18, het was haar alleen niet duidelijk waarom dit getal steeds doorkwam, ze zei nog voor de grap, misschien een staatslot aanschaffen dat erop eindigt. Maar nu terugtellend tussen febr. 2010 en aug. 2011 zitten 18 maanden en de uitgerekende datum is de 18de.....dat zijn dingen die wel blijven hangen

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden