Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Onee Fren ben mis je woont in A-dam zie ik. Pff de hormonen laten me domme foutjes maken... Ik bedoelde Sen hihi.

Zit in Monster bij mijn ouders...

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden, wij zijn gewoon lekker thuis en mn vader en broer hebben hier gegeten. We hebben de hele middag in de keuken gestaan. Tussendoor ben ik naar het kerkhof geweest en heb ik een mooi kerststuk bij mn moeder gezet en wat kaarsjes bij een aantal andere dierbaren.

San, weet precies waar je bedoelt wat toevallig joh :)

Ik ga nu lekker uitbuiken, bankhangen en home alone verder kijken. Hij blijft leuk :)

Buon natale a tutti

Geplaatst

Hoi dames

ik kom gauw even bijlezen hier.....

jullie vermaken je allemaal goed zo te lezen, de dag zijn we gelukkig beter doorgekomen als gedacht, vanminddag bij mijn moeder geweest, daarna uit eten, thuis even een uurtje op de bank gelegen en vervolgens even bij mijn schoonouders geweest. Ik ben blij dat we weer thuis zijn. Jeetje wat is er in die paar uurtjes vanavond veel sneeuw gevallen!!! dames in het westen, kijk uit hoor!!! de berichten zijn zo slecht....

Fren, klinkt erg spannend met die kreeft, ik heb er geen ervaring mee, maar heeft het gesmaakt?

slaap lekker allemaal

liefs

Babeth

Geplaatst

pff, tis kwart over een en Vin is nu zn mams en zus naar huis aan het brengen.

Diner was een succes, hoewel de beef wellington niet zo gelukt was als ik hoopte. De kreeft daarentegen was een topper!! Het was sowieso een erg goede avond, eerste kerst zonder mn schoonvader, maar iedereen heeft zichn er moedig doorheen geslagen! Morgen vers 2; gourmet bij mn vader en zn nieuwe vrouw. Zij is erg aardig, maar die kids zijn niet echt mijn types... Ben benieuwd. 'Gelukkig' mag Vin niet drinken vanwege de tese, dus ik heb een uitweg, haha.

Babeth, lekker uit eten geweest?

Hoop dat iedereen een goede kerstdag heeft gehad, met ook lichtpuntjes daar waar het moeilijik was. Nog 1 dag, dan kunnen we weer vooruit kijken!

Drink mn wijntje op en ga dan lekker slapen, als extra kerstcadeau ook nog bongi, zoals nico dat zo mooi zegt!

Geplaatst (aangepast)

goeiemorgen dames...

zo te lezen heeft iedereen wel in een of andere mate een mooie kerst gehad...hier ook..

kerstavond gezellig gesteengrild met zijn tweetjes en kreeg ik toch nog een presentje van mijn vriend...Cool Water van Davidoff...mmmm...lekker...de katten vinden de toren helemaal geweldig...'s avonds hebben we nog naar Aliens gekeken, hij had de box bij de mediamarkt voor 39 euro gekocht...was alleen op 24 december zo goedkoop.

Gisteren heerlijk etentje gehad bij mijn ouders met mijn broer en zus, mijn twee van mijn broers en een zus waren er helaas niet bij...mijn zus met haar kids wel...gelachen dat we hebben...de uitspraken die ze af en toe kunnen doen...echt leuk...wel af en toe slikken, omdat wij ook eigenlijk nu met een kleine hadden kunnen zijn...maar goed...dat is nu eenmaal niet zo...

Dit was in elk geval onze laatste kerst met zijn 2-tjes...hoe de situatie er volgend jaar uit ziet.....geen idee...

vandaag nog met de familie van mijn vriend...maar eerst nog een kerstspinningles gegeven...ben 1 kg aangekomen door het eten van gisteren...zucht...maar wel genoten...das ook belangrijk...

San...succes morgen met de echo!!!!

lieve meiden....wens jullie allemaal nog een fijne 2e kerstdag toe!!!

LIEFS,

Nico

aangepast door Tool
toevoeging
Geplaatst

Even een bericht uit bed.

Gezellige berichten allemaal. Wij gaan vandaag vanuit Brabant, idd Babeth nog meer sneeuw weer naar huis waar het spekglad is. Ben best moe maar gezelliger als gedacht.

Meiden fijne 2de kerstdag.

Geplaatst

Zo sylvie, dat was vroeg. Mijn moeder woont in brabant en die maakte gisteren een slippert met de frituurpan, heel haar mooie kerstkleding onder het vet. Maar ze had gelukkig zelf niets.

Babeth, ik heb niet het idee dat ik die pluim verdien. Ik krijg immers ook betaald voor mijn werk, ik richtte alleen de avond wat anders in dan normaal omdat ik veel vrije uurtjes tussendoor over had.

Klaartje, babeth, esther, caroline, martha en alle anderen die recent grote tegenslagen te verwerken hebben (gehad) veel sterkte en licht deze dagen.

Fren, wat goed van je man dat hij dan ook niets neemt aan alcohol!

Geplaatst

Ursula, wat heeft je moeder een geluk gehad zeg! Poe, je moet er toch niet aan denken wat er had kunnen gebeuren als het vet heet was geweest!!

Dat Vin niet drinkt is voor hem geen griote opgave; hij drinkt uberhgaupt bijna nooit, dus we hebben nooit discussie over wie er mag drinken en wie er mo0et rijden.

Ik begin dinsdag vast met mn goede voornemens; heb besloten lekker naar de sauna te gaan, vriendinnetje kan niet, maar vind dat ik een dagje rust en ontspanning verdiend heb!!

Fijne 2e kerstdag meisjes, eet niet te veel :-)

(Nico, ik durf niet op de weegschaal...)

Geplaatst

Ben ik weer even... over de weegschaal wil ik het maar niet hebben: gister kaasfondue en eergister gourmet...

Wij hebben er 3 en een half uur over gedaan om bij mijn ouders te komen!! Maar het lag niet eens echt aan het weer, er was een spoedreparatie aan de weg, dat had ik op internet gezien en ze bleven maar zeggen: 2 kilometer file. Nou, dan ging die 2 kilometer zeker steeds met ons mee want normaalgesproken is het ruim een uur. Pfff... gelukkig had ik Sultana's en drinken bij me want we waren er pas om 7 uur...

Het gaat wel weer beter, maar ik betrapte mezelf er wel een paar keer op dat ik dacht: eigenlijk had ik nu een heel mooi geheim in mijn buik moeten hebben... Zucht, het blijft toch moeilijk hoor, krijg wel lieve reacties van vriendinnen die het weten en ga als het goed is gauw met mijn beste vriendin een weekend naar Thermae 2000, heerlijk, proberen we 1 keer per jaar te doen. Lekker kletsen en weer helemaal opladen!

Nog veel plezier iedereen en tot later.

Geplaatst

Ja wij gister ook kaasfondue, altijd zoooo'n spijt erna! Wat een bom in je buik.

Vrijdag turkey, vandaag weer. Mijn familie dit keer. Hopelijk nu niet weer een uitglijer in de keuken. Vrijdag vloog het toetje door de lucht!

Fijne dag allemaal, liefs -M

Geplaatst

Oei ursela...linke soep heet vet over je schoonmoeder heen! eng hoor, fijn dat het goed is afgelopen!

Caroline...ik kan me je voorstellen dat je ergens in je een verdrietig kamertje hebt waarvan de deur toch regelmatig opengaat. Ik hoop zo voor jullie dat jullie cryo's jullie het zo gewenste geluk gaan brengen!

Wat een gedoe op de weg bij jullie allemaal...hier niks van te merken hoor! Ik hou al vier dagen buienradar in de gaten en ben diep in mijn hart een beetje jaloers op alle sneeuw die er bij jullie valt. Hier ligt nog wel wat maar ik zou het zo leuk vinden als er een mooi dik pak zou vallen. Ik realiseer me wel dat het alleen maar ongemakkelijk is hoor als je de weg op moet maar wij hoeven dit weekend niet weg met de auto. Gisteren na kerktijd is mijn schoonfamilie hier geweest, gistermiddag gezellig gegeten met z'n allen (16 man, was wel druk hier) en aan het eind van de middag samen lopend naar de kerk, een kerstkinderdienst. Vanmorgen samen met gerard naar de kerk geweest en vanmiddag komen mijn ouders hier. Heerlijk rustig dagje vandaag dus. En dan morgen ook nog een dagje vrij en dan gaan we er weer zes dagen tegenaan.

Met spuiten gaat alles goed. Ik merk alleen momenteel aan mezelf dat ik het geloof zo kwijt ben dat het ooit gaat lukken. Vanmorgen zei ik nog tegen Gerard dat ik dat gevoel zo graag bij me zou hebben, dat blije gevoel dat het ooit, ooit eens gaat lukken. Maar dat is ver te zoeken en dat maakt me een beetje down. Bij elke spuit die ik erin zet denk ik...och es, waarom eigenlijk? niet om nou dramatisch te doen hoor maar zo voelt het eventjes.

Meiden...geniet van het samenzijn met mensen die jullie lief zijn!

Geplaatst

Esther begrijpelijk hoor dat gevoel. Had ik ook vaak met spuiten. Dan dacht ik vaak, waarom doe ik mezelf dit aan?? Hopelijk komt het posi gevoel weer snel terug!!

Ursula gelukkig heeft je moeder niks. Dat was ff schrikken...

Zo te zien heeft iedereen lekker gegeten, wij ook gelukkig. Vanmorgen terug naar huis gereden. Snelheidsbeperkingen op de snelweg, maar was allemaal goed te doen. Halverwege ben ik begonnen aan het schillen van de stoofpeertjes onderweg. Dat was 1 van mijn taken dit jaar bij de schoonfam hihi. Die staan nu heerlijk in de Port te sudderen voor vanavond. Vanmorgen bij mijn ouders het toetje, een chocoladetaart, gemaakt en net geglazuurd. Zo fout maar zo lekker......

Nog een fijne dag allemaal!!!! Morgen echo idd...... we kijken er naar uit. Buikpijn en bloedverlies vallen redelijk mee vandaag.....

Geplaatst

Esther je gevoel is begrijpelijk maar niet leuk, toch moet je zelf ergens een sprankje hoop hebben anders was je niet weer begonnen. Dat je die hoop tussendoor even kwijt bent mag maar laat je nog niet uit het veld slaan meid, wij steunen je door dik en dun en proberen je die hoop een stukje terug te vinden.

Ik stuur een stukje van mijn hoop jou kant in!

Sandra wat zijn wij vrouwen toch handig he, de peertjes in de auto al schillen daar draaien wij onze handen niet voor om.

Zie het al helemaal voor me, hihi!!!

Caroline het blijft zuur dat jullie nu geen geheimpje hebben, het gevoel van dat het anders zou kunnen zijn blijft waarschijnlijk ook, hier idd wel en dat is verdrietig.

Hopelijk kun je toch een beetje van alles genieten.

Wij zijn ook weer thuis en sta ook in de keuken, heb wel weinig energie zeg. Ook richting Rotterdam snelheidsbeperkingen maar liever veilig dan snel.

Nou weer aan de slag, hier gelukkig nog niet te veel gegeten en ook niet gedronken :-)

Fijne dag nog allemaal.

Geplaatst

We zijn lekker vroeg aan de beurt. Om half 10 al!!!!! We zijn zo benieuwd of er wat klopt morgen ochtend..........

Ja die taart is heel lekker en heel fout. 200 gram roomboter, 200 gram basterdsuiker, slagroom en in totaal 400 gram chocola erin en erop. Dus na deze (vr)eet dagen maar weer een beetje gezonder eten hihi.

Geplaatst

Debz bedankt!!!!! Jij gaat ook bijna weer beginnen, spannend zeg.

We gaan na de echo eerst langs mijn schoonouders en daarna naar mijn Zwangere!!! nicht die vorige week een mooie echo van 1 heeft gehad........ Dus voor de middag kan ik jullie helaas niets laten zien.

Sorry daarvoor hihi.

Geplaatst

goeiemorgen dames,

ben gewoon keihard op de weegschaal gaan staan deze ochtend en.....niets afgevallen, maar....ook niets bijgekomen...ben toch wel een beetje trots op mezelf..ondanks dat ik toch wel flink wat chocola naar binnen heb gewerkt...hahahaha...wel een spinninglesje gisterochtend gedaan, dus misschien dat dat ook wel heeft meegeholpen..hahahah...

Sandra...heel veel succes en plezier vandaag bij de echo...hoop dat je vanmiddag met heel goed nieuws terugkomt...veel plezier ook bij je nichtje!

Esther...ik begrijp je gevoel helemaal...dat had ik ook bij de 2e ivf...het gevoel van: waarom doe ik het eigenlijk? Maar meissie...probeer toch dat sprankje hoop en positiviteit weer terug te krijgen...is zo belangrijk. heb voor ons allemaal 1e kerstdag een kaarsje in de kerk aangestoken en heb ook gevraagd of wij nu eens dat geluk mogen hebben bij onze ivf in 2011 en zwanger mogen raken en blijven, totdat het tijd is om te bevallen in 2011...

ben wel blij dat de feestdagen voorbij zijn...ondanks dat we veel plezier hebben gehad...nu nog door oud-op-nieuw komen...

Caroline...knuffel voor jou...jammer dat jullie inderdaad geen kerstgeheimpje hadden...ik hoop dat jullie cryo's jullie in 2011 het gevraagde geluk mogen brengen!!

Debbie...je begint een dag later dan mij met de deca...succes meid!!!

Ursula...oei...gelukkig dat je moeder niets heeft...het was dus geen heet vet???

Voor de rest, ben jullie niet vergeten...moet even een spiekbriefje gaan maken ;-)

kom later weer terug...

liefs,

Nico

Geplaatst

Nico wat goed zeg, niks bijgekomen!!!!!!!! Je mag daar terecht trots op zijn.

wij gaan zo de pad op naar een mooi moment. De zenuwen zijn nu op dit moment even niet meer aanwezig. Hoe dichter bij de afdeling hoe spannender het wordt........

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden