Ga naar inhoud

De pauzemeisjes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

He Fran,

yep...het is echt een chaos...gisteravond begon het al...toen ik terugreed van de sportschool zag ik her en der al auto's vaststaan, vanochtend ook een paar auto's langs de weg zien staan, gelukkig dat de inzittenden een goed onderkomen hebben kunnen vinden... wij hingen vanochtend ook vast bij ons in de straat...ondanks de winterbanden...hoop dat mijn vriend dadelijk de straat uitkomt, anders moet ik nog even bekijken hoe ik thuis kom...lopen is een beetje ver...hahahaha...en bussen rijden niet...maar dan ben ik waarschijnlijk zelfs nog langer onderweg dan wanneer ik te voet zou gaan...

Plaats dadelijk wat foto's van de parkeerplaats hier op het werk...

• Reacties 14,8k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

• Sylvino

2429

• Henne

1317

• witje

1306

• Meiske74

1237

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ik word helemaal gestoord van mijn telefoon..en dat stomme kabeltje en dat stomme programma om foto's over te zetten...echt waar:black_knight_standi

Geplaatst

hihihi sorry hoor Nico, kan het me helemaal voorstellen. Ik heb lekker een hele simpele foon zonder toestanden, heb er geen kaas van gegeten...

ik moet onze site aanpassen, maar ik heb zoooooooo geen zin....getsie...zucht...

Geplaatst

[ATTACH=CONFIG]491[/ATTACH]...[ATTACH=CONFIG]490[/ATTACH]nou...hier alvast 2 foto's. de eerste foto is van konijnenafdrukken die alweer helemaal ondergesneeuwd zijn...de tweede is een overzicht op een 'overvolle' parkeerplaats..hahahah

Geplaatst

hey is dat soms bij mij op de parking?? :36_11_6:[ ik moest vanmorgen vechten om een plekje voor mijn auto!

Wel een heeeeel mooi gezicht he? hoe lang 'moet' je nog?[/

Geplaatst

Lieve dames,

Fijne kerstdagen gewenst.

Ik hoop dat iedereen, ondanks alle tegenslag en hobbels, het toch lukt een lichtpuntje te zien in deze donkere dagen.

(voor wie het leuk vind, in het meijunimoederstopic staan fotootjes van ons princesje onder de kerstboom, ik hoop zo dat dit geluk iedereen gegeven is in 2011! Steek een extra kaarsje voor jullie aan deze dagen)

Geplaatst

Wat een sneeuwpret toch allemaal.

Wij gaan toch ook rijden naar Brabant, via Den Bosch en daarna langs het kanaal N279, hopelijk valt het daar mee.....

Sab mijn broer zegt ook dat het allemaal wel meevalt, wil ook graag dat wij komen dus we gaan het proberen.

Martha hopelijk krijg je ondanks het verdriet ook mooie dagen, het blijft moeilijk.

Babeth je hebt het mooi verwoord voor iedereen.

Zal straks vast nog eens terugkomen, het is nu eenmaal verslavend dit forum.

Geplaatst

hey meiden, gaat weer hard hier.. moest weer effe teruglezen

@Babeth, las dat je een mooie echo hebt gehad, superrrrrrrrr :) en wat een mooi gebaar van die balonnen!

@Sandra: ben blij dat je weer positief in je vel zit meid en wat een lief gebaar van je mannetje zeg. Nu op naar maandag, veel succes.

@Sylvie: domperidon dat ken ik ja, heb ik ooit gebruikt. Maar de misselijkheid is alweer weg hoor. Denk echt dat ik gewoon iets verkeerds had gegeten.

Goed dat je over en weer hebt gemaild met je schoonzus. Breekt toch weer een beetje het ijs zegmaar, ook al heb je elkaar op voorhand niet gezien.

@Marth, lieve lieve Marth.. denk veel aan jou en hoe je je nu moet voelen. Voel dan letterlijk pijn in mn hart. Van alle kracht die ik (nog) heb, stuur ik je hier virtueel een beetje van toe okay?

@Sab: wat vreselijk van die zwager van je collega. Mijn oude buurman is deze week overleden. Hij is 74 jaar geworden, ook niet echt oud. Het is altijd vreselijk om een dierbare te verliezen maar in deze periode is het helemaal schrijnend. Vorig jaar is de man van mijn vriendin overleden op 19 december. Ik denk dat kerst nooit meer normaal wordt voor haar...

Ik weet niet meer wie het vroeg, volgens mij Nico, maar wij mogen de eerstvolgende menstruatie beginnen met de IUI. Als alles op schema loopt, is dat volgende week al. Maar mn cyclus is nogal van slag de laatste maanden dus het is nog effe afwachten wanneer precies. Ik hoop natuurlijk gewoon op een regelmatige cyclus.

Nou meiden, voor jullie allemaal en natuurlijk ook voor Miki, Nico, Klaartje, Esther, Carolien, Ursela, Fren, Kaatje, Rubster.. hoop echt dat ik nu niemand vergeet

FIJNE KERSTDAGEN!!!

liefs

Sen

Geplaatst

Een half uurtje terug zijn de stekkers uit onze computers gegaan.

Het mooie stadhuis wat 17 jaar lang m'n werkplek is geweest, is nu een grote opeenstappeling van oud papier en andere rommel wat wegkan.

Alle kasten, bureaus en laden zijn leeg. Geen schilderij hangt meer aan de muur. De radio's zijn uit.

Enkel staat er nog een doos van elke werknemer met zijn/haar naam erop.

Het is gek, emotioneel, ook dat is niet meer...

Toen ik thuiskwam heb ik wederom de tranen even laten rollen.

17 jaar heb ik daar met heel veel plezier gewerkt met m'n geweldige collega's.

Met een aantal zeer hecht en veel lief en leed met elkaar gedeeld.

We hebben elkaar even geknuffeld met de tranen in onze ogen en hebben afgesloten met de tekst "we zien elkaar wel weer 's in het nieuwe jaar, en anders bellen we..."

Maar de praktijk is meestal anders...

Pffff, veel emoties in een week. Nu m'n hoofd maar even laten rusten...

Geplaatst

Heftig Mart, wat is dit een heftige week voor je.

Volgens mij ben je doodop.

Laat je hoofd maar even rusten, ik hoop dat jij en Jan een gezellige kerst tegmoet gaan met ondanks het verdriet toch af en toe een glimlach in het verschiet.

Knuffel Mart.

Geplaatst

goh Mart, dat is wel een beetje te veel van het slechte in 1 week zeg! Ook al weet je dit wel vantevoren, tis geen goede week voor nog een afscheid.

Zorg goed voor elkaar! En ga het nieuwe jaar met frisse, dappere moed tegemoet. Eerst die moeilijke kerstdagen doorkomen natuurlijk, maar ook dat kunnen jullie samen.

Liefs Sab

Geplaatst

jeetje mart, je krijgt het wel voor de kiezen deze week, ik sluit me aan bij sylvie, ik hoop dat jullie ondanks alles een heel goede kerst hebben, samen, waarbij plaats is voor jullie verdriet, maar hopelijk ook al een positieve kijk op de toekomst!!

en de rest, Babeth, Sandra, Caroline, Ursula, Klaartje, Sen, Sab, Nico, Miki, Esther, Rubster, Sylvie, en iedereen die ik ongewild vergeet:

HEEL FIJNE DAGEN.

Maak er wat van, ondanks het feit dat het misschien op het moment tegenzit. Vergeet niet: Kerstmis is het feest van het licht en ik weet zeker dat er voor ons allemaal een lichtje gloort aan het einde van deze lange tunnel! Volgend jaar ziet de wereld er misschien wel heel anders uit...

Lieve meiden, ik zou niet weten wat ik zonder jullie zou moeten, dank jullie wel allemaal!

Geplaatst

Pfff.. Mart... wat een heftige week zeg. Laat de tranen maar rollen. Dat mag ook met kerst! Dat doen wij hier ook altijd. Lekker bier, wijn, champagne erbij. (mag er al iets open nu? ;-))

Iedereen fijne dagen!

Geplaatst

Lieve meiden,

Bedankt allemaal voor jullie medeleven! Ik spiek af en toe nog wel hier maar had de puf niet om te schrijven (behalve aan Babeth voor haar mooie echo...). Een paar hele slechte dagen gehad met veel tranen maar nu ben ik er weer even klaar mee. Ga me op de toekomst richten! Ik heb tenslotte het geluk van 2 cryo's...

Ik stap nu in de auto richting mijn ouders en hoop dat ik niet teveel files heb...

Fijne Kerst en tot een volgende keer!

xxx Caroline

Geplaatst

Hai dames

Iedereen de de weg op gaat doe voorzichtig hoor, wij zijn het dorp in geweest, is erg geod te doen maar ik weet niet hoe het op de snelweg is, Sylvie, pas ook op hoor langs dat enge kanaal!!!!!

Martha toch, wat is het een zware week voor je!!!! ik kan me wel voorstellen dat het beter voelde om het stadhuis met elkaar af te sluiten, en wie weet blijf je leuk contact houden....Ik heb zelf een korte periode bij Philips gewerkt (al ruim 14 jaar geleden) maar nog steeds gaan we met een aantal oud-collega´s en partners een keer of 3 per jaar uit eten, altijd erg gezellig!!

Sterkte meid

Caroline, fijn om te lezen dat jij weer een positieve kijk hebt op je cryootjes, al had je ze liever nog niet nodig gehad...pas ook op he onderweg naar ´t Brabantse!!!neem de slee maar mee want je dochter kan zich hier ook helemaal uitleven....

Fren, ik zat net te kijken, over een goede 2.5 week hebben jullie de tese al, dat wordt natuurlijk een heel erg spannend moment maar dat komt vast goed. Vond het destijds zo mooi om bij Miekske te lezen dat de gevonden zaadcellen Pieter v.d. Hoogenbandjes waren....

Wij hebben de boodschappen inmiddels gedaan, met de drukte viel het enorm mee, bij een bloemist nog een wit kerstkunststuk gekocht voor onze jongen, er zitten 2 mooie witte vlinders met gouddraad in verwerkt, we zijn er erg blij mee.

liefs

Babeth

Geplaatst

Mart weer een moeilijk moment afgerond. Wat een emoties voor je deze week zeg. Ik hoop dat je samen met Jan toch nog een beetje kan genieten van deze dagen. Sterkte en pink maar lekker een traantje weg als het nodig is.

De snelwegen in het westen van het land zijn goed begaanbaar, hoe het verder in Nederland is weet ik niet. Maar idd voorzichtigheid is geboden. Mooie winterplaatjes en mooie fotootjes Sylvie.

Allemaal fijne kerstdagen gewenst. Hier vandaag toch af en toe wat roze afscheiding gehad, maar blijven positief. Af en toe moeilijk maar ja hoop doet leven dus als ik hoop heb blijven ze plakken!!! (hoop ik dus)

Dikke knuffel van mijn voor iedereen!!!!

Geplaatst

Martha, vandaag wordt er hier extra aan jullie gedacht! Wat bijzonder dat de afscheid van je oude werkplek zo emotioneel was, dat betekend dat jullie een goed team vormden en echt iets voor elkaar betekend hebben. Mooi om te lezen.

Babeth, bijzonder en goed hoe jullie in alles er in slagen om lars en nick een plekje te geven zodat ze er toch een beetje bij zijn.

Zo, kerstavond achter de rug. Ik vond het erg zwaar. Na 3 eenzame en zieke mensen moest ik echt op mijn tanden bijten, en ik had er zo'n 20 op mijn lijstje staan. Maar ik ben blij dat het me is gelukt om iedereen te bezoeken, ook diegene die niet op mijn werklijstje van die avond stonden. Daarnaast ook nog een tweetal emotionele bekentenissen van naasten gehad. Toen ik na mijn werk bij vrienden op de bank plofte moest ik even ontladen. Haha, dat werd laat en heb dan ook een gat in de dag geslapen.

Mijn kerstwens voor jullie, met z'n 3-en (of meer) onder de kerstboom in 2011!!!

Geplaatst

even gauw online, mijn man is de hond uitlaten

Sylvie fijn te lezen dat jullie tripje naar het brabantse goed is gegaan, wij rijden dadeljk naar Eindhoven maar zal wel geen probleem zijn.

Ursela, wat lief dat je die mensen een bezoek hebt gebracht! kan me voorstellen dat hte heel erg heftig is, ik zou er denk ik geen goede voor zijn hoor, maar mooi dat er mensen zoals jij zijn!!!

We hebben het gisteravond rutig gehad, gewoon lekker samen thuis op de bank met de tv aan, uiteraard naar Robert ten Brink gekeken, pffffffffff heb wat afgejankt. Dadelijk even naar mijn moeder toe, daarna uit eten en vanavond naar mijn schoonouders.

Wordt een drukke dag, ben benieuwd of ik het red allemaal want normaliter slaap ik in de middag echt eventjes.

dmaes, goede dagen!!

liefs

Babeth

Geplaatst

Fren ik ben bij je in de buurt hoor!!

We hebben net de hond uitgelaten en zijn via het pad langs de duinen gelopen. Ik moest gelijk aan jou denken hihi. Ik heb gezwaaid heb je het gezien hihi.

Hoop dat je het volhoud Babeth. Zeker als je gewent bent een tukje te doen 's middags.

Fijne dag allemaal!!

Geplaatst

Mag ook even online, ook lekker gewandeld door wei met Kayla. Wel even wennen verplicht niets doen maar heerlijk.

Allemaal nog een fijne dag.

Geplaatst

he sandra, waar ben je dan?? Dacht al iemand te zien zwaaien, maar wist niet dat jij het was :-)

Pff, net (voor het eerst van mn leven) 2 kreeften gekild. Wist iemand dat er als je ze af laat koelen allemaal GROEN water ujitloopt???? Getver. Hoop dat ik het goed heb gedaan. Wellington ligt in de koelkast, alleen nog de soep maken en dan maar eens aankleden... Is mn kersttraditie, na de brunch direct voorbereiden en daarna tutten en douchen.

By the way; het sneeuwt hier weer, én de zon schijnt. Sprookjesachtig!!

Meiden, MERRY X-MAS!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden